استقبال از Threads، رقیب سرسخت توییتر، کم و کمتر می‌شود.

کاهش استقبال از threads
Avatar
نویسنده: دارا رستگار
سه‌شنبه 27 تیر 1402
مطالعه: ۲ دقیقه ۰ نظر ۱۱۶۸ بازدید

در این مقاله میخوانید

Threads، جدیدترین پلتفرمی است که از سوی شرکت متا ارائه شده است. این پلتفرم از همان روزهای نخست با استقبال فوق‌العاده‌ای مواجه شد. به‌گونه‌ای که تنها چند روز پس از معرفی رسمی، بیش از 100 میلیون کاربر در این پلتفرم ثبت‌نام کردند. اما آمار‌های اخیر نشان می‌دهد که تعداد کاربران فعال این پلتفرم در حال کاهش است. با این وجود، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت Meta، معتقد است که به‌زودی 10 میلیون نفر به این پلتفرم باز‌خواهند گشت.

در همین راستا، او با انتشار پستی در Threads گفت: «به‌زودی 10 میلیون نفر به Threads برمی‌گردند و متا در حال تقویت زیرساخت‌های این برنامه برای افزایش تعداد کاربران در طول سال است.» او همچنین تاکید کرد: «استقبال اولیه از این پلتفرم بسیار زیاد بوده و برای تداوم این وضعیت به زمان بیشتری نیاز داریم.»

با توجه به اطلاعات موجود در SimilarWeb، در 7 جولای ترافیک Threads به اوج خود رسید؛ تا جایی که 49 میلیون کاربر در این پلتفرم عضو شدند؛ اما تا 14 جولای، این تعداد به‌طور چشمگیری تا 23.6 میلیون کاهش پیدا کرد. این موضوع نشان‌دهنده یک روند نزولی شدید در طی یک هفته است. درواقع میانگین زمانی که کاربران آیفون در Threads صرف می‌کنند، از 21 دقیقه به 6 دقیقه کاهش یافته است. این موضوع حتی در رابطه با کاربران اندروید نیز بیشتر است.

Threads به‌عنوان یکی از رقبای اصلی توییتر شناخته می‌شود که به‌تازگی از سوی شرکت متا معرفی شده است که کاربران اینستاگرام می‌توانند به‌سادگی و از طریق دستگاه‌های iOS یا اندروید خود، در این پلتفرم ثبت‌نام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم