هاست وردپرس ایران چیست + راهنمای خرید

Avatar
نویسنده: لیلا محمدی
پنج‌شنبه 3 شهریور 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۶۱۶ بازدید

هاست وردپرس ایران یکی از گزینه‌های بسیار مناسب و اقتصادی برای افرادی است که قصد دارند وب‌سایت وردپرسی خود را راه‌اندازی کنند. اگر می‌خواهید وب‌سایت وردپرسی خود را تأسیس کنید و در حال انتخاب هاست مناسب هستید، احتمالاً با ده‌ها گزینه مختلف و متنوع روبه‌رو شده‌اید. هرکدام از این گزینه‌ها می‌توانند در مسیر راه‌اندازی وب‌سایت مناسب و مزیت‌های خاص خود را داشته باشند. در مقاله از آموزش‌های هاست، به این پرسش پاسخ می‌دهیم که چرا هاست ایران که برای وردپرس بهینه شده باشد گزینه مناسبی است.

هاست وردپرس ایران مختص وب‌سایت‌هایی است که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند و می‌خواهند هاست خود را متناسب با وردپرس کانفیگ کنند و سرورهای میزبان آن‌ها در داخل کشور قرار دارند. مدیران وب‌سایت‌های وردپرسی هنگام انتخاب مناسب‌ترین هاست وردپرس باید نهایت دقت را به‌خرج دهند. در این مقاله، سرویس میزبانی وردپرس ایران را به‌طورمفصل معرفی و بررسی می‌کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

پشتیبانی وردپرس

هاست وردپرس ایران چیست؟

به‌اعتقاد متخصصان وب، وردپرس دیتابیس سنگینی دارد و تنوع پلاگین‌ها باعث سنگین‌شدن آن می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خاصی را می‌طلبد که باید با محدودیت وردپرس همگام باشد. از‌این‌رو، سرویس‌های هاست وردپرسی به‌طورخاص برای این وب‌سایت‌ها پدید آمده‌اند.

سرویس میزبانی وردپرس ایران به هاستی گفته می‌شود که متناسب با شرایط و ماهیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه‌سازی‌ شده است و سرورهای آن در داخل ایران مدیریت و نگه‌داری می‌شود. این سرویس‌های هاست وردپرس به‌دلیل کانفیگ و بهینه‌سازی خاصشان سرعت بیشتری در پردازش اطلاعات دارند و در‌نتیجه سرعت وب‌سایت را نیز بهبود می‌بخشند.

هاست‌های وردپرس مختلفی در خارج از ایران و کشورهایی نظیر آلمان و فرانسه وجود دارند که به آن‌ها «هاست خارجی » گفته می‌شود. هر‌یک از انواع هاست‌های وردپرسی مزایا و معایب و ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مطلب، به‌طور‌خاص انواع ایرانی را بررسی می‌کنیم.

خرید هاست وردپرس با سرعت بالا از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی وردپرس خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست وردپرس پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

مزایای هاست وردپرس

سرویس میزبانی وردپرس ایران مزایای مختلفی دارد که باعث شده است صاحبان وب‌سایت‌های داخلی آن را انتخاب کنند. به‌عنوان مثال، قیمت هاست‌های وردپرس داخل ایران بسیار ارزان‌تر از نمونه خارجی آن و با حداقل بودجه می‌توان هاست وردپرس داخلی تهیه کرد. علاوه‌بر‌این، سرویس میزبانی وردپرس ایران به‌دلیل قرار‌گرفتن در مراکز داده پرقدرت و پایدار ایران، از پهنای باند وسیعی بهره‌ می‌برد و در‌صورت قطع جهانی اینترنت، همچنان امکان دسترسی به آن فراهم است.

وب‌مسترها و مدیرهایی که کاربران وب‌سایت آن‌ها در داخل ایران هستند، این هاست را گزینه مناسبی برای کسب‌وکار خود می‌دانند؛ زیرا برای کاربران دسترسی و امنیت بیشتری دارد. شایان ذکر است که سرویس میزبانی وردپرس ایران از پایداری و قدرت و کیفیت میزبانی چشمگیری برخوردار است و می‌تواند با نمونه‌های خارجی به‌خوبی رقابت کند.

میزبانی وردپرس چیست؟ چه انواعی دارد؟ بهترین هاست وردپرس چه ویژگی‌هایی دارد و چطور می‌تواند به وب‌سایت ما کمک کند؟ در مقاله زیر بخوانید.

هاست وردپرس چیست؟

نکاتی درباره هاست وردپرس

از هاست وردپرس ایران به‌واسطه کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل می‌توان استفاده کرد. ناگفته نماند این کنترل‌پنل‌ها بسته به شرکت ارائه‌دهنده سرویس، ممکن است متفاوت باشند. همچنین، سرویس میزبانی وردپرس ایران از لینوکس قدرت می‌گیرد و مبتنی‌بر تکنولوژی ابری ارائه می‌شود.

خرید هاست وردپرس

ویژگی‌های هاست وردپرس حرفه‌ای

سرویس میزبانی وردپرس روی سئو وب‌سایت، سرعت، تجربه کاربری و موفقیت کسب‌وکارهای اینترنتی دارای وب‌سایت وردپرسی بسیار تأثیرگذار است. در‌صورتی‌که می‌خواهید برای وب‌سایتتان هاست وردپرس ایران تهیه کنید، بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  • یکی از ویژگی‌های مهم هاست وردپرس پشتیبانی تخصصی است؛ پس بهتر است شرکت‌هایی را انتخاب کنید که پشتیبانی ۲۴ساعته را به مشتریانشان ارائه می‌دهند.
  • امکان گرفتن بک‌آپ منظم از دیگر خدمات اصلی ارائه‌دهندگان معتبر است. قبل از خرید، مطمئن شوید شرکت ارائه‌دهنده هاستینگ به‌طورمنظم از هاست بک‌آپ می‌گیرد. این ویژگی در شرایط بحرانی و هنگام خطای نیروی انسانی، از اهمیت بسیاری برخوردار است.
  • از دیگر عوامل مهم امنیت هاست وردپرس ایران است. در دنیای وب، هر‌لحظه امکان دارد هکرها به وب‌سایت و سرورها حمله و صدمات جبران‌ناپذیری به آن‌ها وارد کنند. به‌همین‌دلیل، بسیار مهم است که شرکت‌های ارائه‌کننده هاست وردپرس به پروتکل‌های امنیتی و استفاده از دیواره‌های امنیتی توجه کنند.
  • یکی از تفاوت‌های هاست وردپرس ایران و خارج درمقایسه‌با سایر هاست‌ها، سرعت زیادی است که به‌دلیل کانفیگ تخصصی و بهینه‌سازی کامل از آن بهره می‌برند. شواهد نشان می‌دهد که پینگ تایم سرویس میزبانی وردپرس در ایران بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلی‌ثانیه است.
  • سرویس میزبانی وردپرس باید از پایداری و کیفیت خدمات و دسترس‌پذیری چشمگیری برخوردار باشد. نکته دیگر اینکه هاست وردپرس باید از آپ‌تایم بیش از ۹۰درصد بهره ببرد. پایداری هاست علاوه‌بر تجربه کاربری، روی فروش و سئو هم تأثیر بسزایی می‌گذارد.
  • یکی دیگر از ویژگی‌هایی که حین رشد وب‌سایت و افزایش کاربران اهمیت خود را نشان می‌دهد، مقیاس‌پذیری سرویس میزبانی وردپرس ایران است. به‌زبان ساده، این ویژگی یعنی تمام منابع هاست در لحظه قابلیت ارتقا داشته باشند. بنابراین در هاست وردپرس ایران، منابع اصلی از‌جمله RAM ،CPU ،Hard، ترافیک و بازدید در لحظه باید ارتقا‌پذیر باشند.
 بهترین هاست وردپرس

معرفی ویژگی‌های هاست وردپرس

قیمت هاست وردپرس ایران

سرویس میزبانی وردپرس ایران درمقایسه‌با هاست لینوکس گران‌تر، اما از هاست وردپرس خارج ارزان‌تر است. این نوع هاست برای پروژه‌هایی گزینه مناسبی خواهد بود که کیفیت زیرساخت برایشان اهمیت دارد؛ ولی منابع مالی محدودی دارند. پارامترهای مختلفی روی قیمت هاست وردپرس تأثیر می‌گذارد‌؛ از‌جمله RAM، CPU ،Hard، ترافیک و بازدید در لحظه.

هاست ووکامرس چه ویژگی‌هایی دارد؟ در مقاله زیر می‌توانید راهنمای جامع خرید هاست ووکامرس را بخوانید.

هاست وردپرس ایران را از کجا بخریم؟

ازآن‌جاکه هاست وردپرس برای وب‌سایت‌های مختلف بسیار اهمیت دارد، در زمان خرید باید به آن بسیار دقت کنید. همه شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس هاست کیفیت یکسان و رضایت‌بخشی ندارند و هر‌یک از آن‌ها ویژگی‌ها و قابلیت‌های متفاوتی ارائه می‌دهند. این تفاوت‌ها و ویژگی‌ها نقش مهمی در کسب‌وکارتان ایفا می‌کنند و می‌توانند به موفقیت آن کمک کنند. نکته دیگر اینکه هاست وردپرس به همان اندازه که موفقیت شما را تضمین می‌کند، ممکن است به‌دلیل ارائه‌ندادن ویژگی‌های مناسب، به آن آسیب بزند.

وقتی قصد دارید سرویس میزبانی وردپرس ایران را بخرید، گزینه‌های متعددی پیشروی شما قرار می‌گیرد که هر‌یک خدمات خاصی ارائه می‌دهند. طبیعتاً هرکدام از این خدمات ارائه‌شده می‌تواند هزینه‌های متفاوت و بیشتری نیز به‌‌دنبال داشته باشد. علاوه‌بر رعایت تمام نکات گفته‌شده، مانند مقیاس‌پذیری و پشتیبانی ۲۴ساعته و امنیت، باید اعتبار شرکت ارائه‌دهنده هاست را هم بررسی کنید. میزان اعتبار شرکت‌ها از تجربه کاری و تضمین خدماتی که مدعی ارائه آن هستند، مشخص می‌‌شود.

برای خرید هاست وردپرس ایران، می‌توانید به وب‌سایت شرکت پارس پک به نشانی parspack.com مراجعه کنید. پارس پک با سابقه درخشان که در‌زمینه ارائه انواع هاست و سرویس‌های میزبانی دارد، می‌تواند بهترین انتخاب برایتان باشد. با مراجعه به وب‌سایت این مجموعه، می‌توانید هاست مناسب خود را تهیه کنید که در انواع مختلف و با ویژگی‌های متفاوتی ارائه می‌شود. از مزایای اصلی این وب‌سایت برای خرید سرویس میزبانی وردپرس ایران می‌توان به این نکته اشاره کرد که خودتان می‌توانید پکیج مدنظرتان را بر‌اساس نوع کسب‌وکار و نیاز وب‌سایت طراحی و تهیه کنید.

 خرید هاست وردپرس رایگان

از کجا بهترین هاست وردپرس بخریم؟

خرید بهترین هاست ابری از پارس پک

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

هاست‌ وردپرس ایران یکی از انواع سرویس میزبانی به‌شمار می‌رود که ویژه وب‌سایت‌های طراحی‌شده در محیط وردپرس است و سرورهای آن در داخل کشور قرار دارند. استفاده از سرویس میزبانی مزایای متعددی برای وب‌سایت شما دارد؛ به‌همین‌دلیل، اغلب مشاغل سرویس میزبانی وردپرس ایرانِ مدنظر خود را تهیه می‌کنند. در این مطلب از آموزش وردپرس و سرویس‌های میزبانی، سرویس میزبانی وردپرس ایران و مزایای آن را به‌طور‌کامل بررسی و به نکاتی اشاره کردیم که در زمان خرید این نوع هاست، باید به آن‌ها توجه کنید. با مراجعه به وب‌سایت پارس پک، می‌توانید سرویس هاست وردپرسی مورد‌نیاز خود را با ویژگی‌های منحصربه‌فرد تهیه کنید.

سؤالات متداول

۱. هاست وردپرس ایران چیست؟

هاست وردپرس ایران به هاست‌هایی گفته می‌شود که متناسب با شرایط و ماهیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه‌سازی‌ شده است و سرورهای آن در داخل ایران مدیریت و نگه‌داری می‌شود. این سرویس‌های هاست وردپرس به‌دلیل کانفیگ و بهینه‌سازی خاصشان، سرعت بیشتری در پردازش اطلاعات دارند و در‌نتیجه، سرعت وب‌سایت را نیز بهبود می‌بخشند.

۲. تفاوت هاست وب و هاست وردپرس چیست؟

اصطلاح هاست وب به همه اشکال میزبانی وب دردسترس اشاره می‌کند؛ در‌حالی‌که هاست وردپرس زیرمجموعه خاصی از برنامه‌های هاست وب است که بر پلتفرم وردپرس تأکید می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم