دامنه agency

Avatar
نویسنده: درسا والامقام
سه‌شنبه 22 آذر 1390
مطالعه: ۱۰ دقیقه ۰ نظر ۴۸۰ بازدید

دامنه agency یک دامنه جدید و نو است که امروزه در برخی از وب سایت‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. بسیاری از افرادی که از این دامنه استفاده می‌ کنند ادعا دارند که این دامنه باعث جلب توجه کاربران اینترنت می‌ شود. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دامنه صحبت کنیم و اطلاعات کاملی را در خصوص آن در اختیار شما قرار دهیم. مطالبی که ما در این مطلب بیان خواهیم کرد شامل اطلاعاتی در خصوص این دامنه، تاریخچه آن، کاربردهای مختلف آن و همینطور اطلاعاتی برای ثبت این دامنه است. بنابراین ما را در این مطلب همراهی کنید.

دامنه agency

دامنه agency.

معرفی دامنه agency

دامنه agency در دنیای اینترنت یک دامنه جدید و جذاب است که باعث می‌ شود تا توجه کاربران اینترنت به وب سایت شما جلب شود و در نتیجه ترافیک وب سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. این دامنه یک دامنه همه کاره است که امروزه در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در حال حاضر تمامی شرکت‌ های بزرگ و کوچکی که قصد دارند نام خود را بر سر زبان‌ ها بیندازند از این دامنه برای وب سایت خود استفاده می‌ کنند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دامنه agency این است که شما با استفاده از این دامنه می‌ توانید برندسازی کسب و کار خود را تقویت کنید و در نتیجه یک کسب و کار حرفه‌ای را خواهید داشت.

دامنه agency یک دامنه کوتاه، حرفه‌ای و به یادماندنی است که در ذهن کاربران اینترنت ثبت می‌شود و باعث می‌شود تا آنها همیشه وب سایت شما را به خاطر بیاورند. احتمالا شما هم می‌دانید که آینده اینترنت در اختیار کسب و کارها و وب سایت‌هایی است که بتوانند تجربه‌ای جدید را با استفاده از یک دامنه کوتاه، دقیق و زیبا در وب سایت خود برای کاربران ایجاد کنند. شما به عنوان رهبر یک کسب و کار موظف هستید که بتوانید دامنه‌ای مناسب را برای وب سایت خود انتخاب کنید و باید گفت که در حال حاضر بهترین گزینه‌ای که در مقابل شما قرار دارد این دامنه است.

تاریخچه دامنه agency

دامنه agency برای اولین بار به عنوان یک TLD( دامنه سطح بالا) که در برنامه‌های آینده ICANN بود معرفی شد. این دامنه در تاریخ 14 ژانویه سال 2014 میلادی برای اولین بار به دنیا معرفی شد و مدیریت ثبت آن نیز به شرکت Donuts واگذار شد که البته شرکت LLC نیز در مدیریت این دامنه به شرکت Donuts کمک می‌کند.

شرکت Donuts یکی از شرکت‌های بسیار بزرگ در دنیای دامنه‌ها است که برای مدیریت gTLD‌ های جدید تاسیس شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه این شرکت برای پشتیبانی از عملیات دامنه‌ها بیش از 100.000.000 دلار جذب کرده است.

تاریخچه دامنه agency

بیوگرافی دامنه

کاربرد دامنه agency

دامنه agency یکی از دامنه‌هایی است که شما می‌توانید آن را در کسب و کارهای مختلف مورد استفاده قرار دهید. امروزه بسیاری از صنایع برای وب سایت خود از این دامنه استفاده می‌کنند و همین موضوع نیز نشان دهنده این است که دامنه agency می‌تواند یک دامنه همه کاره برای شما باشد. امروزه هر کسب و کاری می‌تواند یک نام بسیار خوب را برای دامنه agency وب سایت خود انتخاب کرده و اقدام به ثبت آن کند. این کار باعث می‌شود تا کسب و کار شما بیشتر از قبل به چشم بیاید و در نتیجه شما در یک بازه زمانی کوتاه می‌توانید کاربران زیادی را بدست آورید. این دامنه می‌تواند برای آژانس های تبلیغاتی یک گزینه بسیار خوب باشد. کسب و کارهای مربوط به آژانس های مدلینگ هم می‌توانند از این دامنه محبوب برای کسب و کار خود استفاده کنند.

کاربرد دامنه agency

دامنه برای آژانس های مختلف

چرا باید اقدام به ثبت این دامنه کنیم؟

اولین دلیلی که باعث می‌شود تا کسب و کارها و آژانس‌های مختلفی علاقه‌مند به استفاده از این دامنه برای کسب و کار خود باشند این است که این دامنه یک فرصت فوق العاده را در اختیار آژانس‌های مختلف قرار می‌دهد تا بتوانند به شکلی خلاقانه خود را به مشتریان خود معرفی کنند. عامل دیگری که باعث محبوبیت این دامنه می‌شود این است که هیچ محدودیتی برای ثبت این دامنه وجود ندارد و هر کسی می‌تواند به راحتی اقدام به ثبت دامنه agency برای کسب و کارهای مختلف و حتی وب سایت‌های شخصی کند.

مزایا دامنه agency

مزایای استفاده 

برخی از ویژگی‌های مهم این دامنه

  • این دامنه از قابلیت ثبت دامنه با تعداد بالا پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید هر تعداد دامنه را در یک زمان مشخص به ثبت برسانید.
  • دامنه agency از قابلیت Back orders پشتیبانی نمی‌کند و شما نمی‌توانید از این قابلیت استفاده کنید.
  • امکان انتقال دامنه agency برای شما فراهم شده است و شما می‌توانید به راحتی اقدام به انجام این کار کنید.
  • یکی از ویژگی‌های خوب این دامنه این است که شما می‌توانید حساب کاربری خود را تغییر دهید.
  • امکان ثبت دامنه agency به صورت محافظت شده برای شما فراهم نیست.
  • امکان ثبت این دامنه به صورت شخصی و خصوصی فراهم شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • امکان به روزرسانی کاربران در این دامنه فراهم شده است.
  • این دامنه از IDN ها پشتیبانی می‌کند.

خرید این دامنه

برای خرید دامنه بین المللی agency شما می‌توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و به راحتی هرچه تمام تنها در چند دقیقه اقدام به خرید این دامنه کنید. برای خرید این دامنه از وب سایت ما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. نکته اول این است که خدمات وب سایت ما به صورت 24 ساعته است و شما می‌توانید در هر ساعتی از روز به راحتی اقدام به خرید این دامنه کنید. نکته دیگر این است که قیمت این دامنه در وب سایت ما مناسب‌تر از سایر وب سایت‌ها است و شما با هزینه کمتری می‌توانید اقدام به خرید این دامنه کنید.

خرید دامنه agency

خرید دامنه برای آژانس های کاری

انتقال دامنه agency

وب سایت ما خدمات فوق‌العاده دیگری را نیز برای شما فراهم کرده است که می‌توانید از این خدمات نیز استفاده کنید. انتقال دامنه یکی از مهم‌ترین خدماتی است که وب سایت ما در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت ما وب سایت خود را منتقل کنید. انتقال دامنه با استفاده از خدمات وب سایت ما هزینه‌های شما را به میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

انتقال دامنه agency

انتقال دامنه

قوانین ثبت این دامنه

برای ثبت دامنه agency شما باید نکات مهمی را رعایت کنید که ما در این بخش این نکات که تمام آنها مربوط به انتخاب نام دامنه است را برای شما بیان خواهیم کرد:

قوانین دامنه agency

قوانین و شرایط انتقال دامنه

  • نامی که شما برای دامنه خود انتخاب می‌کنید باید حداقل دارای یک کاراکتر و حداکثر دارای 63 کاراکتر باشد.
  • نام دامنه شما باید با یک حرف و یا یک عدد شروع شده و با یک حرف و یا یک عدد نیز به پایان برسد.
  • شما برای انتخاب نام دامنه خود تنها می‌توانید از کاراکترهای انگلیسی شامل حروف انگلیسی از a تا z و همینطور اعداد از 0 تا 9 و همینطور از کاراکتر خط تیره استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید در صورتی که قصد دارید از خط تیره در نام دامنه خود استفاده کنید نمی‌توانید از آن در کاراکترهای سوم و چهارم و همینطور در شروع و یا پایان نام دامنه خود استفاده کنید.
  • نامی که شما برای دامنه خود انتخاب می‌کنید نمی‌تواند شامل کاراکتر اسپیس باشد.

تمدید دامنه agency

برای تمدید این دامنه شما به صورت کلی می‌توانید به دو روش اقدام کنید. روش اول برای انجام این کار این است که شما قابلیت تمدید خودکار دامنه را فعال کنید. با این کار بعد از آنکه مهلت استفاده شما از دامنه agency به اتمام رسید این دامنه به صورت خودکار برای شما تمدید می‌شود و می‌توانید دوباره از آن استفاده کنید. در صورتی که شما این قابلیت را فعال نکنید باید بعد از به اتمام رسیدن مهلت استفاده از این دامنه به وب سایت ما مراجعه کنید تا به صورت دستی اقدام به تمدید دامنه agency کنید.

سوالات متداول

برای چه بازه زمانی می‌توانیم اقدام به ثبت این دامنه کنیم؟

شما برای یک بازه زمانی یک تا 10 ساله می‌توانید اقدام به ثبت این دامنه کنید.

چقدر طول می‌کشد تا این دامنه را ثبت کنیم؟

ثبت این دامنه خیلی طول نمی‌کشد. به محض اینکه شما وارد وب سایت ما شوید می‌توانید تنها در چند دقیقه اقدام به ثبت این دامنه کنید.

سرویس Trustee چیست؟

سرویس Trustee یک سرویس فوق العاده است که این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید در صورت به وجود آمدن هر گونه مشکل و یا محدودیتی در ثبت دامنه بدون نیاز به مراجعه حضوری این مشکل را حل کنید. متاسفانه در حال حاضر این قابلیت در دامنه agency پشتیبانی نمی‌شود و شما نمی‌توانید از این امکان استفاده کنید.

آیا من می‌توانم در زمان ثبت دامنه اطلاعات خود را مخفی کنم؟

این سوال شاید یکی از مهم‌ترین سوالاتی باشد که درباره این دامنه برای شما به وجود آمده است. در پاسخ به این سوال باید گفت که بله. شما با فعال کردن قابلیت ثبت دامنه agency به صورت شخصی و خصوصی می‌توانید اطلاعات خود را در زمان ثبت دامنه مخفی کنید.

تا چه مدت بعد از به اتمام رسیدن دوره استفاده از دامنه می‌توانیم اقدام به تمدید دامنه خود کنیم؟

مطابق قوانین ICANN دامنه‌های سطح بالا یک بازه زمانی 40 روزه مهلت دارند که بعد از به اتمام رسیدن دوره استفاده از دامنه خود اقدام به تمدید آن کنند بدون آنکه نیاز داشته باشند هزینه اضافی را برای این کار بپردازند. بعد از این 40 روز تا 30 روز مهلت دارند که با پرداخت یک هزینه اضافی اقدام به تمدید دامنه خود کنند و در صورتی که در این 30 روز نیز تمدیدی صورت نگیرد دامنه به صورت عمومی در اختیار سایر افراد قرار می‌گیرد تا اقدام به ثبت دامنه کنند.

کدام شرکت وظیفه مدیریت ثبت این دامنه را بر عهده دارد؟

شرکت Donuts Inc وظیفه مدیریت ثبت این دامنه را بر عهده دارد.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم