افزایش 10 برابری ترافیک هاست‌ ابری ایران

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
شنبه 6 شهریور 1395
مطالعه: ۲ دقیقه ۰ نظر ۱۸۹ بازدید

پارس‌پک همواره به دنبال افزایش کیفیت و کاهش هزینه‌های تمام شده برای فعالان فناوری اطلاعات و صاحبان وب فارسی بوده است تا افراد بیشتری بتوانند با هزینه هایی کمتر در تولید محتوای فارسی در پهنای شبکه جهانی اینترنت سهیم باشند.
در این راستا خرسندیم که امروز اعلام نمائیم که با تلاش های صورت گرفته و با حفظ کیفیت منحصر به فرد شبکه اینترنت پارس پک، شاهد 10 برابر شدن ترافیک هاست برای کاربران ارزشمند میزبانی ابری هستیم.
لذا با این تغییر دیگر تفاوتی در حجم ترافیک میان سرویس های هاست در ایران و اروپا وجود نداشته و ترافیک ارائه شده در اروپا و ایران به یک اندازه عرضه می گردد.

10 برابر ترافیک بیشتر 

به این ترتیب اگر از کاربران هاست ابری هستید، بدون افزایش هزینه در سرویس خود می توانید تا 10 برابر ترافیک بیشتر بر روی سرویس خود داشته باشید. امید است با یاری همیشگی شما کاربران گرامی همچنان بتوانیم در آینده نیز گام‌های بلندتری در توسعه و بهبود هر چه بیشتر شبکه داخل کشور برداریم.

سایت های پر ترافیک و با پهنای باند بالا

پارس پک برای آن دسته از وب سایت ها که با ترافیک بسیار بالایی همراه هستند، برنامه های ویژه ای دارد، جهت تامین ترافیک و زیرساخت مورد نیاز برای وب سایت خود با کارشناسان ما در تماس باشید. شایان ذکر است که با تغییرات فوق بصورت پیش فرض و بر روی خدمات هاست ابری پارس پک شما می توانید از 1 تا 12000 گیگابایت ترافیک را بدون مشکل بر روی هاست خود استفاده نمائید.
اما فراموش نکنید که پارس پک می تواند تا هر اندازه ترافیک که مورد نیاز سایت شما باشد را تامین نماید. تمام اندیشه و تلاش ما بر این مدار استوار است که توسعه هر چه بیشتر وب سایت شما با دغدغه ها و مشکلات کمتری توام گردد. با ما همراه باشید.

چند نکته برای کاهش ترافیک

علاوه بر اقداماتی که در جهت کاهش هزینه‌های ترافیک برای کاربران پارس پک صورت گرفته است، گاها مقالاتی به منظور ارائه آموزش‌های مرتبط جهت کاهش مصرف ترافیک سرور و جلوگیری از ترافیک ناخواسته در بخش مقالات سایت تدوین و منتشر می‌گردد که با صرف کمی زمان و انجام این اقدامات می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های ترافیک هاست خود را کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم