سرور مجازی هلند

هاست پربازدید

خرید هاست پربازدید ایران و اروپا

هاست پربازدید مناسب‌ترین گزینه برای وب‌سایت‌های است که ترافیک بالایی دارند و سرورهای معمولی پاسخگوی نیاز‌هایشان نیست. این هاست، با کنار گذاشتن محدودیت‌ها، منابع بیشتری را در اختیارتان قرار می‌دهد و سرورهایش تعداد وب‌سایت‌های کمتری را میزبانی می‌کنند. بنابراین اگر به‌دنبال سرویس میزبانی پرقدرت با منابع بالا هستید تا بتوانند ترافیک بالای وب‌سایت‌تان را مدیریت کنید، با انتخاب پلن‌های مختلف سرویس میزبانی پربازدید پارس‌پک، متناسب با نیازهای وب‌سایتتان، همین امروز اقدام به خرید بهترین هاست پربازدید ایران و خارج کنید.

دیگر ویژگی‌های میزبانی ابری پارس‌پک

با امکانات ویژه میزبانی ابری پارس‌پک آشنا شوید

آپتایم بالای 99.99 درصد

آپتایم بالای 99.99 درصد

تضمین Uptime سرورها با استفاده از منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پرقدرت

انتقال دامین به پارس پک

حافظه‌های پرسرعت SSD و NVME

افزایش سرعت و کیفیت بارگذاری با کمترین تاخیر و بهبود سئو سایت با استفاده از درایوهای پرسرعت SSD و NVME

قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه

قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه

قیمت‌گذاری مناسب براساس منابع مورد نیاز

قیمت دامنه

سرعت بالای بارگذاری

سرعت بالای بارگذاری صفحات وب‌سایت با سرورهای قدرتمند و غنی از منابع

مقیاس‌پذیری بالا

مقیاس‌پذیری بالا

امکان ارتقا و کاهش منابع به‌صورت نامحدود

مزایای خرید دامنه

بکاپ‌گیری

بکاپ‌گیری در هر زمان با درایوهای ذخیره‌سازی سریع

تغییر مکان

تغییر مکان

امکان انتقال هاست پربازدید به موقعیت دیگر ( ایران به خارج و بالعکس)

جستجو دامنه

وب‌سرور لایت‌اسپید

بارگذاری سریع وب‌سایت‌ها با وب‌سرور Litespeed

  • هاست پربازدید چیست؟

    هاست پربازدید چیست؟

    هاست پربازدید با بهره‌مندی از سرورهای پرقدرت و منابع بیشتر نسبت‌ به سایر هاست‌ها، مناسب وب‌سایت‌های پرترافیک و پربازدیدی است که به میزبانی با سخت‌افزار قوی و قابل اطمینان نیاز دارند. سایت‌های بزرگ خبری، مجله‌ای، فروشگاهی، دانلودی و سایر سایت‌های با ترافیک بالا چنانچه هاست قوی نداشته باشند، دچار افت سرعت و خدمت‌رسانی به کاربران می‌شوند و نه‌تنها مخاطبان خود را از دست می‌دهند، بلکه از لحاظ سئو نیز دچار افت رتبه خواهند شد. در این هاست، یک فضای اشتراکی با منابع اختصاصی RAM و CPU پرقدرت و پهنای باند وسیعی را در اختیار خواهید داشت که نسبت‌ به هاست معمولی، ترافیک و بازدید بیشتر و آپتایم بالایی را در دسترس قرار می‌دهد. بنابراین اگر سایتی با ترافیک بالا دارید که به هاستی پرقدرت و اختصاصی با سخت‌افزار و منابع قوی نیاز دارد و می‌خواهید سرعت و امنیت بالایی را در اختیارتان قرار دهد، این سرویس میزبانی، بهترین گزینه برایتان است.

هاست پربازدید چه مزایایی دارد؟

خرید این هاست مزایایی به‌همراه دارد که از جمله آن‌ها عبارتند از:

سرعت؛ مهمترین فاکتور سایت‌های پرترافیک

قیمت سی دی ان ایرانی

وقتی کاربر قصد ورود به سایتی داشته باشد، حتی درصورت تأخیر میلی‌ثانیه‌ای ممکن است تصمیم او برای وارد‌شدن به صفحه مدنظر تغییر کند و به‌دنبال گزینه دیگری برود. این‌جا گلوگاهی است که باید اعتماد کاربر را به‌دست بیاورید و او را برای کسب رضایت و دریافت ورودی‌های بیشتر به بخش‌های مختلف سایت هدایت کنید. هاست پربازدید با فراهم‌کردن سرعت بالای بارگذاری صفحات وب‌سایت، باعث می‌شود کاربران زمان بیشتری در سایت سپری کنند و این موضوع تأثیر مثبتی بر سئو می‌گذارد.

امنیت؛ مقتدر مقابل بدافزارها و فایل‌های مخرب

مزایای خرید سی دی ان

در این هاست، تعداد وب‌سایت‌های پشتیبانی‌شده روی یک سرور، بسیار کمتر از سایر سرویس‌های میزبانی است و به همین دلیل امنیت و سرعت افزایش پیدا می‌کند. درصورت استفاده از هاست پرترافیک پارس‌پک می‌توانید از امنیت اطلاعات سایتتان اطمینان حاصل و رضایت کاربران‌تان را به‌دست آورید.

دسترسی به منابع اختصاصی و پهنای باند وسیع؛ محدودیت‌ها را کنار بگذارید

دسترسی به منابع اختصاصی و پهنای باند وسیع؛ محدودیت‌ها را کنار بگذارید

دسترسی به منابع بیشتر امکانی را برایتان فراهم می‌کند که بدون ترس از محدودیت‌های پهنای باند، RAM یا CPU، اطلاعات‌تان را عرضه کنید و هیچ‌گاه به‌دلیل منابع کم، در ارائه خدمات به کاربران، کوتاهی صورت نگیرد. بنابراین داشتن منابع غنی باعث بهبود تجربه کاربری و عملکرد بهتر وب‌سایت خواهد شد. با افزایش ترافیک وب‌سایت، فشار بیشتری به پردازنده وارد می‌شود و وب‌سایت را دچار مشکلات جدی می‌کند، اما با داشتن هاست پربازدید این موضوع دیگر مشکل‌ساز نخواهد شد؛ زیرا هر زمان ترافیک ورودی افزایش پیدا کند، منابع پرقدرتی وجود دارد که پاسخگوی نیازهای احتمالی باشد.

آپتایم 99.99 درصد؛ دسترس‌پذیری شبانه روزی سایت

آپتایم 99.99 درصد؛ دسترس‌پذیری شبانه روزی سایت

باتوجه به اهمیت سرعت دسترس‌پذیری و استفاده از منابع، سخت‌افزار و نرم‌افزارهای پرقدرت، مدرن و پایدار سرورها، با استفاده از سرویس میزبانی پرترافیک، آپتایم بالا 99.99 درصد را تجربه خواهید کرد.

بکاپ‌گیری؛ در زمان دلخواه از سایت خود بکاپ بگیرید

سرور برمتال

پشتیبان‌گیری از اطلاعات وب‌سایت، خیال شما را از پاک‌شدن‌ احتمالی فایل‌ها یا اطلاعات آسوده می‌کند. در سرویس میزبانی پرترافیک با بهره‌مندی از درایوهای ذخیره‌سازی سریع، امکان بکاپ‌گیری برایتان فراهم است و در زمان دلخواه می‌توانید بکاپ‌گیری یا بازگردانی پشتیبان سایت را انجام دهید.

هاست پربازدید با حافظه NVME یا SSD کدام بهتر است؟

حافظه از کلیدی‌ترین بخش‌های یک سرور برای تأثیرگذاری در کیفیت خدمت‌رسانی وب‌سایت است. حافظه‌‌های SSD (مخفف عبارت Solid State Disk) در خواندن و نوشتن اطلاعات، در مقایسه با هاردهای HDD سرعت بسیار بالایی دارند. اطلاعات در این درایوها روی یک سلول معروف به بلاک نوشته می‌شود و ساختاری کاملا متفاوت با هارد دارد. درایوهای SSD حدودا سرعت 100 برابر بالاتری نسبت‌به هاردهای معمولی دارند. همین امر باعث می‌شود سرعت بارگذاری صفحات سایت با استفاده از هاست‌های SSD بسیار بالا باشد.

پارس‌پک هاست پربازدید ایران (دیتاسنتر مستقر در ایران) را با درایوهای پرقدرت و پرسرعت SSD ارائه می‌دهد.

۵۰۰۰۰ +تعداد مشتری فعال ما
۹۸٪رضایت مشتریان
۱۲ سالسابقه کار پارس پک

هاست پربازدید چه ویژگی‌ها دارد؟

مهمترین ویژگی هاست پربازدید را می‌توان سرعت بالای آن معرفی کرد. این درحالی است که باتوجه‌ به ارائه منابع پرقدرت و باکیفیت قیمت بالایی نیز نسبت‌ به سایر سرویس‌های میزبانی دارد. 

امنیت سایت یک فاکتور اساسی برای بهبود کیفیت ارائه خدمات و بقای آن در لیست رتبه‌های اول گوگل است. در هاست‌های با ترافیک بالا تدابیر امنیتی سخت‌گیرانه‌ای لحاظ شده است که از نفوذ بدافزارها و فایل‌های مخرب جلوگیری می‌کند.

دیگر ویژگی‌ها

تفاوت هاست پربازدید و هاست معمولی

تفاوت هاست پربازدید و هاست معمولی

بی‌شک مهمترین تفاوت هاست پرترافیک با هاست معمولی (اشتراکی) را می‌توان توانمندی در پشتیبانی از ترافیک و بازدید بالا معرفی کرد. هاست‌ اشتراکی به این معنی است که تعدادی زیادی سرویس میزبانی روی یک سرور قرار می‌گیرند و هر سایت براساس مشخصات درخواستی از منابع آن سرور استفاده می‌کند.

 این موضوع باعث می‌شود تا منابع محدودی در اختیار هر میزبانی قرار بگیرد. از سوی دیگر، اگرچه هاست‌های پربازدید از جنس اشتراکی هستند، اما تعداد میزبانی‌های روی یک سرور برای هاست پرترافیک بسیار کمتر از هاست‌های معمولی یا اشتراکی است و کمتر در معرض تهدیدات احتمالی قرار می‌گیرند. بنابراین سرویس میزبانی پربازدید برای سایت‌هایی که بازدید بالایی دارند مناسب‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

هاست پربازدید مناسب چه سایت‌هایی است؟

هاست پربازدید مناسب چه سایت‌هایی است؟

هاست پربازدید برای وب‌سایت‌های بزرگ خبری، آموزشی، فروشگاهی، مجله‌ای و هرگونه وب‌سایت با ترافیک بالا، مناسب است. وب‌سایت‌هایی که به سرویس میزبانی غنی از منابع نیاز دارد که پاسخگوی نیازهای بازدید بالا، سرعت بارگذاری سریع و امنیت بالا باشد، باید از هاست پربازدید استفاده کنند.

چرا هاست پربازدید پارس‌پک را انتخاب کنیم؟

چرا هاست پربازدید پارس‌پک را انتخاب کنیم؟

خرید هاست پربازدید پارس‌پک خیال شما را از سرعت بارگذاری صفحات و کیفیت تجربه کاربری مخاطبان‌تان آسوده خواهد کرد و به‌دلیل استفاده از منابع و سخت‌افزارهای قدرتمند هیچ بازدید‌کننده‌ای را از دست نخواهید داد. اگر وب‌سایتی با ترافیک بالا دارید و می‌خواهید بهترین خدمات را ارائه کنید با خرید سرویس میزبانی پرترافیک پارس پک از سرعت، امنیت، منابع و سخت‌افزارهای قوی و به‌صورت کلی سرویس میزبانی حرفه‌ای لذت ببرید.

هاست پربازدید لینوکس ایران

هاست پربازدید لینوکس ایران
هاست‌های لینوکس با قدرت، پایداری و امنیت بالا، میزبانی بسیاری از وب‌سایت‌های پربازدید را برعهده دارند. پارس‌پک سرویس میزبانی پربازدید لینوکس ایران را با حافظه SSD (پرسرعت‌ترین فضا‌های ذخیره‌سازی) و کنترل پنل سبک و پرطرفدار دایرکت ادمین ارائه می‌کند. دیتاسنترهای این هاست در شهرهای بزرگ ایران مستقر هستند و اطلاعات شما در سرورهای مختلف توزیع می‌شود. بنابراین کاربران در هر شهر با سرعت بالا اطلاعات درخواستی را دریافت می‌کنند و می‌توانید خدمات خود را باکیفیت بالایی ارائه دهید. گفتنی است، تمامی سرورهای ایران از  برند HP هستند و از پردازنده اینتل Xeon استفاده می‌کنند.

هاست پربازدید لینوکس خارج

هاست پربازدید لینوکس خارج
دیتاسنترهای هاست پربازدید لینوکس خارج پارس‌پک در اروپا و در کشور آلمان مستقر هستند و با حافظه‌های پرسرعت و پرقدرت NVME اطلاعات وب‌سایت‌ها را برای کاربران توزیع می‌کنند. آپتایم سرورهای این میزبانی بسیار بالا است و نگرانی عدم دسترسی به وب‌سایت را از بین می‌برد.

قیمت‌ هاست پربازدید پارس‌پک

قیمت‌ هاست پربازدید پارس‌پک
قیمت‌گذاری هاست پرترافیک پارس‌پک باوجود ارائه منابع قدرتمند نسبت‌به هاست‌های تجاری و سفارشی (که باید منابع پرقدرتی داشته باشند و به‌طبع هزینه بیشتری نیز دارند) مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ زیرا هاست‌های تجاری و سفارشی برخلاف منابع و امکانات قدرتمندی که در اختیار دارند، نمی‌توانند پاسخگوی بازدید‌های بالا باشند و همین امر استفاده از هاست پربازدید را از نظر اقتصادی مقرون‌به‌صرفه‌تر و از لحاظ فنی با کارایی بالاتر نشان می‌دهد.

سوالات متداول

هاست پربازدید پارس‌پک در موقعیت ایران و خارج، قابل خریداری با قیمت اقتصادی است. جهت سفارش و خرید هاست پربازدید کافیست از طریق بخش ابتدایی صفحه سفارش خود را درج نمایید و پس از ورود به پنل ابری، قادر به استفاده از فضای سرویس میزبانی وب خود خواهید بود.

هاست پربازدید در چه مناطقی ارائه می‌شود؟

دیتاسنترهای سرویس میزبانی پرترافیک پارس‌پک در نقاط مختلف ایران و خارج از ایران عموماً در اروپا و کشور آلمان قرار گرفته‌اند.

کنترل پنل مدیریت هاست پربازدید پارس‌پک چیست؟ | هاست پربازدید پارس‌پک از کدام کنترل پنل پشتیبانی می‌کند؟

هاست‌ پربازدید پارس‌پک روی سیستم‌عامل لینوکس ارائه می‌شود و برای مدیریت کنترل پنل آن می‌توان از هرکدام از دو کنترل پنل دایرکت ادمین و سی‌پنل استفاده کرد.

آیا می‌توان در هاست پربازدید نسخه‌ی PHP را ارتقاء داد؟

بله امکان ارتقاء نسخه PHP در سرویس میزبانی پرترافیک پارس‌پک وجود دارد.

مبنای هزینه هاست پربازدید پارس پک بر چه اساسی است؟ | هزینه هاست پربازدید بر چه اساسی محاسبه می شود؟

باتوجه به قرارگیری تعداد هاست‌های بسیار کم (کاهش 10 برابری) نسبت‌به هاست‌های معمولی در یک سرور، هزینه براساس میزان منابع برآورد می‌شود.

از کجا هاست پربازدید بخریم؟

پارس‌پک به‌عنوان اولین ارائه‌دهنده خدمات ابری در ایران، بهترین گزینه برای خرید هاست پرسرعت و پربازدید است.

آیا هاست پربازدید برای وردپرس گزینه خوبی است؟

بله این سرویس‌ میزبانی متناسب با به‌روزترین و قدرتمندترین تکنولوژی‌ سرورها ساخته‌شده و برای انواع مختلف سیستم‌های مدیریت محتوا به‌خصوص وردپرس مناسب است.

آیا امکان اضافه‌کردن منابع و فضای بیشتر درصورت نیاز وجود دارد؟

بله براساس نیاز می‌توان منابع و فضا را ارتقا داد.

آیا گواهینامه SSL و CDN رایگان اعطا می‌شود؟

بله از مزیت سرویس‌ هاست پربازدید پارس پک می‌توان به اعطای گواهینامه SSL و شبکه توزیع محتوای (CDN) رایگان اشاره کرد.

پشتیبان‌گیری‌ها چند وقت یک‌بار انجام می‌شود؟

بکاپ‌گیری روزانه، هفتگی و ماهانه براساس نوع درخواست کاربر قابل انجام است.

آیا اطلاعات علاوه بر دیتاسنتر اصلی در دیتاسنترهای دیگر نیز نگهداری می‌شود؟

بله این امکان فراهم‌شده که برای امنیت و قابلیت اطمینان بیشتر، داده‌ها در یک دیتاسنتر پشتیبان ذخیره شوند.

آیا امکان ارتقا به سرور مجازی و اختصاصی وجود دارد؟

بله درصورت نیاز می‌توان در مدت زمان کمی سرویس را به سرور مجازی یا اختصاصی ارتقا داد.

از چه وب‌سروری در هاست پربازدید پارس‌پک استفاده می‌شود؟
از وب‌سرور لایت‌اسپید با سرعت و کارایی بالا استفاده می‌شود.

کلیه حقوق برای پارس پک محفوظ می باشد.

Copyright © 2024 ParsPack Cloud Computing Technology ® , All Rights Reserved.