راهنمای خرید از صرافی کوکوین

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
سه‌شنبه 9 شهریور 1400
مطالعه: ۱۷ دقیقه ۰ نظر ۱۱۰۳ بازدید

صرافی کوکوین (KuCoin) کارش را از اواسط سال ۲۰۱۷ شروع کرد. امروزه، کوکوین یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر جهان است که به‌دلیل داشتن به‌روزترین و پیشرفته‌ترین پلتفرم معاملاتی در بین صرافی‌های دیگر، کاربران می‌توانند از آن برای تبادل ارزهای دیجیتال دلخواهشان استفاده کنند. صرافی کوکوین به‌عنوان صرافی واسطه‌ای به کاربران اجازه می‌دهد انواع رمزارز را بخرند و بفروشند. در این صرافی، بیشتر از 600 نوع ارز دیجیتال مانند بیت‌کوین (Bitcoin)، اتریوم (Ethereum)، لایت‌کوین (Litecoin)، ترون (Tron)، تتر (USDT)، نئو (NEO)، ریپل (XRP) و کوکوین‌شیرز (KCS) عرضه می‌شود.

هدف صرافی کوکوین ایجاد محیطی امن برای تمام کاربران است تا بتوانند به‌راحتی در آن فعالیت کنند. شما می‌توانید با دو روش وب‌سایت و اپلیکیشن KuCoin در سیستم‌عامل iOS و اندروید رمزارزهای مدنظرتان را بخرید و بفروشید. در سال ۲۰۱۷، کوکوین توکن‌ بومی خود به نام KCS را صادر کرد که کاربران از این توکن اختصاصی برای تخفیفات معاملاتی و مبادلات دارایی‌های رمزنگاری‌شده استفاده می‌کنند. KCS توکنی ERC-20 با سیستم توزیع سود است که به تریدرها اجازه می‌دهد سودشان را از صرافی دریافت کنند.

برای آشنایی کامل با بهترین VPS مخصوص ترید مقاله‌ی زیر را بخوانید.

سرور مجازی ترید چیست؟

مزایای ترید در صرافی کوکوین (KuCoin)

قبل از اینکه وارد بحث آموزش خرید از صرافی کوکوین شویم، ابتدا باید مزایای این صرافی را درمقایسه‌با دیگر صرافی‌ها بیان کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید و بتوانید معامله‌ای عالی را تجربه کنید. برخی از مزایای این صرافی عبارت‌اند از:

  • عرضه بیش از ۲۰۰ ارز دیجیتال
  • امکان تبادل مستقیم رمزارزها با یکدیگر
  • پلتفرم و رابط کاربری ساده با طراحی عالی
  • امکان خریدوفروش ارز دیجیتال با کارمزد اندک
  • داشتن حجم نقدینگی فراوان در سرمایه کاربران
  • داشتن اپلیکیشن مشابه با قابلیت‌های وب‌سایت برای استفاده آسان‌تر کاربران
  • داشتن ارز دیجیتال اختصاصی با نام KuCoin Shares برای صرفه‌جویی در پرداخت کارمزدهای معامله‌ها
  • سیستم پشتیبانی عالی مانند سرویس پرسش‌و‌پاسخ آنلاین در وب‌سایت و نیز پشتیبانی ازطریق ایمیل و سایر کانال‌ها به‌صورت شبانه‌روزی

آموزش ترید در کوکوین

با مزایای ترید در صرافی کوکوین بیشتر اشنا شوید

معایب ترید در صرافی کوکوین (KuCoin)

در کنار مزایای متعددی که برای صرافی Kucoin وجود دارد معایبی نیز باعث محدودیت کاربران می‌شود که  ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد مذکور در ادامه اشاره کرد.

  • کوکوین روش‌های پرداخت محدودی را پشتیبانی می‌کند.
  • منابع آموزشی کرپیتوکارنسی‌ محدودی در این صرافی وجود دارد.
  • به نظر می‌رسد کار با این صرافی برای تریدرهای مبتدی چندان ساده و کاربردی نیست.

صرافی KuCoin چگونه کار می‌کند؟

سیستم خرید از صرافی کوکوین نیز مانند دیگر صرافی‌های معتبر جهان است. تمامی کاربرانی که در کوکوین رمزارز خریدوفروش می‌کنند، ابتدا باید سفارششان را ثبت کنند. سپس، این پلتفرم معامله‌گران را به یکدیگر وصل می‌کند و از هر دو طرف معامله کارمزد دریافت می‌کند.

این سیستم نقش واسطه را ‌ایفا می‌کند و خودش مستقیماً بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را نمی‌فروشد. کاربران برای خرید از صرافی کوکوین، ابتدا باید حسابشان را با ارز دیجیتال دلخواهشان شارژ کنند و سپس با تبدیل آن به ارز دیجیتال دیگر، معامله خود را انجام دهند. به‌دلیل تحریم‌های مالی اعمال‌شده علیه ایران‌، کاربران ایرانی باید از وب‌سایت‌های صرافی ایرانی، بیت‌کوین یا تتر را بخرند و بعد از انتقال ارزهای خریده‌شده به سیستم کوکوین، شروع به معامله کنند.

صرافی کوکوین برای ایرانیان

آشنایی با فعالیت‌های صرافی کوکوین

نکات مهم قبل از ثبت‌نام و خرید از صرافی کوکوین

کوکوین نیز مانند سایر صرافی‌ها، به کشورهای تحریم‌شده اجازه معامله نمی‌دهد؛ اما معامله‌گران ایرانی با تغییر‌دادن IP در این صرافی فعالیت می‌کنند. باید به این نکته توجه کنید که این تغییر IP خطر مسدودسازی حساب‌های مشکوک را به‌دنبال دارد و امکان برداشت دارایی برای آن‌ها وجود ندارد. ازاین‌رو، بهترین روش برای جلوگیری از مسدود‌شدن حسابتان در صرافی KuCoin، خرید سرور مجازی ترید است تا با آی‌پی ثابت بتوانید ارز‌های دیجیتال را مبادله کنید. برای کاهش خطر مسدودسازی حساب و خرید از صرافی کوکوین، پیشنهاد می‌کنیم با IP ایران هرگز وارد پلتفرم کوکوین نشوید و از سرور مجازی ترید (VPS) استفاده کنید تا همیشه از کشوری دیگر به حساب کاربری خود متصل شوید و تغییری در موقعیت جغرافیایی شما احساس نشود.

ثبت‌نام در صرافی کوکوین

برای ثبت‌نام در کوکوین به چه نکاتی توجه کنیم؟

آموزش ثبت‌نام و خرید از صرافی کوکوین

حال که با سیستم صرافی کوکوین، مزایا، معایب و کارکرد آن آشنا شدید، در‌ادامه، قصد داریم نحوه ساخت حساب کاربری و احراز هویت در این صرافی معتبر را آموزش دهیم.

بهترین VPS برای کوکوین چه ویژگی‌هایی دارد؟ در مقاله‌ی زیر بخوانید.

VPS کوکوین چیست؟

ساخت حساب کاربری در صرافی کوکوین

برای خرید از صرافی کوکوین مانند دیگر صرافی‌ها، باید ابتدا حساب کاربری بسازید. ابتدا وارد وب‌سایت KuCoin.com شوید و سپس در قسمت Sign Up در صفحه اصلی وب‌سایت، فرایند ثبت‌نام را آغاز کنید. دو راه برای ثبت‌نام وجود دارد:

  • ایمیل
  • شماره موبایل

همان‌طورکه قبلاً گفتیم، به‌دلیل تحریم‌ها بهتر است از شماره موبایل استفاده نکنید و گزینه ایمیل را انتخاب کنید. آدرس ایمیل خود را وارد کنید. پس از مدت کوتاهی، لینک تأیید برایتان ارسال می‌شود. روی گزینه Send Code که درمقابل کادر ایمیل قرار دارد، کلیک و کد ارسال‌شده به ایمیل را در کادر بعدی ثبت‌نام وارد کنید.

سپس رمزعبور خود را تعریف و وارد کنید. رمزعبورتان باید حداقل ۸ نویسه (کاراکتر) و ترکیبی از حروف انگلیسی و اعداد و پیچیده باشد. همچنین، برای استفاده از تخفیف کارمزد می‌توانید کد rJ2GZWT را وارد کنید. درادامه، شرایط استفاده از خدمات صرافی کوکوین (Terms of Use) را مطالعه کنید و درصورت موافقت، گزینه مربوط به آن را تیک بزنید. درنهایت، روی گزینه Sign Up کلیک کنید. حالا حساب کاربری‌تان ساخته ‌شده است و می‌توانید وارد آن شوید.

آموزش ثبت‌نام صرافی kucoin

صفحه ثبت‌نام صرافی کوکوین با ایمیل و شماره تلفن

احراز هویت در صرافی کوکوین

در این صرافی، برای کاربران ایرانی احراز هویت وجود ندارد و شما می‌توانید بدون احراز هویت و با وجود محدودیت‌هایی که در نقدینگی سرمایه درگردش دارد، ارزهای دیجیتال مدنظرتان را در صرافی کوکوین بخرید و بفروشید.

ایا صرافی کوکوین احراز هویت میخواد

راهنمای احراز هویت در صرافی کوکوین

فعال‌کردن تأیید هویت دوعاملی در صرافی KuCoin

برای خرید از صرافی کوکوین، با طی چند مرحله در پروفایل خود، طبق مراحل زیر می‌توانید حساب کاربری‌تان را ایمن‌تر کنید:

در بخش پروفایل خود، وارد قسمت Account Security شوید.

بازیابی کد دو عاملی کوکوین

هویت دو عاملی را در صرافی کوکوین چگونه فعال کنیم؟

بعد از واردشدن به بخش تنظیمات امنیتی، در بخش Login Password، می‌توانید رمز‌عبورتان را تغییر دهید.

برای اضافه‌کردن تنظیمات امنیتی Google Verification، روی گزینه Configure کلیک کنید. بعد از این مرحله، وارد صفحه زیر می‌شوید که کد تأیید به ایمیلتان ارسال‌ شده است.

مشکل امنیتی صرافی کوکوین

تنظیمات امنیتی را برای افزایش ایمنی حساب خود اضافه کنید

کد را در این قسمت وارد و روی گزینه Next کلیک کنید.

احراز هویت کوکوین با کارت ملی

کد QR را برای تایید دو عاملی وارد کنید

درادامه، وارد صفحه‌ای مانند تصویر بالا می‌شود که باید یکی از برنامه‌های Authenticator (برای کاربران iOS) یا Google Authentication (برای کاربران Android) را دانلود و کد QR موجود در صفحه را اسکن کنید. سپس، کدی که در موبایلتان نشان داده می‌شود، در قسمت 2-FA Code وارد و روی گزینه Activate کلیک کنید (نکته: حتماً از کلید گوگل آتنتیکیتور (کد سبزرنگ) بک‌آپ بگیرید و آن را ذخیره کنید تا اگر برای گوشی تلفن‌همراهتان مشکلی پیش آمد، بعداً با گوشی دیگری بتوانید به کد‌ساز دسترسی پیدا کنید).

بازیابی کد گوگل اتنتیکیتور در کوکوین

کد 2FA در کوکوین با موفقیت فعال شد

با دیدن تیک سبز که در جلو تأیید گوگل قرار دارد، متوجه می‌شوید که تائید دوعاملی حساب کوکوین فعال‌ شده است. قسمت Phone مربوط به تلفن‌همراه است و استفاده از آن برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست.

با کمک رمز معامله‌گری (Trading Password)، برای خود رمز‌عبوری قوی تعریف کنید تا امنیت تراکنش و برداشت و خرید از صرافی کوکوین بیشتر شود. با کلیک روی گزینه Configure، وارد صفحه زیر می‌شوید.

فراموشی تریدینگ پسورد کوکوین

فعال‌سازی تریدینگ پسورد در Kucoin

ازطریق برنامه Google Authentication یا Authenticator کد تأیید دوعاملی را در این قسمت وارد و سپس روی گزینه Next کلیک کنید.

بازیابی google authenticator در kucoin

تایید Trading Password با واردکردن کد 6 رقمی

در این صفحه، در کادر اول رمز‌عبورتان را انتخاب و در کادر دوم همان رمز‌عبور را تکرار و سپس روی گزینه Confirm کلیک کنید. بعد از کامل‌شدن این فرایند، به صفحه قبلی هدایت می‌شوید.

آموزش واریز و برداشت از حساب کاربری صرافی کوکوین

بعد از ثبت‌نام و ساخت حساب کاربری، برای خرید از صرافی کوکوین، حساب صرافی خود را با ارز دیجیتال مدنظرتان شارژ کنید. برای این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

بعد از ورود به‌ حساب کاربری، به بخش Assets بروید.

واریز تتر به کوکوین

صفحه واریز و برداشت رمز ارز در Kucoin

برای واریز وجه به حساب خود، روی گزینه Main Account (Deposit & Withdraw) در منو بالا سمت راست کلیک کنید.

مشکل برداشت از صرافی کوکوین

ورود به صفحه واریز و برداشت صرافی Kucoin

در این صفحه، باید نوع رمز‌ارزی را مشخص کنید که قصد دارید به حساب صرافی کوکوین واریز کنید. سپس، آدرس کیف‌پولی که صرافی کوکوین به شما می‌دهد، کپی و تعدادی ارز دیجیتال معروف مانند بیت‌کوین یا اتریوم تهیه کنید تا حسابتان شارژ شود. برای شبکه انتقال مدنظر، یکی از گزینه‌های Algorand و TRC-20 را انتخاب کنید. پس‌ازآن، مقدار ارز دیجیتال انتخابی خود را به‌ حساب کاربری انتقال دهید.

واریز رمز ارز به صرافی کوکوین با موبایل

تعیین نوع رمز ارز و شبکه انتقال

برای حفظ امنیت سرمایه خود، حتماً بعد از انجام معاملات و خرید از صرافی کوکوین، ارز دیجیتال خریده‌‌شده را به کیف پول انتقال دهید.

برای برداشت یا فروش مستقیم رمزارز خریده‌شده مراحل زیر را طی کنید:

ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید و سپس از‌طریق داشبورد بالای صفحه، به گزینه Asset بروید و روی گزینه Main Account (Deposit & Withdraw) کلیک کنید. در مرحله بعد، در باکس جست‌وجو نام رمز‌ارز مدنظرتان را جست‌وجو کنید. سپس، به گزینه Asset بروید و روی گزینه Main Account (Deposit & Withdraw) کلیک کنید.

برداشت از کوکوین بدون احراز هویت

نام رمز ارز دلخواه را جستجو کنید

در این مرحله رمزارز دلخواهتان را انتخاب کنید. پس‌ازآن، آدرس کیف‌پول مقصد که قبلاً کپی کردید، وارد و مقدار رمزارز انتقال خود را مشخص کنید. با کلیک روی گزینه آبی‌رنگ Confirm، به مرحله بعدی می‌روید.

نحوه برداشت از صرافی کوکوین

آدرس کیف پول مقصد و میزان انتقال را مشخص کنید

بعد از طی این مراحل، رمزعبور مربوط به معاملات خود را در قسمت مشخص‌شده وارد و روی گزینه Send Code کلیک کنید. کد تأییدی که صرافی کوکوین به ایمیلتان ارسال کرده، در کادر دوم وارد کنید. سپس، از‌طریق برنامه Authenticator کد تأیید گوگل را در کادر سوم وارد کنید و گزینه آبی‌رنگ Submit را فشار دهید. حالا می‌توانید ارز دیجیتال را برداشت کنید.

آموزش انتقال ارز دیجیتال از صرافی کوکوین به کیف پول 

برای افزایش امنیت دارایی‌های دیجیتالی می‌توانید کرپیتوکارنسی‌هایتان را به کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری امن خود انتقال دهید. تنها کافیست مقداری از رمز ارزها را در حساب صرافی برای ترید روزانه نگه دارید و بقیه آن‌ها را به کیف پولتان ارسال کنید.

برای ارسال کرپیتوکارنسی از حساب صرافی Kucoin به کیف پول نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری می‌توانید به به قسمت Assets رفته و گزینۀ Withdraw را انتخاب و با مشخص‌کردن نوع و میزان ارز دیجیتال؛ آدرس کیف پول خود را در قسمت آدرس گیرنده وارد کرده و دارایی خود را به مکانی امن انتقال دهید.

آموزش خریدوفروش (ترید) ارز دیجیتال در صرافی KuCoin

ابتدا وارد حساب کاربری‌تان شوید و روی گزینه Markets کلیک کنید.

آموزش صفرتاصد ترید در کوکوین

از منوی صفحه اصلی کوکوین Markets را انتخاب کنید

در مرحله بعدی، تمامی ارزهای دیجیتال قابل‌معامله برایتان نمایش داده می‌شود. ارز دیجیتال مدنظرتان را انتخاب و آن را با دیگر ارزهای دیجیتال موجود در حساب کاربری‌تان تبادل کنید. برای مثال، اگر قصد دارید بیت‌کوین خود را بفروشید و در ازای آن تتر دریافت کنید، گزینه مارکت BTC/USDT را انتخاب کنید. درواقع، برای خرید یا فروش ازطریق صرافی کوکوین باید از تبدیل ارزهای دیجیتال استفاده کنید.

ترید در کوکوین چگونه است؟

رمز ارز مدنظر خود را انتخاب کنید

پس ‌از اینکه وارد صفحه معاملاتی شدید، رمز معامله‌گری (Trading Password) خود را که قبلاً تعریف کرده‌اید، وارد کنید تا صفحه معامله برایتان باز شود.

آموزش صفحه ترید در Kucoin

برای تریدکردن تریدینگ پسورد خود را وارد کنید

نحوه انتقال دارایی از حساب تریدینگ به حساب اصلی

پس از انجام معامله در صرافی Kucoin اگر قصد دارید ارز دیجیتال خود را برداشت کنید بایستی آن را از حساب ترید (Trading Account)  به حساب اصلی (Main Account) ارسال کنید تا قابل برداشت شود. برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پس از وارد شدن به صفحۀ اصلی کوکوین وارد بخش Assets  شده و در آن قسمت گزینۀ حساب ترید یا همان Trading Account را انتخاب کنید.
  • ارز دیجیتالی را که معامله کرده‌اید و می‌خواهید به حساب اصلی خود انتقال دهید را انتخاب و سپس گزینۀ Transfer  را بزنید.
  • در کادر بازشده Transfer انتقال رمزارز از حساب ترید به حساب اصلی را مشخص کرده و با تعیین مقدار مدنظر عملیات انتقال را نهایی کنید.

انواع سفارشات در کوکوین

خرید ارز از صرافی کوکوین و فروش آن ازطریق این چهار روش انجام می‌شود که باید طبق برنامه معاملاتی‌تان، یکی از آن‌‌ها را انتخاب کنید:

  1. سفارش محدود (Limit Order): سفارشی است که مقدار مشخصی رمز‌ارز در قیمتی محدود ثبت می‌شود.
  2. سفارش بازار (Market Order): سفارشی است که خریدوفروش مقدار مشخصی از رمز‌ارز با قیمت فعلی بازار ثبت می‌شود.
  3. سفارش توقف استاپ لیمیت (Stop Limit Order): در این سفارش، اگر قیمت رمز‌ارز مدنظر به میزان X برسد، سفارشی به‌صورت خودکار با قیمت Y برای کاربر ثبت می‌شود.
  4. سفارش توقف ضرر بازار (Market Stop-Loss Order): در این سفارش، به‌محض اینکه قیمت رمز‌ارز از مبلغ خاصی عبور کرد، معامله‌گر می‌تواند به‌صورت خودکار معامله را متوقف کند.
انواع سفارشات در کوکوین
سفارش محدود (Limit Order) عرضه مقدار مشخصی رمز ارز با قیمت محدود
سفارش بازار (Market Order خریدوفروش مقدار مشخصی رمز‌ارز با قیمت فعلی بازار
سفارش توقف استاپ لیمیت (Stop Limit Order) ثبت سفارش خودکار  با رسیدن به قیمت مدنظر رمز ارز
سفارش توقف ضرر بازار  (Market Stop-Loss Order) توقف معامله با رسیدن به سقف مشخصی از قیمت

نحوه ثبت سفارش محدود (Limit Order) در صرافی کوکوین

ثبت‌ سفارش محدود یا همان Limit Order در صرافی Kucoin برای انتخاب قیمت محدود و مشخصی انجام می‌شود. برای این منظور در قسمت Spot  گزینه Limit Order را انتخاب کرده و در بخشی که قیمت (Price) نام دارد مبلغ دلخواه را وارد و در قسمت مقدار ارز دیجیتال (Amount) میزان رمزارز مدنظر برای ترید را مشخص کنید.

ثبت سفارش محدود در کوکوین

صفحه ثبت سفارش محدود در Kucoin

 امکان انتخاب درصدهای از پیش تعیین‌شده در فیلد تعیین مقدار برای انتخاب میزان کریپتوکارنسی وجود دارد؛ در این صورت نیازی به وارد کردن مقدار درخواستی نیست. در نهایت برای خرید و فروش روی گزینه‌های  Buy یا Sell کلیک کنید.

نحوه ثبت سفارش بازار (Market Order) در صرفی کوکوین

برای ترید براساس قیمت فعلی بازار می‌توانید گزینه Market را انتخاب کنید. برای این منظور در قسمت Spot به بخش Market Order بروید و در فیلد مربوطه مقدار رمز ارز  «Amount» مدنظر برای خرید یا فروش را مشخص و معامله خود را انجام دهید. براساس قیمت بازار بهترین سفارش برای شما انتخاب خواهد شد.

ثبت سفارش بازار در کوکوین

ترید براساس قیمت فعلی بازار با Market Order

همچنین توجه به این نکته الزامی است که پس از ثبت سفارش در بخش بازار به‌دلیل انجام سفارش در همان لحظه امکان لغو آن وجود ندارد.

نحوه ثبت سفارش توقف یا استاپ لیمیت (Stop Limit Order)

اگر بخواهید سفارشی با مبلغ خاص را ثبت کنید گزینه Stop Limit Order بهترین انتخاب است. می‌توانید سفارش خود را با مبلغ دلخواه ثبت کرده و با رسیدن هزینۀ ارز دیجیتال مدنظر به آن قیمت سفارش شما تکمیل شود.

استاپ لیمیت در کوکوین

ثبت سفارش استاپ لیمیت در Kucoin

برای این منظور در بخش Spot گزینۀ Stop Limit را انتخاب و در فیلد قیمت (Price) هزینه دلخواه را وقتی به یک نقطه مدنظر رسید وارد و در فیلد دوم هزینه‌ای را که با رسیدن به قیمت دلخواه باید ثبت سفارش انجام شود وارد کنید. در نهایت میزان رمز ارز (Amount) برای خرید یا فروش را ثبت کرده و سفارش خود را کامل کنید.

نحوه ثبت سفارش توقف ضرر بازار (Market Stop-Loss Order)

برای زمانی‌که قیمت یک کریپتوکارنسی از سقف خاصی از مبلغ عبور کرده و به‌طور خودکار معامله‌ها متوقف شوند؛ می‌توانید از گزینۀ سفارش توقف ضرر بازار  یا همان Market Stop-Loss Order استفاده کنید.

برای این منظور در قسمت Spot گزینه Stop Market یا توقف بازار را انتخاب و در قسمت Stop Price  مبلغ توقف را وارد کنید.

استاپ لاس در Kucoin

نحوه ثبت سفارش توقف ضرر بازار

فیلد دوم غیرقابل تغییر است و زمانی فعال می‌شود که مبلغ تعیین‌شده توقف به سقف مدنظر برسد؛ سفارش شما با قیمت متعارف بازار نهایی خواهد شد. در بخش Amount  میزان رمزارز دلخواه را وارد کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

میزان کارمزد ترید در صرافی Kucoin چقدر است؟

کارمزد تریدهای مختلف در کوکوین برای سطوح مختلف کاربری تفاوت دارد. برای مثال اگر در یک ماه  حجم معاملات‌تان کمتر از 50 بیت‌کوین (BTC) باشد کارمزد اختصاص‌یافته برای هر معامله 0.1 درصد  خواهد بود.

در این صرافی به شارژ حساب و واریز کارمزد تعلق نمی‌گیرد اما برای برداشت دارایی باید کارمزد مشخصی را  براساس نوع رمز ارز پرداخت کنید.

کارمزد سطوح مختلف کاربری Kucoin را در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

کارمزد صرافی کوکوین

لیست کامل کارمزد ترید در کوکوین

معرفی اپلیکیشن صرافی کوکوین KuCoin

برای سهولت دسترسی کاربران صرافی کوکوین اپلیکیشنی را ارائه کرده که کاربران می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند و با ثبت‌نام در آن معاملات خود را انجام دهند. اپلیکیشن کوکوین در دو نسخه اندروید و IOS ارائه شده و به‌راحتی می‌توانید آن را از گوگل پلی (Google Play) و اپ استور (App Store) بارگیری کنید.

به‌دلیل تحریم ایران برای ثبت‌نام در اپلیکیشن این صرافی بایستی از نرم افزار تغییر IP یا VPS مخصوص ترید استفاده کنید.

آموزش مرحله به مرحله ثبت‌نام در اپلیکیشن کوکوین

  • پس از بارگیری و نصب وارد برنامه شوید و گزینه موجود در بالای صفحۀ سمت چپ را انتخاب کنید.
  • در صفحۀ باز شده گزینه Log in را زده و گزینه Sign Up در پایین صفحه را انتخاب کنید.
  • در صفحه باز شده یک ایمیل معتبر وارد کرده و گزینه Send را بزنید، یک کد به ایمیل شما ارسال می‌شود، آن را در کادر دوم وارد کنید.
  • مانند ثبت‌نام در سایت کاربران ایرانی قادر به ثبت نام با شماره تلفن نیستند و فقط با ایمیل می‌توانند عملیات احراز هویت و واردشدن به برنامه را انجام دهند.
  • در مرحله بعد نوبت به تخصیص رمز عبور می‌رسد؛ یک پسورد قوی بسازید و برای اطمینان از عدم فراموشی، آن را در جای مطمئنی یادداشت کنید.
  • درصورتی‌که کد دعوت دارید آن را در کادر Referral code وارد کنید و با قبول قوانین گزینۀ Sign Up را بزنید.
  • در نهایت ثبت‌نام شما با موفقیت انجام خواهد شد.

جمع‌بندی

در این مقاله، نحوه ساخت حساب کاربری در صرافی کوکوین و ترید در آن را به‌طور آموزش دادیم. درپایان، باید به این نکته اشاره کنیم با‌توجه‌به محدودیت‌هایی که بسیاری از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارج از کشور برای ایرانیان در نظر گرفته‌اند، خرید سرور مجازی ترید پارس پک راه‌حل مناسبی برای فعالیت در این بازار و جلوگیری از مسدودشدن حساب است.

سؤالات متداول

1. صرافی کوکوین Kucoin چیست؟

صرافی کوکوین یکی از پلتفرم‌های معتبر برای ترید ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است که بیش از 200 نوع کریپتوکارنسی را برای خرید و فروش پشتیبانی می‌کند.

2. توکن بومی صرافی کوکوین چه نام دارد؟

توکن این صرافی معتبر با نماد KCS  شناخته می‌شود و با استفاده از آن کاربران به‌راحتی می‌توانند کارمزد تراکنش‌هایشان را بپردازند.

3. کارمزد معاملات در صرافی کوکوین چقدر است؟

کارمزد پرداختی در این صرافی براساس نوع تراکنش‌ها متفاوت است اما به‌طور کلی 0.1 درصد از میزان معاملات را در بر می‌گیرد.

4. آیا نسخه اپلیکیشن صرافی کوکوین وجود دارد؟

بله علاوه بر نسخه وب، این صرافی برای سهولت دسترسی کاربران نسخه اندروید و IOS موبایل را ارائه کرده است.

5. پرداخت هزینه با KCS یعنی چه؟

در KuCoin، می‌توانید پرداخت هزینه‌ها را با KCS انجام دهید تا از 20 درصد تخفیف در کارمزد معاملات برخوردار شوید.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم