بررسی سرور مجازی برزیل همراه با راهنمای خرید

Avatar
نویسنده: محدثه مرادی
پنج‌شنبه 14 مهر 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۶۲۵ بازدید

سرور مجازی برزیل را با آی‌پی اختصاصی این کشور می‌توانید با هزینه کمتر از سرورهای اختصاصی تهیه کنید. این سرور به‌واسطه ویژگی‌های کاربردی‌اش ازجمله سرورهای مشهور آمریکای‌جنوبی به‌شمار می‌رود. سرور برزیل با نام وی‌پی‌اس مجازی سائوپائولو نیز شناخته می‌شود. 

چه چیزی مانند سرور کُند می‌تواند در اوج کار عصبی‌تان کند؛ آن‌هم زمانی که مشغول انجام معامله ارز دیجیتال هستید؟ برای بسیاری از صاحبان وب‌سایت، کُندی سرعت به‌عنوان مانع مهمی در کسب‌و‌کار تجربه ناخوشایندی محسوب می‌شود. این در حالی‌ است کاربران سایر مناطق جهان همچون برزیل چنین مشکلی را تجربه‌ نمی‌کنند و به‌راحتی به سریع‌ترین سرور مجازی دست می‌یابند.

شما هم می‌توانید با استفاده از سرورهای مجازی برزیل، لوکیشن سرور را تغییر دهید و به سریع‌ترین سرور در سائوپائولو وصل شوید؛ درنتیجه لذت استفاده از سروری سریع و با آپ‌تایم مداوم را تجربه کنید. در این مقاله از بلاگ پارس پک، راهنمای استفاده از سرور مجازی برزیل و مزیت‌ها و کاربردهای آن را خواهید خواند. پس از مطالعه این مقاله، می‌توانید بهترین پنل سرور برزیل را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

ویژگی‌ های سرور مجازی برزیل؛ سریع و پایدار و پرقدرت

روی سرورهای مجازی برزیل هر نوع سیستم‌عاملی از‌جمله لینوکس و ویندوز را می‌توانید نصب کنید. همچنین، بدون نیاز به داشتن منابع سرور می‌توانید با قابلیت ریموت دسکتاپ سرور از‌طریق موبایل به سرور وصل شوید و کارهایتان را انجام دهید. برای اتصال به سرور مجازی ویندوز می‌توانید با دسترسی Administrator، ازطریق پروتکل RDP و نرم‌افزاهایی مثل Remote Desktop Connection به VPS ویندوز برزیل متصل شوید. در سرور مجازی لینوکس نیز ازطریق پروتکل SSH با دسترسی Root و نرم‌افزارهایی همچون Putty امکان دسترسی و اتصال به وی‌پی‌اس لینوکس برزیل فراهم می‌شود. برخورداری از رم DDR4 و هاردهای پرسرعت نسل جدید، سرعت بسیار زیادی به VPS برزیل بخشیده است.

سرور مجازی Brazil به فایروال قدرتمندی مجهز شده است و با وضعیت همیشه پایدار، فضای ذخیره‌سازی نامحدودی در‌اختیارتان قرار می‌دهد. انواع سیستم‌عامل‌های نصب‌شدنی روی VPS برزیل عبارت‌اند از: Opensuse ،‌Debian ،‌Amazon ،‌Free BSD ،‌Ubuntu و ویندوز. براساس سنجش سرعت یکی از وب‌سایت‌های خارجی با کمک Gtmetrix‌، زمان بارگذاری و لود وب‌سایت با سرور برزیل ۱.۶۹ ثانیه اعلام شده است؛ بنابراین، این سرور تجربه لذت‌بخشی از سرور امن و سریع و پایدار دراختیارتان خواهد گذاشت.

سرور مجازی برزیل به‌دلیل استفاده از درایوهای ذخیره‌سازی سریع SSD و NVME و اینترنت پرسرعت برزیل با پینگ پایین، سرعت بالایی را به کاربران ارائه می‌دهد. این سرویس با قرارگیری در دیتاسنترهای قدرتمند و ایزوله Brazil علاوه‌بر ارائه امنیت فراوان، امکان دسترسی کامل به سرور و استفاده از انواع نسخه‌های ویندوز و توزیع‌های لینوکس را برای مدیریت هرچه بهتر منابع ماشین مجازی در اختیارتان قرار می‌دهد. به‌لطف IP ثابت اختصاصی برزیل دیگر با محدودیت‌های مربوط به فیلترینگ و تحریم‌ها روبه‌رو نمی‌شوید و با پایداری و آپ‌تایم بالا می‌توانید در فضای وب فعالیت‌های خود را انجام می‌دهید.

خرید سرور مجازی

مزایای انتخاب سرور مجازی برزیل؛ چرا سرور برزیل را انتخاب کنیم؟

امکان کیل سوییچ روی پروتکل‌های مختلف سرور برزیل از‌جمله Opensuse، سرور مجازی Brazil را به امن‌ترین سرور مجازی تبدیل کرده است. سرور مجازی برزیل نیاز کاربر به سرور سریع و باکیفیت را برطرف می‌کند. دیگر مزیت مهم این سرور قابلیت استفاده از ریموت دسکتاپ است. در این شرایط، بدون نیاز به داشتن منابع سرور، می‌توانید از سرور مجازی سائوپائولو برای موبایل نیز استفاده کنید. به‌طور‌کلی، مزیت‌ها و ویژگی‌های وی‌پی‌اس برزیل ازاین‌قرارند:

  • سرورهایی با لوکیشن اختصاصی
  • سرعت و پایداری کم‌نظیر
  • سرعت پینگ زیاد
  • قابلیت کیل سوئیچ و امنیت فراوان سرور
  • بهره‌مندی از اپلیکیشن و نرم‌افزار اختصاصی 
  • نیازنداشتن به منابع سخت‌افزاری
  • قابلیت نصب انواع سیستم‌عامل روی سرور
  • مجهز به سیستم‌عامل ویندوز
  • برخورداری از درایوهای SSD برای ذخیره
  • برخورداری از فناوری Raid10 در هنگام خرابی هارد دیسک
  • استفاده از پردازنده Intel® Xeon® برای اطمینان از بهترین تجربه کاربری سرور

این سرور به‌جای پردازش دیتاسنتر صرفاً با سرویس ارائه‌دهنده اینترنت، از چندین منابع استفاده می‌کند؛ درنتیجه زمانی‌که لینکی بارگذاری نشود، سرور برزیل برای آنلاین‌ماندن روی اپراتور دیگری سوییچ می‌کند. ازاین‌رو، همیشه به‌صورت پایدار و سریع در‌دسترس است.

خرید سرور مجازی برزیل

چرا انتخاب VPS برزیل انتخاب مناسبی است؟

کاربرد سرور مجازی برزیل؛ سرور مناسب برای ترید و کریپتو

هر وب‌سایت سریعی سه چیز را تضمین می‌کند: ۱. تجربه کاربری مطلوب؛ ۲. سئو مناسب؛ ۳. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری. ایجاد دیتاسنترهای سرور مجازی برزیل نه‌تنها به کاربران محلی، بلکه به سایر کاربران در سراسر جهان امکان می‌دهد تا از سروری سریع و باکیفیت بهره‌مند شوند. اگرچه فاصله کوتاه بین کاربر و سرور موجب انتقال سریع‌تر دیتا از دیتاسنتر و تحویل آن به کاربر می‌شود، VPS برزیل از‌جمله سرورهای مجازی است که انتخابی مناسب برای وب‌سایت‌های ایرانی فعال در حوزه مالی و تجاری و فناوری است.

اگر از قیمت گران سرور مجازی صرف‌نظر کنیم، آن را می‌توانیم یکی از بهترین سرورها برای امور ترید و ارز دیجیتال دانست. باتوجه‌به امکانات فراوان و امنیت و پایداری مطلوبی که سرور وی‌پی‌اس برزیل ارائه می‌دهد، برای امور معاملاتی خارجی مانند پرداخت پی‌پل و مستر کارت مناسب‌تر است. با آی‌پی ثابت برزیل به‌راحتی می‌توانید کارهای ارزی و پرداخت‌های بانکی‌تان را انجام دهید. 

ناگفته نماند برای انجام کارهای روزانه که به امنیت و ویژگی‌های خاص سرور برزیل نیازی ندارید، ممکن است صرف هزینه برای خرید سرور برزیل چندان به‌صرفه نباشد؛ هرچند قیمتش در ازای امکاناتی که ارائه می‌دهد، صرفه اقتصادی دارد. همچنین، سرعت و پینگ رضایت‌بخش این سرور آن را برای استفاده گیمرها مناسب کرده است. با آی‌پی سرور برزیل می‌توانید به‌راحتی حسابتان را در وب‌سایت‌های خارجی وریفای و از اکانت‌های خارجی استفاده کنید؛ بدون اینکه لازم باشد نگران مسدود‌شدن حسابتان باشید.

برای آشنایی با راهنمای کامل سرور مجازی به زبان ساده می‌توانید مقاله زیر را بخوانید.

VPS چیست؟

راهنمای خرید سرور مجازی برزیل؛ چگونه پنل سرور مناسب بخریم؟

خرید و نصب سرورهای مجازی برزیل زمان زیادی از شما نخواهد گرفت. باتوجه‌به نوع کاربری و فضای ذخیره‌سازی موردنیاز، میزان هارد و حجم ترافیک ورودی وب‌سایت پنل مدنظرتان را انتخاب کنید و بهترین پنل VPS برزیل را بخرید. برای اتصال وارد اکانت هاست شوید و در قسمت بالا روی VPS کلیک و سرور برزیل را انتخاب کنید. به‌خاطر بسپارید که پس از خرید و نصب سرور مجازی برزیل، آدرس آی‌پی سرور شما ذخیره و همه وب‌سایت‌ها با پنل وی‌پی‌اس برزیل باز می‌شود.

سرور مجازی برزیل؛ سرور امن و سریع و پایدار برای معاملات حساس دیجیتال

سرور مجازی برزیل با ویژگی‌های کاربردی و سرعت بسیار زیاد خود، گزینه مناسبی برای معاملات ارز دیجیتال و امور بانکی در خارج‌ از کشور یا کارهایی است که به اکانت خارجی نیاز دارد. هارد SSD و قابلیت نصب هر نوع سیستم‌عامل و استفاده از نرم‌افزار و سخت‌افزارهای جدید، انتخاب سرور مجازی برزیل را مقرون‌به‌صرفه می‌کند. در این مقاله از بلاگ پارس پک، وی‌پی‌اس برزیل و ویژگی‌ها و کاربرد‌های آن را توضیح دادیم. درصورتی‌که ابهام یا سؤالی در این زمینه دارید، آن را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

هر آنچه باید درباره سرور مجازی ویندوز و کاربردهای آن بدانید را در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی ویندوز چیست؟

خرید VPS از خدمات میزبانی ابری پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید VPS

سؤالات متداول

۱. آیا سرور مجازی برزیل برای میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن مناسب است؟

سرور مجازی برزیل با داشتن رم DDR4 و هارد نسل جدید NVME، شبکه پایدار و پرسرعتی را برای میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن فراهم کرده است.

۲. روی وی‌پی‌اس برزیل چه سیستم‌عامل‌هایی را نصب کرد؟

تمام سیستم‌عامل‌ها از‌جمله Opensuse قابلیت نصب روی این سرور را دارند. با به‌روزرسانی سیستم‌عامل، می‌توانید به تمام نسخه‌های  پروژه دسترسی داشته باشید.

۳. برای ترید چه سروری تهیه کنیم؟

سرور مجازی برزیل این امکان را به شما خواهد داد تا با آی‌پی برزیل بتوانید در تمام صرافی‌های بین‌المللی و کریپتو و بایننس فعالیت کنید. 

۴. سرور مجازی برزیل قابلیت اتصال با موبایل و لپ‌تاپ را دارد؟

بله، به‌راحتی با نصب نرم‌افزار ریموت دسکتاپ روی سیستم‌عاملتان، می‌توانید از‌طریق موبایل به سرور برزیل وصل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم