معرفی سرور مجازی امارات به همراه راهنمای خرید بهترین VPS امارات

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
جمعه 10 دی 1400
مطالعه: ۱۱ دقیقه ۰ نظر ۱۴۷۰ بازدید

سرور مجازی امارات یا سرور بسیاری دیگر از کشورهای دنیا، عنوانی که شاید مدام در اینترنت و وب‌سایت‌های مختلف با آن برخورد کرده‌اید اما در این مورد اطلاعی نداشته باشید که دقیقاً سرور مجازی یک کشور خاص چه کاربردی دارد؟ آیا بین سرور مجازی یا VPS کشورهای مختلف تفاوتی وجود دارد؟ در این مورد اجازه دهید که نخست کمی در مورد سرور مجازی، برای کسانی که به آن آشنا نیستند توضیحاتی ارائه دهیم. سپس به معرفی VPS امارات و کاربردهای آن بپردازیم.

مقدمه ای بر VPS

در واقع سرور مجازی یا همان VPS یک کامپیوتر راه دور است. سخت‌افزاری که منابع آن در سرتاسر دنیا به اشتراک گذاشته می‌شوند که این کار از طریق آی پی ها انجام می‌شود. شما به واسط یک IP و پورت مشخص به این کامپیوترها متصل می‌شوید و به ‌نظر می‌رسد که یک کامپیوتر در کشوری دیگر در اختیار شما است.

یعنی اگر با استفاده از این سرور مجازی وارد وب‌سایت گوگل شوید آی پی شما مربوط به کشور ثانویه تشخیص داده خواهد شد. ضمن این که کاربردهای وسیعی دارد که در ادامه ضمن بررسی سرور مجازی امارات بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شویم.

خرید سرور مجازی

ویژگی های سرور مجازی امارات

معمولاً برای خرید سرور مجازی شما به بررسی چند مشخصه مهم نیاز خواهید داشت. این کامپیوترهای مجازی نیز درست مانند سخت‌افزار دسکتاپ شما مشخصات فنی، کانفیگ یا پیکربندی خواهند داشت. بسته به میزان حافظه رم، تعداد هسته‌های پردازنده، حافظه داخلی یا هارد و ترافیک به گزینه‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند و هر چه این مشخصه‌ها در عدد بالاتری قرار گیرند قیمت سرور مجازی امارات نیز بالاتر می‌رود.

از طرفی سیستم‌عامل نیز معمولاً از طیف وسیع ویندوز، لینوکس و میکروتیک قابل انتخاب است و می‌توانید توزیع‌های مختلف لینوکس، ویندوز سرور و حتی ویندوز عادی مانند 8 و 10 را انتخاب کنید.

البته این بستگی به نوع فعالیت شما نیز خواهد داشت اگر در زمینه وب و توسعه صفحات دیجیتال فعالیت نمی‌کنید و یا برنامه‌نویس نیستید مسلماً پیشنهاد نمی‌شود که به سراغ نسخه لینوکس سرور مجازی امارات بروید.

از طرفی سرور مجازی ویندوز امارات نیز تمامی این امکانات را داراست. البته سرور مجازی امارات بهینه‌سازی تر است برای این که روی آن پروتکل و زیرساخت توسعه وب را ایجاد کنید. همین‌طور ویندوز سیستم عاملی است که با استفاده از آن می‌توانید محیطی درست شبیه به دسکتاپ کامپیوتر خود را تجربه کنید.

در سرور مجازی امارات می‌توانید منابع را به‌دل‌خواه مناسب با نیازهای کسب‌وکارتان انتخاب کنید. هیچ‌گونه محدودیتی در این سرویس برای ارتقای منابع نخواهید داشت و همیشه قابلیت افزایش منابع حافظه رم، CPU و فضای ذخیره‌سازی بدون محدودیت فراهم است.

مزایای مهم سرور مجازی امارات

خرید سرور مجازی امارات برای شما مزایای زیادی خواهد داشت البته به شرطی که گزینه درستی را برای خرید انتخاب کنید. در مورد نحوه تشخیص کیفیت سرور دبی در ادامه نکاتی را خاطرنشان خواهیم شد.

Vps امارات ارزان

ویژگی های سرور دبی و مزای خرید آن

اولین مسئله این است که شما می‌توانید با خرید سرور مجازی امارات به‌راحتی آن را ارتقاء دهید، در اصل لازم نیست که کاری را به‌صورت سخت‌افزاری انجام دهید. یا این که پهنای باند خود را وسیع‌تر کنید، این کار را ارائه دهنده سرویس در لحظه برای شما انجام خواهد داد.

علاوه‌برآن VPS امارات امنیت بالایی دارد. درصورتی‌که قصد فعالیت در حوزه‌های مختلف تجاری، بورس جهانی، ارزهای دیجیتال، پی پال و یا استفاده از حساب وب مانی و حساب‌های ارزی را داشته باشید این گزینه می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل و کم‌هزینه نسبت به حضور در یک کشور و صرف هزینه برای مسافرت باشد.

همین‌طور VPS کاربردهای وسیع دیگری نیز دارد که می‌توانید با استفاده از آن به‌راحتی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده و تمامی سایت‌ها را با آی پی کشور خارجی رصد کنید و همین‌طور هویت خود را در فضای اینترنت تغییر دهید.

مزایای خرید VPS امارات برای ایرانیان

خرید سرور مجازی کشور امارات برای ایرانیان‌ مزایای خاصی دارد. محدودیت، تحریم و عدم دسترسی به بسیاری از سرویس‌های جهانی از عمده مشکلاتی است که کاربران ایرانی شبکه اینترنت همواره با آن مواجه هستند. در واقع لازم است که شما با کامپیوتری از یک کشور ثانویه به شبکه متصل شوید و از این طریق کارهای روزمره خود را انجام دهید.

خرید VPS امارات برای ترید

درصورتی‌که بخواهید از بسیاری از خدمات اینترنت نظیر فارکس، کریپتوکارنسی، آپ ورک، آمازون، پی پال، بایننس، تبلیغات کلیکی و… استفاده کنید حساب ارز مجازی خود را راه‌اندازی نمایید. ازاین‌رو شرکت‌های زیادی نیز در ایران ویندوز و یا هر سیستم‌عامل دیگری را تحت VPS امارات با آی پی اختصاصی به فروش می‌رسانند.

استفاده از vps امارات برای جابجایی ارز

یکی دیگر از مزایای استفاده از سرور مجازی امارات امکان جابه‌جایی مبالغ و ارزهایی مانند دلار، یورو، پوند و… به یک حساب، شخص و مؤسسه دیگر بدون نیاز به حواله بانکی می‌باشد. ضمن این که پی پال در دنیا بسیار پرکاربرد است اما آی پی ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده و از این‌رو ایرانیان نمی‌توانند حتی از ساده‌ترین امکانات این سیستم استفاده کنند.

عبور از تحریم

البته شما روی سرور مجازی امارات می‌توانید از سرویس‌های اشتراک بازی مانند استیم، ایپک گیمز، نرم‌افزارهایی که در ایران تحریم هستند مانند تیم ویور، اسپاتیفای و… نیز استفاده کنید. حتی بسیاری از هنرمندان نیز برای اشتراک‌گذاری داده‌ها و فایل‌های خود در اپل موزیک، آیتیونز، ساند کلاد و… از این امکان استفاده می‌کنند.

VPS امارات باتوجه‌به موقعیت مکانی خاص و نزدیکی به ایران معمولاً یک از متداول‌ترین گزینه‌ها خواهد بود که کاربران مایل به خرید آن هستند. ضمن این که در بین کشورهای اطراف، امارات بهترین زیرساخت را در اتصال به شبکه اینترنت پرسرعت جهانی دارد.

کاربردهای عمومی و اساسی دیگر وی پی اس امارات

به‌طورکلی علاوه بر این که شما می‌توانید با سرور مجازی امارات به اینترنت متصل شده و روی سایت‌ها، نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلف ثبت‌نام کنید؛ قادر به اجرای ایمیل سرور هستید. می‌توانید سرویس‌های اشتراک ایمیلی را روی سرور مجازی خود نصب کرده و با سرعت بالاتری نسبت به ارسال انبوه ایمیل اقدام نمایید. اپلیکیشن سرور نیز استفاده دیگر از سرورهای مجازی است که می‌توانید نرم‌افزار و یا بازی را در فضای سرور راه‌اندازی کنید.

اگر مایل به ارتقاء عملکرد سرور سایت خود هستید سرور مجازی امارات یکی از بهترین گزینه‌هاست. برای اجرای سرور، بازی‌ها، چیت‌ها و همین‌طور بسیاری از نرم‌افزارهای شخص ثالث نیز می‌توان به‌راحتی از سرورهای مجازی کشور امارات استفاده نمود. به‌طورکلی VPS امارات مانند یک کامپیوتر شخصی است که می‌توان در هر موقعیتی بدون نیاز به سخت‌افزار خاص و حتی از طریق یک موبایل اندرویدی به آن متصل شود.

استفاده از vps امارات برای بایننس

کاربرد وی پی اس امارات در برای بایننس و ثبت نام های اینترنتی

چرا خرید سرور مجازی امارات رایگان گزینه خوبی نیست؟

سرور مجازی ارزان علاوه‌بر مشکلاتی که در اتصال دارد از نظر امنیتی نیز وضعیت خوبی نخواهد داشت. سرورهای مجازی کشور امارات عموماً در شهر دبی، پایتخت این کشور مستقر می‌باشد اما برخی شرکت ها اقدام به فروش VPS صرفاً با آی پی امارات می‌کنند. یعنی درست مانند یک نرم‌افزار تغییر آی پی، ممکن است سرور مجازی در کشور المان مستقر باشد اما از آی پی داینامیک برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کند که مختص کشور امارات متحده عربی است. در این صورت شما امکان استفاده از بسیاری سرویس‌ها را نخواهید داشت.

اگر در سرویس‌هایی مانند پی پال و… ثبت‌نام کنید به دلیل حساسیتی که وجود دارد ممکن است حساب کاربری شما پس از مدتی مسدود شود. در نتیجه بهتر است روی این مسئله ریسک نکنید بلکه به سراغ سرویس‌دهنده‌ها و شرکت‌های فروش سرور مجازی امارات بروید که حتماً سرور آن‌ها در کشور دبی یا یکی از شهرهای این کشور آسیایی مستقر است.

در چنین شرایطی شما می‌توانید بدون نگرانی از بلوکه شدن آی پی خود از سرورهای مختلف مانند یوتیوب، حالت کسب درآمد دلاری آن، پی پال، ارزهای دیجیتال و کیف پول‌ها استفاده کنید. این مسئله از نظر ایمنی نیز روی فعالیت‌های شما تأثیر زیادی می‌گذارد.

چگونه به سرور مجازی کشور امارات متصل شوم؟

وقتی که سرویس موردنظر خود را انتخاب و سپس نسبت به خرید سرور مجازی امارات اقدام می‌کنید رمز عبور، نام کاربری و آدرس اتصال برای شما ارسال می‌شود که به آن لینک مربوط به کانکشن نیز می‌گویند. پس از آن وقتی روی لینک کلیک کنید و یا این که آن را در نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ وارد کنید می‌توانید به‌راحتی به کامپیوتر مقصد متصل شوید. این کامپیوترها نیز درست مانند همان ویندوزی که روی دسکتاپ شما نصب شده است امکانات کامل یک دسکتاپ را دارند.

سرور امارات ارزان

آموزش اتصال به سرور دبی و راهنمای خرید آن

همچنین شما می‌توانید سرور مجازی امارات را از روی موبایل و تبلت نیز کنترل کنید حتی اگر از سیستم‌عامل ویندوز هم استفاده نمی‌کنید هیچ نگرانی وجود ندارد مکینتاش، لینوکس و… تماماً ابزارهای لازم برای اتصال به سرور مجازی ویندوز  و لینوکس امارات را در اختیار شما می‌گذارند.

برای این کار کافی است که به سراغ نرم‌افزارهای ریموت دسکتاپ برای اتصال سرور ویندوزی و Putty برای اتصال به سرور مجازی لینوکس در سیستم‌عامل‌های موبایل بروید.  توجه فرمایید که در هنگام خرید سرور مجازی به سراغ گزینه‌هایی بروید که امنیت پایداری را ارائه می‌دهند. این که اطلاعات سرور مجازی شما مورد نفوذ هکرها قرار بگیرد قطعاً می‌تواند بدترین خبر ممکن برای شما باشد. به‌صورت مکرر رمز عبور سرور مجازی خود را تغییر داده و در ارتقاء سطح ایمنی آن کوشا باشید.

خرید VPS از خدمات میزبانی ابری پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید VPS

جمع‌بندی

VPS امارات در حال حاضر یکی از بهترین روش‌های اتصال به اینترنت نامحدود و ثبت‌نام در سرویس‌های مختلف با استفاده از خرید آی پی ثابت  برای کاربران ایرانی است. در بسیاری از پلتفرم‌ها شما امکان تغییر آی پی و اتصال به نرم‌افزار، سایت یا بازی را ندارید.

مثلاً فرض کنید که قصد دارید در پی پال، سایت‌های رمز ارز و… ثبت‌نام کنید؛ کیف پول ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده و یا این که بدون محدودیت و با هویت کشور امارات وارد یک سری سایت‌ها شوید و از آن‌ها خرید داشته باشید و یا این که تراکنش‌های بانکی بین‌المللی خود را پیگیری کنید. در این صورت سرور مجازی امارات می‌تواند بهترین، سریع‌ترین و اقتصادی‌ترین روش باشد.

ضمن این که در هنگام انتخاب سرور مجازی برای اتصال به اینترنت امارات باید مسئله ایمنی، سرعت و همین‌طور قیمت را نیز مدنظر داشته باشید. پس اگر قصد خرید سرور مجازی امارات را دارید حتماً این ملاک‌ها را مدنظر قرار دهید.

سؤالات متداول در خصوص سرور مجازی امارات

1. چرا از سرور مجازی امارات استفاده می‌شود؟

در واقع هدف خرید وی پی اس امارات دسترسی به آی پی و اتصال از طریق سرویس اینترنت محلی کشور امارات و شهری مثل دبی است. در صورتی که قصد انجام تراکنش های ارزی بین المللی و یا ثبت نام در برخی واحدهای تجاری و حتی نرم افزار های خاص را داشته باشید در این صورت آی پی امارات را نیاز خواهید داشت.

2. چرا سرور مجازی امارات رایگان مناسب نیست؟

سرورهای مجازی نه‌تنها امارات بلکه دیگر کشورها اگر با قیمت ارزانی (بیش از حد معمول) عرضه شوند معمولاً پیکربندی امنیتی خوبی ندارند به طوری که سرعت و پهنای باندشان پایین است و همین‌طور صرفاً از نرم‌افزارهای تغییر آی پی برای اتصال آن‌ها به اینترنت استفاده می‌شود و سرور آن‌ها در امارات مستقر نیست.

3. سیستم‌عامل سرورهای مجازی کشور امارات چیست؟

روی سرور مجازی شما می‌توانید هر سیستم عاملی نصب کنید اما به‌طورکلی ویندوز سرور، ویندوزهای معمولی و همین‌طور لینوکس از جمله محبوب‌ترین‌ها هستند البته این بستگی به نوع استفاده شما خواهد داشت و این که چه انتظاری از سیستم‌عامل خود دارید.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم