سرور مجازی بایننس چیست؟ ۴ ویژگی مهم در انتخاب VPS برای بایننس

سرور مجازی بایننس چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
یکشنبه 27 فروردین 1402
مطالعه: ۷ دقیقه ۰ نظر ۸۳۸ بازدید

سرور مجازی بایننس چیست؟ این احتمالاً یکی از سؤالات متداول برای افرادی است که قصد دارند فعالیتشان را در دنیای رمز‌ارزها آغاز کنند. به‌‌طورکلی، داشتن سرور بایننس مطمئن یکی از شروط اصلی برای کسانی است که قصد دارند از ایران در حوزه رمز‌ارزها فعالیت کنند. پس اگر شما هم قصد دارید در این زمینه فعالیت کنید، باید بدانید که سرور مجازی بایننس چیست. تا پایان این مقاله از بلاگ پارس پک با ما همراه باشید تا سرور مجازی بایننس را کاملاً برایتان معرفی کنیم.

سرور مجازی بایننس چیست؟

عرصه تکنولوژی باعث شده است تا کسب‌و‌کارها نیز بیش‌ازپیش دچار تحول شگرف شوند. به‌عنوان نمونه، فعالیت در بازارهای مالی حالا دیگر دچار تغییرات بسیار زیادی شده است و ازجمله آن‌ها می‌توان به حضور رمز‌ارزها در تبادلات مالی بین افراد مختلف اشاره کرد.

موضوع اصلی این مطلب رمزارزها، بلاک‌چین و‌… نیست؛ بلکه می‌خواهیم درباره بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارزی، صحبت کنیم که فعالیت در آن برای ایرانیان با محدودیت‌هایی همراه است. با‌توجه‌به اینکه خرید‌و‌فروش رمزارزها بدون بایننس عملاً امکان‌پذیر نیست؛ افرادی که قصد داشته باشند در این حوزه فعالیت کنند، باید به‌نوعی این محدودیت‌ها را دور بزنند. برای این منظور، لازم است از IP ثابت کشوری دیگر استفاده کنند که محدودیت‌های ایران را برای ارتباط با صرافی بایننس ندارد. این کار با استفاده از سرورهایی امکان‌پذیر است که دیتاسنتر آن‌ها در کشوری دیگر قرار دارد.

با این توضیحات، حتماً متوجه شده‌اید که کاربرد سرور مجازی بایننس چیست. فراموش نکنید که اگر از روش‌های تغییر IP متداول و عمومی مانند استفاده از سیستم‌های تغییر IP اشتراکی استفاده کنید، احتمال دارد بایننس حساب کاربری شما را مسدود کند. همچنین، تغییر مداوم IP دقیقاً همین خطر را برایتان به‌همراه خواهد داشت. با‌توجه‌به توضیحات ارائه‌شده، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرور مجازی بایننس است که به شما امکان می‌دهد از آی‌پی ثابت برای ارتباط و کار در بایننس استفاده کنید.

خرید سرور مجازی

۴ ویژگی طلایی در انتخاب سرور مجازی بایننس چیست؟

اگر بخواهیم بدانیم که ویژگی‌های تأثیرگذار در انتخاب سرور مجازی بایننس چیست، احتمالاً باید به ویژگی‌های بسیاری اشاره کنیم. با‌این‌حال، درادامه مقاله به چهار ویژگی‌ مهمی اشاره می‌کنیم که قبل از انتخاب این سرور باید مدنظر قرار دهید.

۱. منابع مناسب

بهره‌مندی از منابع مناسب سخت‌افزاری و پهنای باند از اولین نکاتی است که در انتخاب سرور مجازی بایننس باید به آن توجه کنید. بی‌توجهی به این موضوع درست در همان زمانی که مشغول خرید‌و‌فروش و فعالیت در بایننس هستید، می‌تواند موجب شود تا سرور شما غیرفعال شود. واضح است که این مسئله مشکلات و ضررهای زیادی به شما تحمیل خواهد کرد.

۲. امنیت سرور

شما قرار است در بازار بایننس تبادلات مالی انجام دهید و سرمایه‌تان را به این بازار وارد کنید و آینده مالی خود را بسازید. بنابراین، واضح است امنیت سروری که تهیه می‌کنید، یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید.

تقریباً تمامی شرکت‌های هاستینگ و ارائه‌دهنده خدمات سرور، اقداماتی برای حفظ امنیت سرویس‌های ارائه‌شده انجام می‌دهند. با‌این‌حال، شرکت‌های باسابقه‌تر عموماً امکانات بیشتری نیز برای تأمین امنیت سرورها در‌اختیار دارند.

۳. محل دیتاسنتر سرور

از دیگر نکات مهم در خرید سرور مجازی بایننس محل قرارگیری دیتاسنتر سرور است. فراموش نکنید که محل قرارگیری سرور تعیین‌کننده آی‌پی ثابت شما خواهد بود. برای مثال، اگر سرور مجازی بایننس هلند را انتخاب کرده باشید، IP کشور هلند را در‌اختیار خواهید داشت.

۴. پینگ اندک

عکس‌العمل سریع در پوزیشن‌های مختلف هنگام خرید‌و‌فروش رمزارزها، از‌جمله نکات بسیار مهم برای موفقیت در این عرصه است و برای این منظور باید پینگ سرور مجازی بایننس شما کم باشد. از‌نظر تکنیکی، سروری که با محل قرارگیری کلاینت فاصله جغرافیایی کمتری داشته باشد، پینگ اندکی هم به‌هنگام اتصال خواهد داشت. بنابراین، اگر الزام خاصی ندارید، بهتر است از دیتاسنترهای نزدیک ایران برای این منظور استفاده کنید.

 خرید vps ارزان برای بایننس
آشنایی با سرور مجازی مخصوص بایننس

نکات مهم در تعیین قیمت سرور مجازی بایننس چیست؟

مسئله قیمت در انتخاب همه‌چیز از‌جمله سرورها، معیار تعیین‌کننده‌ای است. قیمت سرور مجازی بایننس باید با بودجه مدنظر شما متناسب باشد. از‌جمله عوامل تعیین‌کننده در قیمت سرور مجازی ترید می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • نوع و مشخصات سخت‌افزار نصب‌شده روی سرور
  • محل قرارگیری دیتاسنتر سرور
  • مدیریت‌شده یا مدیریت‌نشده بودن سرور
  • سیستم‌عامل نصب‌شده روی سرور
  • برخورداری از کرنل اختصاصی
  • پشتیبانی سریع و فعال

همچنین، این نکته را باید مدنظر قرار دهید که در سرورهایی که دیتاسنتر آن‌ها در خارج از کشور قرار گرفته است، نوسان‌های ارز بر قیمت این سرورها نیز تأثیرگذار خواهد بود.

سرور مجازی چیست و به چه کاری می‌آید؟ کاربرد وی‌پی‌اس چیست؟ استفاده از سرور مجازی چه مزایا و معایبی دارد؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

از دیتاسنتر کدام کشور برای سرور مجازی بایننس استفاده کنیم؟

همان‌طور‌که گفتیم، پینگ از‌جمله عوامل مهمی است که در انتخاب سرور مجازی بایننس باید مدنظر قرار دهید. بر همین اساس، بهتر است از دیتاسنترهایی استفاده کنید که از‌نظر جغرافیایی به ایران نزدیک‌ترند و البته از زیرساخت تکنولوژی مناسبی نیز برخوردار‌ند. با درنظرگرفتن توضیحات گفته‌شده، استفاده از دیتاسنتر کشورهای آلمان و هلند و انگلستان گزینه‌های مناسبی برای فعالیت در بازار بایننس به‌شمار می‌آید.

سیستم‌ عامل سرور مجازی بایننس چیست؟

سرورها نیز مانند هر سیستم کامپیوتری دیگری برای انتقال دستورهای شما به سخت‌افزار، به سیستم‌عامل نیاز دارند. از سیستم‌عامل لینوکس با تمامی توزیع‌های متداول آن و نیز سیستم‌عامل ویندوز برای نصب روی سرورها با کاربردهای مختلف استفاده می‌شود.

با‌توجه‌به اینکه برای فعالیت در بازار رمزارزها نیاز دارید تا نرم‌افزارهای مختلفی روی سرورتان نصب کنید و از‌آن‌جا‌که معمولاً کار با سیستم‌عامل ویندوز برای ما راحت‌تر است، اگر بخواهیم به این نتیجه برسیم که سیستم‌عامل نصب‌شده روی سرور مجازی بایننس چیست، باید بگوییم که معمولاً از سیستم‌عامل ویندوز سرور استفاده می‌شود.

سرور مجازی ترید چیست و چه کاربردی دارد؟ مزایای وی‌پی‌اس ترید چیست و چرا استفاده از آن در بازاهای مالی آنلاین مهم است؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی ترید چیست؟

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید VPS

جمع‌بندی

سرور مجازی بایننس چیست و چه کاربردی دارد؟ این یکی از سؤالات اولیه افرادی است که به‌تازگی قصد دارند به دنیای جذاب ترید و خرید‌و‌فروش رمزارزها وارد شوند. در این مطلب درباره این سرور و کاربرد آن و نکات مؤثر بر انتخابش به‌طورمفصل صحبت کردیم.

سؤالات متداول

۱. کاربرد سرور مجازی بایننس چیست؟

با‌توجه‌به محدودیت‌های موجود در ارتباط با صرافی بایننس برای ایرانیان‌، استفاده از این سرور به شما کمک خواهد کرد تا این محدودیت‌ها را بتوانید از پیش پای خود بردارید و در این بازار فعالیت کنید.

۲. سیستم‌ عامل سرور مجازی بایننس چیست؟

روی سرور مجازی بایننس معمولاً از سیستم‌عامل ویندوز سرور استفاده می‌شود.

۳. دیتاسنتر کدام کشور برای سرور مجازی بایننس مناسب‌تر است؟

به‌عنوان قاعده کلی، هر‌چه کشور مدنظر از‌نظر جغرافیایی به ایران نزدیک‌تر باشد، پینگ کمتری را هم خواهید داشت؛ البته به زیرساخت سرورهای کشور نیز باید توجه شود. بر همین اساس، استفاده از دیتاسنتر کشورهایی مانند آلمان و هلند و انگلستان را برای سرور مجازی بایننس پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.