راهنمای جامع خرید آی پی ثابت برای ترید 

آي پی ثابت برای ترید
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
یکشنبه 26 شهریور 1402
مطالعه: ۱۱ دقیقه ۲ نظر ۲۷۸۳ بازدید

آی پی ثابت برای ترید از موضوعات مهمی است که اگر قصد فعالیت در این حوزه را داشته باشید، حتماً به آن نیاز دارید. تمامی پلتفرم‌هایی که برای خرید و فروش رمز ارزها از آنها استفاده می‌کنید، به تغییر آی پی حساس هستند و در نتیجه، اگر یک آی پی ثابت نداشته باشید، احتمال مسدود شدن حسابتان به‌شدت بالا خواهد رفت. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب از آموزش سرویس های میزبانی بلاگ پارس پک قصد داریم در مورد آی پی ثابت ترید با شما صحبت کرده و نکاتی که برای خرید آن نیاز دارید را نیز به شما بگوییم؛ تا پایان با ما همراه باشید.

آی پی ثابت برای ترید چه کاربردی دارد؟

تفاوتی ندارد که شما یک تریدر کارکُشته باشید و یا تازه نفسِ این راه؛ استفاده از صرافی‌های ارز آنلاین مثل بایننس که تمام روند خرید و فروش ارزهای دیجیتال در آن انجام می‌شود، به‌طور کلی برای ایرانیان محدود شده است. بنابراین نه تنها نمی‌توانید با آی پی ایران وارد این وب سایت‌ها شوید، بلکه حتی امکان مسدود سازی حساب کاربری‌ و از بین رفتن تمام پولتان هم وجود دارد.

ماجرا از سال ۲۰۱۸ شروع شد؛ یعنی زمانی‌که بایننس اعلام کرد که حساب کاربران احراز هویت شده‌ی ایرانی را هم مثل کشورهای دیگری مثل سودان، کره‌ی شمالی و … مسدود می‌کند و پس از آن نیز اولتیماتومی داد تا کاربران ایرانی، حساب خود را خالی کنند. حالا اگر کمی در اینترنت بگردید، احتمالاً خبرهایی را هم پیدا می‌کنید که بایننس به دلیل ضررهای هنگفت خروج پول تریدرهای ایرانی، از موضع خود عقب‌نشینی کرده! این خبر از اساس غلط است. بایننس هم مثل هر بنگاه تجاری دیگری باید مطابق قوانین بین‌المللی عمل کند و وقتی نظام بانکی ایران تحت شدیدترین محدودیت‌ها قرار دارد، بایننس هم نمی‌تواند به ایران سرویس دهد.

برای تست این موضوع، کافی است مرورگر خود را باز کنید و بدون اینکه آی پی خود را تغییر دهید، سعی کنید به وب سایت بایننس وارد شوید. اگر توانستید، پس این خبر هم درست است! اما اینطور هم نیست که هیچ راه‌حلی برای این موضوع وجود نداشته باشد؛ بهترین راهکار، داشتن آی پی ثابت برای ترید است؛ همین!

آی پی ثابت برای ترید در ایران، مثل اره برای نجار است؛ همین قدر ضروری! 

خرید سرور مجازی

چطور می‌توان از آی پی ثابت برای ترید استفاده کرد؟

قبل از اینکه از آی پی ثابت برای ترید استفاده کنیم، لازم است بدانیم که در پسِ ماجرای تغییر آی پی چه اتفاقی می‌افتد؟ چه چیزی باعث می‌شود که بایننس با آن همه سیستم امنیتی، نمی‌تواند تشخیص دهد که شما از ایران هستید یا یک کشور دیگر؟

اجازه دهید تا این مفهوم را با یک مثال، ساده‌سازی کنیم. تا حالا برایتان پیش آمده که یک نفر از طریق نرم‌افزارهایی مثل AnyDesk به سیستم شما متصل شده و مشکل کامپیوترتان را حل کند؟ حالا فرض کنید که یک کامپیوتر در کشوری مثل آلمان وجود دارد و به سایت بایننس هم متصل شده است؛ اگر بتوانید به‌طریقی به این کامپیوتر وصل شوید، مثل این است که از داخل خاک آلمان در حال استفاده از بایننس هستید و دیگر سیستم‌های امنیتی بایننس، با تمام تکنولوژی‌های پیچیده‌ای که دارند، متوجه نخواهند شد که شما در ایران حضور دارید. این همان چیزی است که خرید آی پی ثابت برای ترید به شما می‌دهد؛ البته با بیان خیلی ساده شده!

البته از نظر تکنیکال هم اتفاقی که می‌افتد، چندان پیچیده نیست؛ کافی است بدانیم که هر کامپیوتر متصل به هر شبکه، از جمله اینترنت، با یک آدرس آی پی شناخته می‌شود. یکی از اطلاعاتی که آدرس آی پی در دلِ خود دارد هم، محل قرارگیری دستگاه است. بنابراین به محض اینکه آدرس سایت بایننس را در مرورگر خود وارد می‌کنید، آی پی دستگاه شما رصد شده و اگر در لیست کشورهای محدود شده قرار داشته باشید، از ورود و دسترسی شما جلوگیری می‌شود. کاری که آی پی ثابت ترید می‌کند این است که به شما این امکان را می‌دهد که این آدرس را تغییر دهید.

وی پی ان آی پی ثابت برای ترید
نحوه خرید آی پی ثابت برای ترید

خرید VPN با IP ثابت؛ شایعه یا حقیقت؟

یکی از مسائل مهم، استفاده از آی پی ثابت برای ترید است. بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند باعث مسدودسازی و قطع دسترسی‌تان به حساب شود؛ مشکلی که استفاده از VPN برای تغییر آی پی برایتان دارد! در واقع برای استفاده از وی پی ان، شما تعیین می‌کنید که می‌خواهید آی پی‌تان به کدام کشور تغییر پیدا کند. فرض کنید شما کشور آلمان را انتخاب کرده و بر روی دکمه‌ی Connect کلیک کرده‌اید؛ در این‌صورت آی پی شما مثلاً به آی پی هامبورگ تغییر کرده است؛ خُب تا اینجا، مشکلی نیست.

حالا فرض کنید چند دقیقه با همین آی پی هامبورگ به بایننس متصل شده‌اید و حالا می‌خواهید وی پی ان را قطع کنید. نکته‌ی اول اینکه برای وصل شدن مجدد به وی پی ان، هیچ تضمینی وجود ندارد که آی پی شما دوباره همان آی پی هامبورگ باشد؛ چون در بسیاری از موارد، شما فقط می‌توانید کشور مدنظرتان را در تنظیمات وی پی ان تغییر دهید، نه شهر را!

ضمن اینکه حتی اگر در برخی وی پی ان‌های پولی، امکان انتخاب شهر هم وجود داشته باشد، باز هم امکان تعیین دقیق لوکیشن وجود ندارد. بنابراین با این روش در واقع شما به بایننس می‌گویید که من الان در این نقطه از هامبورگ هستم و دو دقیقه بعد مکان شما به لوکیشینی جابجا می‌شود که با موقعیت قبلی، مثلاً ۲۰ کیلومتر اختلاف دارد! بایننس هم یک نتیجه‌گیری منطقی از این وضعیت می‌کند؛ یا شما سوار یک جت شخصی هستید، که البته بعید است در چنین شرایطی بخواهید ارز دیجیتال معامله کنید یا در حال تغییر آی پی خود برای دور زدن محدودیت‌های اعمال شده هستید و این یعنی تخلف!

بگذارید خیالتان را هم راحت کنم؛ اگر در تبلیغات، وعده‌ی خرید VPN آی پی ثابت به شما داده شد، مطمئن باشید که حداقل واقعی نیست؛ اگر نخواهیم عنوان دیگری را به آن اختصاص دهیم. اساساً آی پی ثابت فقط با استفاده از سرور مجازی ترید و یا انواع دیگر سرور به‌دست می‌آید و نه وی پی ان. بنابراین چون احتمالاً قرار است سرمایه‌ی قابل توجهی را وارد بایننس کنید تا بتوانید به سودهای مناسبی هم برسید، پیشنهاد من این است که لااقل در این مورد ریسک نکنید و از خرید IP ثابت برای ترید استفاده کنید.

بهترین آی پی ثابت برای ترید
خرید آی پی ثابت برای ترید

آی پی ثابت برای ترید با آی پی پویا چه تفاوتی دارد؟

تا این قسمت از مطلب بلاگ پارس پک به این نتیجه رسیدیم که استفاده از وی پی اس IP ثابت باعث می‌شود تا بایننس و سایر پلتفرم‌های خرید و فروش ارز دیجیتال، نتوانند تشخیص دهند که از ایران در حال استفاده از آن هستید و به این ترتیب، حسابتان هم همیشه در حالت امن باقی خواهد ماند.

در واقع وقتی از سرور مجازی ترید استفاده می‌کنید، با توجه به اینکه محل این سرور در دیتاسنتر کشور انتخابی‌تان ثابت است، حتی در صورت قطع شدن و وصل شدن مجدد، باز هم آی پی‌ دستگاهتان ثابت خواهد ماند و این همان مهم‌ترین تفاوت بین آی پی ثابت برای ترید و آی پی پویا (Dynamic) است.

نکته‌ی دیگر اینکه در برخی موارد حتی شما ممکن است به دو آی پی ثابت برای ترید نیاز داشته باشید. سرور مجازی ترید پارس پک، این ویژگی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.

بهترین راه خرید آی پی ثابت چیست؟

حالا که متوجه شدیم خرید آی پی ثابت ترید تا چه اندازه برای فعالیت در این زمینه ضروری است، باید نکاتی را هم برای انتخاب آن، در نظر داشته باشیم؛ آن هم با وجود وب سایت‌های متعددی که به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، ادعای خرید آی پی ثابت ارزان را دارند. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سرورهای مجازی که ویژه‌ی ترید کانفیگ شده‌اند، این است که IP ثابت دارند و حتی می‌توانید با یک سرور مجازی بیشتر از یک IP ثابت داشته باشید. حالا اگر یک سرور مجازی خارج بگیرید، به راحتی می‌توانید با آن ترید کنید.

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است؟
معرفی بهترین روش خرید آی پی ثابت

سرور مجازی ترید چه ویژگی‌هایی دارد؟

سرور مجازی ترید ویژگی‌های زیادی دارد که درادامه ۵ مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های وی‌پی‌اس ترید را معرفی می‌کنیم.

۱. دیتاسنتر سرور مجازی ترید

یکی از نکات مهمی که در خرید سرور برای استفاده از آی پی ثابت برای ترید مهم است، کشوری است که دیتاسنتر سرور در آن قرار گرفته است. البته که شما برای ترید نمی‌توانید از سرورهای ایران استفاده کنید و خیلی بهتر است اگر دیتاسنتر سرور شما در کشورهای معتبر قرار گرفته باشد. دیتاسنتر وی پی اس IP ثابت برای ترید، عموما در کشورهای هلند، انگلستان و آلمان قرار می‌گیرد.

۲. آپتایم بالای سرور مجازی ترید

علاوه بر داشتن آی پی ثابت برای ترید، سروری که انتخاب می‌کنید باید آپتایم بالایی هم داشته باشد. آپتایم به مدت زمانی گفته می‌شود که سرور شما در دسترس و قابل استفاده است. سرورهای مجازی ترید باید در بهترین و پیشرفته‌ترین دیتاسنترها قرار گرفته و دارای سخت‌افزارهای قدرتمند و به‌روزی باشد.

۳. مقیاس‌پذیری سرورهای ترید

اگر در حین استفاده از سرور، به این نتیجه رسیدید که به منابع سخت‌افزاری بیشتری نیاز دارید، چه باید کرد؟سرور مجازی ترید باید مقیاس پذیر باشپ یعنی چه؟ یعنی شما در هر زمان که نیاز به سخت‌افزار قدرتمند‌تری داشتید، می‌توانید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید. نکته‌ی مهم این است که بعد از ارتقای سخت‌افزار، آی پی شما همان آی پی قبلی است و حتی اطلاعاتی هم که روی سرور داشتید، از بین نخواهد رفت.

برای آشنایی با کاربرد، مزایا و نکات مهم خرید سرور مجازی ترید با آی پی ثابت مقاله زیر را از دست ندهید.

سرور مجازی ترید چیست؟

۴. پینگ پایین

نکته‌ی بسیار مهم دیگر در انتخاب سرور مجازی، پینگ است. هر چه پینگ سرور شما بیشتر باشد، با تأخیر بیشتری حین کار با سرور مواجه می‌شوید. اهمیت این مسئله به‌خصوص در مواردی که صف خرید یا فروش برای یک ارز ایجاد شده و یا می‌خواهید ارز موردنظرتان را دقیقاً در همان زمان موردنظر خود خریداری کنید، بیشتر مشخص می‌شود.

۵. یک تیم حرفه‌ای پشت شماست!

هنگام استفاده از سرور آی پی ثابت برای ترید، ممکن است به راهنمایی نیاز داشته باشید؛ همچنین ممکن است سرور شما به هر دلیل از دسترس خارج شود. در این موارد اگر یک کاربلد در کنارتان باشد، دیگر نگران هیچ چیزی نیستید.

آیا سرور ترید پارس پک را می‌شناسید؟

راستش را بخواهید، این روزها دیگر نه وقتی برای هدر دادن داریم و نه حوصله‌ای برای سروکله زدن با مشکلاتی مثل بسته شدن حساب بایننس، از دست دادن سرمایه و…! از لینک زیر با سرور مجازی ترید پارس پک آشنا شوید و بعد از آن، فقط کار، کار، کار!

جمع‌بندی

آی پی ثابت برای ترید، جزء بدیهی‌ترین فاکتورهایی است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران نیاز دارید. مسئله این است که پلتفرم‌های خرید و فروش آنلاین ارز دیجیتال، چند سالی است که با تمام توان خود، شهروندان ایرانی را از معامله در این بازار محروم کرده‌اند و حالا ما باید به‌دنبال راهی باشیم که بتوانیم این محدودیت‌ها را کنار بزنیم. این مطلب از بلاگ پارس پک در مورد وی پی اس IP ثابت است؛ ابزاری که به شما این امکان را می‌دهد تا آی پی خود را تغییر دهید و از امکانات وب سایت‌هایی مثل بایننس، کوکوین و … استفاده کنید.

سؤالات متداول

۱. آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است؟

به‌طور کلی از IP تمام کشورهایی که محدودیتی در استفاده از بایننس و … ندارند، می‌توان برای ترید استفاده کرد.

۲. آیا استفاده از وی پی ان آی پی ثابت برای ترید امکان‌پذیر است؟

اساساً VPNها به شما آی پی ثابت و دائمی نمی‌دهند. یعنی با توجه به اینکه تعداد کاربران وی پی ان‌ها زیاد هستند و ممکن است در هر بار اتصال به سرور دیگری وصل شوید، آی پی شما هم در هر بار اتصال متفاوت خواهد بود.

۳. آیا آی پی ثابت رایگان برای ترید وجود دارد؟

خیر. برخی از وب سایت‌ها، ممکن است به شما اجازه دهند تا چند ساعت از خدماتشان به‌صورت آزمایشی استفاده کنید که البته بیشتر در وی پی ان‌ها آن را می‌بینیم. اما به‌طور کلی با توجه به اینکه ایجاد آی پی ثابت هزینه دارد، بنابراین آی پی ثابت رایگان برای ترید، آن هم به صورت دائمی، وجود ندارد.

۴. بهترین آی پی ثابت برای ترید را چطور تهیه کنیم؟

بهترین راه برای داشتن آی پی ثابت برای ترید، استفاده از سرورهای مجازی است که برای همین کار بهینه شده‌اند. پارس پک بهترین سرورهای مجازی ترید را با کمترین قیمت و پشتیبانی ۲۴ ساعته در اختیار شما قرار می‌دهد تا بهترین تجربه را در ترید داشته باشید.

۲ نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

    سلام وقت بخیر
    جا داره از توضیحات کامل تون تشکر کنم

    فقط سوالی دارم :

    برای شروع در فارکس به بنده گفتن باید ip ثابت داشته باشم یعنی میفرمایید وقتی ip ثابت خریدیم دیگه احتیاجی به فیلتر شکن نداریم ؟
    ممنون میشم پاسخ رو در ایمیل بفرستید

    محمد
    چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

      سلام وقت بخیر، خوشحال هستیم برایتان مفید بوده، بله با IP ثابت دیگه نیازی به نرم‌افزارهای تغییر IP نیست و به‌راحتی بدوم هیچ محدودیتی می‌تونید توی فارکس فعالیت کنید. نکته مهم انتخاب لوکیشن مناسب هست که اگه با پشتیبانی پارس‌پک تماس بگیرید اطلاعات کاملی درباره موقعیت‌های مختلفی که می‌تونید با خرید سرور مجازی آی‌پی‌ش رو داشته باشید، بهتون داده می‌شه.

      لیلا محمدی
      چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم