سرور مجازی ترید چیست و چه کاربردی دارد؟

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
یکشنبه 30 خرداد 1400
مطالعه: ۱۱ دقیقه ۰ نظر ۱۶۷۸ بازدید

سرور مجازی ترید با آی پی ثابت یکی از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از ایجاد مشکل در انجام معاملات بورس خارجی مثل بایننس و فارکس است. خرید vps ترید به این دلیل که ip ایران در صرافی‌های آنلاین غیر مجاز بوده و در لیست کشورهای تحریم شده هستیم، مانع از مسدود شدن اکانت شما خواهد شد.
بسیاری افراد بجای استفاده از سرور مجازی ترید، از VPN های رایگان یا پولی در بایننس و فارکس استفاده می‌کنند تا از این مشکل جلوگیری کنند. اما به دلیل تغییر مداوم آی پی این روش هم پاسخگو نیست و می‌تواند موجب بسته شدن اکانت شود.
در ادامه این مقاله قصد دارم به معرفی vps ترید با آی پی ثابت بپردازم که می‌توانید با خرید و استفاده از آن در بازارهای سرمایه گذاری ارز دیجیتال همچون بایننس و فارکس، ضمن داشتن سرعت بالا برای انجام معاملات، این مشکلات را هم کنار بگذارید.

ترید یا Trade چیست؟

پیش از آن که به سراغ بررسی ویژگی های سرور مجازی ترید برویم، لازم است که با چند واژه آشنا شده و سپس ببینیم که هر یک چه مشکلاتی دارند. سپس با بررسی هر مورد به این موضوع برسیم که چطوری باید این مشکلات را از میان برداریم.
ابتدا به سراغ واژه ترید(Trade) که به معنی تجارت کردن است می‌رویم. منظور از ترید که این روزها زیاد نام آن را می‌شنویم انجام معاملات در بازار بورس و سرمایه گذاری است. چه بورس داخل کشور که زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار است و چه بازارهای جهانی مثل بایننس و فارکس که در آن سوی مرزها فعالیت دارند.
شما با ثبت نام در این بازارهای آنلاین که با نام صرافی شناخته می‌شوند، قادر خواهید بود هر سهمی که در هر بازار معامله می‌شود را خرید و فروش کنید. که به انجام این معاملات ترید کردن یا در حالت ساده ترید گفته می‌شود.

مشکلات ترید کردن در بازار های مالی آنلاین

سرور مجازی ترید چیست و چه کاربردی دارد>

رفع محدودیت ها با وی پی اس ترید 

استفاده از VPN برای جلوگیری از مشخص شدن آی پی ایران باعث افزایش پینگ و افت کیفیت در سرعت اتصال به بازار معاملات می‌شود. به همین دلیل در دسترسی به صرافی آنلاین و خرید به موقع با قیمت مناسب دچار مشکل خواهید بود.
برای استفاده از صرافی آنلاین بایننس هم لازم است حتما از آی پی غیر ایران استفاده کنید. چرا که برنامه نویسی این سایت و اپلیکیشن موبایل طوری است که می‌تواند به روش‌های مختلفی کاربران را شناسایی کرده و بداند هر کاربر از کدام کشور در حال ترید کردن است.
در نتیجه با وجود مشکلات تحریم به راحتی می‌تواند کاربران ایرانی را یافته و حساب آنها را مسدود کند. مسدود شدن حساب هم باعث ایجاد درد سر های فراوانی برای کاربران می شود.
برای رفع این مشکل شما باید از یک VPS یا سرور مجازی ترید برای انجام معاملات استفاده کنید که در ادامه به معرفی و کاربردهای آن می‌پردازیم.

سرور مجازی چیست؟

اینطور تصور کنید که سرور مجازی درست مانند یک کامپیوتر است؛ با این تفاوت که شما از نقطه دیگری از دنیا به آن دسترسی دارید. سرور مجازی یا VPS که مخفف Virtual Private Server است، یک ماشین مجازی است که روی سرور اختصاصی، از سیستم عامل ویندوز یا هر سیستم عامل دیگری، دقیقا همان محیط سیستم عامل‌ها وجود دارد را شبیه سازی و در اختیار شما قرار داده‌اند.
حال شما می‌توانید با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که برای ویندوز شما بر روی این سرور تعریف شده، وارد محیط ویندوز شوید. با این تفاوت که این ویندوز یک نسخه مجازی است که در کشور دیگری مثل آلمان قرار دارد.
VPS بایننس یا سرور مجازی ترید ؛ یک محیط مجازی از ویندوز است که روی یک سرور از کشور های خارج از ایران قرار دارد و شما می‌توانید با نام کاربری و رمز عبور وارد محیط این ویندوز شده و بدون نگرانی با آی پی ثابت آن کشور از صرافی بایننس استفاده کنید.

انجام معاملات در بازارهای مالی بین‌المللی به اینترنت پرسرعت و آی‌پی ثابت اختصاصی نیاز دارد. نقش سرور مجازی ترید چیست ؟ اگر می‌خواهید هنگام ترید اینترنت‌تان به مشکل نخورد و به‌دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌ها دسترسی خود را به حساب کاربری مالی خود از دست ندهید، تهیه سرور مجازی ترید را در اولویت کار خود قرار دهید. با این سرویس، نگرانی‌هایتان از بابت رفع تحریم‌ها و قطعی اینترنت رفع می‌شود و می‌توانید معاملات خود را با آپ‌تایم بالا انجام دهید.

کاربرد سرور مجازی ترید

همانطور که در ابتدا بررسی کردیم، دو مشکل اساسی برای بازارهای مالی وجود داشت. یکی مربوط به مشکلات اینترنت و پینگ فوق العاده بد بود و دیگری مربوط به مشکلات تحریم که برای ما ایرانیان در بازارهای بین‌الملل وجود دارد.
با خرید vps ترید می‌توانید این مشکلات را برطرف کنید که با بازگو کردن دوباره مشکلات به ساختار این نوع سرور پرداخته و شما را با کاربرد آن آشنا می‌کنم.

کاربرد اول: انجام سریع معاملات با سرعت بالا

کاربرد و مزایای سرور مجازی ترید چیست؟

سرعت بالای ترید با وی پی اس 

مطمئنا می‌دانید که سرعت و کیفیت اینترنت در کشورهای دیگر همچون آلمان، فرانسه، آمریکا، کره جنوبی، امارات متحده عربی و بیش از ده‌ها کشور دیگر، بسیار بالاتر و با کیفیت‌تر از سرعت اینترنت در ایران است.
با اینکه بر خلاف بورس ایران محدودیت زمانی برای خرید و فروش ارز دیجیتال وجود ندارد، اما پیش بینی اشتباه می‌تواند باعث شود که با قیمت مناسبی نتوانید خرید یا فروش کنید.
خیلی از افراد با هدف نوسان گیری سرمایه خود را افزایش می‌دهند. یعنی سهمی را برای مدت کوتاه مثل یک هفته با کمترین قیمت موجود خریداری کرده و آن را با بالاترین قیمت ممکن به فروش می‌رسانند.
به دلیل نوسان بالای ارزهای دیجیتال، شاید پیش بینی شما از حداقل و حداکثر قیمت درست از آب در نیامده و بخواهید سفارش خرید یا فروش را لغو کنید. اما همین که بخواهید دست به کار شوید بخاطر کیفیت بد اینترنت شانس لغو سفارش را از دست بدهید.

کاربرد دوم: دور زدن تحریم بایننس و صرافی‌های آنلاین بین المللی

کاربرد سرور مجازی ترید بایننس به دور زدن تحریم‌های ایران نیز برمی‌گردد. شناسایی کاربران ایرانی برای بایننس و سایر بازارهای مالی کاری بسیار ساده است. آنها می‌توانند به روش‌های زیر شما را در صورتی که از ایران انجام معامله می‌کنید شناسایی کنند:

  • شناسایی از طریق ip کاربر
  • شناسایی از طریق لوکیشن(در صورت دادن دسترسی لوکیشن به برنامه)
  • شناسایی از طریق سیم کارت(در صورت داشتن دسترسی اپلیکیشن)

خرید سرور مجازی بایننس در واقع مثل این است که یک کامپیوتر را در کشور دیگری با آی پی ثابت خریداری کردید، ولی از ایران به آن دسترسی دارید. البته با این تفاوت که خبری از نمایشگر نیست و با توجه به اینکه از طریق رمز و نام کاربری در دسترس است، فرد دیگری به آن دسترسی ندارد.
پس صرافی چطور قادر به شناسایی شما به عنوان یک معامله‌گر ایرانی است؟ تقریبا راهی وجود ندارد، مگر اینکه خود شما با اهمال کاری سوتی دهید.

مزیت سرور مجازی ترید چیست؟

مزایای سرور مجازی ترید

مزایای vps ترید چیست؟

مشکلی که در استفاده از vpn برای بایننس وجود دارد، به احتمال قطع شدن ارتباط مربوط می‌شود. کافی است برای مدت چند ثانیه vpn قطع شود یا اینکه اینترنت شما قطع شده و دوباره وصل شوید.
همین یک اختلال کوچک باعث شناسایی شما خواهد شد. چرا که با قطع ارتباط شما با آی‌پی ایران به بایننس متصل هستید.

بهترین سرور ترید را از کجا بخریم؟

شرکت پارس پک یکی از بهترین شرکت‌ها برای خرید سرور مجازی ترید است. کلیه سرورها را از موقعیت خارج از ایران و کشور هایی که شامل محدودیت نیستند، در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید برای همیشه از یک vps بایننس با آی پی ثابت استفاده کنید.
از ویژگی‌ها مثبت سرورهای این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  ارائه vps آی پی ثابت هنگ کنگ
  •  منابع سخت افزاری رم و CPU بالا
  •  حافظه بالا و استفاده از هاردهای SSD مناسب نصب برنامه‌های مالی بر روی سرور مجازی تا سقف ۱۰۰ گیگ
  •  قابلیت استفاده از سرور با موبایل

شرکت پارس پک به منظور افزایش امنیت سرور مجازی ترید و حفاظت از سرمایه مالی شما، این امکان را فراهم کرده تا به صورت همزمان فقط از طریق یک رایانه یا موبایل بتوانید از سرور مجازی استفاده کنید.
اطلاعات ورود شامل نام کاربری و رمز عبور نیز به صورت قوی انتخاب می‌شوند و امکان تغییر رمز ورود به سرور مجازی نیز فراهم است.

قیمت سرور مجازی ترید

قیمت سرور مجازی ترید

قیمت سرور مجازی ترید

قیمت سرور مجازی بایننس که توسط شرکت پارس پک ارائه می‌شود، در مقایسه با دیگران پایین‌تر بوده و علاوه بر این منابع بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.
یکی از مهم‌ترین مسائل برای خرید سرور بایننس خدمات پس از فروش و پشتیبانی است. تیم پشتیبانی پارس پک به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مشکلات و راهنمایی شما در خصوص استفاده از سرور بایننس هستند. هر زمان مشکل یا سوالی در خصوص استفاده از آن داشتید می‌توانید از تیم پشتیبانی برای رفع مشکلات خود کمک بگیرید.

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی ابری پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید VPS

جمع بندی و کلام آخر

سرور مجازی ترید بهترین روش برای دور زدن تحریم صرافی های ارز های دیجیتال مانند: کوکوین، بیت استمپ، بایننس و … است. با توجه به بررسی که روی کاربرد سرور مجازی ترید انجام دادیم، دلایل استفاده و مزیت آن را نسبت به سایر روش‌ها پاسخ دادیم. پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد انجام جدی معاملات برای خرید و فروش ارز دیجیتال را دارید هیچگاه ریسک نکنید و با IP کشور ایران از این صرافی‌ها استفاده نکنید. حتی در حالتی که از مرورگر ناشناس، VPN با آی‌پی ثابت و… استفاده کنید.چرا که یکی از مشکلات موجود برای شناسایی شدن نیز قطعی vpn است. وقتی شما درون سایت یا برنامه این صرافی ها هستید، اگر به هر دلیل اینترنت برای لحظاتی قطع شود، ip ایران توسط این صرافی شناسایی خواهد شد.در صورتی که هر سوالی در خصوص این نوع سرور دارید، می‌توانید از ما سوال کنید تا شما را راهنمایی کنیم.

سوالات متداول

حداکثر چند نفر می‌توانند از یک vps ترید استفاده کنند؟

با توجه به اینکه فرآیند شناسایی کاربران توسط بایننس سفت و سخت است، بهتر است که هر کاربر از یک سرور مجازی و برای یک اکانت استفاده کند. اگر شما با یک آی پی ثابت، برای استفاده از چند حساب کاربری بایننس استفاده کنید این احتمال وجود دارد که حساب‌های با آی پی مشترک مانیتور شده و مسدود شوند.

چطور از سرور مجازی ترید استفاده کنیم؟

برای استفاده از سرور کافی است از برنامه‌های Remote که برای ویندوز، لینوکس، اندروید و آیفون در دسترس هستند استفاده کنید. شما می‌توانید با وارد کردن آی پی سرور خود در این برنامه‌ها، نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و در نهایت به سرور مجازی بایننس متصل شوید.

فرق سرور مجازی با وی پی اس ترید چیست؟

سرور بایننس(سرور ترید)، درواقع همان سرور مجازی است. با این تفاوت که موقعیت سرور های از کشورهایی می باشد که احتمال مسدود شدن اکانت به صفر برسد. شما می‌توانید از طریق سرور مجازی کشورهایی همچون: آلمان، فرانسه، امارات و… به بایننس دسترسی داشته باشید.

در صورت ارتقا سرور ip تغییر می‌کند؟

خیر. چون برای خرید سرور مجازی ترید آی پی ثابت اهمیت بالایی دارد، هنگام ارتقا همان آی پی در اختیار شما قرار داده خواهد شد تا مشکلی در خصوص تغییر آی پی برای حساب بایننس شما رخ ندهد.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم