دامنه studio

Avatar
نویسنده: درسا والامقام
پنج‌شنبه 8 دی 1390
مطالعه: ۷ دقیقه ۰ نظر ۵۰۰ بازدید

دامنه studio به کاربران این آگاهی را می دهد که سایت شما درباره چه موضوعی می باشد؛ در واقع حیطه فعالیت شما را مشخص می کند. این موضوع بسیار حائز اهمیت می باشد زیرا می تواند تاثیر مطلوبی بر روی رتبه سایت شما در نتایج جستجو داشته باشد.معتبر بودن این دامنه باعث شده تا افراد زیادی اقدام به ثبت دامنه studio بکنند. در ابتدا تعداد دامنه های استودیو ثبت شده کم بود اما روز به روز با خرید دامنه studio این تعداد رو به افزایش می رود.

در ادامه در این مقاله با به شما انتقال دامنه studio و سایر موضوعات مربوط به این دامنه را آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

 معرفی دامنه studio

نام دامنه studio کوتاه و حرفه ای ست که همین موضوع سبب جذب مخاطبین و کاربران برای شما می شود. این دامنه برای سایت هایی که محتوای آنها مربوط به فضای استودیو ها می باشد، مناسب است و به همین جهت بیشتر توسط هنرمندان مورد استفاده واقع می شود.به همین دلیل اگر کار و سایت شما به گونه ای با استودیو در ارتباط است حتما پیشنهاد می کنیم که از این دامنه استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که اعتبار این دامنه به خصوص در اذهان کاربران باعث پیشرفت و کسب درآمد شما می شود.

لوگو دامنه studio

ویژگی دامنه studio

کارهایی که با استودیو در ارتباط هستند همواره باید خلاقیت داشته باشند و در فضایی متفاوت به اجرا و ارائه کار خود بپردازند که این فرصت با این دامنه برای شما مهیا شده است. امروزه تنها افرادی در کار خود موفق می شوند که بتوانند در دنیای اینترنت فعالیت مفیدی داشته باشند و از این طریق مطالب و خدمات خود را به مخاطبین ارائه دهند.

به این منظور برای موفقیت در این زمینه باید رتبه سایت شما در نتایج جستجو مناسب باشد و از طرفی بتوانید محتوای سایت را پیش از آن که مخاطب وارد سایت شود برای کاربران مشخص کنید؛ همه این کار ها با انتخاب دامنه ی مناسب برای شما فراهم می شود، به خصوص آن که دامنه استودیو در خاطر افراد باقی می ماند و نام دامنه را راحت تر به یاد می آورند.

تاریخچه دامنه studio

دامنه studio یکی از دامنه هایی ست که به تازگی مورد استفاده افراد قرار گرفته است و امروزه آن را با دامنه هایی مانند .com یا .net مقایسه می کنند. در واقع در دنیای اینترنت برای آن که بتوانید موفق تر عمل کنید باید از دامنه ای استفاده کنید که مربوط به محتوای سایت تان است بنابراین اگر سایت شما مربوط به کار های استودیویی نیز می باشد استفاده از دامنه studio را به شما پیشنهاد می کنیم.

در یک نگاه

صاحب نا مشخص
وب سایت ریجستری نا مشخص
محدودیت نا مشخص
سیاست های اختلاف نظر نا مشخص
حمایت مالی نا مشخص
وضعیت منصوب شد
نوع استفاده عکاسان، هنرمندان، طراحان، موسیقی دانان و طراحان وبلاگ
DNSSEC نا مشخص
ارائه دهنده رجیستری نا مشخص
تعداد ثبت 52،597
افتتاح June 08, 2015
نوع gTLD

خرید دامنه studio

برای این که بتوانید این دامنه را خریداری کنید، می توانید با پرداخت مبلغی مشخص شده و مراجعه به مرکز ثبت و خرید دامنه studio این کار را انجام دهید. شما می توانید در مرکز های ریجستری و ثبت، دامنه مورد نظرتان را خریداری نمایید و به این منظور به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به مرکزی مراجعه کنید که معتبر باشد تا مشکلی برای شما ایجاد نشود. علاوه بر این موضوع، دامنه هایی که منقضی می شوند را می توانید مجدد اقدام به خرید دامنه studio کنید که برای این کار نیز مانند کارهای دیگر مانند دریافت میزبانی، انتقال و تمدید باید از طریق مرکز ریجستری اقدام نمایید.

خرید دامنه استودیو

خرید دامنه .studio

کاربرد دامنه studio

از این دامنه افراد و اشخاص متفاوتی استفاده می کنند و این دامنه را برای خود به ثبت می رسانند. افرادی مانند عکاسان، هنرمندان، طراحان، موسیقی دانان و طراحان وبلاگ از این دامنه استفاده می کنند.در واقع همان طور که از اسم این دامنه مشخص است می توان از آن برای سایت عالی که مربوط به استودیو ها می باشند، بهره مند شد و این دامنه را برای آنها خریداری و یا به ثبت رساند.

از آن جا که این دامنه نوع فعالیت شما را پیش از ورود کاربران به سایت مشخص می کند باعث می شود تا تنها افرادی به سایت شما مراجعه کنند که به دنبال همان محتوا هستند و مدت زمان بیشتری در سایت تان بگذرانند که این موضوع تاثیر مطلوبی برروی رتبه سایت شما در نتایج جستجو دارد. معتبر بودن دامنه باعث می شود تا افراد و مخاطبین اطمینان بیشتری به کار شما داشته باشند.

دامنه مناسب studio

مشخصات دامنه studio.

تمدید دامنه studio

دامنه studio بعد از مدت زمان مشخص شده ای که در واقع تاریخ انقضای دامنه می باشد نیاز به تمدید خواهد داشت. در صورتی که بخواهید دامنه به صورت خودکار تمدید شود باید در زمانی که برای ثبت دامنه به مرکز ریجستری مراجعه می کنید گزینه تمدید خودکار دامنه را فعال نمایید؛

به این صورت دیگر نیازی نیست که نگران انقضای دامنه باشید و تاریخ انقضای دامنه studio را به یاد بسپارید. با فعال کردن این گزینه، تمدید دامنه studio بدون هیچ زحمتی برای شما انجام می شود.

انتقال دامنه studio

شما می توانید انتقال دامنه studio را به راحتی و در کمترین زمان و بدون هیچ خسارتی انجام دهید. در واقع این کار نه تنها برای شما ضرری به همراه ندارد بلکه مقرون به صرفه نیز خواهد بود،به این صورت که شما با انتقال دامنه studio، از یک سال تمدید رایگان دامنه نیز بهره مند خواهید شد که به این وسیله نیاز به پرداخت هزینه بابت تمدید برای یک سال نمی باشد. از طرفی سریع انجام شدن انتقال دامنه باعث می شود تا کار شما به وقفه نیفتد. باید دقت داشته باشید که انتقال دامنه توسط مرکز و موسسه ای انجام شود که مجوز این کار را داشته باشد و با مهارت و تجربه کافی در تمامی مراحل شما را همراهی کند.

انتقال دامنه studio

انتقال دامنه استدیو

پرسش های متداول

آیا برای ثبت دامنه باید برند داشته باشیم؟

خیر برای ثبت دامنه نیاز به داشتن برند نبوده و هر شخصی می تواند این دامنه را به ثبت برساند.

آیا برای ثبت دامنه studio باید هزینه ای اضافه نسبت به دیگر دامنه ها بپردازیم؟

خیر هزینه ای اضافه برای ثبت این دامنه وجود ندارد.

اطلاعات دیگری از این دامنه وجود دارد که باید بدانیم؟

خیر در این متن تمامی اطلاعات لازم گفته شده است.

آیا برای نام های دامنه محدودیتی وجود دارد؟

بله برخی از نام های این دامنه محدودیت دارند که باید آنها را در نظر بگیرید.

امکان انتقال دامنه به هر شخص ممکن است؟

بله شما می‌توانند دامنه را به هر شخصی منتقل کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

چه مدت زمان برای ثبت دامنه studio لازم است؟

شما می توانید در مدت زمان ۲۴ ساعت این دامنه را به ثبت برسانید.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم