سرویس هاست دانلود پارس‌پک آماده ارائه خدمات

Avatar
نویسنده: hamedi
شنبه 6 شهریور 1395
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۴۰۹ بازدید

در این مقاله میخوانید

پارس پک به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان، همواره خود را مسئول می داند تا در لبه فناوری وب حرکت کند و با جدیت آخرین فناوری های حوزه وب را برای میزبانی وب سایت های ایرانی  آماده بهره برداری قرار دهد. در طول سالها ، اعتماد هزاران وب سایت ایرانی موجب احساس مسئولیت هرچه بیشتر این مجموعه بوده است تا با تلاش خود بتواند رضایت صاحبان وب فارسی را تامین نماید.

در پارس پک ، طرح های بسیار متنوعی در دست بررسی و مطالعه تیم تحقیق و توسعه قرار دارد که از این میان، برخی از پروژه ها بصورت آزمایشی در اختیار کاربران برگزیده قرار می گیرد تا بتوانیم محصول نهایی را بر نظرات آنها منطبق نمائیم. یکی از این طرح ها که به مراحل پایانی خود نزدیک می شود پروژه میزبانی فایل دانلود و به بیان ساده تر خدمات هاست دانلود می باشد.

نسخه اول از خدمات هاست دانلود  جدیدترین محصول پارس پک هم اکنون آماده استفاده می باشد که به کمک آن و با اتکا به شبکه و زیرساخت قدرتمند پارس پک ، می توانید بسادگی سرعت بسیار بیشتری را برای کاربران وب سایت خود فراهم سازید.

مزایا هاست دانلود پارس پک

از آنجاییکه بسیاری از مدیران سایت‌های دانلود و با ترافیک بالا با مشکلات زیادی از قبیل هزینه‌های گزاف زیرساختی و مصرف بالای منابع سخت‌افزاری روبرو بودند، این خدمات می تواند کمک مناسبی برای عبور از موانع مختلف در سر راه این دسته از مدیران وب سایت ها باشد.

در این سرویس با ارائه هر هاست دانلود، یک دسترسی File Transfer Protocol – FTP برای انتقال اطلاعات در اختیار کاربر قرار داده می‌شود . این تمام ماجرا نیست و برای کاربران با ترافیک بسیار بالا ، تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است تا بتوانند با آزادی عمل بسیار بیشتری داده های خود را نزد پارس پک مدیریت نمایند.

همچنین کاربران هاست دانلود می توانند از یک سرور ویندوز بصورت رایگان با دسترسی کامل استفاده کنند تا آزادانه امکان دانلود و انتقال فایل ها برای آنها میسر گردد.

شرایط خاص برای سایت های با ترافیک بسیار بالا

با استفاده از خدمات هاست دانلود پارس پک و میزبانی فایل‌ها بر روی شبکه قدرتمند این شرکت می توانید سرعت دانلود را برای کاربران خود بصورت قابل ملاحظه ای افزایش دهید. همچنین در صورتیکه سایت شما دارای ترافیک بسیار بالایی می‌باشد، می‌توانید از تمهیدات ویژه‌ای که پارس‌پک برای شما تدارک دیده، استفاده نمایید. برای اطلاع بیشتر از این مزایا می‌توانید ضمن معرفی وب‌سایت خودتان با بخش پشتیبانی پارس‌پک در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم