آموزش دانلود از یوتیوب (معرفی روش‌های برتر و رایگان)

بهترین روش دانلود از یوتیوب
Avatar
نویسنده: درسا والامقام
چهارشنبه 14 تیر 1402
مطالعه: ۱۹ دقیقه ۰ نظر ۱۸۱۹ بازدید

دانلود از یوتیوب کارتان را برای دسترسی به دانشگاه یوتیوب راحت می‌کند. چه چیزی جذاب‌تر از این است که همیشه در کمتر از ۳ ثانیه به ویدئوهای دلخواهتان در یوتیوب دسترسی داشته باشید؟ یوتیوب مانند دانشگاه بزرگی است که به‌راحتی امکان یادگیری یا سرگرمی را برای کاربرانش فراهم می‌کند. ناگفته نماند همیشه دسترسی به یوتیوب ممکن نیست؛ زیرا علاوه‌بر حجم اینترنت، برای اتصال به آن به‌ اقدامات دیگری نیاز دارید.

حال سؤال این است که «چگونه ویدیوهای youtube را دانلود کنیم؟» پاسخ این پرسش را در مقاله حاضر خواهید یافت. در این مطلب از آموزش کسب‌وکار اینترنتی بلاگ پارس پک، قصد داریم با چند روش کاربردی کمکتان کنیم تا به‌راحتی ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنید. به‌دنبال سریع‌ترین روش دانلود از یوتیوب هستید؟ فقط کافیست لینک ویدیو مدنظرتان را در کادر زیر وارد و به‌سرعت لینک دانلود آن را دریافت کنید:

دانلود از یوتیوب با استفاده از وب‌سایت دانلود

دانلود ویدئو از یوتیوب با وب‌سایت جزو روش‌های کارآمد دانلود از یوتیوب محسوب می‌شود؛ زیرا وب‌سایت دانلود از یوتیوب روی کامپیوتر و موبایل در‌دسترس است و به‌سادگی با کمی جست‌وجو می‌توانید وب‌سایت‌های دانلود فیلم از یوتیوب را پیدا کنید.

همین ابتدا برایتان بگوییم که سازوکار همه وب‌سایت‌های دانلود ویدئو از یوتیوب یکسان است. این یعنی فقط کافی است لینک ویدئو را کپی و در وب‌سایت دانلود‌کننده ویدیو از یوتیوب پیست کنید. بهترین وب‌سایت‌هایی که در این زمینه کمکتان خواهند کرد، عبارت‌اند از:

  • وب‌سایت Y2Mate
  • وب‌سایت Savefrom
  • وب‌سایت QDownloader
  • وب‌سایت FlyDownloader.com
  • وب‌سایت GiveFastLink.com
  • وب‌سایت Youtubesave.io

از این فهرست وب‌سایت Y2Mate سریع‌ترین و راحت‌ترین وب‌سایتی است که بدون تبلیغ یا سایر دردسرها لینک ویدئو یا موسیقی یوتیوب را از شما می‌گیرد و فایل دانلود آن را با کیفیت‌های مختلف تحویلتان می‌دهد. پس با دانلود از‌طریق وب‌سایت Y2Mate آغاز خواهیم کرد. سپس درادامه، روش دانلود فیلم از یوتیوب و چند نمونه از وب‌سایت‌های برتر دانلود ویدئو از یوتیوب را معرفی خواهیم کرد.

فضای ابری پارس پک

۱. وب‌سایت Y2Mate

نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب با Y2Mate پیچیدگی خاصی ندارد. این وب‌سایت با حذف هفت‌خان رستم موجود در وب‌سایت‌های دیگر‌ ازجمله ساخت اکانت و ثبت‌نام در وب‌سایت، نحوه دانلود فیلم از یوتیوب را ساده کرده است. کافی‌ است وارد وب‌سایت شوید و در کادر وسط صفحه‌، لینک ویدئو را وارد کنید و روی گزینه Start بزنید. فایل دانلود ویدئو مدنظرتان با چند کیفیت مختلف به شما تحویل داده می‌شود. کیفیت دلخواهتان را انتخاب کنید و دانلود را بزنید. به‌همین سادگی کار به‌پایان رسید.

آموزش دانلود از یوتیوب
آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب

۲. وب‌سایت GiveFastLink.com

اگرچه از جذابیت وب‌سایت قبلی خبری نیست، با ورود به وب‌سایت GiveFastLink.com، فرایند طاقت‌فرسای ساخت اکانت و ثبت‌نام وجود ندارد؛ درنتیجه، به‌راحتی می‌توانید ویدئو مدنظرتان را با فرمت MP3 یا سایر فرمت‌ها دانلود کنید. به‌همین‌دلیل، این وب‌سایت را نیز می‌توان در فهرست وب‌سایت‌های محبوب دانلود ویدئو به‌شمار آورد. برای دانلود ویدیو از یوتیوب با سایت GiveFastLink کافیست روی یکی از فرمت‌های مدنظر کلیک کنید تا به‌سرعت به‌صورت رایگان ویدئو شما دانلود شود.

چگونه ویدیو یوتیوب را دانلود کنیم؟
دانلود ویدیو از یوتیوب با سایت

۳. وب‌سایت FlyDownloader.com

حُسن وب‌سایت FlyDownloader.com آن است که ویدئو کامل یا فایل صوتی در یوتیوب را می‌توانید دانلود کنید. نحوه دانلود ویدئو از یوتیوب با این وب‌سایت بدین‌ترتیب است: بعد از وارد‌کردن لینک در صفحه اصلی وب‌سایت، لینک دانلود مستقیم فایل یوتیوب برای شما به‌نمایش درمی‌آید. گزینه دلخواهتان را دانلود و آن را روی گوشی یا کامپیوترتان ذخیره کنید.

روش دانلود ویدیو از یوتیوب
آموزش دانلودکردن ویدیو از یوتیوب

۴. دانلود از یوتیوب با وب‌سایت QDownloader

وب‌سایت QDownloader.cc یکی دیگر از وب‌سایت‌های نام‌آشنای دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و موبایل محسوب می‌شود. کافی است لینک را در نوار سفید میان صفحه وارد کنید و فرمت‌های مختلف آن را تحویل بگیرید. این وب‌سایت‌ فیلم‌ها را در انواع فرمت MP4 ،3GP ،webm و بسیاری از فرمت‌های دیگر به شما ارائه خواهد داد.

چگونه ویدیو های youtube را دانلود کنیم؟
طریقه دانلود فیلم از یوتیوب

۵. دانلود از یوتیوب با وب‌سایت savefrom

رابط کاربری جذاب وب‌سایت Savefrom در نگاه اول شما را مجذوب خواهد کرد؛ اما گول ظاهر آن را نخورید. این یعنی به‌منظور استفاده رایگان از این وب‌سایت، باید گزینه کیفیت پایین ویدئوها را برای دانلود انتخاب کنید. سپس بعد از باز‌شدن پنجره‌ای می‌توانید کیفیت 4K یا سایر کیفیت‌ها را انتخاب کنید. با وجود رایگان‌نبودن فرمت‌های باکیفیت در این وب‌سایت، به‌‌دلیل رابط کاربری ساده‌اش می‌توان آن را جزو وب‌سایت‌های برتر دانلود ویدئو از یوتیوب به‌شمار آورد.

 نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب
نرم افزار دانلود از یوتیوب اندروید و آیفون

۶. دانلود از یوتیوب با وب‌سایت Ddownr

در وب‌سایت Ddownr نیز مانند وب‌سایت‌های دیگر، می‌توانید با کپی و پیست‌کردن آدرس لینک ویدئو به‌راحتی کیفیت مدنظرتان را دانلود کنید. پس از انتخاب گزینه دلخواه، ویدئو را در فایل زیپ به شما می‌دهد. نکته‌ مهم در استفاده از این وب‌سایت آن است که به کاربر اجازه نمی‌دهد تا ویدئوهای دارای حق کپی‌رایت را دانلود کند. درواقع، برای انجام این کار به نسخه پریمیوم نیاز دارید. شایان ذکر است تا زمانی‌که گزینه‌های جذاب دیگری مانند سایر وب‌سایت‌ها برایتان وجود دارد، خرید نسخه پریمیوم این وب‌سایت چندان هوشمندانه نیست.

طریقه دانلود ویدیو از یوتیوب
معرفی سایت و برنامه برای دانلود از یوتیوب

۷. دانلود از یوتیوب با وب‌سایت youtubesave

سایت‌های مختلفی برای دانلود ویدیو از یوتیوب وجود دارند که وب‌سایت youtubesave.io یکی از بهترین آن‌ها محسوب می‌شود. همانطور که از نام این سایت پیداست، کاربرد اصلی آن برای ذخیره‌سازی ویدیوهای یوتیوب است. استفاده از وب‌سایت یوتیوب‌ سیو بسیار راحت است و با رابط کاربری ساده و جذاب خود، توانسته رضایت بسیاری از کاربران را به‌دست آورد. برای دانلود ویدیو یوتیوب با استفاده از youtubesave، فقط کافی است آدرس ویدیو مورد نظرتان را در کادر دانلود این سایت وارد کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید تا امکان دانلود ویدیو با کیفیت‌ها و حجم‌های مختلف برای شما فراهم شود. بنابراین، با استفاده از این سایت، در هر پلتفرمی اعم از iOS و Android یا Windows و Linux، می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را با کیفیت بالا دانلود و ذخیره کنید.

دانلود از یوتیوب با وب‌سایت youtubesave در حجم‌های مختلف
آموزش دانلود از یوتیوب با وب‌سایت youtubesave با کیفیت بالا

دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم؛ تغییر آدرس ویدئو

بسیاری از کاربران می‌پرسند «چگونه ویدیو یوتیوب را دانلود کنیم؟» و وب‌سایت‌های زیادی برای دانلودکردن ویدئو وجود دارد، اما به‌جای تمام این وب‌سایت‌ها، راه‌حلی ساده برای دانلود ویدئو از یوتیوب وجود دارد و آن هم اضافه‌کردن پیشوند یا پسوند به آدرس ویدئو در یوتیوب است.

۱. اضافه‌کردن پسوند pp

پس از کپی‌کردن فایل یوتیوب، کافی‌ است به انتهای کلمه youtube در آدرسی که کپی کرده‌اید، حرف pp را اضافه کنید. برای مثال، اگر آدرس یوتیوب http://www.youtube.com/parspack باشد، این لینک را به http://www.youtubepp.com/parspack تبدیل کنید. پس از وارد‌کردن لینک دوم در مرورگر، می‌بینید که به‌طور‌خودکار به‌ صفحه دانلود فایل هدایت خواهید شد.

۲. اضافه‌کردن پیشوند vd

علاوه‌بر اضافه‌کردن پسوند pp به لینک دانلود، گزینه دیگری هم خواهید داشت. شما می‌توانید پیش از کلمه youtube در لینک آدرس، پیشوند vd را قرار دهید. با نوشتن حرف vd، مستقیماً به صفحه دانلود از یوتیوب با لینک مستقیم هدایت خواهید شد. برای مثال، اگر لینک یوتیوب شما آدرس http://www.youtube.com/parspack باشد، با اضافه‌کردن پیشوند vd به‌صورت زیر، می‌توانید فایل را دانلود کنید:

http://www.vdyoutube.com/parspack

۳. اضافه‌کردن پیشوند pwn

بدون اینکه نیاز باشد دنبال کلمه youtube در لینک کپی شده باشید، با اضافه‌کردن پیشوند pwn در ابتدای آدرس یوتیوب، می‌توانید مستقیماً فایل را دانلود کنید. برای این کار، فرض کنید آدرس فایل یوتیوبی که قصد دارید دانلود کنید، عبارت زیر است:

 http://www.youtube.com/parspack

حالا در ابتدای این آدرس، حرف pwn را به‌صورت زیر وارد و در مرورگر وارد کنید. پس از زدن اینتر، به وب‌سایتی به اسم Deturl هدایت خواهید شد. از این وب‌سایت می‌توانید فرمت‌های مختلف ویدئو را دانلود کنید:

http://pwn.www.youtube.com/parspack

۴. اضافه‌کردن پیشوند aaa

روش‌های میانبر برای دانلود از یوتیوب همیشه ساده‌ترین و سریع‌ترین راهکار هستند. با اضافه‌کردن پیشوند aaa به آدرس یوتیوب، دیگر به سایت، نرم‌افزار، ربات تلگرام یا هر روش دیگر نیازی ندارید. کافی است لینک ویدیویی که از یوتیوب کپی کرده‌اید را در مرورگر وارد کرده و به ابتدای آن عبارت «aaa» را اضافه کنید. با این کار، امکان دانلود ویدیو از یوتیوب به‌صورت مستقیم برای شما فراهم می‌شود.

برای مثال، اگر آدرس یوتیوب شما به‌صورت http://www.youtube.com/parspack باشد، با اضافه کردن حرف aaa در ابتدای این آدرس، می‌توانید ویدیو مورد نظرتان را به‌سرعت و به‌طور مستقیم دانلود کنید. در این صورت، آدرس یوتیوب شما به‌شکل زیر خواهد بود:

http://www.aaayoutube.com/parspack

دانلود از یوتیوب با نرم‌افزار

اگر از آن دسته یوتیوبرهای قهار هستید که وب‌سایت‌های دانلود کفاف کارتان را نمی‌دهد، بهترین روش دانلود ویدیو از یوتیوب، استفاده از نرم‌افزار یا برنامه دانلود از یوتیوب است. نرم‌افزار دانلود از یوتیوب امکان مدیریت و کنترل بیشتری برای دانلود از یوتیوب در‌اختیارتان قرار می‌دهد. اجازه دهید با معرفی چند نرم‌افزار کاربردی، جذابیت این روش را باهم بررسی کنیم.

۱. 4K Video Downloader

نرم‌افزاری سبک و راحت می‌تواند حجم بسیار زیاد دانلودها از یوتیوب را برایتان ساده‌تر کند. در پاسخ به این پرسش که «چگونه ویدیو یوتیوب را دانلود کنیم؟»، باید بگوییم طریقه دانلود از یوتیوب با نرم‌افزار 4K Video Downloader بسیار ساده است. پس از دانلود و نصب نرم‌افزار روی کامپیوترتان، لینک ویدئو مدنظرتان را کپی کنید و وارد نرم‌افزار شوید. در قسمت بالای نرم‌افزار سمت چپ، روی گزینه سبز Paste Link کلیک کنید. پس از انتخاب کیفیت ویدئو، محل ذخیره را انتخاب کنید و دانلود را بزنید.

استفاده از این نرم‌افزار برای دانلود از یوتیوب کارتان را سروسامان می‌دهد؛ زیرا علاوه‌بر دانلود تمام ویدئوهای آنلاین از یوتیوب با فرمت‌های مختلف، حجم بسیار کم و ناچیزی می‌گیرد و امکان دانلود ویدئو از اینستاگرام را نیز فراهم می‌کند. درضمن، قابلیت دریافت زیرنویس و ویدئوهای سه‌بعدی و ۳۶۰ درجه نیز برای کاربران وجود دارد.

۲. VLC Player

احتمالاً تا حدودی با این نرم‌افزار آشنا هستید؛ نرم‌افزار محبوبی که برای پخش ویدئو و موسیقی به‌کار برده می‌شود. علاوه‌بر پخش ویدئو و موسیقی، از VLC Player می‌توان برای ویدئوهای یوتیوب استفاده کرد. این یعنی افزون‌بر تماشای آنلاین ویدئوهای یوتیوب، به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

بعد از نصب و دانلود این نرم‌افزار، آن را باز کنید و از نوار ابزار موجود در بالای صفحه نرم‌افزار‌، گزینه Media و از فهرست بازشده‌، گزینه Open Network Stream را انتخاب کنید. درادامه، در کادری که برایتان باز می‌شود، آدرس ویدئو را وارد کنید و Play را بزنید.

در این مرحله، خواهید دید ویدئو مدنظرتان در نرم‌افزار VLC Player اجرا می‌شود. پس‌ازآن، از نوار ابزار بالا گزینه Tools را برگزینید و سپس روی Codec Information کلیک و در صفحه باز‌شده، آدرس ثبت‌شده در Location را کپی کنید. آدرس کپی‌شده در مرحله قبل را در مرورگر کپی کنید تا ویدئو در مرورگر پخش شود. درنهایت، با راست‌کلیک‌ روی صفحه و انتخاب گزینه Save Video as هفت‌خان رستم به‌پایان خواهد رسید و ویدئو شما با موفقیت دانلود خواهد شد.

۳. WinX

پس از نرم‌افزار 4K Video Downloader، نرم‌افزار Winx بهترین گزینه برای کاربران ویندوز است. ناگفته نماند نسخه سازگار با مک‌او‌اس این نرم‌افزار با نام Macx نیز وجود دارد. این نرم‌افزار کاملاً رایگان است و از تبلیغات آزاردهنده در آن خبری نیست و در فضای ساده و کاربردی آن می‌توانید ویدئوهای خود را دانلود کنید.

برای دانلود به‌کمک این نرم‌افزار، پس از دانلود و نصب آن، لینک‌ ویدئو دلخواهتان را کپی کنید و وارد برنامه شوید و روی گزینه Add Url بزنید. حالا لینک کپی‌شده خود را پیست و روی دکمه Paste URL & Analyze کلیک کنید. درادامه، فرمت‌های مختلف ویدئو را خواهید دید که بسته به نیازتان می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. درنهایت، با زدن روی گزینه Download در پایین صفحه، می‌توانید محلی را انتخاب کنید که قصد دارید ویدئو را در آن ذخیره کنید. پس‌ازآن، فرایند دانلود ویدئو آغاز خواهد شد. گفتنی است این نرم‌افزار امکان دانلود هم‌زمان چند ویدئو را نیز فراهم می‌کند.

۴. دانلود از یوتیوب با نرم‌افزار‌ Internet Download Manager

احتمالاً بسیاری از شما این نرم‌افزار را به‌طورپیش‌فرض در کامپیوتر خود داشته باشید و می‌توانید از این برنامه برای دانلود از یوتیوب هم استفاده کنید. این نرم‌افزار کاربردی برای دانلود فایل‌ها از هر وب‌سایت و پلتفرمی مفید خواهد بود. علاوه‌بر‌این، امکان مدیریت دانلود به‌سادگی با این نرم‌افزار برایتان فراهم است. برای استفاده از این نرم‌افزار، ابتدا آن را روی کامپیوترتان نصب و سپس مرورگر را باز کنید. به‌طور‌خودکار پیغامی برایتان ظاهر خواهد شد که از شما می‌خواهد افزونه اختصاصی IDM را برای مرورگرتان فعال کنید؛ درغیراین‌صورت، خودتان به‌صورت دستی وارد برنامه IDM شوید.

در بخش دانلود، از‌طریق گزینه Options وارد قسمت تنظیمات شوید و به بخش General بروید. در این‌جا می‌توانید به تنظیمات کلی نرم‌افزار دست پیدا کنید. از این قسمت مرورگر خود را فعال کنید تا افزونه دانلود خودکار نرم‌افزار فعال شود. پس از انجام این اقدامات، هر زمان که بخواهید ویدئو یا فایلی از یوتیوب دانلود کنید، با کمک آیکون موجود در بالای تصویر می‌توانید به‌راحتی و به‌طور‌مستقیم ویدئو را با کیفیت مدنظرتان دانلود کنید.

 نرم افزار دانلود از یوتیوب
با چه نرم‌افزاری ویدئوهای یوتیوب را دانلود کنیم؟

دانلود ویدئو از یوتیوب با افزونه مرورگر

اگر روش‌های دانلود ویدئو یا موسیقی از یوتیوب از‌طریق وب‌سایت یا نرم‌افزار چندان به‌کارتان نیامد، به‌کمک نصب افزونه‌های مرورگر می‌توانید ویدئو دلخواهتان را از یوتیوب دانلود کنید. برای مثال، باتوجه‌به اینکه از مرورگر اپرا یا کروم یا فایرفاکس استفاده می‌کنید، یکی از سه نوع افزونه کاربردی دانلود یوتیوب را روی مرورگرتان نصب کنید. سپس، به یوتیوب بروید و فیلم مدنظرتان را باز کنید. در صفحه ویدئو، با کلیک روی افزونه دانلود یوتیوب مرورگر می‌توانید به‌راحتی ویدئوها را دانلود کنید. آموزش دانلود از یوتیوب با مرورگر فرقی با روش‌های دیگر ندارد و فقط باید روی افزونه دانلود کلیک کنید تا ویدئو مدنظرتان دانلود شود. همچنین، اگر حجم ویدئوهای دانلودشده شما از یوتیوب زیاد است و فضای کافی روی سیستمتان برای نگهداری آن‌ها ندارید، می‌توانید از فضای ابری استفاده کنید. با خرید فضای ابری، امکان آپلود ویدئوها در فضایی امن و دسترس‌پذیر فراهم می‌شود و می‌توانید به‌صورت آنلاین با دسترسی به اینترنت ویدئوهایتان را مشاهده یا اشتراک‌گذاری کنید.

استفاده از ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب

اگر هنوز جزو طرفداران پروپاقرص تلگرام هستید، راحت‌ترین روش دانلود از یوتیوب در‌اختیارتان قرار دارد. در پاسخ به این پرسش که «چگونه فیلم‌ های یوتیوب را در گالری ذخیره کنیم؟»، ربات‌های تلگرام کارتان را راحت خواهند کرد. از‌طریق گوشی به‌راحتی وارد برنامه تلگرام شوید و ربات Utubebot را به تلگرام خود اضافه کنید. با زدن Start، ربات از شما آدرس ویدئو مدنظرتان را در یوتیوب می‌خواهد.

پس از وارد‌کردن آدرس، خواهید دید تلگرام پیامی می‌فرستد که در آن فرمت و حجم مختلف ویدئو را برای دانلود برایتان آماده کرده است. گزینه مدنظرتان را انتخاب و دانلود کنید. بدین‌ترتیب، خواهید توانست ویدئو را دانلود و آن را در گوشی‌تان ذخیره کنید؛ البته این روش را با نسخه وب تلگرام نیز می‌توانید روی کامپیوترتان امتحان کنید. با استفاده از ربات دانلود دیگر نیازی به نرم افزار دانلود از یوتیوب نخواهید داشت و می‌توانید در تلگرام ویدئوهایتان را دانلود کنید.

برای آشنایی با ۱۳ تکنیک طلایی به‌منظور جست‌وجوی حرفه‌ای در گوگل مقاله زیر را بخوانید.

چگونه مانند یک حرفه‌ای در گوگل سرچ کنیم؟

استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل اندروید و آیفون

شیوه دانلود فیلم از یوتیوب فقط به روش‌های گفته‌شده محدود نمی‌شود؛ مخصوصاً زمانی‌که مشغول دیدن فیلم یا گوش‌کردن موسیقی از یوتیوب در موبایل هستید. ناگفته نماند کاربران موبایل نیز می‌توانند ازطریق وب‌سایت‌های دانلود ویدئو یا دانلود آهنگ از یوتیوب، لینک ویدئو دلخواه را وارد و آن را در فرمت مدنظرشان دانلود کنند.

این نکته را فراموش نکنید که اپلیکیشن‌های تخصصی موبایل طریقه دانلود ویدیو از یوتیوب را با گوشی راحت‌تر می‌کنند. ساده‌ترین کار این است که در گوگل‌پلی یا اپ‌استور عبارت Video youtube Downloader را وارد کنید و از فهرست اپلیکیشن‌های ظاهرشده بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین، با جست‌وجوی عبارت «دانلود یوتیوب برای ایفون یا اندروید» اپلیکیشن‌های زیادی به شما نمایش داده می‌شود. در‌ادامه، برای دارندگان موبایل‌های اندرویدی و آیفون توضیح خواهیم داد که چگونه از یوتیوب ویدئو دانلود کنند.

۱. Videoder

طریقه دانلود از یوتیوب با گوشی سخت به‌نظر می‌رسد اما پس از نصب این اپلیکیشن در گوشی‌تان، در یوتیوب گزینه Share را بزنید. سپس، از فهرستی که به شما نشان داده می‌شود، اپلیکیشن Videoder را انتخاب کنید. حالا در پنجره باز‌شده، نام فایل و محل ذخیره آن روی گوشی را تعیین کنید و دکمه Start Download را بزنید. فراموش نکنید که این اپلیکیشن را در گوگل‌پلی یا بازار پیدا نخواهید کرد و برای نصب آن باید به وب‌سایت اصلی سازنده اپ مراجعه کنید.

۲. Tubemate

این اپلیکیشن جزو نرم‌افزار‌های موبایلی برتر برای کاربران اندروید است که محیطی شبیه به یوتیوب دارد. برای دانلود این اپلیکیشن نیز، نیاز است به وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید؛ زیرا در گوگل‌پلی یا بازار موجود نیست. برای استفاده و دانلود ویدئو در اپلیکیشن Tubemate، کافی‌ است در نوار بالای صفحه، لینک ویدئو را وارد یا ویدئو مدنظرتان را جست‌وجو کنید. با کلیک روی فلش سبزرنگ، دانلود فایل آغاز خواهد شد.

۳. Documents

برنامه دانلود از یوتیوب برای گوشی آیفون این امکان را برایتان فراهم کرده است تا به‌راحتی از‌طریق گوشی ویدئو مدنظرتان را دانلود کنید. درادامه، روش دانلود از یوتیوب با گوشی آیفون را توضیح خواهیم داد. برای این کار، اپلیکیشن Documents را دانلود و روی آیفون خود نصب کنید. پس از نصب برنامه، وارد یوتیوب شوید و فایل مدنظرتان را انتخاب کنید. درادامه، روی گزینه Share کلیک کنید و Copy Link را بزنید.

حالا اپلیکیشن را باز کنید و پس از رد‌کردن پیام‌های اولیه، علامت قطب‌نمای آبی در سمت راست پایین صفحه را بزنید تا مرورگر داخلی اپلیکیشن فعال شود. در نواری که به شما نشان داده می‌شود، https://keepvid.pro را وارد کنید. پس از ورود به وب‌سایت، در نوار وسط صفحه آدرس ویدئویی که کپی کرده‌اید، وارد کنید. بعد از زدن دکمه Download Now، روند کارتان آغاز خواهد شد.

۴. iDownloader Download Manager

درادامه، سراغ یکی از راه‌های کاربردی‌ و برتر دانلود از یوتیوب با آیفون می‌رویم. iDownloader Download Manager امکان دانلود ویدئوهای آنلاین را برایتان فراهم کرده است. برای دانلود این دانلود منیجر قدرتمند، باید به وب‌سایت اصلی دانلود iDownloader Download Manager مراجعه کنید. سپس ازطریق آیفون وارد یوتیوب شوید و در گزینه‌های موجود در زیر ویدئو،‌گزینه دانلود را انتخاب کنید.

طریقه دانلود از یوتیوب با گوشی
روش دانلود از یوتیوب با گوشی چطور است؟

دانلود موسیقی از یوتیوب با youtube Music

«چگونه از یوتیوب آهنگ دانلود کنیم؟» پاسخ این پرسش در استفاده از برنامه youtube Music نهفته است. در نسخه پریمیوم یوتیوب، برنامه youtube Music به شما امکان می‌دهد تا موسیقی دلخواهتان را از یوتیوب دانلود کنید. این برنامه برای اغلب آهنگ‌‌ها و ویدئوهای یوتیوب کاربرد دارد و با استفاده از آن می‌توانید اقدام به دانلود موزیک از یوتیوب کنید.

برای استفاده از این اپلیکیشن، ابتدا آن را روی موبایل یا تبلت خود نصب کنید. پس‌ازآن آهنگی که قصد دارید دانلود کنید، بیابید و روی گزینه Three-Dot Menu کلیک کنید و در منو کشویی، گزینه Download را برگزینید.

حالا برای پخش فایل دانلودشده، در قسمت صفحه اصلی اپلیکیشن روی گزینه Library کلیک کنید. سپس با انتخاب Downloads، می‌توانید فایل‌های دانلود‌شده را مشاهده کنید. در این روش، فایل‌های دانلودشده در حافظه گوشی شما قرار نمی‌گیرد؛ بلکه فقط از‌طریق حافظه برنامه youtube Music در‌دسترستان خواهد بود.

هر آنچه باید درباره ویژگی‌ها، مزیت‌ها و انواع فضای ابری باید بدانید را در مقاله زیر بخوانید.

فضای ابری چیست؟

ویدئوهای یوتیوب را در نسخه Premium ذخیره کنید

اگر بتوانید محدودیت‌های پرداخت بین‌المللی در حساب پریمیوم یوتیوب را با روش‌های ایرانی دور بزنید، با کمک نسخه پریمیوم به‌سادگی می‌توانید بدون نیاز به نرم‌افزار یا وب‌سایت ویدئو و موسیقی را از یوتیوب دانلود و در حالت آفلاین مشاهده کنید. پس از خرید نسخه پریمیوم یوتیوب، گزینه دانلود مستقیم یوتیوب در زیر ویدئو پخش‌کننده قرار دارد که می‌توانید آن را انتخاب و ویدئو را دانلود کنید؛ درغیر‌این‌صورت، روش‌های گفته‌شده در این مقاله هنگام دانلود از یوتیوب کمکتان خواهد کرد.

جمع‌بندی

دانلود از یوتیوب کار پیچیده‌ای نیست. اگر قصد دارید با استفاده از این دانشگاه درجه‌یک معلومات خود را افزایش دهید، امکان دانلود ویدئوها برایتان وجود دارد. همچنین با اضافه‌کردن ترجمه یا زیرنویس به ویدئوها، می‌توانید آن‌ها را جذاب‌تر در پیج یا وب‌سایتتان منتشر کنید. ابزارهای دانلود کننده ویدیو از یوتیوب زیادی وجود دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها ویدئوهایتان را به‌راحتی دانلود کنید. در این مطلب از بلاگ پارس پک‌، روش‌هایی زیر را باهم بررسی کردیم:

  • دانلود فیلم از یوتیوب با ربات تلگرام
  • دانلود ویدئو از یوتیوب با افزونه‌های مرورگر
  • آموزش دانلود فیلم از یوتیوب به‌کمک نرم‌افزار
  • دانلود از یوتیوب برای گوشی اندروید و آیفون
  • آموزش دانلود‌کردن ویدئو از یوتیوب با استفاده از وب‌سایت‌های دانلود

با استفاده از این روش‌ها، به‌راحتی می‌توانید با هر میزان دانشی در کمتر از چند دقیقه ویدئو محبوبتان را دانلود کنید. در این مطلب سعی کردیم پاسخ روشنی به پرسش «چگونه از یوتیوب ویدیو دانلود کنیم؟» ارائه کنیم. درصورتی‌که روش‌های کاربردی دیگری برای دانلود از یوتیوب می‌شناسید که ما آن‌ها را در این مقاله معرفی نکرده‌ایم، در بخش نظرات آن‌ها را با ما در میان بگذارید.

بهترین روش دانلود از یوتیوب داشتن حساب پریمیوم در یوتیوب است که به‌راحتی امکان دانلود هر موسیقی یا ویدئویی در یوتیوب را برایتان فراهم می‌کند. حال چه کسی حاضر است برای دانلود ویدئو از یوتیوب دشواری‌های باز‌کردن حساب کاربری در یوتیوب را از ایران طی کند؟ جای ناامیدی نیست؛ چراکه درعوض چند روش کلی و کاربردی وجود دارد که به‌راحتی امکان دانلود ویدئو را بدون داشتن حساب پرمیوم در یوتیوب فراهم می‌کنند. در این مطلب از بلاگ پارس پک، آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب را می‌توانید بخوانید.

سؤالات متداول

۱. ویدئوهای یوتیوب را با چه فرمتی دانلود کنیم؟

برای دانلود از یوتیوب می‌توانید از فرمت‌ رایج MP4 استفاده کنید.

۲. سریع‌ترین روش دانلود از یوتیوب چیست؟

استفاده از وب‌سایت‌هایی دانلود مانند Y2Mate سریع‌ترین راه دانلود است.

۳. بهترین روش دانلود از یوتیوب برای آیفون چیست؟

ساده‌ترین راه استفاده از اپلیکیشن IDM در آیفون است.

۴. بهترین راه دانلود از یوتیوب در اندروید چیست؟

علاوه‌بر استفاده از وب‌سایت‌های دانلود، بهترین راه دانلود از یوتیوب در اندروید استفاده از اپلیکیشن‌هایی مانند Tubemate است.

۵. روش دانلود ویدیو از یوتیوب چگونه است؟

استفاده از وب‌سایت‌های دانلودر، استفاده از ربات تلگرام، نصب اپلیکیشن دانلود روی گوشی و دانلود از‌طریق افزونه از‌جمله روش‌های دانلود فیلم از یوتیوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم