معرفی صرافی کوین بیس

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
چهارشنبه 17 شهریور 1400
مطالعه: ۶ دقیقه ۰ نظر ۵۹۲ بازدید

افرادی که در زمینه خرید و فروش رمز ارز‌ها فعالیت دارند، کمتر کسی وجود دارد که نام صرافی کوین بیس را نشنیده باشد. این صرافی یکی از محبوب‌ترین و برترین صرافی‌های آنلاین مخصوص رمز ارز در جهان است که اخیراً به دلیل محدودیت های صرافی بایننس، بیشتر از قبل توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کلی و ویژگی‌های این صرافی قدرتمند و محبوب را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم و به طور کامل شما را با آن آشنا کنیم.

بررسی صرافی کوین بیس

معرفی صرافی coinbase ایرانیان

صرافی کوین بیس برای ایرانیان

این صرافی حدود ۱۳ میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد و جزو یکی از پنج صرافی آنلاین برتر دنیا در زمینه ارز دیجیتال است. این پلتفرم در سال ۲۰۱۲ توسط فرد ارسام و برایان آرمسترانگ تأسیس و راه‌اندازی شد. تحقیقات کمی بعد از معرفی ارز‌های شاخص دیجیتال از جمله بیت کوین در جهان، این صرافی بزرگ فعالیت خود را شروع کرد و تا به امروز دلیل سرد کیفی بالای خدمات خود همچنان جزو یکی از محبوب‌ترین‌ها باقی مانده است. صرافی کوین بیس دو سال بعد از تأسیس توانست حدود یک میلیون کاربر در سراسر جهان را جذب کند این موضوع به عنوان رکوردی برای پلتفرم کوین بیس در نظر گرفته می‌شود.

شیوه خرید و فروش رمز ارز‌ها در این صرافی کمی با شیوه‌های سنتی متفاوت است. چرا که این پلتفرم قابلیت را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید با ارز‌های فیات نیز رمز ارز‌های مد نظر خود را خریداری کنید. میزان دارایی این صرافی در حدود ۲۰ میلیارد دلار و میزان ارز معامله شده تا به امروز در حدود ۵۰ میلیارد دلار تخمین زده شده است. پلتفرم کوین بیس در واقع دو محصول اصلی که شامل اوراق بهادار و یک بستر حرفه‌ای تجاری بنام GDAX را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا خواهیم شد.

ویژگی‌های کوین بیس

تا اینجا به طور کلی صرافی کوین بیس را از جوانب مختلف مورد بررسی قرار دادیم. در ادامه قصد داریم ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از این صرافی محبوب را نیز به شما معرفی کنیم.

وجود ارز‌های شاخص

از طریق این صرافی فقط می‌توانید تعداد ارز‌های دارای پشتوانه و ضمانت معتبر را خرید و فروش کنید. شبکه کوین بیس سعی می‌کند تا تمام رمز ارز‌هایی که برای معامله در اختیار کاربران قرار می‌دهد، همگی دارای پشتوانه محکمی باشند. تا دو سال پیش فقط چهار رمز اصلی بیت کوین، بیت کوین کش، لایت کوین و اتریوم در این پلتفرم پوشش داده می‌شد. ولی از سال پیش تعدادی از رمز ارز‌های معروف دیگری که به واسطه عرضه‌کننده خود دارای پشتوانه معتبری بودند نیز به این پلتفرم اضافه شدند. از جمله این ارز‌ها می‌توانیم به ریپل، استلار و بت اشاره کنیم. دلیل اصلی این ویژگی، تضمین هرچه بیشتر سود معامله گران است.

رابط کاربری ساده

استفاده آسان از coinbase

کوین بیس برای موبایل، تبلت و کامپیوتر

یکی از ویژگی‌های مهم صرافی کوین بیس رابط کاربری ساده آن است. در واقع رابط کاربری گرافیکی و نرم‌افزاری این پلتفرم کاملاً ساده و در عین حال کاربردی طراحی شده است. در نتیجه این صرافی بسیار کاربر پسند بوده و معامله گران در حین استفاده از آن دچار سردرگمی و مشکل نمی‌شوند. همچنین باید بدانید که این پلتفرم کاملاً ریسپانسیو طراحی شده است و می‌توانید با لپ تاپ، کامپیوتر شخصی و حتی گوشی هوشمند وارد آن شوید و معاملات خود را در هر ساعتی از شبانه روز انجام دهید.

امکان پرداخت به شیوه‌های مختلف

صرافی کوین بیس شیوه‌های پرداخت مختلفی را برای کاربران در نظر گرفته است. در نتیجه کاربر می‌تواند تصمیم بگیرد که از چه شیوه‌ای پرداخت و برداشت‌های خود را انجام دهد. شیوه‌های پرداختی مانند پرداخت از کارت، کردیت کارت، پی پال، دبیت کارت و… وجود دارد که کاربران می‌توانند از طریق هر کدام عملیات‌های پرداختی و برداشتی را انجام دهند.

تبادل فوری

سیستم تبادل فوری به منظور افزایش سرعت معامله و راحتی کاربران راه‌اندازی شده است. همانطور که گفتیم قابلیت خرید رمز ارز از طریق ارز‌های فیات در صرافی کوین بیس وجود دارد. در نتیجه شما می‌توانید در پنل کاربری خود فیات پرداخت کرده و به عنوان مثال پرداخت شما به بیت کوین تبدیل شود. همچنین باید بدانید که این روش مشمول پرداخت هیچ هزینه‌ای نمی‌باشد و کاملاً رایگان است. در معاملاتی که فیات نقش اساسی دارد شما می‌توانید با سرعت بسیار بیشتری معاملات خود را انجام دهید و به صورت خودکار فیات‌های پرداختی شما به رمز ارز مورد نظر تبدیل می‌شوند.

امنیت بالا

این صرافی امنیت بسیار بالایی دارد. یکی از عواملی که باعث افزایش سطح امنیت این پلتفرم شده، ذخیره دارایی‌های دیجیتال به صورت آفلاین است. صرافی کوین بیس بخش بسیار زیادی از اطلاعات مربوط به دارایی کاربران را به صورت آفلاین در دیتابیس خود ذخیره می‌کند و فقط یک درصد از دارایی‌های کیف پول به صورت آنلاین قابل ذخیره هستند. در نتیجه احتمال سرقت و سوء استفاده تا حد بسیار زیادی کاهش پیدا کرده است. همچنین یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های امنیتی کوین بیس این است که تمام رمز ارز‌های داخل آن که جزو دارایی‌های شما می‌باشند، به طور کامل بیمه شده‌اند. در نتیجه اگر بنا به دلایلی به صورت ناگهانی دارایی‌های کیف پول شما به سرقت برود و این پلتفرم مسئول باشد، تمام دارایی‌ها به صورت کامل به شما بازگردانده خواهند شد.
این صرافی آنلاین تمام توان خود را به کار گرفته است تا موجب رضایت ‌مندی هرچه بیشتر کاربران خود شود و خیال آن‌ها را از بابت امنیت به کلی راحت کند.

بهترین روش برای ترید در صرافی کوین بیس

روش های ترید در صرافی کوین بیس چیست؟

ترید در coinbase با VPS ترید

به دلیل ممنوع بودن ترید در این صرافی برای آی پی ایران، ابزار های زیادی برای اتصال به این صرافی وجود دارد که امن ترین و مطمئن ترین آنها برای حفظ سرمایه شما، خرید سرور مجازی ترید کوین بیس می باشد.این سرور با داشتن یک آی پی ثابت از کشور هایی که قوانین محدودیت شامل آن ها نمی شود و با سرعت مناسب و سیستم عامل ویندوز، یک ابزار مفید برای ترید ارز های دیجیتال شناخته می شود.

مزیت برای کاربران‌تریدر

ترید در coinbase و مزیت های ان برای کاربران ایرانی

مزایای ترید در این صرافی 

همانطور که گفتیم برای کاربران‌ تریدر سرویسی تحت عنوان GDAX وجود دارد. کاربران ‌تریدر از طریق این سرویس ویژه می‌توانند رمز ارز‌های مختلف را در تعداد و حجم‌های بسیار بیشتری معامله کنند. این سرویس به منظور افزایش حجم معاملات برای تریدر‌های حرفه‌ای در نظر گرفته شده است که از طریق آن بتوانند با محدودیت بسیار کمتری معاملات خود را انجام دهند.

جمع بندی 

صرافی کوین بیس امروزه با توجه به قوانین سخت گیرانه بایننس، مورد استقبال و علاقه بسیاری از افراد تریدر واقع شده است و سرمایه های خود را برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال، در این صرافی پیگیری می کنند.سرور مجازی ترید یک ابزار بسیار مفید و سودمند برای خرید و فروش و فعالیت در بازار های مالی می باشد و می توانید از آن نیز برای صرافی کوین بیس نیز استفاده نمایید.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم