آشنایی کامل با سرور مجازی کوینکس + ویژگی‌های مهم vps کوینکس

سرور مجازی کوینکس چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
یکشنبه 13 فروردین 1402
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۵۲۱ بازدید

سرور مجازی کوینکس راهی آسان و بی‌دردسر برای انجام معاملات سودآور رمزارزها محسوب می‌شود. امروزه، خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال با استقبال بی‌سابقه‌ای روبه‌رو شده است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به ارزهای دیجیتال و فعالیت در این حوزه علاقه‌مندید، حتماً تابه‌حال نام صرافی کوینکس و سرور مجازی آن به گوشتان خورده است.

در این مقاله از بلاگ پارس پک، ابتدا درباره وی‌پی‌اس کوینکس و ویژگی‌های آن صحبت و درادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که حین خرید این نوع از سرورهای مجازی باید مدنظر بگیرید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

سرور مجازی کوینکس چیست؟

کوینکس یکی از صرافی‌های آنلاین بین‌المللی برای خرید‌و‌فروش ارز دیجیتال محسوب می‌شود که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. این صرافی در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و در ازای تراکنش‌های انجام‌شده در آن و خدمات ارائه‌شده مقداری کمیسیون دریافت می‌کند. در این صرافی، ایرانیان نیز به‌راحتی می‌توانند رمزارزها را معامله کنند؛ اما به‌دلیل محدودیت آی‌پی ایران برای ثبت‌نام و احراز هویت، به آی‌پی به‌غیر از کشور ایران نیاز دارند.

برای رفع این مشکل، می‌توانید از سرور مجازی کوینکس استفاده کنید که IP ثابت کشوری دیگر را در‌اختیارتان قرار می‌دهد. در این صورت، می‌توانید با خیالی راحت در این وب‌سایت یا وب‌سایت‌های دیگری همچون بورس فارکس ترید کنید. وب‌سایت کوینکس با فعالیت ایرانیان مشکلی ندارد و شما می‌توانید به‌کمک این سرور مجازی اطلاعات پاسپورت خودتان را در‌اختیار این وب‌سایت قرار دهید. سرور مجازی Coinex مزیت‌ها و ویژگی‌های زیادی دارد که درادامه، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

خرید سرور مجازی

چرا استفاده از سرورهای مجازی برای معاملات ارزهای دیجیتال اهمیت دارد؟

شما با استفاده از سرورهای مجازی می‌توانید با سرعت و امنیت بیشتری ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنید. کوینکس VPS به شما کمک می‌کند تا معاملات سنگین را سریع‌تر انجام دهید و تأخیر کمتری تجربه کنید. این موضوع باعث می‌شود تا زیان مالی به‌وجودآمده براثر کُندی سرعت به‌حداقل برسد. 

علاوه‌بر‌این، می‌توانید به‌راحتی کیف‌پول خودتان را شارژ کنید و از امنیت آن اطمینان داشته باشید. استفاده از سرور مجازی ترید Coinex به شما امکان می‌دهد تا حین قطعی اینترنت و حتی برق، خرید رمزارزهای خود را در حالت خودکار قرار و بدون کوچک‌ترین مشکلی به تریدکردن ادامه دهید.

آی پی ثابت برای کوینکس

چرا باید از سرور مجازی Coinex استفاده کنیم؟

ویژگی‌ ها و مزیت‌ های وی‌ پی‌ اس کوینکس

یکی از ویژگی‌های مهم این نوع سرورهای مجازی امنیت فراوان حین انجام معاملات رمزارزهاست. این موضوع خیالتان را از بابت پولی که پرداخت می‌کنید و پولی که به حساب شما واریز می‌شود، راحت می‌کند. علاوه‌بر‌این، به آی‌پی ثابت دسترسی دارید که آدرس اینترنتی مجزایی برای شما به‌حساب می‌آید. یکی دیگر از مزایای خرید VPS برای کوینکس این است که بدون نیاز به حضور فیزیکی در کشورهای دیگر، معاملات پرسود ارزهای دیجیتال را انجام می‌دهید.

با سرور مجازی کوینکس می‌توانید بدون محدودیت دسترسی و با اینترنت پرسرعت در صرافی Coinex ثبت‌نام و احراز هویت کنید. تغییر IP با وی‌پی‌اس کوینکس به شما کمک می‌کند محدودیت‌های آی‌پی ایران را کنار گذاشته و معاملات خود را با آی‌پی ثابت اختصاصی، اینترنت پرسرعت، پایداری بالا و تاخیر کم انجام دهید.

از دیگر مزایای این سرور مجازی می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

  • اتصال بی‌وقفه
  • دسترسی از هر نقطه در جهان
  • ایدئال برای استراتژی‌های خودکار
  • اجرای سریع‌تر و تأخیر کمتر
  • امنیت قوی و آپ‌تایم ۹۹.۹۹درصد
  • استفاده آسان و کاربرپسند
  • عملکرد روان با سرعت اتصال بهینه

سرور مجازی چه ویژگی‌هایی دارد و برای کدام کسب‌‌وکارها مناسب است؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

راهنمای خرید Coinex وی‌ پی‌ اس 

همان‌طورکه گفتیم، استفاده از آی‌پی ثابت برای کوینکس کاربردها و ویژگی‌های متعددی دارد؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که حین خرید چه نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین سرور مجازی را تهیه کنید. اولین نکته‌ مهم محل قرارگیری سرور مجازی مدنظر شماست. این سرور باید در کشوری به‌غیر از ایران قرار داشته باشد؛ چراکه تنها در این صورت می‌توانید در وب‌سایت کوینکس ثبت‌نام کنید.

اگر VPS انتخابی شما روی تلفن‌همراه نیز نرم‌افزار اختصاصی داشته باشد، می‌توانید در هر مکان و زمانی ترید کنید. این موضوع معاملات ارز دیجیتال را برایتان آسان‌تر می‌کند. افزون‌بر‌این، باید از سرعت وی‌پی‌اس کوینکس خود نیز مطمئن شوید؛ زیرا سرعت زیاد بر عملکرد شما حین خرید‌و‌فروش رمزارزها تأثیر می‌گذارد. 

نکته آخری که حین خرید سرورهای مجازی باید مدنظر قرار دهید، نوع سیستم‌عاملی است که می‌خواهید از آن استفاده کنید. سرورهای مجازی از سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس استفاده می‌کنند و انتخاب نوع سیستم‌عامل به تسلط شما روی هر‌کدام از آن‌ها بستگی دارد.

سرور مجازی ترید چیست و چه کاربرد و مزایایی دارد؟ بهترین سرور ترید را از کجا بخریم؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی ترید چیست؟

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

سرور مجازی

جمع‌بندی

سرور مجازی کوینکس این امکان را به شما می‌دهد تا از راه دور و با خیالی راحت از امنیت و عملکرد چشمگیر آن، رمزارزهای دلخواهتان را خرید‌و‌فروش کنید و این اطمینان را به شما می‌دهد تا بیشترین بهره را از معاملات ارزهای دیجیتال می‌برید،

در این مقاله از بلاگ پارس پک، درباره سرور مجازی Coinex و مزایای آن به‌طورمفصل صحبت کردیم. فراموش نکنید انتخاب شرکتی که می‌خواهید سرور مجازی را از آن تهیه کنید، بسیار اهمیت دارد. یکی از شرکت‌های معتبر ارائه‌دهنده انواع سرورهای مجازی شرکت پارس پک است.

سؤالات متداول

۱. سرور مجازی کوینکس در کجا واقع شده است؟

این سرور مجازی را در هر کشوری می‌توانید تهیه کنید و از راه دور معاملات ارزهای دیجیتال را انجام دهید. شایان ذکر است کاربرانی که در کشور ایران زندگی می‌کنند، بهتر است از سرورهای مجازی واقع در اروپا استفاده کنند.

۲. Coinex از کدام کشور است؟

Coinex در دسامبر۲۰۱‍۷ دفتر مرکزی خود را در هنگ‌کنگ تأسیس کرد. این شرکت خدمات تبادل ارز دیجیتال را به کاربران سراسر جهان ارائه می‌دهد.

۳. آیا سرور مجازی برای کوینکس ایمن است؟

Coinex پلتفرم مبادله‌ ایمن و قانونی است که تقریباً برای همه افراد سراسر جهان در‌دسترس قرار دارد. این پلتفرم از سیاست حفظ حریم خصوصی و قوانین امنیتی پیروی می‌کند که آن را برای همه کاربران ایمن کرده است.

۴. آیا صرافی کوینکس برای معامله کاربران ایرانی مناسب است؟

کاربران ایرانی به‌راحتی می‌توانند از صرافی کوینکس استفاده کنند و محدودیتی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است؛ اما با‌توجه‌به گزارش‌های اخیر، وب‌سایت کوینکس را خودِ ایران مسدود کرده است و کاربران باید از آی‌پی‌هایی به‌غیر از کشور ایران استفاده کنند. شما می‌توانید برای مشخص‌نشدن هویتتان از آی‌پی ثابت برای کوینکس استفاده کنید.

۵. آیا معامله در کوینکس کاربردی است؟

Coinex قطعاً تبادل رمزنگاری قانونی و بسیار ایمن است. استفاده از کوینکس برای معاملات ارزهای دیجیتال همیشه مزیت محسوب می‌شود.

۶. آیا می‌توانیم از سرور مجازی کوینکس در ایالات متحده استفاده کنیم؟

دادستان‌های نیویورک گفته‌اند که Coinex در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت نشده یا کمیسیون معاملات کالاها آن را به‌عنوان مبادله تعیین کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم