کسب و کار اینترنتی

اخبار و مقالات آموزشی هاست و سرور در وبلاگ پارس پک

کسب‌و‌کار اینترنتی به مشاغلی گفته می‌شود که با هدف کسب درآمد بر بستر اینترنت به‌وجود می‌آیند. طراحی وب‌سایت و داشتن تیم دیجیتال مارکتینگ قوی، لازمه راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در فضای وب است. هر کدام از این پیش‌نیاز‌ها دنیای وسیعی دارند و بدون هر کدام از آن‌ها ارائه خدمات و محصولات به مشتریان با مشکلات اساسی روبه‌رو خواهد شد و عملاً می‌توان گفت کسب‌وکار در دنیای وب شکست می‌خورد. 

طراحی وب‌سایت یا وب دیزاین (Web Design) به طراحی و ساخت صفحات اینترنتی در فضای وب گفته می‌شود که با هدف برنامه‌ریزی و تنظیم محتوا در صفحات اینترنتی برای ارائه به کاربران انجام می‌شود. هر کسب‌وکار برای حضور موثر در دنیای اینترنت به یک وب‌سایت نیاز دارد تا بتواند محتوای خود را برای فروش محصولات و خدمات در صفحات اینترنتی ارائه کند.

دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی آنلاین به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با هدف بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات در فضای آنلاین انجام می‌شود. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ شامل موارد مختلفی اعم از گوگل آنالیتیکس، گوگل ادز، گوگل ادسنس و سرچ کنسول است. ایمیل مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، افیلیت مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ، تبلیغات کلیکی، بازاریابی موبایلی و آموزش سئو، بدنۀ اصلی بازاریابی آنلاین را تشکیل می‌دهند. اگر می‌خواهید اطلاعات کاملی از دنیای کسب‌وکار اینترنتی و ابزارهای مهم آن (دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت) برای حضور در دنیای وب به‌ دست آورید، مطالعۀ مقالات حوزۀ کسب‌وکار اینترنتی پارس‌پک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.