سرور مجازی انگلیس چیست؟ معرفی قابلیت‌ها و راهنمای خرید

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
پنج‌شنبه 2 تیر 1401
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۱۹۱۹ بازدید

سرور مجازی انگلیس چیست؟ آیا با قابلیت‌ها و ویژگی‌های این سرور آشنایی دارید؟ هنگام خرید VPS انگلیس، باید به چه نکاتی توجه کرد؟ به‌زبان ساده، سرور کامپیوتری قدرتمند است که تمامی داده‌ها و فایل‌های وب‌سایت روی آن ذخیره می‌شود. برای مثال، هنگامی که شخصی دامنه وب‌سایت را در مرورگر خود جست‌وجو می‌کند، این کامپیوتر قدرتمند وب‌سایت شما را در صفحه جست‌وجو نمایش می‌دهد.

به‌طورکلی، سرور مجازی به دو دسته تقسیم می‌شود: یکی سرور مجازی ایران که دیتاسنتر آن در ایران و دیگری سرور مجازی خارج که دیتاسنتر آن در خارج از ایران قرار دارد. ازجمله سرورهای مجازی خارج، سرور مجازی انگلیس است که دیتاسنتر آن در کشور انگلستان قرار دارد. در این مقاله از وبلاگ پارس پک، ابتدا درباره VPS انگلیس و ویژگی‌ها آن صحبت و سپس به نکته‌های مهمی اشاره می‌کنیم که قبل از خرید این سرور باید مدنظر قرار دهید. پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

مقدمه‌ای بر سرور مجازی VPS

امروزه، سرورها انواع مختلفی دارند که بسته به کسب‌وکارتان، می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. ازجمله این سرورها، سرور مجازی است. سرور مجازی یا VPS مخفف عبارت Virtual Private Server و بخشی از سرور اختصاصی کامل است. در این سرور، از تکنولوژی مجازی‌سازی استفاده شده که به‌معنای ساختن نسخه مجازی از نسخه واقعی است. در VPS مجازی با استفاده از نرم‌افزار، سخت‌افزار قدرتمند را به چند سرور شبیه‌سازی می‌کنند.

همه‌ی چیزی که برای شناخت کامل VPS به آن نیاز دارید در مقاله‌ی زیر آمده است.

سرور مجازی چیست؟

معرفی سرور مجازی انگلیس

همان‌طور‌که اشاره کردیم، VPS انگلیس، یعنی سروری که دیتاسنتر آن در کشور انگلستان قرار گرفته است. از دیتاسنترهای معروف‌ انگلیس Redstation است. این سرور به‌دلیل قرار گرفتن در یکی از کشورهای برتر اروپایی و برخورداری از سرعت و پایداری نسبتاً مطلوب، از جمله سرورهای مجازی محبوب خارج از ایران به‌شمار می‌آید. ازآن‌جاکه این سرور در شهر لندن قرار دارد، گزینه بسیار مناسبی برای دور‌زدن محدودیت‌هایی که برای IP ایران اعمال شده، است.

در سرور مجازی انگلیس به‌دلیل قرارگیری دیتاسنتر سرورها در نقاط پرجمعیت این کشور مانند شهر لندن شما IP ثابت این کشور را دریافت می‌کنید. در این صورت، مانند شهروندی که در کشور لندن ساکن است و می‌تواند از سرور مجازی با امکانات اختصاصی استفاده کند، شما هم می‌توانید با خرید VPS انگلیس از منابع پرقدرت این سرویس برای میزبانی وب‌سایت‌های پرترافیک و فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی استفاده کنید.

با خرید سرور مجازی انگلیس، مانند یک شهروند انگلیسی به اینترنت متصل خواهید شد و هیچ‌گونه محدودیتی برای استفاده از وب‌سایت‌هایی که برای IP ایران ممنوع است نخواهید داشت. همچنین، خرید VPS انگلیس برای کسب‌وکارهایی مناسب است که بازدید فراوان و مصرف منابع سرور نسبتاً زیادی دارند.

خرید سرور مجازی

کاربرد سرور مجازی انگلیس

1. برای کار با سایت‌های تبادل رمزارزها و صرافی‌های آنلاین بین المللی

امروزه به دلیل وجود محدودیت‌ها دسترسی به سایت‌های تبادل ارز دیجیتال و صرافی‌های آنلاین مانند بایننس مشکل است. اما با خرید سرور مجازی انگلیس شما می‌توانید به اکانت‌های کاربری خود متصل و به راحتی ارز‌های مورد نظر خود را خریداری کنید.

در حقیقت با خرید سرور ترید انگلیس شما دارای یک آی پی ثابت مختص به کشور انگلیس هستید. در نتیجه امکان شناسایی شما به عنوان کاربری ایرانی غیرممکن است و می‌توانید به راحتی ممنوعیت‌های موجود را دور بزنید.

2. دسترسی به اینترنت پرسرعت

از دیگر مشکلاتی که بسیاری از کاربران ایرانی و فریلنسرها با آن مواجه هستند، سرعت پایین اینترنت است. اما با خرید سرور مجازی انگلیس همراه با منابع قوی، شما می‌توانید به سرعت و کیفیت بالایی از اینترنت دسترسی پیدا کنید. همچنین به راحتی می‌توانید کارهای خود را در مدت‌زمانی کوتاهی انجام دهید.

سرور مجازی و سرور اختصاصی چه نقاط مشترک و چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟ کدام برای چه استفاده‌ای بهتر است؟

مقایسه سرور مجازی و سرور اختصاصی

ویژگی‌های سرور مجازی انگلیس

وی‌پی‌اس انگلیس مانند دیگر سرورهای خارجی ویژگی‌هایی دارد که در ادامه، به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

1. قدرتمند و پایدار

به‌طورکلی، سرورهای مجازی خارجی درمقایسه‌با سرورهای مجازی ایرانی از پایداری بیشتر و دسترسی بهتری برخوردار‌ند؛ اما اگر مشکلی در اینترنت جهانی ایجاد شود، دسترسی به این سرور نیز با مشکل روبه‌رو خواهد شد. همچنین، برای مدیریت وب‌سایت یا اپلیکیشنی که از بازدید زیادی برخوردار است، به سخت‌افزار و پورتی قدرتمند نیاز دارید. سرور مجازی انگلستان به‌دلیل بهره‌مندی از پورت‌های پرسرعت درمقایسه‌با دیگر سرورهای مجازی قابلیت ارسال و دریافت ریکوئست‌های درخورتوجهی دارد. از‌‌این‌رو، گزینه بسیار مناسبی برای خرید خواهد بود.

2. سخت‌افزار قدرتمند و پینگ اندک

از دیگر ویژگی‌های سرور مجازی انگلیس، می‌توان به سخت‌افزار قدرتمند و پینگ اندک اشاره کرد. این دو قابلیت در VPS انگلیس باعث شده است که با سرعت چشمگیری در سرور مجازی کار کنید.

3. حجم ترافیک و پهنای باند بیشتر

سرور مجازی انگلستان درمقایسه‌با سرورهای مجازی داخلی حجم ترافیک و پهنای باند بیشتری دارد. به‌همین‌دلیل، اگر کسب‌وکاری دارید که از حجم ترافیک زیادی برخوردار است و به پهنای باند بیشتری نیاز دارد، سرور مجازی انگلیس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

4. امنیت

به‌دلیل وجود بدافزارها و هکرها، امنیت وب‌سایت و حفظ اطلاعات آن بسیار اهمیت دارد. امنیت سرور مجازی انگلیس به دیتاسنتر و سیستم‌های امنیتی سرور میزبان و شبکه بستگی دارد. درمجموع، این سرور بسیار ایمن است و از ورود بدافزارها به وب‌سایتتان جلوگیری می‌کند.

5. هزینه

قیمت سرور مجازی انگلیس از سرورهای مجازی داخلی گران‌تر است؛ اما درمقابل قابلیت‌هایی که به کاربران ارائه می‌دهد، ارزش بهای پرداختی را دارد.

خرید vps انگیس برای ترید

سرور مجازی انگلیس چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای خرید سرور مجازی چه نکاتی را باید مدنظر داشته باشیم و اصلا کدام VPS را بخریم؟

راهنمای خرید سرور مجازی

سرور مجازی ارزان انگلیس

کاربردهای VPS انگلیس در زمینه‌های مختلف

راهنمای خرید سرور مجازی انگلیس

هنگام خرید سرور مجازی انگلیس، باید نکات بسیاری را مدنظر قرار دهید. درادامه، به برخی از این نکات اشاره خواهیم کرد:

1. نوع سیستم‌عامل

موقع خرید سرور مجازی انگلستان، باید مشخص کنید که برای چه سیستم‌عاملی قصد دارید آن را بخرید؛ زیرا سیستم‌عامل سرور مجازی پس از مجازی‌سازی یا ویندوزی می‌شود یا لینوکسی. ازاین‌رو بسته به نوع سیستم‌عامل، باید سرور مجازی لینوکس یا سرور مجازی ویندوز انگلیس را تهیه کنید.

2. انتخاب منابع موردنیاز

هنگام خرید سرور مجازی انگلیس، باید منابع سخت‌افزاری مانند RAM و SSD و CPU را در نظر بگیرید و سرویس متناسب با نیازتان را انتخاب کنید. شایان ذکر است که کیفیت و میزان هر‌کدام از این منابع روی هزینه خرید سرور مجازی تأثیر می‌گذارند.

3. امنیت سرور

از دیگر نکاتی که موقع خرید سرور مجازی انگلستان باید به آن توجه کنید، امنیت آن است. تأمین امنیت وب‌سایت معمولاً برعهده مدیر وب‌سایت است؛ پس برای استفاده از سرورهای مجازی، حتماً از سرورهای مدیریت‌شده استفاده کنید.

4. خدمات و پشتیبانی

هنگام خرید VPS انگلیس، حتماً به این نکته دقت کنید که شرکت ارائه‌دهنده سرور چه خدمات پس از فروشی ارائه می‌دهد. سعی کنید از شرکت‌هایی سرور مجازی انگلیس را بخرید که خدماتی مانند بک‌آپ‌گیری و فضای ذخیره‌سازی را به مشتریانشان ارائه می‌دهند.

5. قیمت

همان‌طور‌که اشاره کردیم، قیمت سرور مجازی انگلیس گران‌تر از سرورهای مجازی داخلی است. بر‌اساس بررسی‌های انجام‌شده، قیمت سرور مجازی انگلیس از ۱۰۰هزار تومان به‌ازای هر ماه شروع می‌شود و هرچه منابع و امکانات سرور مجازی موردنیاز بیشتر شود، هزینه پرداخت‌شده به‌ازای هر ماه نیز بیشتر می‌شود. از دیگر عوامل تأثیرگذار بر قیمت VPS انگلیس می‌توان به میزان ترافیک، نوع سیستم عامل، میزان حافظه RAM و… اشاره کرد.

خرید سرور مجازی از خدمات هاستینگ پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید سرور مجازی

جمع‌بندی

سرور مجازی انگلیس ازجمله سرورهای مجازی محبوب‌ در ایران است؛ زیرا از سرعت و امنیت درخورتوجهی برخوردار و دسترسی آن بسیار آسان است. در این مقاله، سعی کردیم شما را با سرور مجازی انگلستان و برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آشنا کنیم.

امروزه، وب‌سایت‌ها و شرکت‌های هاستینگ مختلفی این سرور را ارائه می‌دهند. بااین‌حال، همیشه سعی کنید از وب‌سایت‌های معتبر و باسابقه، نظیر پارس پک سرور مجازی مدنظرتان را بخرید. درصورت داشتن سؤال و ابهام درزمینه خرید VPS انگلیس، آن را با کارشناسان پارس‌پک مطرح کنید تا به‌رایگان شما را راهنمایی کنند.

خرید VPS اختصاصی انگلستان

نکاتی که برای خرید VPS انگلیس باید درنظر بگیرید!

VPS مدیریت شده یا Managed VPS چه سرویسی است و برای چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

سرور مجازی مدیریت شده

سؤالات متداول

1. سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی (VPS) یکی از سرویس‌های میزبانی است که از فناوری مجازی‌سازی برای ارائه منابع اختصاصی در سروری با چندین کاربر استفاده می‌کند. VPS راه‌حلی امن‌تر و پایدارتر از سرویس‌های میزبانی اشتراکی است.

2. سرور مجازی انگلیس در کدام شهر قرار دارد؟

سرور مجازی انگلستان عموماً در شهر لندن قرار دارد.

3. آیا سرور مجازی انگلستان از ایمنی کافی برخوردار است؟

استفاده از VPS انگلیس راه‌حلی امن و پایدار است. این سرور حریمی اختصاصی ارائه می‌دهد و تمامی داده‌های شما برای سایر کاربران سرویس قفل می‌شوند و دردسترس قرار نمی‌گیرند.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم