تخفیف ویژه تابستانی هایبرید سرور

Avatar
نویسنده: شکوهی
پنج‌شنبه 10 تیر 1395
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۲۳۵ بازدید

در این مقاله میخوانید

سال ها پیش هر زمان صحبت از سرور اختصاصی به میان می آمد مشکلاتی مانند عدم امکان اعمال سلیقه در مقادیر سخت افزاری و هزینه های گزاف آن سایه سنگینی بر سر مدیران سرور می انداخت. تا حدی که بسیاری به دلیل مشکلات هزینه ای چه در مرحله خرید و چه در مرحله نگهداری ، یا عطای آن را به لقایش می بخشیدند و یا به ناچار به این خرید تن می دادند.
همگام با پیشرفت تکنولوژی و ظهور شرکت های دانش بنیان ، رنگ جدیدی به این حوزه از دنیای آی تی نواخته شد. پارس پک نیز به سهم خود ره آورد هایش را در حوزه سرور اختصاصی ، در قالب هایبرید سرور و ماکرو سرور ارائه کرد که به حق با استقبال کم نظیر مدیران سرور قرار گرفت تا سلسله موفقیت های پارس پک پس از ارائه ابر سرور و خدمات میزبانی ابری امتداد یابد.

هایبرید سرور ها نسل پیشرفته سرور های اختصاصی هستند که با هزینه ای مناسب ، قابلیت انعطاف بالایی در پیکره بندی سخت افزاری چه در زمان خرید و چه در زمان ارتقا را دارا می باشند. لذا بدون دغدغه از پیش آمد down time های بلند مدت ، می توانید سخت افزار خود را ارتقا نیز دهید. از دیگر ویژگی های هایبرید سرور ها استفاده از انواع سایز و معماری هارد اعم از SATA ، SSD و RAID است. در کنار تمام این امکانات شما می توانید با استفاده از پنل ابر سرور ، مدیریت کاملی چه در دسترسی و چه در مانیتورینگ سرور داشته باشید.

ویژگی های panel ابر سرور 

  • دسترسی به کلید های خاموش ، روشن و ریست سخت افزاری سرور
  • نصب مجدد سیستم عامل تنها در عرض چند دقیقه
  • فعال سازی فضای رایگان پشتیبان در موقعیت فیزیکی مستقل از سرور
  • دیوار آتش نرم افزاری
  • نمودار های مانیتورینگ درگیری با هارد دیسک و مصرف ترافیک و پردازنده سرور در دوره های زمانی مختلف
  • قابلیت اتصال VNC جهت دسترسی به سرور از لحظه بوت و بدون نیاز به اتصال بر بستر شبکه

فصل تابستان بهانه ای شد تا در راستای مشتری مداری و پدید آوردن بستری مناسب جهت کسب و کار هموطنان عزیزمان ، بار دیگر قیمت ها را در قالب ارائه کد های تخفیف تابستانی کاهش دهیم تا همه در کنار هم لذتی بیش از تابستان های گذشته را تجربه کنیم.
لذا در مراجعه به صفحه خرید هایبرید سرور، می توانید کد تخفیف 10 درصدی ویژه هایبرید سرور های ایران irHybSummer10 و کد تخفیف 15 درصدی ویژه هایبرید سرور های اروپا euHybSummer15 را مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم