سرور مجازی کوکوین + راهنمای خرید بهترین VPS کوکوین

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
چهارشنبه 18 اسفند 1400
مطالعه: ۷ دقیقه ۰ نظر ۱۶۶۸ بازدید

در سال‌های اخیر، تنور بازار ارزهای دیجیتال بیشتر از گذشته داغ شده است و همین امر موجب می‌شود که افراد زیادی به‌سمت این بازار کشیده شوند. در این مقاله، قصد داریم شما را با سرور مجازی کوکوین (KuCoin) آشنا کنیم.

از‌آن‌جاکه لازمه فعالیت در صرافی بایننس احراز هویت است، بسیاری از کاربران ایرانی به‌دلیل تحریم‌های اعمال‌شده علیه کشور‌مان، با IP ایران نمی‌توانند ارزهای دیجیتال دلخواهشان را در این صرافی خریدوفروش کنند.

معرفی صرافی کوکوین

صرافی کوکوین که امروزه به جدی‌ترین رقیب صرافی بایننس تبدیل شده است، بستری امن و کاملاً معتبر برای خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال رمزنگاری‌شده محسوب می‌شود.

این صرافی در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و از همان روزهای ابتدایی، در کانون توجه افراد زیادی قرار گرفت. همان‌طورکه گفتیم، قابلیت‌های متنوع و متفاوت این صرافی محبوب باعث شد تا به جدی‌ترین رقیب بایننس تبدیل شود.

جالب است بدانید که این صرافی برخلاف بایننس به احراز هویت نیازی ندارد؛ اما برای فعالیت در آن باید از آی پی ثابت غیرایرانی استفاده کرد. سرور مجازی کوکوین هم دقیقاً برای همین شرایط ساخته شده است.

خرید سرور مجازی

ویژگی‌های صرافی کوکوین

این صرافی قدرتمند و محبوب ویژگی‌های بسیاری دارد که در‌ادامه به مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

1. پشتیبانی قوی

پشتیبانی صرافی کوکوین ۲۴ساعته در‌دسترس قرار دارد. در‌واقع، تمام مشکلات فنی مربوط به صرافی و حساب کاربری‌تان را می‌توانید با تیم پشتیبانی کوکوین مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به آن‌ها رسیدگی شود.

2. سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی مثال‌زدنی

از‌آن‌جاکه بیش از ۶میلیون نفر کاربر فعال در صرافی کوکوین مشغول ترید هستند، می‌توان متوجه شد که سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی در آن بسیار رضایت‌بخش است. گفتنی است کاربران تقریباً از تمام کشورهای جهان در این صرافی فعالیت می‌کنند.

با استفاده از سرور مجازی باکیفیت کوکوین، سرعت معاملات خود را می‌توانید افزایش دهید و سود بیشتری کسب کنید. سریع‌بودن سرعت معاملات که با سرعت اینترنت شما ارتباط دارد، هنگام خریدوفروش تأثیر زیادی بر میزان سودتان می‌گذارد.

برای ترید استفاده از سرور مجازی بهتر است یا سرویس تغییر دهنده IP؟ در مقاله زیر را بخوانید.

بررسی تفاوت VPS با VPN

3. سازگاری با انواع دستگاه‌ها

برخی صرافی‌ها با کامپیوتر یا موبایل سازگاری ندارند و به‌اصطلاح ریسپانسیو نیستند؛ اما ساختار نرم‌افزاری و رابط کاربری صرافی کوکوین به‌گونه‌ای طراحی شده است که باعث می‌شود افراد تازه‌وارد نیز به‌راحتی بتوانند با این صرافی و ابزارهایش کار کنند.

4. امنیت فراوان

امنیت صرافی کوکوین هم به‌اندازه‌ای است که ۶میلیون نفر کاربر فعالش با خیال راحت در آن ارزهای دیجیتال دلخواهشان را خریدوفروش می‌کنند. درواقع، تاکنون مشکل خاصی درباره امنیت این صرافی به‌وجود نیامده است و پشتیبانی قوی و ۲۴ساعته‌ امنیت آن را تضمین می‌کند.

VPS مشکلات مربوط به تریدکردن کاربران ایرانی در صرافی کوکوین را کاملاً برطرف می‌کند. با استفاده از سرور مجازی برای این صرافی، دیگر نگران تغییر IP و به‌اصطلاح «لورفتن» آن نخواهید بود.

توجه کنید که درصورت لورفتن آی‌پی، احتمال بسته‌شدن حساب کاربری‌تان وجود دارد؛ به‌همین‌دلیل، پیشنهاد می‌کنیم که از VPN‌ رایگان برای ترید و فعالیت در صرافی‌هایی مانند بایننس استفاده نکنید.

آی پی ثابت برای کوکوین

خرید سرور مجازی با آی پی ثابت برای کوکوین

سرور مجازی کوکوین چیست؟

تریدرهای ایرانی برای فعالیت در صرافی‌هایی که IP ایران را تحریم کرده‌اند، باید از سرور مجازی (VPS) استفاده کنند. از VPS بیشتر تریدرهایی استفاده می‌کنند که می‌خواهند IP ثابتی داشته باشند.

اگر شما هم در ایران هستید و قصد دارید در صرافی‌های بایننس یا کوکوین ارزهای دیجیتال دلخواهتان را معامله کنید، به وی‌پی‌اس برای کوکوین یا دیگر صرافی‌ها نیاز خواهید داشت. البته فعالیت در برخی صرافی‌ها که IP ایران را تحریم نکرده‌اند، بدون استفاده از VPS هم امکان‌پذیر خواهد بود.

دلیل اصلی به‌وجود‌آمدن سرور مجازی کوکوین و سرور ترید، برطرف‌کردن مشکلات مربوط به موقعیت مکانی برخی کشورهاست. در اکثر صرافی‌ها، کاربران نمی‌توانند با IP کشورهای تحریم‌شده ترید کنند و باید از سرور مجازی اختصاصی‌ای بهره ببرند که آی‌پی ثابتی دارد. VPS برای کوکوین نیز دقیقاً به‌همین‌دلیل به‌وجود آمده است تا مشکلات ترید کاربران در آن را برطرف کند.

هر آنچه باید در مورد سرور مجازی یا VPS بدانید را می‌توانید در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

خرید سرور مجازی کوکوین

خرید VPS برای کوکوین به‌دلیل وجود سرورهای فراوان، کار چندان دشواری نیست و با مراجعه به یکی از هاستینگ‌های ایرانی یا خارجی، می‌توانید سرور ترید تهیه کنید.

پارس پک، یکی از بهترین هاستینگ‌های ارائه‌دهنده خدمات ابری، ایدئال‌ترین گزینه برای خرید سرور مجازی ترید و کوکوین به‌شمار می‌آید. با خرید از این هاستینگ، برای همیشه سرور مجازی ترید آی‌پی‌ثابتی خواهید داشت که با کمک آن در صرافی‌های مختلف، معاملاتتان را به‌راحتی می‌توانید انجام دهید.

امنیت فراوان و سرعت زیاد دو عامل مهمی‌ هستند که قبل از خرید سرور مجازی کوکوین باید به آن‌ها توجه کنید. بی‌شک هیچ تریدری دوست ندارد که معاملاتش را در فضاهای پرریسک انجام دهد. نکته دیگر اینکه حتماً به تضمین امنیت VPS برای کوکوین و دیگر صرافی‌ها بسیار توجه کنید. ایمن‌نبودن سرور مجازی باعث می‌شود تمام اطلاعات شخصی و دارایی‌تان با خطر مواجه شوند.

تریدرهای ایرانی امکان دسترسی به وب‌سایت و اپلیکیشن صرافی کوکوین را به‌دلیل محدودیت IP ایران ندارند. سرور مجازی کوکوین آی‌پی‌ ثابت اختصاصی با اینترنت پرسرعت و تاخیر اندک را برای فعالیت در صرافی کوکوین به کاربران ارائه می‌دهد. با خرید سرور مجازی کوکوین می‌توانید با سرعت بالا و پینگ پایین معاملات خود را به‌عنوان شهروند غیرایرانی در صرافی کوکوین انجام دهید و نگران بسته‌شدن حساب کاربری خود نباشید. چراکه آی‌پی بدون تغییر اختصاصی دراختیارتان قرار می‌گیرد.

همان‌طورکه گفتیم، سرعت سرور مجازی هنگام ترید از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر بتوانید معاملاتتان را با سرعت مناسبی انجام دهید‌، هیچ‌گاه از بازار عقب نخواهید ماند. سرعت VPS کوکوین و دیگر سرورهای مجازی تأثیر مستقیمی از رم آن سرور می‌پذیرند؛ ازاین‌رو، اگر بتوانید فضای رم بیشتری در‌اختیار داشته باشید، سرور مجازی پرسرعت‌تری خواهید داشت.

مقاله‌ زیر راهنمای کاملی از سرور مجازی مناسب برای ترید است، آن را از دست ندهید.

سرور مجازی ترید چیست؟

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

سرور مجازی

جمع‌بندی

در این مقاله، شما را با صرافی کوکوین آشنا کردیم و ویژگی‌های سرور مجازی کوکوین را شرح دادیم. در‌صورتی‌که قصد دارید در صرافی‌هایی نظیر بایننس و کوکوین رمزارزهای مدنظرتان را خریدوفروش کنید، باید از سرور ترید بهره ببرید.

پارس پک، یکی از بهترین هاستینگ‌های ایران، انتخاب مناسبی برای خرید VPS ترید خواهد بود. IP این سرورهای مجازی همواره ثابت خواهد بود و از این بابت نگرانی نخواهید داشت.

سؤالات متداول

1. کوکوین چیست؟

صرافی کوکوین بستری برای انجام معاملات و ترید ارزهای دیجیتال است. این صرافی به یکی از رقبای جدی‌ بایننس تبدیل شده است و محبوبیت فراوانی دارد.

2. سرور مجازی مناسب برای کوکوین چه سروری است؟

سرور مجازی کوکوین به سرورهایی گفته می‌شود که کارتان را برای فعالیت در صرافی کوکوین بی‌دردسر خواهند کرد. شایان ذکر است که برای فعالیت در این صرافی، به VPS کوکوین نیاز خواهید داشت.

3. آیا IP سرور مجازی کوکوین همواره ثابت است؟

بله

4. چگونه بهترین VPS برای کوکوین را تهیه کنیم؟

با مراجعه به هاستینگ‌های معتبری مانند پارس پک، می‌توانید سرور مجازی با کیفیتی برای ترید بخرید.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم