افزایش 3 برابری پهنای باند هایبرید سرور ایران

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
پنج‌شنبه 14 بهمن 1395
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۴۶۴ بازدید

یکی از مهترین دغدغه های پارس پک ، سهولت هر چه بیشتر برای میزبانی اطلاعات وب سایت های ایرانی در داخل کشور می باشد. چرا که با تحقق این امر ، می توانیم شاهد گسترش محتوای ارزشمند به زبان فارسی باشیم و در حالیکه مدیران وب سایت های ایرانی با سادگی بیشتر می توانند داده های خود را بارگزاری کنند؛ محتوای وب سایت ها نیز با سرعت بسیار بیشتری در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرد. این مهم می تواند نقشی کلیدی در توسعه کسب و کار های اینترنتی ایرانی داشته باشد. در همین راستا، هدیه ای جدید را برای کاربران پارس پک در نظر داریم.

ترافیک بیشتر  به مناسبت افزایش پهنای باند هایبرید سرور ایران

از این پس شما می توانید  هایبرید سرورهای پارس پک را با سه برابر ترافیک بیشتر بدون پرداخت هزینه اضافه دریافت نمائید. برای مثال ترافیک سرور هایبرید سازمانی از 400 گیگابایت در ماه به 1200 گیگابایت افزایش یافته است. البته این طرح بصورت آزمایشی از اواخر دی ماه عملیاتی شده است و هم اکنون نیز بسیاری از کاربران با شرایط جدید از این سرویس ها استفاده می نمایند. ما همواره در تلاش هستیم تا با کاهش هزینه های پهنای باند بتوانیم با حفظ کیفیت منحصر بفرد شبکه پارس پک ، شاهد کاهش هزینه های زیرساختی سرویس های مورد نیاز کاربران باشیم.

تاثییر مثبت این تغییرات در پارس پک

پیشتر در گام هایی اقدام به کاهش هزینه ترافیک سرور ها و همچنین افزایش پهنای باند در خدمات میزبانی ابری نمودیم تا در کنار ارائه انواع فناوری های نوین در حوزه وب پارسی ، با کاهش هزینه های تمام شده و ارائه بسته های اقتصادی و مناسب نیاز کاربران ، حمایت قاطع خود را از انتشار محتوای پارسی اعلام داریم . در ادامه این کوشش ها به تازگی ترافیک هایبرید سرور های ایران به 3 برابر مقدار پیشین افزایش یافت تا شرایط بیش از پیش برای مدیران سرور ها مساعد گردیده و توجیهی برای میزبانی محتوای ارزشمند پارسی در خارج از کشور نباشد . بدین ترتیب ترافیک پیشفرض هایبرید سرور ها که سابق بر این در 4 پلن 100 ، 200 ، 300 و 400 گیگابایتی ارائه می گردید ، هم اکنون به ترتیب به 300 ، 600 ، 900 و 1200 گیگابایت افزایش یافت . هایبرید سرور ها نسل پیشرفته سرور های اختصاصی هستند که علاوه بر استفاده از بروزترین قطعات سخت افزاری و همچنین قابلیت ارائه انواع معماری های هارد اعم از HDD ، SSD و انواع سامانه های RAID ، به مدد بهره گیری از ” پنل اختصاصی ابر سرور پارس پک ” © تجربه ای بی نظیر از مدیریت همه جانبه سرور را در اختیار کاربران قرار می دهد .

همچنین علاوه بر بسته های پیشفرض پهنای باند ارائه شده ، با مراجعه به پنل ابر سرور می توانید اقدام به خرید ترافیک مازاد فرمایید . فراموش نکنید که پارس پک می تواند تا هر اندازه ترافیک که مورد نیاز سایت شما باشد را تامین نماید. تمام اندیشه و تلاش ما بر این مدار استوار است که توسعه هر چه بیشتر وب سایت شما با دغدغه ها و مشکلات کمتری توام گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم