پارس پک با فناوری ابری به جمع شرکت های دانش بنیان پیوست

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
سه‌شنبه 24 شهریور 1394
مطالعه: ۲ دقیقه ۰ نظر ۷۳ بازدید

در این مقاله میخوانید

مفتخریم اعلام نمائیم که تابستان امسال پس از بررسی محصولات ابری پارس پک توسط کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت ها و موسسات دانش بنیان ،‌ شرکت پارس پروا سیستم به جمع شرکت های دانش بنیان در کشور اضافه گردید. لازم به توضیح است که تاکنون نزدیک به 1300 شرکت از سراسر کشور در حوزه های مختلف فنی ، مهندسی و صنعتی مورد پذیرش قرار گرفته اند و حضور دلگرم کننده پارس پک در حوزه بسیار پر تحرک فناوری اطلاعات نوید آینده ای روشن برای فعالان این حوزه دارد. جایی که باور به توان مهندسی جوانان ایرانی در رقابت تنگاتنگ با شرکت های صاحب قدرت چند ملیتی کم کم به بار نشسته است و باید در انتظار اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

شایان ذکر است که خدمات ابر سرور پارس پک رسما از آبان 1389 جهت استفاده عموم هموطنان عرضه گردید و در ادامه خدمات هاست ابری پارس پک نیز در اردیبهشت سال 1391 در دسترس همگان قرار گرفت و استقبال بی نظیر هموطنان گرانقدر موجب گردید تا پارس پک راهی را که آغاز نموده بود با جدیت بیشتری در پیش بگیرد.

به این بهانه از همراهی و حمایت های بی دریغ شما کاربران گرامی سپاسگذاری می نمائیم و امید آن داریم که در سایه پروردگار ، بتوانیم با کیفیتی بالاتر در این مسیر گام برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم