هاست وردپرس آلمان چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
پنج‌شنبه 14 فروردین 1399
مطالعه: ۷ دقیقه ۰ نظر ۲۶۷ بازدید

وقتی نوبت به انتخاب هاست می‌رسد، گزینه‌های زیادی وجود دارند که هاست وردپرس آلمان یکی از محبوب‌ترین آن‌هاست. قیمت مناسب این هاست در‌مقایسه‌با سایر هاست‌های خارج می‌تواند یکی از عوامل تأثیرگذار در انتخاب آن باشد. هاست وردپرس آلمان با ارائه آی‌پی این کشور به شما آپ‌تایم چشمگیر، امنیت بسیار زیاد، پشتیبانی سریع و نهایت سرعت را تضمین می‌کند که برای هر کسب‌وکاری مهم است. این هاست وردپرسی درکنار بهینه‌سازی، از انواع ابزارهای وردپرس نیز پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برای وب‌سایت وردپرسی‌تان بسیار مفید باشد. با ما تا پایان این مقاله از سرویس‌های میزبانی و آموزش‌های هاست بلاگ پارس پک همراه باشید. 

خرید سرویس میزبانی وردپرس از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

هاست وردپرس آلمان چیست؟

منظور از هاست وردپرس نوعی هاست بهینه‌سازی‌شده برای سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس (WordPress) است. اکثر سرویس‌های هاست وردپرس به‌طورپیش‌فرض از سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهره می‌برند؛ ازاین‌رو پس از خرید هاست، به دانلود و نصب این CMS نیازی ندارید.

وردپرس با اختلاف بسیار زیاد از دیگر سیستم‌های مدیریت محتوا، محبوب‌ترین و پرکاربردترین CMS دنیاست و بیش از ۶۴درصد از وب‌سایت‌های موجود در وب، با استفاده از آن ساخته شده‌اند. این در حالی است که شاپیفای و جوملا تنها با سهم ۵.۴ و ۳.۳درصدی از کل وب‌سایت‌های موجود در جهان، به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

در‌صورتی‌که بخواهید وب‌سایت وردپرسی فروشگاهی راه‌ بیندازید، از پوسته ووکامرس وردپرس می‌توانید استفاده کنید که به‌طور‌اختصاصی برای توسعه وب‌سایت‌های فروشگاهی طراحی شده است. در این صورت، با خرید هاست ووکامرس که برای راه‌اندازی وب‌سایت ووکامرس بهینه‌سازی شده و به‌صورت پیش‌فرض از وردپرس با پوسته ووکامرس برخوردار است، می‌توانید کار خود را بسیار ساده‌تر کنید. اگر هاست وردپرس روی سروری در کشور آلمان یا روی سرور مجازی یا ابری با IP آلمان قرار داشته باشد و با IP آلمان کار کند، به آن هاست وردپرس آلمان گفته می‌شود.

خرید هاست وردپرس

هاست وردپرس آلمان چه مزیت‌هایی دارد؟

یکی از عوامل مهمی که هنگام خرید هاست باید به آن دقت کنید، لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی هاست است. هاست شما از‌نظر جغرافیایی باید به کاربرانتان نزدیک باشد تا نه‌تنها تجربه کاربری وب‌سایت شما بهتر شود؛ بلکه امتیاز سئو وب‌سایت شما نیز افزایش یابد و محتواهایی که منتشر می‌کنید، در صفحات جست‌وجوی گوگل رتبه بهتری کسب کنند.

ناگفته نماند سیاست‌های حریم خصوصی و آزادی اینترنت کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد. در‌حالی‌که بعضی از کشورها به‌راحتی و بدون نیاز به مجوزِ شما می‌توانند به داده‌های ذخیره‌شده روی هاستتان دسترسی داشته باشند، برخی از کشورها قوانین سخت‌گیرانه‌تری در این زمینه دارند و به هرکسی اجازه نمی‌دهند تا به‌راحتی به داده‌هایتان دسترسی پیدا کنند. نکته مهم دیگر اینکه محدودیت‌های اینترنت ممکن است در دسترسی مخاطبان به محتواهای منتشرشده روی وب‌سایت تأثیرگذار باشند.

کشور آلمان رتبه نهم آزادی اینترنت در دنیا را ازآنِ خود کرده است و با خرید هاست وردپرس آلمان نیازی نیست که نگران محدودیت‌های اینترنت باشید. همچنین، این کشور از قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای رعایت حریم خصوصی سرویس‌های هاستینگ برخوردار است. سرورهای کشور آلمان بسیار سریع و امن و مطمئن هستند. با وجود تمامی این مزیت‌ها، هاست وردپرس آلمان قیمت ارزانی دارد.

هاست وردپرس آلمان منابع سخت‌افزارهای قدرتمند را از موقعیت آلمان به شما ارائه می‌دهد. برای میزبانی وب‌سایت وردپرسی با کارایی و عملکرد کم‌نظیر بدون شک سرویس میزبانی وردپرسی آلمان انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این سرویس با ارائه منابع با کیفیت بهینه‌شده برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهبود تجربه کاربری و سئو را برای وب‌سایت شما به‌ارمغان می‌آورد.

خرید هاست وردپرس آلمان

انتخاب هاست وردپرس اروپا و آلمان یکی از تصمیم‌های مهمی است که می‌توانید برای میزبانی وب‌سایت خود بگیرید و از مزایای آن استفاده کنید. ازآن‌جاکه وردپرس CMS آماده و به زبان PHP نوشته شده است، این هاست‌ها نیز به‌خوبی از اسکریپت‌های PHP پشتیبانی می‌کنند و درکنار انواع دیتابیس‌ها به‌ویژه MySQL، می‌توانند هر‌آنچه برای وب‌سایت وردپرسی یا غیر‌وردپرسی نیاز دارید، دراختیارتان قرار و میزبانی با‌کیفیتی ارائه دهند.

هنگام خرید هاست باید به نوع سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) وب‌سایت نیز توجه کنید. اگر می‌خواهید وب‌سایت وردپرسی راه‌اندازی کنید، بهتر است که هاست وردپرس بخرید. دراین‌میان، لوکیشن هاست نیز از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به آن بسیار توجه کنید. در این مقاله از بلاگ پارس پک، می‌خواهیم هاست وردپرس آلمان را به‌طورمفصل معرفی کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

در خرید هاست وردپرس آلمان باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

۱. نوع هاست

یکی از معیارهای مهمی که هنگام خرید هاست وردپرس آلمان باید به آن توجه کنید، نوع سرویس هاستینگ است که می‌تواند یکی از انواع زیر باشد:

  • هاست اشتراکی: ارزان‌ترین نوع هاست است که در آن، امکانات یک سرور بین چندین هاست تقسیم می‌شود.
  • هاست اختصاصی: یکی از بهترین انواع هاست است که در آن، یک کامپیوتر سرور به‌طور‌کامل اجاره داده می‌شود. با خرید هاست اختصاصی، تمامی منابع و کنترل کامپیوتر سرور در‌اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • هاست VPS: از فناوری مجازی‌سازی برای ایجاد چندین سرور مجازی روی یک سرور فیزیکی استفاده می‌شود و هر‌کدام از هاست‌های مجازی به‌صورت یک هاست مجازی اختصاصی فروخته می‌شوند.
  • هاست ابری: هاست ابری روی سروری ابری سوار است که از منابع چندین سرور فیزیکی واقع در لوکیشن‌های مختلف استفاده می‌کند. سرورهای ابری پایدارتر از سرورهای سنتی هستند؛ زیرا اگر یکی از سرورها از دسترس خارج شود، سرورهای دیگر از سرور ابری پشتیبانی می‌کنند. همچنین، سرورهای ابری به‌دلیل برخورداری از منابع چندین سرور فیزیکی، پهنای باند بیشتری از سرورهای سنتی دارند.

هاست چیست؟ چه انواعی دارد؟ چه کاربردهایی دارد؟ برای پاسخ این سوالات مقاله زیر را بخوانید.

هاست چیست؟

 ۲. سیستم‌عامل هاست

دومین معیار مهم در خرید هاست وردپرس آلمان‌، سیستم‌عامل هاست است که می‌تواند لینوکس یا ویندوز باشد. هاست وردپرس لینوکس به‌دلیل امنیت و پایداری بیشتر و قیمت ارزان‌تر بسیار محبوب‌تر از هاست ویندوز است.

۳. سیستم مدیریت هاست

محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت هاست عبارت‌اند از:

  • سی پنل (cPanel)
  • پلسک (Plesk)
  • دایرکت ادمین (DirectAdmin)

فراموش نکنید که سی پنل فقط در هاست لینوکسی پشتیبانی می‌شود و محبوب‌ترین کنترل‌پنل برای مدیریت هاست‌های وردپرسی به‌شمار می‌آید.

خرید انواع هاست ابری از پارس پک

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

اگر به فکر خرید هاست برای وب‌سایت وردپرسی خود هستید، هاست وردپرس آلمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. با خرید هاست وردپرس از پارس پک، یکی از معتبرترین نمایندگان فروش خدمات هاستینگ در ایران، به دانلود و نصب دستی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیازی ندارید و این CMS به‌طورپیش‌فرض روی هاست وردپرس خریده‌شده نصب است. هاست وردپرس آلمان به‌دلیل قرارداشتن روی سرورهای کشور آلمان، از پایداری و امنیت رضایت‌بخش و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای برخوردار است و با IP آلمان کار می‌کند.

سؤالات متداول

۱. هاست وردپرس آلمان چیست؟

به هاستی که برای میزبانی از وب‌سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی شده است و روی سروری واقع در کشور آلمان قرار داشته باشد، هاست وردپرس آلمان می‌گویند.

۲. چرا هاست وردپرس آلمان را بخریم؟

هاست وردپرس آلمان با‌‌توجه‌‌به کیفیت مطلوب سرورهای آلمان و قیمت مناسبشان و رتبه عالی این کشور از‌نظر آزادی اینترنت و قوانین سخت‌گیرانه آن‌جا در حفاظت از داده‌های ذخیره‌شده در سرورهای آن، از بهترین هاست‌ها برای میزبانی وب‌سایت وردپرسی شماست.

۳. کدام سیستم‌عامل برای هاست وردپرس آلمان بهتر است؟

هاست وردپرس لینوکس با‌توجه‌به پایداری و امنیت کم‌نظیر و قیمت ارزان‌تر و پشتیبانی از سی پنل درمقایسه‌با هاست وردپرس ویندوز بهتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم