ابزارهای موردنیاز برای ترید در بایننس

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
پنج‌شنبه 8 آذر 1380
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۹۱۴ بازدید

پیشرفت علم و فناوری در تمام زمینه های زندگی افراد تأثیرگذار بوده است و امروزه افراد برای سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال روی آورده اند. اما نکته قابل تأمل این است که آیا از معاملات (Trading) و ابزارهای لازم برای انجام معاملات اطلاعی دارند یا خیر؟ این دو مورد کاملاً با یکدیگر متفاوت بوده و آشنایی با آن ها از ضروریات سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال است.

ابزارهای ترید در بایننس

معاملات یا همان ترید ارزهای دیجیتال برای بسیاری از افراد به یک معامله با سودآوری فراوان تبدیل شده است ولی اگر این معاملات به‌درستی و با دید مناسب انجام نشود، فرد از لحاظ مالی دچار ضررهای سنگینی خواهد شد. همچنین لازمه انجام یک معامله یا ترید خوب و پرسود، در اختیار داشتن ابزارهای لازم و مناسب در این زمینه است.
در این مقاله ابتدا به ارائه توضیح کوتاهی درباره بایننس می پردازیم و در ادامه یکی از مهم‌ترین ابزارهای لازم برای ترید در بایننس را معرفی کرده و اطلاعاتی دررابطه‌با آن بیان خواهد شد.

بایننس (Binance) چیست؟

بایننس (Binance) یک صرافی ارز دیجیتال است که از آن می توان به‌عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین صرافی در زمینه ارزهای دیجیتالی نام برد. این صرافی از سال 2017 میلادی فعالیت خود را آغاز کرده است. کاربران زیادی در سراسر جهان به‌وسیله این صرافی ارزهای دیجیتال خود را با یکدیگر مبادله می کنند و به سرمایه-گذاری می پردازند.

صرافی بایننس سابقه درخشانی از لحاظ اعتبار و اطمینان در بین تمامی کاربران و سرمایه گذاران کسب کرده است و تاکنون ارزهای دیجیتال زیادی از طریق این صرافی خریدوفروش و مبادله شده اند. از نکات مثبت درباره صرافی بایننس این است که عضویت در آن بسیار راحت و به صورت رایگان است و نیاز به هیچ گونه تخصص خاصی در این زمینه ندارد.

معاملات انجام شده از طریق بایننس روزانه بیش از 1 میلیارد دلار محاسبه شده است که نشان دهنده تعداد بالای کاربرانی است که از خدمات این صرافی استفاده می کنند. شرکت اصلی بایننس در کشور مالت قرار دارد ولی با این وجود در کشورهای متعددی دارای شعبه است.

از جمله ویژگی های مهم این صرافی:

  • امکان انجام معاملات در وب سایت بایننس؛
  • و قابلیت انجام معاملات و کار با این صرافی از طریق رایانه های شخصی و گوشی تلفن همراه است.

ابزارهای موردنیاز برای ترید در بایننس چیست؟

شرکت بایننس تعدادی از کشورها از جمله ایران را برای استفاده از این صرافی محدود کرده و دسترسی آن ها به سایت بایننس را مسدود کرده است. به همین دلیل از کشور ایران امکان عضویت و استفاده از صرافی بایننس برای کاربران وجود ندارد. همچنین در صورت استفاده از V-P-N برای اتصال، اگر برای لحظه ای V-P-N با مشکل مواجه شود و ایرانی بودن کاربر مشخص شود حساب کاربری و معاملاتی او برای همیشه مسدود خواهد شد و دیگر امکان استفاده از این صرافی را نخواهد داشت.
از مهم‌ترین و ضروری ترین ابزارها برای ترید در بایننس و مقابله با این محدودیت ایجاد شده، داشتن سرور مجازی بایننس یا همان در اختیار داشتن VPS بایننس است.

سرور مجازی بایننس

راهنمای خرید سرور مجازی بایننس

برای داشتن یک حساب کاربری ایمن در بایننس و ورود و انجام معاملات با خیال راحت، به بیان دلایل و ضرورت استفاده از سرور مجازی تریدر (VPS) می پردازیم که عبارت اند از:

  1. VPS تریدر، IP ثابت و مادام‌العمر در اختیار کاربر قرار می دهند که می توان با خیال راحت و به شرط پرداخت هزینه ماهیانه، از آن استفاده کرد؛
  2. زمانی که از سرورهای مجازی استفاده می شود، هیچ نگرانی درباره قطع شدن V-P-N وجود ندارد، در نتیجه کاربر دیگر نگران قطع شدن اتصال اینترنت در هنگام معامله نخواهد بود. همچنین ایرانی بودن کاربر با این روش مشخص نمی شود.
  3. یکی دیگر از مسائل مهم در هنگام ترید کردن داشتن سرعت پینگ بالا و عدم تأخیر است که سرور مجازی تریدر این مشکل را کاملاً برطرف کرده‌ و از سرعت پینگ بالایی برخوردار است.

مزایای استفاده از سرور مجازی تریدر

همان‌طور که بیان شد استفاده از VPS تریدر یکی از ضروریات تریدینگ یا انجام معاملات است و دارای مزایای فراوانی است که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • اختصاص دادن یک IP برای سرور مورداستفاده کاربر؛
  • امکان نصب انواع نرم افزارهای معاملاتی و فعالیت تمام‌وقت این نرم افزارها حتی در صورت عدم اتصال کاربر به این سرورها؛
  • سرعت بالای اینترنت با به‌کارگیری این سرورها؛
  • دارای قدرت نرم افزاری بالا؛
  • آپ تایم 99/99 درصدی؛
  • بهره مندی از ویندوز بهینه شده برای انجام معاملات بدون ارسال یک پکت اضافی در اینترنت آماده برای ترید کردن.

با استفاده از سرورهای مجازی مختص معاملات و ترید کردن می توانید در: بازار ارزهای دیجیتال، بازار آتی و آپشن سکه و زعفران، بازار بین‌المللی تبادلات ارزی فارکس (FOREX) به فعالیت بپردازید.
نکات مهم برای خرید یک سرور مجازی خوب و مناسب

سرور مجازی تریدر

سرور مجازی مناسب برای ترید بایننس

در انتخاب سرورهای مجازی خوب باید موارد زیادی را در نظر گرفت که از این میان برخی از مهم ترین آن ها را برای شما ذکر می کنیم که عبارت اند از:

  • 1) مهم ترین نکته در خرید سرورهای مجازی که باید به آن توجه ویژه ای داشت این است که سرور خریداری شده باید مربوط به یک کشور اروپایی باشد که مورد تحریم بایننس نباشد. در این مورد بهترین سرور برای استفاده در ایران، سرور کشور آلمان است.
  • 2) دومین نکته برای خرید سرور مجازی بایننس داشتن کمترین میزان پینگ یا تأخیر است، زیرا همان-طور که گفته شد در انجام معاملات ارزی دیجیتال، داشتن تأخیر باعث ضررهای بزرگی خواهد شد. دلیل مناسب بودن سرور آلمان برای کاربران ایرانی هم همین موضوع است.
  • 3) سعی کنید سرور مجازی بایننس خود را از سایت هایی بخرید که کمترین میزان قطع شدن را داشته باشند تا برای اتصال به بایننس هیچ نگرانی نداشته باشید.
  • 4) سایتی که برای خرید VPS تریدر انتخاب می شود باید پشتیبانی 24 ساعته و واقعی داشته باشد، نه این که پشتیبانی شبانه روزی تنها یک شعار برای آن ها باشد بلکه باید به‌درستی به آن عمل شود
  • 5) از وب سایت های معتبر برای خرید سرور مجازی تریدر استفاده کنید و بدون بررسی و تحقیق درباره یک سایت اقدام به خرید از آن نکنید.
  • 6) به‌محض ورود به سرور، نام کاربری و رمز ورود خود را تغییر دهید تا فرد یا افرادی غیر از شما امکان استفاده از آن را نداشته باشد.

نتیجه گیری

در این مقاله صرافی بایننس و ابزارهای لازم برای ترید در بایننس معرفی و بیان شد. همان‌طور که گفته شد ارزهای دیجیتالی امروزه جایگزین ارزهای فیزیکی در معاملات مختلف شده اند و افراد با استفاده از ابزارهای انجام ترید می توانند به راحتی ارزهای دیجیتالی خود را با کاربران دیگر در سراسر جهان مبادله کنند.

صرافی بایننس از مشهورترین صرافی ها در زمینه معاملات ارزهای دیجیتال است که برای استفاده از آن امنیت حرف اول را می زند و از اهمیت بالایی برخوردار است. همچنین کاربران ایرانی در لیست تحریم استفاده از بایننس قرار دارند و امکان استفاده از این صرافی با سرورهای ایرانی برای آن ها وجود ندارد. به همین دلیل از مهم ترین الزامات برای تضمین امنیت و امکان استفاده برای کاربران ایرانی، خرید VPS تریدر است. به‌این‌ترتیب کاربران ایرانی با خیال راحت می توانند به انجام ترید بپردازند و از مزایای آن بهره مند شوند.

سؤالات متداول

داشتن سرور مجازی بایننس تا چه میزان برای ترید در بایننس ضروری است؟

داشتن سرور اهمیت فراوانی دارد و قبل از خرید آن باید این نکته بررسی شود که کشوری که سرور آن را خریداری می کنیم در لیست تحریم بایننس قرار نداشته باشد زیرا در این صورت هزینه صرف شد هدر خواهد رفت.

سرور مجازی تریدر باید چه میزان رم داشته باشد؟

برای شروع کار استفاده از سرورهایی با رم 3 گیگ برای ترید در بایننس کفایت می کند و می توانید زمانی که در معاملات ارزهای دیجیتالی مهارت بیشتری کسب کردید از رم های 4 گیگ استفاده نمایید.

چه نوع VPS تریدری برای کار بهتر است؟

استفاده از VPS تریدر ویندوز برای کاربر راحت تر است.

سرور مجازی بایننس از کدام کشور برای کاربران ایرانی مناسب تر است؟

آلمان نزدیک ترین کشور اروپایی به ایران است و VPS تریدر آن کمترین میزان پینگ را خواهد داشت.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم