سرویس هاست پربازدید چیست و چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
شنبه 23 بهمن 1400
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۳۲۲ بازدید

هاست پربازدید همانطور که از اسمش پیداست؛ مخصوص سایت‌هایی با ترافیک بالا است. در این مقاله از سرویس‌های میزبانی و آموزش‌های هاست قصد داریم درباره این هاست توضیحاتی را به شما ارائه کنیم و راهنمای خرید آن را بگوییم.

خرید هاست پربازدید برای وب‌سایت‌هایی با ترافیک بالا از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی پربازدید خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست پربازدید پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

هاست پربازدید چیست؟

این هاست در زمانی استفاده می‌شود که سایت شما ترافیک زیادی داشته باشد و قصد استفاده از منابع اختصاصی را داشته باشید. در این شرایط، شما باید به سراغ خرید این هاست بروید و از آن استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که استفاده از آن به دلیل اینکه قیمت بالایی نسبت به هاست‌های معمولی دارد، در ابتدای تاسیس سایت انتخاب مناسبی نخواهد بود. در واقع هنگامی که ترافیک و بازدید سایت بالا می‌رود، دیگر پلن‌های معمولی برای سایتتان جوابگو نخواهد بود و باید به سرعت هاست قدرتمندی را جایگزین آن‌ کنید.

استفاده از هاست پربازدید می‌تواند کیفیت سایت شما را بالا ببرد و سرعت آن را افزایش دهد. از آن‌جایی که سرعت سایت جزء فاکتورهای اصلی سئو است، می‌توان گفت که خرید یک هاست مناسب اهمیت بالایی دارد. استفاده از پلن‌های معمولی و منابع محدودی که به‌سختی از حجم بالای ترافیک سایتتان میزبانی کند؛ نه تنها به سرعت سایت ضربه خواهد زد، بلکه موجب کاهش ترافیک و بازدید سایتتان خواهد شد.

معمولا سایت‌های دانلودی، سایت‌های مجله‌ای و به طور کلی سایت‌هایی که بازدید روزانه بالایی دارند از این هاست استفاده می‌کنند. زیرا این سایت‌ها از RAM و CPU بیش از حد انتظار استفاده می‌کنند و نیاز به سرور اختصاصی دارند.

سرورهایی که منابع اشتراکی را ارائه می‌دهند، به هیچ عنوان نمی‌توانند وضعیت مطلوبی را برای چنین سایت‌هایی ایجاد کنند. اگر شما هم صاحب یکی از این سایت‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم که از هاست پربازدید استفاده کنید.

هاست پربازدید حرفه ای

نقش مهم هاست پربازدید در میزبانی های حرفه ای سایت های پرترافیک

مزایای خرید هاست پربازدید

به طور کلی، هاست‌های پربازدید مزایای زیادی دارند. در ادامه قصد داریم برخی از مهم‌ترین مزایای این هاست را به شما معرفی کنیم.

هاست پربازدید چیست

1. افزایش سرعت سایت

اصلی‌ترین مزیت استفاده از این هاست، افزایش سرعت لود صفحات سایت است. همانطور که گفته شد، منابع هاست‌های پربازدید به صورت کامل جوابگوی نیازهای سایت شما خواهد بود. به همین دلیل سرعت سایت بالاتر خواهد رفت.

سرعت سایت برای جذب و البته حفظ ترافیک و بازدید بسیار تاثیرگذار و مهم است. در صورتی که سایت شما سرعت لود نامطلوبی داشته باشد، نمی‌توانید بازدیدکنندگان و ورودی سایت خود را ماندگار نگهدارید. در نتیجه با افت رتبه در صفحات گوگل مواجه می‌شوید.

2. امنیت بالا

اگر نگران امنیت سایت خود هستید، به راحتی می‌توانید با استفاده از هاست پربازدید آن را تامین کنید. امنیت هم جزء فاکتورهایی است که حتما باید وضعیت مطلوبی داشته باشد.

در صورتی که امنیت سایت شما توسط بدافزارها و مخرب‌ها مورد تهدید قرار بگیرد، ممکن است بخش عظیمی از ترافیک و بازدید خود را از دست بدهید. به طور کلی باید بگوییم که امنیت هاست پرترافیک نسبت به هاست‌های معمولی که اکثر سایت‌ها از آن استفاده می‌کنند، بالاتر است. به همین دلیل می‌توانید با خرید و استفاده از این هاست، با یک تیر چند نشان را بزنید و بسیاری از فاکتورهای سایت خود را بهبود ببخشید.

3. منابع بیشتر

همانطور که گفته شد، در هاست‌های پربازدید منابع بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند. در اختیار گرفتن منابع بیشتر را هم می‌توان یکی دیگر از مزایای استفاده از هاست پربازدید دانست.

داشتن منابع بیشتر به صورت مستقیم بر روی سرعت سایت و کیفیت کلی تاثیرگذار است و نمی‌توان تاثیر آن را نادیده گرفت. برای سایت‌های پربازدید هیچ مسئله‌ای مهم‌تر از در اختیار داشتن منابع مورد نیاز نخواهد بود.

بهینه شدن سایت هم از نظر سرعت و هم از جنبه امنیت با میزان منابع مرتبط است. در واقع هرچه منابع بیشتری در اختیار داشته باشید، سرعت لود صفحات سایتتان بهتر خواهد بود و می‌توانید رضایت کاربر را جلب کنید.

زمانی که پهنای باند هاست شما افزایش پیدا کند و منابع بیشتر شود، بدون شک برای مدیریت سایت هم فرایند بی‌دردسرتری خواهید داشت. توجه داشته باشید که هرچه میزان ترافیک سایت شما بیشتر باشد، به پهنای باند بیشتری احتیاج خواهید داشت.

4. کم شدن فشاری که به CPU وارد می‌شود

از دیگر مزیت‌های هاست پرترافیک این است که به CPU فشار کمتری وارد می‌شود. در واقع هرچقدر که ترافیک و بازدید یک سایت افزایش پیدا کند، فشار بر روی CPU بیشتر خواهد شد.

در صورت استفاده از این هاست، کمترین فشار ممکن به CPU وارد می‌شود و در نهایت می‌توانید مدیریت بهتری در بیشینه کردن عملکرد سخت‌افزاری هاست داشته باشید.

به طور کلی به دلیل اینکه هاست‌های پربازدید یا همان پرترافیک مخصوص سایت‌هایی که بازدید بالایی دارند طراحی و کانفیگ شده‌اند، بهترین انتخاب برای میزبانی سایت‌های پربازدید خواهند بود.

خرید هاست پربازدید

چرا دست به خرید هاست پربازدید بزنیم؟ مزایای هاست پربازدید چیست؟

راهنمای خرید هاست پربازدید

به طور کلی برای خرید تمام هاست‎ها از جمله هاست پرترافیک باید به یک سری نکات توجه داشته باشید که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت.

1. میزان منابع مورد نیاز

برای خرید یک هاست، باید به میزان منابعی که نیاز دارید توجه داشته باشید. پلن‌هایی که برای خرید هاست پرترافیک پیش روی شما قرار می‌گیرد، از نظر منابع شما را بی نیاز خواهند کرد اما باز هم باید به مقادیر و مدل‌های سخت افزاری آن توجه داشته باشید.

در صورتی که بازدید سایت شما بسیار بالا است، باید از پلن‌های قدرتمندتر هاست پربازدید استفاده کنید. البته که امکان دارد همان پلن‌های ضعیف‌تر این هاست هم جوابگوی میزبانی از بازدیدکنندگان شما را داشته باشد. برای پی بردن به میزان دقیق منابع مورد نیاز، از کارشناسان پارس‌پک مشاوره بگیرید.

2. کنترل پنل

کنترل پنل یک هاست اهمیت بالایی دارد. در چند سال اخیر، بسیاری از هاست‌ها از کنترل پنل سی پنل بهره می‌گیرند که بسیار محبوب است. کار کردن با این کنترل پنل راحت‌تر از دیگر کنترل پنل‌ها خواهد بود.

دایرکت ادمین هم کنترل پنل دیگری است که برخی هاستینگ‌ها از آن استفاده می‌کنند. در صورتی که کنترل پنل هاست مورد نظر شما یکی از این دو گزینه باشد، به احتمال فراوان در کار کردن با آن و مدیریت منابع در آن مشکلی نخواهید داشت.

اما به خاطر داشته باشید که سی‌پنل در ایران دارای لایسنس نمی‌باشد و نسخه‌های در دسترس فاقد لایسنس هستند. در نتیجه شاید در مواردی دایرکت ادمین انتخاب بهتری باشد. البته این دو پنل در صورتی برای شما مناسب خواهند بود که قصد استفاده از هاست لینوکس داشته باشید.

3. میزان آپتایم

میزان آپتایم هاست پربازدید هم اهمیت بالایی دارد. میزان آپتایم هاست شما، نشان دهنده میزان در دسترس بودن سایت در طول شبانه روز خواهد بود. در صورتی که آپتایم هاست شما در سطح بالایی قرار نداشته باشد، نمی‌توانید ترافیک لازم و کافی را جذب کنید.

4. بکاپ‌ گرفتن

بکاپ گرفتن یا همان پشتیبان‌گیری مسئله بسیار مهمی در حفظ اطلاعات و دیتای مورد نیاز شما است. ترجیحا بکاپ باید به صورت روزانه گرفته شود تا تمام اطلاعات مورد نیاز (تا آن روز) را داشته باشید.

در صورتی که دیتاها به صورت اتفاقی از بین رفت، می‌توانید با بکاپ‌گیری، آن‌ اطلاعات مورد نیاز را دوباره به دست آورید.

خرید هاست پربازدید

چه نکاتی هنگام خرید هاست پربازدید اهمیت دارد؟

5. پشتیبانی

پشتیبانی شرکت‌های ارائه دهنده هاست پربازدید باید همواره در دسترس باشند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، شما را برای برطرف کردن آن راهنمایی کنند. شرکت پارس پک بواسطه تیم پشتیبانی قوی همیشه برای پاسخ‌گویی به مشکلات شما آماده می‌باشد. بدین ترتیب در سریع‌ترین زمان ممکن برای رفع مشکلات می‌توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

خرید انواع هاست ابری پارس پک

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

کلام آخر

هاست پربازدید؛ از آن‌جایی که انتخاب و خرید هاست پربازدید فرایند بسیار مهم و البته حیاتی برای سایت‌های پربازدید است، پیشنهاد می‌شود که به هیچ عنوان در خرید عجله نکنید. سعی کنید تمام پلن‌های ممکن را با دقت بالا بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

هاست‌هایی که منابع بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند، بهترین انتخاب برای میزبانی سایت پرترافیک شما خواهند بود. عموملا هاست پربازدید دارای پلن‌های با پهنای باند بالا می‌باشد. اما اهمیت میزان پهنای باند را از منابع کمتر فرض نکنید. حتما قبل از خرید هر سرویس میزبانی، برای انتخاب بهترین پلن با مشاورین پارس‌پک مشورت کنید.

سوالات متداول

1. هاست پربازدید چیست؟

هاست پربازدید به سرویس‌های میزبانی با اختصاص منابع بیشتر برای میزبانی سایت‌های با ترافیک بالاتر می‌باشد.

2. تفاوت هاست پربازدید با هاست اشتراکی چیست؟

هاست پربازدید از نظر ساختاری و مدیریتی کاملا مشابه هاست اشتراکی است؛ با این تفاوت که منابع بیشتری را می‌تواند در اختیار شما قرار دهد. این بدین معناست که همسایگان کمتری هم برای هاست شما وجود دارد.

3. هاست پربازدید مناسب چه کسب و کارهایی است؟

هاست پربازدید برای وب‌سایت‌ها و وب‌اپلیکیشن‌های که رو به رشد هستند و تعداد بازدیدکنندگان آنها رو به افزایش می‌باشد مناسب است. همچنین از مزایای آن برای کسب و کارهای متنوعه می‌توان به مدیریت آن توسط شرکت ارائه دهنده اشاره کرد.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم