کدام کشور برای سرور مجازی ترید مناسب است؟

از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم ؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
پنج‌شنبه 27 مهر 1402
مطالعه: ۱۶ دقیقه ۰ نظر ۸۴۳ بازدید

از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم ؟ وقتی پای این سوال به میان می‌آید، احتمالا می‌دانید هر ثانیه چقدر ارزشمند است. در بازار فارکس که هر روز چیزی حدودی ۶.۶ تریلیون دلار جابه‌جا می‌شود، تریدرها و سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند تا از نوسات بازار در لحظه کسب سود کنند. اگر سرور مجازی که برای ترید استفاده می‌کنید، سرعت و عملکرد مناسبی نداشته باشد، نه‌تنها از این بازار سودی نصیبتان نمی‌شود بلکه سرمایه‌تان نیز به باد می‌رود.

اینجا‌است که سرور مجازی ترید نقش مرگ و زندگی را برای تریدرها بازی می‌کند. سرور مجازی کدام کشور برای ترید بهتر است؟ پاسخ سوال را در این مقاله از  آموزش سرور بلاگ پارس پک خواهیم داد. پس از خواندن این مطلب، می‌توانید مناسب‌ترین کشور برای خرید سرور مجازی برای ترید را به‌راحتی انتخاب کنید.

سرور مجازی کدام کشور برای ترید بهتر است؟

بهترین مکان برای انجام معاملات ترید و فارکس، موقعیت مکانی امن با حداقل پینگ یا تاخیر زمانی است. حتی یک ثانیه تاخیر ممکن است به قیمت از دست رفتن سرمایه‌تان تمام شود؛ بنابراین در پاسخ به این سوال که از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم ؟ باید بگوییم نیاز است کشوری را انتخاب کنید که سریع‌ترین سرعت اتصال و کمترین پینگ را داشته باشد. محبوب‌ترین کشورها برای خرید VPS ترید، ویژگی‌های زیر را دارد:

  • حداکثر سرعت و حداقل تاخیر
  • اتصال پایدار و بدون وقفه به اینترنت
  • انجام ترید در لحظه با آپتایم ۹۹.۹ درصد

برای سرمایه‌گذاران فارکس و بایننس، نیویورک و لندن در صدر لیست بهترین کشورها برای سرور مجازی بایننس و فارکس قرار دارد. زیرا موقعیت مکانی این دو کشور نزدیک به اغلب صرافی‌های بین‌المللی است و دردسر بسته شدن اکانتتان با آی‌پی این کشورها کمتر است. چگونه تصمیم بگیرید که کدام یک از کشورها برای شما بهتر است؟ در ادامه، به معرفی «بهترین کشورهایی که می توانیم از آن ها برای بایننس سرور مجازی بخریم!» خواهیم پرداخت.

 پیدا کردن مناسب ترین کشور برای خرید سرور مجازی ترید، مانند انتخاب همسر آینده است؛ همان‌قدر چالش‌برانگیز، بااهمیت و تأثیرگذار برای یک عمر زندگی!

خرید سرور مجازی

هلند؛ یکی از بهترین کشورها برای سرور مجازی ترید

دومین پاسخ برای این پرسش که «از چه کشوری سرور مجازی بایننس بخریم ؟» پای کشور هلند به میان می‌آید. برای بررسی سرعت و قدرت سرور مجازی که از کشور هلند ارائه می‌شود، نیاز است به اعتبار دیتاسنتر و شرکت ارائه‌دهنده توجه کنید. به‌طور کلی، این سرور برای انواع سیستم‌عامل ارائه می‌شود و قابلیت تنظیم منابع سخت‌افزاری را به شما می‌دهد.

آی پی کدام کشور برای ترید مناسب است؟
هلند؛ یکی از بهترین کشورها برای سرور مجازی ترید

انتخاب سرور مجازی هلند مخصوص ترید به شما این امکان را می‌دهد تا مستقیما به صرافی موردنظرتان وصل شوید. امکانی که با انتخاب وی پی اس ترید در موقعیت مکانی هلند در پارس پک برایتان مهیا است. با انتخاب سرور مجازی هلند برای ترید یک آی‌پی ثابت در اختیار خواهید داشت که از آن می‌توانید برای سایر اموری که با آی‌پی ایران امکان‌پذیر نیست، به‌راحتی به‌عنوان یک شهروند هلندی استفاده کنید.

مقررات احراز هویت بایننس در هلند

مقررات احراز هویت بایننس در هلند به‌گونه‌ای است که باید مدارک شما به‌طور کامل حاکی از هلندی بودنتان باشد. درغیراین‌صورت، حساب شما مسدود خواهد شد. به‌عبارتی اگر بتوانید مدارک شناسایی هلندی ارائه دهید، امکان استفاده از صرافی را به‌عنوان شهروند هلندی بدون هیچ محدودیتی خواهید داشت.

 مزایای سرور مجازی هلند برای ترید معایب سرور مجازی هلند برای ترید
امنیت سایبری بالا قیمت بالاتر نسبت به سایر سرورمجازی‌ مانند ترکیه
پایداری قدرتمند و آپتایم بالا
آی‌پی ثابت

آلمان؛ میزبان بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری در جهان

اگر از هزینه این نوع سرور نسبت به سایر وی پی اس‌های ارزان مانند ترکیه یا لهستان بگذریم، آن را می‌توان در رده‌های اول لیست مناسب ترین کشور برای خرید سرور مجازی قرار داد. آلمان میزبان بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری در جهان است و همین امر، این نوع وی پی اس را تبدیل به بهترین میزبانی کرده است.

بهترین vps برای ترید بایننس
آلمان؛ میزبان بزرگ‌ترین بازار نرم‌افزاری در جهان

اما در مورد ترید چطور؟ باید بگوییم با داشتن مرکز دیتابیسی همچون Hetzner، سرور مجازی شما هرگز درگیر حملات سایبری یا کندی سرعت نخواهد شد. البته باتوجه‌ به محدودیت ایران توسط آلمان، برای استفاده از این سرور به‌عنوان سرور مجازی ترید نیاز است اطلاعاتی مبنی بر آلمانی بودن نشان دهید تا بایننس هویت شما را به‌عنوان یک آلمانی شناسایی کند. پس از انتخاب این سرور مجازی از پردازنده‌های قدرتمندی مانند Intel Xeon E5-2690 v4 یا AMD Ryzen 7 2700X بهره‌مند خواهید شد.

قوانین احراز هویت صرافی‌ها در آلمان

صرافی بایننس سه سطح را برای احراز هویت کاربران آلمانی تعیین کرده است:

  1. برای احراز هویت در سطح اول نیاز است اطلاعات شخصی وارد شود.
  2. در سطح دو کارت شناسایی نیز لازم است.
  3. در سطح سه علاوه‌بر موارد سطح یک و دو، فرد باید یک عکس با کارت شناسایی و کاغذ تایید ارائه دهد.

اگر از سرور مجازی آلمان استفاده می‌کنید، نیاز است تمام این سطوح را فقط به‌عنوان شهروند آلمانی تکمیل کنید. بااین‌حال، ابزارهای شناسایی هویت آلمان به‌قدری قدرتمند است که این کار را چالش‌برانگیز کند.

مزایای سرور مجازی آلمان برای ترید  معایب سرور مجازی آلمان برای ترید 
امنیت سایبری بالا قیمت بالاتر نسبت به سایر سرورمجازی‌ مانند ترکیه
پایداری و آپتایم بالا قوانین امنیتی و احراز هویتی
زیرساخت و پردازنده قدرتمند

کانادا؛ یکی از سریع‌ترین سرورهای مجازی ترید

سرور مجازی کدام کشور برای ترید بهتر است؟ اگر بخواهیم در یک کلمه پاسخ این سوال را بدهیم، بدون شک کانادا یکی از گزینه‌ها خواهد بود. با سرور مجازی ترید کانادا یک آی‌پی ثابت با موقعیت مکانی کانادا در اختیار خواهید داشت که به‌راحتی از طریق آن می‌توانید نسبت به خرید و فروش ارز دیجیتال اقدام کنید. پینگ تایم بسیار پایین این سرور مجازی حدودا بین ۴۰ تا ۹۰ میلی‌ثانیه است. همین پینگ تایم پایین سرعت فوق‌العاده‌ای را برای اتصال ایرانیان به بازار بین‌المللی فراهم کرده است.

بهترین سرور مجازی بایننس را از کدام کشور بخریم؟
کانادا؛ یکی از سریع‌ترین سرورهای مجازی ترید

ویژگی سرور مجازی کانادا

  • مدیریت کامل سرور
  •  پهنای باند نامحدود
  • هارد پر‌سرعت (SSD)
  • صرفه‌جویی در هزینه‌ها
  •  امنیت فراوان وی‌پی‌اس کانادا
  • ترافیک چشمگیر سرور مجازی کانادا
  • داشتن پردازنده قدرتمند نسل جدید
  • داشتن IP ثابت و اختصاصی کانادا
  •  ارزان‌بودن درمقایسه‌با سرورهای اختصاصی

احراز هویت بایننس در کانادا

مراحل احراز هویت بایننس با سرور مجازی کانادا به پیچیدگی کشور آلمان نیست. بااین‌حال، اگر بایننس متوجه اطلاعات جعلی شما شود، همچنان خطر بستن حسابتان وجود دارد. برای احراز هویت بایننس به‌عنوان شهروند کانادایی دو سطح پیش‌رو دارید:

  1. در سطح اول، فقط نیاز است فرم احراز هویت و عکستان را ارائه دهید.
  2. در سطح دوم به یک کارت شناسایی کانادایی معتبر نیز نیاز پیدا خواهید کرد.
  3. البته در مورد احراز هویت در صرافی‌هایی مثل کوینکس و کوکوین کارتان راحت‌تر است. چون سخت‌گیری‌های احراز هویت بایننس وجود ندارد.
مزایای سرور مجازی کانادا برای ترید  معایب سرور مجازی کانادا برای ترید 
پایداری و آپتایم بالا پایداری و سرعت متوسط
امنیت خوب پینگ متوسط
قیمت مناسب نسبت به عملکرد سخت‌افزار متوسط

ترکیه؛ از ارزان‌ترین کشورها برای سرور مجازی بایننس

وقتی صحبت از سرور مجازی ارزان برای ترید می‌رسد، ترکیه یکی از گزینه‌های درخشان است. باوجود موقعیت مکانی نزدیکی که با ایران دارد، سرعت خدمات‌دهی را برای میزبانی سایت بالا می‌برد. اما برای انتخاب این وی پی اس به عنوان ترید، نیاز است هوشمندانه‌‌تر برای انتخاب منابع و سیستم‌عامل تصمیم بگیرید.

سرور مجازی کدام کشور بهتر است؟
ترکیه؛ ارزان‌ترین کشور برای سرور مجازی بایننس

مزیت وی پی اس ترکیه در این است که توسط هیچ کشوری محدود نشده و به‌علت نزدیکی به ایران، سرعت مناسب و پینگ پایینی برای کاربران ایرانی دارد. همچنین خبری از احراز هویت‌های پیچیده و قوانین عجیب‌وغریب برای استفاده در بازار بین‌المللی ترید نیست. به‌همین‌دلیل آن را در لیست بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس قرار دادیم. بااین‌حال، به‌علت دور بودن از سرورهای بایننس سرعت پایین‌تری نسبت به سایر کشورها دارد.

مزایای سرور مجازی ترکیه برای ترید  معایب سرور مجازی ترکیه برای ترید 
عملکرد، پایداری و امنیت قابل قبول پایداری و سرعت متوسط
قیمت پایین پینگ متوسط
امنیت متوسط

فنلاند؛ یکی از بهترین کشورها برای سرور مجازی بایننس

برای پاسخ به این سوال که «سرور مجازی کدام کشور برای ترید بهتر است؟» از فنلاند آغاز می‌کنیم. سرور مجازی ویندوز فنلاند به‌علت زیرساخت قدرتمند و پایداری که دارد، برای هر نوع فعالیتی از جمله ترید گزینه مناسبی است. سرور مجازی فنلاند با بهره‌مندی از پروتکل‌های IPv4/IPv6 امنیت بالایی دارد. زیرساخت شبکه‌ای در سرور مجازی این کشور به‌صورتی است که پایداری بالایی دارد و درگیر قطع و وصلی سرور نخواهید شد. ری‌استارت سریع، عملکرد پایدار و ارتقا آسان منابع، نیز عوامل دیگری برای انتخاب وی پی اس فنلاند برای ترید است.

خرید سرور مجازی ترید ارزان فنلاند
فنلاند،بهترین کشور برای سرور مجازی بایننس

ویژگی‌های سرور مجازی فنلاند

  • ایمن
  • آپتایم بالا
  • IPv4/IPv6
  • آی‌پی اختصاصی
  • ری‌استارت سریع
  • دسترسی کامل به روت
  • ارتقا سریع و آسان منابع
  •  نصب خودکار سیستم‌عامل
  • عملکرد پایدار شبانه‌روزی سرورها
  • پشتیبانی از انواع سیستم‌عامل‌ها
  • مناسب ترید با سرور مجازی ویندوز

باوجوداین، سرور مجازی فنلاند نسبت به سایر کشورها، هزینه بالاتری دارد. همچنین باتوجه به موقعیت مکانی و فاصله جغرافیایی که از کشورهایی مانند آمریکا و قاره آسیا دارد، ممکن است معاملات با تأخیر انجام شود.

احراز هویت صرافی بایننس در فنلاند

صرافی بایننس به‌علت محدودیت‌های امریکا علیه ایران، امکان ثبت‌نام برای کاربران ایرانی را فراهم نمی‌کند. یعنی حتی بااستفاده از سرور مجازی فنلاند، فقط درصورتی‌ امکان استفاده از صرافی بایننس را دارید که به عنوان یک شهروند تابع فنلاند شناخته شوید. به عبارتی تمام مدارک شما باید به زبان فنلاندی یا انگلیسی باشد. البته این محدودیت برای زمانی است که قصد معامله بالای ۲ بیت‌کوین را داشته باشید. بااین‌حال، بااستفاده از سرور مجازی فنلاند، درحال حاضر امکان استفاده از صرافی‌هایی مانند کوکوین و کوینکس را خواهید داشت.

مزایای سرور مجازی فنلاند معایب سرور مجازی فنلاند 
امنیت بالا هزینه نسبتا بالاتر نسبت به سایر سرورهای مجازی
سرعت بالا فاصله جغرافیایی نسبتا دور با قاره آسیا و آمریکا
پایداری و آپتایم بالا

اما در مورد ترید چطور؟ باید بگوییم با داشتن مرکز دیتابیسی همچون Hetzner، سرور مجازی شما هرگز درگیر حملات سایبری یا کندی سرعت نخواهد شد. البته باتوجه‌ به محدودیت آی پی ایران توسط آلمان، برای استفاده از این سرور به‌عنوان سرور مجازی ترید نیاز است اطلاعاتی مبنی بر آلمانی بودن نشان دهید تا بایننس هویت شما را به‌عنوان یک آلمانی شناسایی کند. پس از انتخاب این سرور مجازی از پردازنده‌های قدرتمندی مانند Intel Xeon E5-2690 v4 یا AMD Ryzen 7 2700X بهره‌مند خواهید شد.

ترکیه؛ ارزان‌ترین کشور برای سرور مجازی بایننس

مزیت وی پی اس ترکیه در این است که توسط هیچ کشوری محدود نشده و به‌علت نزدیکی به ایران، سرعت مناسب و پینگ پایینی برای کاربران ایرانی دارد. همچنین خبری از احراز هویت‌های پیچیده و قوانین عجیب‌وغریب برای استفاده در بازار بین‌المللی ترید نیست. به‌همین‌دلیل آن را در لیست بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس قرار دادیم. بااین‌حال، به‌علت دور بودن از سرورهای بایننس سرعت پایین‌تری نسبت به سایر کشورها دارد.

انگلستان؛ بهترین کشور برای خرید سرور مجازی

انگلستان؛ یکی از بهترین کشورهایی که می توانیم از آن ها برای بایننس سرور مجازی بخریم! سرور مجازی ترید انگلستان از دیتاسنتر Redstation استفاده می‌کند. از آن‌جایی که لندن به‌علت نزدیکی به سرورهای بایننس جزو یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام ترید است، سرور مجازی انگلیس نیاز شما را از این بابت تامین خواهد کرد.

سرور مجازی کدام کشورها برای ترید مناسب هستند؟
انگلستان؛ بهترین کشور برای خرید سرور مجازی

با داشتن آی‌پی ثابت انگلیس، شما به‌راحتی می‌توانید در بازارهای مالی فعالیت کنید. زیرساخت پایدار در کنار سخت‌افزار قدرتمند و پینگ پایین سرور مجازی ترید، آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها در لیست کشور هایی که از آن سرور مجازی بایننس ارائه می شود، تبدیل کرده است. امنیت این سرور نیز خیالتان را از بابت ورود بدافزارها راحت خواهد کرد.

احراز هویت صرافی بایننس در انگلستان

برای احراز هویت صرافی بایننس با سرور مجازی انگلستان کارتان راحت‌تر است. فقط نیاز است اطلاعات هویتی خود را به عنوان یک فرد انگلیسی (نه ایرانی) ارائه دهید. با داشتن سرور مجازی انگلیس می‌توانید سطح ۲ احراز هویت بایننس را پشت‌سر بگذارید. باوجودی‌که بایننس فعالیت را برای کاربران ایرانی ممنوع کرده است، اما همچنان امکان احراز هویت برای ایرانیان در صرافی‌هایی مثل کوکوین و کوینکس وجود دارد. مسلم است که مدارکتان باید به زبان انگلیسی ترجمه شده باشد.

مزایای سرور مجازی انگلیس برای ترید معایب سرور مجازی انگلیس برای ترید
عملکرد و سرعت بال قیمت بالاتر نسبت به سرور مجازی‌های ارزان مانند ترکیه
پهنای باند نامحدود
پینگ تایم پایین
نزدیک به بازارهای مالی جهانی

عوامل مهم در انتخاب کشور برای خرید سرور مجازی ترید

چگونه یک سرور مجازی ترید برای معاملات خود تهیه کنیم؟ در بازار اردیجیتال و ترید هر میلی‌ثانیه در عاقبت سود و ضرر شما تاثیرگذار است. به‌همین‌دلیل، VPS تریدی اهمیت دارد که بدون ذره‌ای توقف یا ناپایداری سرعتی مانند سرعت نور داشته باشد. در ادامه، برای اینکه متوجه شوید سرور مجازی بایننس و ترید در کدام کشور و شهر ها مناسب است، نکات زیر کمکتان خواهد کرد تا درک بهتری از پاسخ این سوال داشته باشید.

به دنبال راه‌حلی ایمن برای ترید در بازار ارزهای دیجیتال هستید؟ وی پی اس ترید بهترین گزینه است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرور مجازی ترید، مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی ترید چیست؟

۱. آپتایم تضمینی داشته باشد

آپتایم سرور وضعیت در دسترس بودن آن را نشان می‌دهد. احتمالا در اولین گزینه برای انتخاب بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس از هر ارائه‌دهنده‌ای ویژگی آپتایم ۹۹ درصد توجه‌تان را جلب کند. این ویژگی به معنای از کار نیفتادن سرور شما نیست. بلکه تا ۹۹ درصد پایداری سرورتان را تضمین می‌کند. در امور مهمی همچون ترید، حتی یک قطعی کوتاه می‌تواند کل سرمایه‌تان را نابود کند. به‌همین‌دلیل، کشوری را انتخاب کنید که حتما از آپتایم بالا و تضمینی برخوردار باشد.

۲. تایم Slippag و تاخیر پایینی داشته باشد

دومین گزینه در انتخاب مناسب ترین کشور برای خرید سرور مجازی میزان تایم Slippag و تاخیر است. منظور از Time Slippage زمان ثبت یک معامله تا اجرای آن است. از آن‌جایی که هر لحظه در ترید حکم نفس کشیدن را دارد و قیمت‌ها هر میلی‌ثانیه تغییر می‌کند، برای جلوگیری از دست رفتن دارایی‌تان، نیاز است کشوری را به‌عنوان سرور مجازی ترید انتخاب کنید که تایم Slippag و تاخیر پایینی داشته باشد.

 ۳. از قیمت متناسب با سود ناشی از ترید برخوردار باشد

مهم‌ترین دلیل حضورتان در بازار ارز دیجیتال و ترید، قطعا کسب سود و درآمد است. به‌همین‌دلیل، در انتخاب کشورهایی که از آن سرور مجازی بایننس ارائه می‌شود، به هزینه سرور مجازی توجه کنید. طوری‌که هزینه سرور از سودی که از این حوزه به‌دست می‌آورید، بالاتر نباشد. سرورهای گران‌تر، باوجود امکانات پیشرفته‌تر و امنیت بالاتر، ممکن است هزینه بیشتر از حاشیه سود شما برایتان بتراشند؛ درنتیجه هنگام انتخاب مناسب ترین کشور برای خرید سرور مجازی بودجه خود را در کنار نیازهایتان در نظر بگیرید.

۴. به تجهیزات امنیت کافی مجهز باشد

 مهم‌ترین مورد در انتخاب بهترین کشور برای سرور مجازی ترید امنیت است. در این زمینه، به‌دنبال وی پی اس‌هایی با ویژگی‌های امنیتی قوی مانند فایروال، سیستم‌های احراز هویت قدرتمند باشید.

معرفی کامل مزایا، معایب، کاربردها، ویژگی‌ها و انواع سرور مجازی را در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی ترید کدام کشورها را نخریم؟

پس از اینکه بررسی کردیم از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم، نوبت پاسخ این سوال می‌رسد که سرور مجازی ترید کدام کشورها را نخریم؟ به‌طور کلی، فارغ از امنیت، سرعت، پایداری و سخت‌افزاری که برای خرید سرور مجازی درنظر می‌گیرید، سمت کشورهایی که برای استفاده از بایننس قوانین احراز هویت پیچیده تعریف کرده است، به‌هیچ عنوان نروید. از آن‌جایی که شرایط حاکم بر کشورها در قوانین احراز مؤثر است، بهتر است قبل از انتخاب کشور موردنظر، با شرکت ارائه‌دهنده سرور مجازی ترید مشورت کنید.

جدول مقایسه بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس

ویژگی آلمان انگلیس فنلاند  ترکیه  کانادا هلند
امنیت عالی عالی عالی خوب خوب خوب
پینگ خوب خوب عالی متوسط متوسط خوب
سرعت عالی عالی عالی متوسط متوسط عالی
پایداری و آپتایم عالی عالی عالی خوب خوب خوب
سخت‌افزار قوی قوی قوی متوسط متوسط قوی
قیمت متوسط متوسط متوسط ارزان ارزان متوسط
مقرارت احراز هویت پیچیده نسبتا پیچیده ساده ساده نسبتا پیچیده نسبتا پیچیده

بهترین سرور مجازی ترید را در پارس پک انتخاب کنید!

پارس پک، قدرتمندترین سرور مجازی ترید را با موقعیت کشورهای آلمان، هلند و انگلستان به‌صورت رندوم ارائه می‌دهد. با خرید VPS برای ترید از پارس پک از ۵۰ گیگابایت فضای رایگان بکاپ نیز بهره‌مند خواهید شد. با دراختیار داشتن آی‌پی ثابت هر یک موقعیت‌ این سه کشور می‌توانید به‌راحتی به معاملات ارز دیجیتال خود بپردازید. برای آشنایی بیشتر با وی پی است ترید پارس پک از به لینک زیر مراجعه کنید.

جمع‌بندی

از چه کشوری سرور مجازی ترید بخریم؟ در این مقاله از آموزش سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، به‌طور کامل بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس را بررسی کردیم. به‌طور کلی، موقعیت مکانی سرور مجازی که برای ترید انتخاب می‌کنید، بهتر است نزدیک به کارگزاری یا صرافی باشد که در آن ترید انجام می‌دهید. به‌این‌ترتیب، میزان پینگ پایین‌تر و سرعت بهتری را تجربه خواهید کرد.

برای مثال، سرورهای مجازی انگلستان با نزدیک بودن به بازارهای مالی جهانی شرایط مناسب و پایدارتری را برای انجام ترید دراختیارتان قرار می‌دهد. آلمان، انگلیس و فنلاند بهترین گزینه برای کسانی است که دنبال سرور مجازی ترید با امنیت، سرعت، پایداری بالا و پینگ پایین هستند. ترکیه، کانادا و هلند نیز گزینه‌های ارزان‌تر برای کسانی است که دنبال سرور مجازی با قیمت مناسب هستند.

تجربه شما در این زمینه چیست؟ آیا تجربه استفاده از لوکیشن و موقعیت سایر کشورها برای ترید را دارید؟ نظرتان را می‌توانید در انتهای همین مقاله با ما و خوانندگان پارس پک درمیان بگذارید. همچنین درصورتی‌که برای انتخاب مناسب ترین کشور برای خرید سرور مجازی نیاز به راهنمایی دارید، همین حالا می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان پارس پک استفاده کنید.

سؤالات متداول

۱. بهترین کشور برای خرید سرور مجازی ترید کدام است؟

 بهترین کشور برای خرید سرور مجازی ترید، موقعیت مکانی است که از نظر امنیت و پایداری، آپتایم، سخت‌افزار سرور و سرعت عملکرد و پینگ پایین سطح بالایی داشته باشد. برخی از کشورهای مناسب برای خرید سرور مجازی ترید عبارتند از: آلمان، انگلیس و هلند.

۲. در هنگام انتخاب کشور برای خرید سرور مجازی ترید چه عواملی باید در نظر گرفته شوند؟

عوامل مهم در انتخاب کشور برای خرید سرور مجازی ترید عبارتند از: امنیت، پایداری، هزینه، تضمین عملکرد، قابلیت Kill Switch و میزان آپتایم پایین سرور. همچنین پشتیبانی ارائه دهنده‌ انتخابی شما، اهمیت بسیار دارد.

۳. آیا می‌توانم از هر کشوری برای خرید سرور مجازی ترید استفاده کنم؟

خیر. در انتخاب بهترین کشور ها برای سرور مجازی بایننس و ترید نیاز است قوانین آن کشور را درنظر بگیرید. برخی از کشورها قوانین و مقررات خاصی برای فعالیت‌های ترید دارند.

منابع:medium
nasdaq

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.