آموزش ورود به پیشخوان وردپرس (صفحه ورود وردپرس)

نحوه ورود به پیشخوان وردپرس
Avatar
نویسنده: علیرضا برزودی
شنبه 18 آذر 1402
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۵۹۳ بازدید

صفحه ورود وردپرس، گرین کارت شما برای ورود به سایتتان است. از طریق صفحه لاگین وردپرس، می‌توانید به مدیریت سایت خود بپردازید و تغییرات موردنظرتان را در سایت اعمال کنید. اگر با نحوه ورود به پیشخوان وردپرس آشنا نیستید، نگران نباشید. در این مقاله از آموزش وردپرس بلاگ پارس پک، به شما آموزش خواهیم داد چگونه به صفحه ورود وردپرس دسترسی پیدا کنید.

نحوه ورود به پنل مدیریت سایت

زمانی که وردپرس را نصب می‌کنید، این CMS به‌طور خودکار یک ناحیه‌ ادمین برای وب‌سایت شما ایجاد می‌کند. برای دسترسی به این ناحیه مراحل زیر را دنبال کنید.

خرید هاست وردپرس

گام اول: آدرس صفحه ورود وردپرس را پیدا کنید

با رفتن به yoursite.com/wp-admin به داشبورد دسترسی پیدا کنید. برای مثال، اگر نام دامنه شما parspack.com باشد، صفحه لاگین وردپرس شما به‌صورت parspack.com/wp-admin خواهد بود که می‌توانید به عنوان ادمین وردپرس وارد سایت شوید.

آموزش ورود به وردپرس
نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به پیشخوان وردپرس وارد کنید

گام دوم: ورود به پیشخوان وردپرس

اگر وردپرس را به‌صورت دستی نصب کردید، در طول فرایند نصب، یک کاربر ادمین با نام کاربری و رمز عبور ایجاد شده است. در صفحه ورود وردپرس نیز به همان اطلاعات نیاز دارید. به محض وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به صفحه پیشخوان وردپرس دسترسی پیدا خواهید کرد.

آموزش ورود به پیشخوان وردپرس
صفحه پیشخوان وردپرس

معرفی هاست وردپرس قدرتمند، سریع و قابل اعتماد پارس پک

هاست وردپرس پارس پک با استفاده از درایوهای ذخیره‌سازی NVMe SSD، سرعت بارگذاری سایت شما را به حداکثر می‌رساند. این درایوهای جدید با سرعتی بسیار بالاتر از درایوهای قدیمی، می‌توانند داده‌ها را در کسری از ثانیه منتقل کنند. علاوه‌براین، امکانات امنیتی این هاست، سایت شما را در برابر حملات هکرها غیرقابل نفوذ می‌کند. اگر به دنبال هاست وردپرسی با پشتیبانی ۲۴ساعته، امن و پایدار هستید، هاست وردپرس پارس پک گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با قابلیت‌های هاست وردپرس پارس پک، به صفحه زیر مراجعه کنید.

جمع‌بندی

صفحه ورود وردپرس نقطه شروع شما برای کار با سایت است. پس از خواندن این مقاله از آموزش مدیریت محتوا بلاگ پارس پک، دیگر نیازی نیست برای ورود به پیشخوان وردپرس، دنبال رمزعبور خود در میان کاغذهای آشفته روی میز کارتان بگردید. کافی‌است چند قدم ساده را دنبال کنید و وارد داشبورد وردپرس خود شوید. اگر درباره نحوه ورود به مدیریت وردپرس سوال یا مشکلی دارید، در بخش دیدگاه‌ها نظراتتان را برای ما بفرستید تا به‌سرعت به آن‌ها پاسخ دهیم ور اهنمایی‌های لازم را برای حل آن‌ها ارائه دهیم.

برای آشنایی صفر تا صد با مزایا و معایب و ویژگی‌های وردپرس مقاله زیر را از دست ندهید.

وردپرس چیست؟

سؤالات متداول

۱. آدرس صفحه ورود وردپرس چیست؟

آدرس ورود به وردپرس به‌صورت پیش‌فرض your domain/wp-admin است. با وارد کردن این آدرس در مرورگرتان ازطریق نام کاربری و رمز عبور می‌توانید به داشبورد وردپرس دست پیدا کنید.

۲. چگونه می توانم آدرس صفحه ورود وردپرس را تغییر دهم؟

برای تغییر آدرس صفحه ورود وردپرس می‌توانید از افزونه WPS Hide Login استفاده کرده یا از طریق تغییر کد فایل wp-config.php در هاست اقدام کنید.

منابع:ipage.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم