بررسی بهترین هاست وردپرس + ویژگی‌ها و نحوه خرید

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
دوشنبه 18 مهر 1401
مطالعه: ۱۶ دقیقه ۰ نظر ۱۵۱۸ بازدید

بهترین هاست وردپرس؛ اگر تاکنون به طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی فکر کرده باشید، گزینه میزبانی هاست وردپرس در مقابل شما بوده است. شما با خرید سرویس میزبانی باکیفیت، می‌توانید با سرعت زیادی فایل‌ها و داده‌هایتان را بارگذاری و وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنید تا کمتر در‌معرض هک‌شدن قرار بگیرد.

با انتخاب بهترین هاست وردپرس می‌توانید عملکرد وب‌سایت وردپرسی‌تان را نیز تا حد زیادی بهبود بخشید و در‌عین‌حال از مزایای بیشتری بهره‌مند شوید. حال هاست وردپرس چیست و چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند برای وب‌سایتتان مفید باشد؟ در این مقاله از آموزش‌های هاست و سرویس‌های میزبانی قصد داریم بهترین هاست وردپرس و ویژگی‌ها و کاربردهایش را به‌طورمفصل بررسی کنیم. اگر قصد دارید وب‌سایت وردپرسی راه‌اندازی کنید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را از دست ندهید و تا پایان با ما همراه باشید.

خرید هاست وردپرس از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی وردپرس خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست وردپرس پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

بهترین هاست وردپرس

به‌زبان ساده، هاست وردپرس به هاستی گفته می‌شود که برای اجرای وب‌سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی‌ شده است. ویژگی‌های ارائه‌شده بسته به نوع هاست وردپرس انتخابی‌تان متفاوت است؛ اما به‌طورکلی با یک کلیک می‌توانید این اسکریپت را روی هاست خود نصب کنید تا به‌طورخودکار به‌روزرسانی نرم‌افزار وردپرس انجام شود. شایان ذکر است هاست WordPress برای کاربرانی مناسب است که به مسائل فنی مرتبط با وردپرس تسلط بهتری دارند و به‌راحتی می‌توانند با آن کار کنند.

فراموش نکنید که اگر می‌خواهید وب‌سایت وردپرسی را اجرا کنید، استفاده از بهترین هاست وردپرس الزامی نیست. شما می‌توانید وردپرس را روی هر نوع هاستی اجرا کنید؛ زیرا الزامات اجرای وردپرس بسیار کم است. درواقع، تنها نیازهای فنی پشتیبانی برای اجرای وردپرس شامل MySQL و PHP است. با‌این‌حال، اجرای وردپرس روی هر هاستی بدین‌معنی نیست که باید این کار را انجام دهید. هاست WordPress به شما کمک می‌کند تا از وب‌سایتتان بیشترین بهره را ببرید و عملکرد بهتری در تمامی صفحات وب‌سایت به شما ارائه می‌دهد.

خرید هاست وردپرس

بهترین هاست وردپرس چه انواعی دارد؟

همان‌طورکه گفتیم، پس از راه‌اندازی وب‌سایت وردپرسی، هر نوع هاستی می‌تواند ازنظر فنی میزبان آن باشد. باوجوداین‌، هاست واقعی وردپرس نوع خاصی از محیط هاست است که برای کمک به اجرای بهتر وردپرس بهینه‌سازی‌ شده است؛ به‌همین‌دلیل، بهتر است پیش از هر‌چیز، با انواع مختلف بهترین هاست وردپرس آشنا شوید.

۱. هاست وردپرس اشتراکی

هاست وردپرس اشتراکی ارزان‌ترین هاست WordPress به‌شمار می‌رود. این هاست با هاست اشتراکی معمولی متفاوت است و به‌طوراختصاصی برای وب‌سایت‌های وردپرسی بهینه‌سازی شده است. در هاست اشتراکی، یک سرور میزبان چندین وب‌سایت وردپرسی است که از منابع سرور به‌صورت اشتراکی استفاده می‌کنند. این اشتراک‌گذاری محیط وب‌سرور همان چیزی است که به ارزان نگه‌داشتن هزینه‌ها کمک می‌کند. وب‌سروری که به‌اشتراک می‌گذارید، همچنان برای وردپرس بهینه خواهد بود؛ بنابراین، عملکرد بهتری درمقایسه‌با سرور مشترک استاندارد دریافت خواهید کرد.

گفتنی است هاست وردپرس اشتراکی معایبی نیز دارد؛ ممکن است در برخی شرکت‌ها این هاست مشکلاتی ازجمله کُندی سرعت بارگذاری و دانلود داده‌ها و کم‌بودن نرخ آپ‌تایم.داشته باشد.

چطور وردپرس را در کنترل‌پنل‌های سی‌پنل و دایرکت ادمین نصب کنیم؟ در مقاله زیر بخوانید.

نصب وردپرس در سی پنل و دایرکت ادمین

۲. هاست وردپرس اختصاصی

پس از خرید هاست وردپرس به صورت اختصاصی، تمامی منابع سرور به یک وب‌سایت اختصاص داده می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، هزینه هاست وردپرس اختصاصی بیشتر از هاست وردپرس اشتراکی است.

هاست اختصاصی وردپرس برای وب‌سایت‌ها مناسب است:

  • برای وب‌سایت‌هایی که به سرعت و نرخ آپ‌تایم زیادی نیاز دارند.
  • وب‌سایت‌هایی که ماهانه ترافیک فراوانی دارند (۱۰۰هزار بازدید در ماه).
  • وب‌سایت‌هایی که از اطلاعات مهمی برخوردارند و به امنیت بسیاری نیاز دارند.

هاست وردپرس اختصاصی علاوه‌بر مزایایش، معایبی نیز دارد. ازجمله این معایب می‌توان به هزینه زیاد و دانش فنی بسیار اشاره کرد. درحقیقت، کاربران هاست وردپرس اختصاصی باید دانش تخصصی لازم را داشته باشند یا از افراد متخصص کمک بگیرند.

 ۳. هاست وردپرس مدیریت‌شده

هاست وردپرس مدیریت‌شده عالی‌ترین سطح میزبانی موجود را به وب‌سایت‌های وردپرسی ارائه می‌کند. علاوه‌براین، این نوع هاست استرس میزبانی و مدیریت وب‌سایتتان را از بین می‌برد؛ زیرا در هر مرحله تیمی از کارشناسان وردپرس را در‌کنار خود خواهید داشت.

بهترین هاست وردپرس مدیریت‌شده معمولاً از یک سرور اختصاصی استفاده می‌کند؛ با‌این‌حال، می‌توان آن را با میزبانی VPS یا هاست ابری یا حتی محیط سرور مشترک پیکربندی کرد. نوع دقیق مشخصات سرور به شرکت ارائه‌دهنده هاست انتخابی‌تان بستگی دارد. اغلب متوجه می‌شوید که هاست‌های مدیریت‌شده از سرورهای اختصاصی بهره می‌برند؛ به‌طوری‌که کنترل بیشتری روی تنظیم و مقیاس‌پذیری سرور را برایتان فراهم می‌کنند.

برخی از مزیت‌های هاست مدیریت شده ازاین‌قرارند:

  • سرعت‌ بسیار زیاد: اگر وب‌سایت وردپرسی دارید، با استفاده از محیط سرور بهینه‌شده، می‌توانید سرعت بارگذاری بسیار زیادی را تجربه کنید.
  • امنیت فراوان: با میزبانی وردپرس شما محیط میزبانی امنی دارید که برای محافظت در‌برابر حمله‌های خاص وردپرس طراحی شده است.
  • سرور به‌روز: با به‌روزرسانی‌های خودکار، می‌توانید مطمئن شوید که وب‌سایت شما سریع و ایمن باقی می‌ماند، بدون اینکه کار اضافه‌ای برایتان انجام شود.
  • تیم پشتیبانی اختصاصی: بهترین هاست وردپرس برایتان یک کارمند پشتیبانی در نظر می‌گیرد که به‌خوبی با وردپرس آشناست و در رفع سریع هر‌گونه مشکل هاست یا وب‌سایت می‌تواند به شما کمک کند.
  • آپ‌تایم درخورتوجه: اگر وب‌سایت فروشگاهی دارید و از آن درآمد کسب می‌کنید، هر‌لحظه که آفلاین باشد، از درآمدتان کاسته می‌شود. هاست وردپرس می‌تواند به جلوگیری از این اتفاق کمک کند.
خرید هاست وردپرس ارزان

بهترین هاست وردپرس چند نوع دارد؟

ویژگی‌های بهترین هاست WordPress

اکنون که با مفهوم بهترین هاست وردپرس و انواع آن آشنا شدیم، در‌ادامه شما را با ویژگی‌های مهم این هاست آشنا می‌کنیم.

1. فضای دیسک یا فضای ذخیره سازی

احتمالا وب‌سایت وردپرسی شما فایل‌ و اطلاعات زیادی دارد، در حالت کلی برای اجرای یک وب سایت، فایل‌ها در فضای دیسک سرورهای وب که توسط دیتاسنترها و سرورهای فیزیکی پشتیبانی می شوند، قرار می گیرند. بهترین میزبانی وردپرس باید به شما فضای کافی برای ذخیره‌سازی ارائه دهد.

علاوه بر فضای مورد نیاز برای فایل‌های وب‌سایت، شما به فضایی برای محتوای ارسالی توسط کاربرانتان نیز نیاز دارید. به عنوان مثال، اگر از کاربران بخواهید تصاویر یا ویدیو برایتان ارسال کنند، به فضای ذخیره‌سازی هاست وردپرس نیاز دارید.

2. پهنای باند

پهنای باند مناسب نیز یکی از ضروریاتی است که به همراه هاست وردپرس ارائه می‌شود. پهنای باند ظرفیت هاست را برای انتقال داده در یک بازه زمانی خاص مشخص می‌کند. برای اینکه وب‌سایت شما سریع‌تر در دسترس کاربران قرار بگیرد، باید هاستی را انتخاب کنید که پهنای باند بیشتری به شما بدهد.

هاست اختصاصی وردپرس پهنای باند بیشتری خواهد داشت در حالیکه هاست اشتراکی پهنای باند محدودتری خواهد داشت. البته بهتر است شما برای انتخاب بین انواع هاست وردپرس به میزان منابع مورد نیاز و ترافیک سایت خود توجه کنید.

ممکن است برخی از شرکت‌های ارائه دهنده هاست وردپرس ادعا کنند که پهنای باند نامحدود در اختیار شما قرار می دهند اما این اتفاق ممکن نیست. بهترین هاست وردپرس به شما این امکان را می‌دهد که بدانید پهنای باند شما دقیقا چقدر است؟

3. سرعت بسیار زیاد

سرعت وب‌سایت یکی از عوامل مهمی است که بر رشد و عملکرد آن تأثیرگذار است. اگر وب‌سایت شما به‌کُندی بارگذاری شود، علاوه‌بر ارائه تجربه کاربری ضعیف، در موتورهای جست‌وجو نیز رتبه پایین‌تری کسب خواهید کرد.

هاست وردپرس یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش سرعت وب‌سایت شماست. حتی استفاده از هاست WordPress اشتراکی عملکرد وب‌سایتتان را درمقایسه‌با برنامه‌های هاست اشتراکی استاندارد بهبود می‌بخشد. تنها با اجرای وردپرس روی سرورهای خاص، می‌توانید تغییراتی در بهینه‌سازی و عملکرد ایجاد کنید.

برای بهره‌مندی از عالی‌ترین میزان کارایی، باید هاست وردپرس مدیریت‌شده را انتخاب کنید. با میزبانی مدیریت‌شده وردپرس، محیط هاستی خواهید داشت که به‌طور‌کامل برای وب‌سایت شما بهینه شده است. به‌علاوه، یک تیم وردپرسی در‌کنار خود خواهید داشت که با ارائه مشاوره به بهینه‌سازی و ارتقای بیشتر عملکرد وب‌سایت شما کمک خواهند کرد.

4. امنیت فراوان

بهترین هاست وردپرس همیشه یک خط دفاعی اضافی در برابر حملات سایبری دارد. پس اگر وب سایت شما دارای داده های خصوصی یا مالی است حتما از نوعی از میزبانی استفاده کنید که پروتکل‌های امنیتی مطمئنی داشته باشد.

مواردی که می‌تواند امنیت وب‌سایت شما را تامین کنید عبارتند از:

  1. گواهینامه‌های SSL: گواهینامه های SSL داده‌های ارسال شده از طریق وب‌سایت شما را رمزگذاری می‌کنند، بنابراین فقط گیرنده‌ی واقعی می‌تواند به داده‌ها دسترسی داشته باشد و بدین ترتیب امنیت داده‌ها تامین می‌شود.
  2. اسکن خودکار بدافزار: ارا‌ئه‌دهندگان بهترین هاست وردپرس به شما در حذف بدافزارها و شناسایی تهدیدها کمک می‌کنند. برخی نیز امکاناتی مانند اسکن وب‌سایت برای افزایش امنیت ارائه می‌دهند.
  3. فایروال: بهترین هاست وردپرس حتما دارای برنامه فایروال وب (WAF) است. وف مجموعه‌ای از قوانین طراحی شده برای محافظت از وب‌سایت در برابر رایج‌ترین حملات مانند DDos است.

فایروال وب چیست؟ چکار می‌کند و چطور به امنیت وب‌سایت کمک می کند؟ در مقاله زیر بخوانید.

WAF چیست؟

5. آپتایم هاست وردپرس

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین هاست وردپرس که به هیچ عنوان نباید آن را دست کم گرفت، آپتایم یا پایداری است. آپتایم در حقیقت مدت زمانی را که وب‌سایت شما فعال و در دسترس بازدیدکنندگان باشد و هرچه این مقدار به 100٪ نزدیک‌تر باشد، بهتر است.

مواردی که آپتایم هاست وردپرس را بالا می‌برد:

  1. سرورهای پشتیبان: اگر هاست وردپرس شما به سرور پشتیبان مجهز باشد، درصورت از دسترس خارج شدن سرور میزبان، یک نسخه پشتیبان وجود دارد که در کمترین زمان، محتویات سایت را به کاربران نشان دهد.
  2. سرورهای پشتیبان در چندین مکان: قرار گرفتن سرورها در یک مکان باعث می‌شود درصورت بروز یک فاجعه طبیعی و از دست رفتن یک سرور یا آسیب دیدن یک دیتاسنتر، سرورهای دیگر در نقاط دیگر جغرافیایی اطلاعات وب‌سایت را در دسترس دارند و آن را بالا نگه می‌دارند.

ارائه‌دهندگان بهترین هاست وردپرس از آنجائیکه خود را در تامین آپتایم مقید می‌دانند، به شما تضمین پرداخت خسارت در صورت از دسترس خارج شدن سرور، می‌دهند.

6. سرعت وب سایت

کاربران امروزی اینترنت انتظار دارند وب‌سایت‌ها را در کمتر از پنج ثانیه ببینند. بالا بودن سرعت وب‌سایت علاوه‌بر تأثیر مثبتی که بر تجربه کاربر می‌گذارد بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) را نیز راحت‌تر می‌کند.

بهترین هاست وردپرس قابلیت‌هایی دارد که کمک می‌کند سایت شما با بیشترین سرعت و در کسری از ثانیه برای کاربرانتان در سراسر جهان نمایش داده شود. برخی از این قابلیت‌ها عبارتند از:

  1. سرورهایی SSD : هارد SSD سریعتر از هارد انواع سنتی است و اجازه دسترسی به داده‌ها را خیلی سریع‌تر می‌دهد.
  2. محدود کردن سایت‌ها در سرور اشتراکی: برخی از ارائه‌دهندگان هاست اشتراکی وردپرس برای تعداد وب‌سایت‌هایی که روی هاست اشتراکی می‌پذیرند، محدودیت قائل می‌شوند. این باعص افزایش سرعت وب‌سایت‌های روی هاست اشتراکی می‌شود.

7. به روزرسانی‌های موردنیاز وردپرس

هنگامی‌که وب‌سایت وردپرسی را اجرا می‌کنید، باید به‌طور‌منظم به‌روزرسانی‌ها را اجرا کنید. انجام این کار فقط چند دقیقه طول می‌کشد؛ اما بسیاری از مدیران معمولاً فراموش می‌کنند که به وب‌سایت‌های خود مراجعه کنند تا ببینند آیا به‌روزرسانی در‌دسترس است یا خیر.

نه‌تنها به‌روز نگه‌داشتن وب‌سایت راهی برای اطمینان از عملکرد مطلوب آن است؛ بلکه امنیت وب‌سایت را نیز بیشتر خواهد کرد. به‌روزرسانی‌های مربوط به امنیت برای اصلاح حفره‌های امنیتی ایجاد‌شده‌ منتشر می‌شوند. درواقع بدون به‌روزرسانی تم‌ها و افزونه‌ها، وب‌سایت خود را در‌معرض سوءاستفاده هکرها قرار می‌دهید. به‌علاوه، هنگام انتشار نسخه‌های جدید هسته وردپرس هر پلاگین یا تم، معمولاً به‌روزرسانی‌هایی نیز منتشر می‌شوند.

بسته به نوع هاست وردپرسی که استفاده می‌کنید، به‌روزرسانی خودکار ممکن است بخشی از خدمات هاست وردپرس شما باشد و این اطمینان را می‌دهد که وب‌سایت شما دربرابر هرگونه مشکل امنیتی شناخته‌شده محافظت می‌شود و همیشه جدیدترین نسخه هسته وردپرس و افزونه‌ها و تم‌ها را اجرا می‌کند.

هاست وردپرس یا لینوکس

ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس چیست؟

مزایای بهترین هاست وردپرس

هاست وردپرس با‌توجه‌به امکانات و ویژگی‎‌هایی که در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد، مزایای خاصی دارد. برخی از مزایای این هاست عبارت‌اند از:

 ۱. راه‌اندازی آسان‌تر

پلاگین‌ها و تم‌های از‌پیش‌نصب‌شده به ایجاد محیط هاست WordPress بهینه کمک و راه‌اندازی و نصب فنی را آسان می‌کند.

۲. عملکرد بهینه

وب‌سایت‌هایی که هاست وردپرسی دارند، از سروری استفاده می‌کنند که به‌طور‌خاص برای وب‌سایت‌های وردپرس پیکربندی شده است. گفتنی است که اغلب برای اطمینان از سرعت بارگذاری سریع، نرم‌افزار ذخیره‌سازی داخلی نیز قرار داده می‌شود.

۳. سرورها و نرم‌افزارهای به‌روز

علاوه‌بر به‌روزرسانی‌های خودکار وردپرس، هاست‌های وردپرس اطمینان می‌دهند که سرورهای اختصاصی وردپرس آن‌ها جدیدترین نرم‌افزار را اجرا می‌کنند و درنتیجه، سازگاری بهینه و عملکرد یکپارچه را به‌ارمغان می‌آورند.

۴. مدیریت آسان

با استفاده از هاست وردپرس، بسیاری از نکات فنی وردپرس را می‌توانید به شرکت ارائه‌دهنده خدمات میزبانی وب خود بسپارید و روی عوامل دیگری مانند بهبود استراتژی‌های بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO) تمرکز کنید.

۴. سرورهای ایمن

امنیت و حفظ و نگه‌داری از داده‌های وب‌سایت، ازجمله نکات مهمی است که هنگام انتخاب هاست باید به آن توجه کنید. هاست وردپرس از ویژگی‌های امنیتی بسیاری برای جلوگیری از حمله‌های خاص وردپرس برخوردار است که امنیت داده‌های کاربران را می‌تواند تضمین کند.

۵. پشتیبانی تخصصی

ارائه‌دهندگان برنامه‌های مدیریت‌شده وردپرس اغلب از تیمی با‌تجربه و پشتیبانی فنی برخوردارند که برای کمک به مدیریت و نگه‌داری وب‌سایت خاص وردپرس آماده هستند.

هاست وردپرسی پارس پک

مزایای خرید بهترین هاست وردپرس چیست؟

معایب هاست وردپرس

هاست WordPress با وجود مزیت‌هایی فراوانش، معایبی نیز دارد. ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی هاست وردپرس برای وب‌سایت‌هایی توسعه داده شده است که از وردپرس استفاده می‌کنند. این بدان‌معناست که اگر به فکر ایجاد وب‌سایتی با جایگزین‌های CMS دیگر هستید، بهتر است گزینه‌های میزبانی وب معمولی یا سایر راه‌حل‌های میزبانی CMS را براساس پلتفرمتان انتخاب کنید.

این نوع هاست معمولاً به‌دلیل ویژگی‌ها و خدمات و عملکردهای خاص وردپرس، گران‌تر از هاست اشتراکی است؛ از‌این‌رو، اگر بودجه اضافی برای خرید هاست داشته باشید، گزینه‌ای عالی است؛ وگرنه در درازمدت ممکن است به‌معنای هزینه اضافی باشد. نکته دیگر اینکه سفارشی‌سازی کامل وب‌سایت‌ها در هاست وردپرس نیز محدود است؛ زیرا ارائه‌دهنده ممکن است نصب نرم‌افزارهای دیگر را محدود کند.

هاست وردپرس داخلی و خارجی

یکی از سؤالات رایجی که برای بسیاری از صاحبان وب‌سایت‌ها هنگام خرید بهترین هاست وردپرس مطرح می‌شود، این است که هاست داخلی بخریم یا خارجی؟ کدام بهتر است؟ همان‌طور‌که می‌دانید، تفاوت اصلی هاست داخلی و خارجی در محل قرارگیری سرورها و دیتاسنترها و سخت‌افزارهای مربوط به سرور است. تا چند سال پیش، بیشتر افراد هاست‌های خارجی را به هاست‌های ایرانی ترجیح می‌دادند؛ اما امروزه با پیشرفت‌های چشمگیری که در زیرساخت‌ها و دیتاسنترها ایجاد شده است، شرکت‌های هاستینگ موفق شده‌اند هاست‌های باکیفیت و مناسبی ارائه دهند. همین امر باعث شده است بسیاری از صاحبان کسب‌وکار به خرید هاست‌های داخلی روی بیاورند.

باوجوداین، هنگام خرید هاست وردپرسی چه داخلی و چه خارجی باید نکاتی را در نظر بگیرید. تعدادی از این نکات بدین‌شرح‌اند:

  • امنیت اطلاعات
  • بازار هدف
  • پایداری و دردسترس‌بودن
  • سئوشدن
  • قیمت

قیمت بهترین هاست وردپرس

عوامل مختلفی روی قیمت و خرید هاست وردپرس تأثیرگذارند. ازجمله این عوامل می‌توان به نوع هاست و کیفیت و پشتیبانی اشاره کرد. البته نوع کسب‌وکار نیز روی قیمت هاست WordPress تأثیر می‌گذارد. برای مثال، بهترین هاست برای وبلاگ ساده با فروشگاه اینترنتی متفاوت است. توجه کنید که قیمت گران هاست به‌معنای باکیفیت‌بودن آن نیست و شما باید به نکات مهم‌تری توجه کنید. ازجمله عوامل تأثیرگذار بر قیمت و خرید هاست وردپرس عبارت‌اند از:

  • ویژگی‌ها و عملکرد هاست
  • کیفیت پشتیبانی هاست
  • نوع هاست
بهترین نوع هاست برای وردپرس

قیمت بهترین هاست وردپرس چقدر است؟

بهترین هاستینگ برای خرید هاست وردپرس

امروزه، شرکت‌های هاستینگ زیادی در ایران فعالیت می‌کنند. پارس پک از بهترین و معتبرترین شرکت‌های هاستینگ برای خرید بهترین هاست وردپرس به‌شمار می‌آید. این شرکت با چندین سال سابقه در ارائه هاست، از مطمئن‌ترین شرکت‌های این حوزه محسوب می‌شود. هاست WordPress پارس پک سرویس قوی و پایداری است که برای نصب و اجرای وب‌سایت‌های وردپرسی بهینه شده است. این هاست با کنترل‌پنل دایرکت‌ادمین ارائه می‌شود؛ کنترل‌پنلی که از رابط گرافیکی ساده و راحتی برخوردار است. ازجمله قابلیت‌های هاست وردپرس پارس پک می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • نصب و راه‌اندازی راحت وردپرس
  • بک‌آپ‌گیری منظم از دیتابیس و کل سایت
  • سرعت و پایداری بالا
  • دسترسی آسان
  • امنیت بالای سرویس میزبانی وردپرس
  • مقیاس‌پذیری منابع
  • پشتیبانی ۲۴ساعته

برای خرید بهترین هاست وردپرس از پارس پک می‌توانید همین‌حالا به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید. همچنین قبل از خرید، می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان پارس پک دریافت کنید.

تفاوت هاست وردپس با هاست لینوکس

خرید بهترین هاست وردپرس پارس پک

جمع‌بندی

هاست وردپرس نوعی میزبانی وب است که برای وب‌سایت‌های مدیریت محتوایی وردپرس بهینه‌سازی شده است. این هاست قابلیت‌های و ویژگی‌هایی بسیار زیادی دارد که برای وب‌سایت‌هایی محتوایی طراحی شده است. ازجمله ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس می‌توان به نصب راحت و آسان و سرعت و عملکرد چشمگیر و امنیت فراوان اشاره کرد. در این مقاله از آموزش وردپرس، هاست وردپرس، ویژگی‌ها، مزایا و معایبش را بررسی کردیم تا به‌طورکامل با آن آشنا شوید. اگر هرگونه سؤال یا ابهامی درباره هاست وردپرس دارید، آن را ازطریق کامنت‌ها با ما به‌اشتراک بگذارید.

در یک کلام بهترین هاست وردپرس هر آنچه یک وب‌سایت وردپرسی برای سرویس‌دهی سریع و قوی نیاز دارد را با عملکرد و امنیت بالا به کاربران ارائه می‌کند. منابع پرسرعت با پایداری و دسترس‌پذیری بالا فقط بخشی از ویژگی‌های بالقوه بهترین هاست وردپرس است، این سرویس با توجه‌به هزینه مناسب سازگاری بالایی در نصب و استفاده از سیستم‌ مدیریت محتوای وردپرس و استفاده از پلاگین‌های آن دارد و زیرساخت آن به‌طورکامل متناسب با عملکرد و امنیت وردپرس بهینه‌سازی شده است.

سؤالات متداول

۱. تفاوت هاست وب و هاست وردپرس چیست؟

تفاوت اصلی بین هاست وب و هاست وردپرس در این است که هاست وب سرویسی بسیار گسترده‌تر و فراگیر است؛ اما هاست وردپرس مخصوص وردپرس طراحی شده است.

۲. چرا برای وردپرس به هاست نیاز داریم؟

عملکرد ارائه‌دهنده خدمات میزبانی بسیار مهم است. بدون هاست باکیفیت، وب‌سایت شما هم ازنظر تجربه کاربری و هم ازنظر رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو آسیب می‌بیند. اگر وب‌سایت خود را روی سرور وردپرس مدیریت‌شده یا سرور اختصاصی میزبانی کنید، عملکرد درخورتوجه وب‌سایتتان را به‌وضوح می‌توانید مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم