آشنایی کامل با سرور مجازی کوین بیس و مزایای آن

سرور مجازی کوین بیس چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
جمعه 11 فروردین 1402
مطالعه: ۱۰ دقیقه ۰ نظر ۳۲۶ بازدید

سرور مجازی کوین بیس بهترین گزینه برای معامله در بازار ارز دیجیتال برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود. معاملات ارزهای دیجیتال بازی پرریسکی است. هر سکه ممکن است در چند دقیقه از‌نظر ارزش بازار نوسانی شود؛ بنابراین، داشتن اتصال اینترنتی سریع اهمیت بیشتری دارد. داد‌و‌ستد رمزارزها فرایندی است که در آن شخص یکی از ارز‌های دیجیتال را با دیگری مبادله می‌کند. برای مثال، می‌توانید بیت‌کوین یا لایت‌کوین یا اتریوم را با ارز دیجیتال دیگری معامله کنید.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که در‌زمینه ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ورت کوین فعالیت می‌کنید، این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله، قصد داریم به‌طور‌مفصل درباره سرور مجازی کوین بیس و ویژگی‌ها و مزیت‌های انواع سیستم‌عامل‌های آن صحبت کنیم؛ پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

سرور مجازی کوین بیس چیست؟

Coinbase شرکت سهامی عام آمریکایی است که پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال را اداره می‌کند. همه کارکنان این شرکت از راه دور کار می‌کنند و شرکت دفتر مرکزی فیزیکی ندارد. کوین بیس بزرگ‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در ایالات متحده آمریکا از‌نظر حجم معاملات محسوب می‌شود. در سال ۲۰۱۲، برایان آرمسترانگ و فرد اهرسام این شرکت را تأسیس کردند. در می۲۰۲۰، Coinbase اعلام کرد که دفتر مرکزی خود در سان‌فرانسیسکو را تعطیل می‌کند و معاملات از راه دور انجام می‌شوند.

دسترسی به صرافی کوین بیس برای کاربران ایرانی محدود است و آن‌ها نمی‌توانند با IP ایران وارد وب‌سایت و اپلیکیشن Coinbase شوند. خرید سرور مجازی کوین بیس و استفاده از آی‌پی ثابت اختصاصی کشورهای اروپایی و آسیایی، محدودیت‌های دسترسی به صرافی کوین بیس را از بین می‌رود. شما می‌توانید با آپ‌تایم، پایداری و امنیت بالای وی‌پی‌اس کوین بیس معاملات خود را با اینترنت پرسرعت و تاخیر اندک انجام دهید.

صرافی کوین بیس یکی از صرافی‌های مشهور و پرطرفدار خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال در بین ایرانیان به‌حساب می‌آید؛ اما همان‌طور‌که می‌دانید، محدودیت‌های موجود روی IP ایران به کاربران ایرانی اجازه نمی‌دهد تا به این صرافی مستقیماً دسترسی داشته باشند. به‌همین‌دلیل، برای دورزدن این محدودیت‌ها باید از سرور مجازی برای کوین بیس استفاده کنید. در این صورت، آی‌پی ثابت کشور دیگری مانند فرانسه در‌اختیارتان قرار می‌گیرد تا با خیالی آسوده و امنیت فراوان به تریدکردن ادامه دهید. به‌کمک آی‌پی ثابت برای کوین بیس کشور محل سکونتتان تشخیص داده نخواهد شد. سرورهای مجازی کوین بیس مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که در‌ادامه، آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

برای آشنایی با کاربرد، ویژگی‌ها و مزایای استفاده از سرور مجازی به زبان ساده مقاله زیر را بخوانید.

وی پی اس چیست؟

چرا باید از کوین بیس VPS برای تجارت ارزهای دیجیتال استفاده کنیم؟

وقتی سرور مجازی می‌خرید، این سرور فقط به کسب‌وکار شما اختصاص داده می‌شود و منابع یا اطلاعاتتان با افراد غیرمجاز به‌اشتراک گذاشته نمی‌شود؛ بنابراین، حریم خصوصی حفظ خواهد شد. درنتیجه، داده‌های شما همیشه امن خواهند بود و نیازی نیست نگران دزدیده‌ یا هک‌ شدن منابعتان باشید. همچنین، VPS مرتباً بررسی می‌کند که همه‌چیز به‌خوبی کار می‌کند و آیا داده‌های شما ایمن هستند یا خیر. ارائه‌دهندگان هاست VPS پشتیبانی خوبی به شما ارائه می‌دهند و مشکلات سرور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل می‌کنند؛ بنابراین، می‌توان گفت بهترین گزینه برای خرید‌و‌فروش ارز دیجیتال استفاده از سرور مجازی مناسب است.

ویژگی‌ ها و مزیت‌ های سرور مجازی برای کوین بیس

نرم‌افزار‌های مجازی‌سازی یک سرور فیزیکی را به چندین سرور مجازی تقسیم می‌کنند و وی‌پی‌اس‌ها را به‌وجود می‌آورند. این به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا فقط منابع مورد‌نیاز خود را تهیه کنند و در‌عین‌حال از مزایای سرور اختصاصی بهره‌مند شوند. VPSها ویژگی‌های گوناگونی دارند که آن‌ها را به گزینه‌ای عالی برای مشاغل مختلف و کوچک و بزرگ تبدیل می‌کند. 

یکی از مزایای سرور مجازی Coinbase این است که در معاملات ارزهای دیجیتال سریع‌تر از سرورهای دیگر عمل می‌کند؛ بنابراین، شما می‌توانید معاملات را سریع‌تر باز و بسته کنید. سرورهای مجازی امکان تجارت بهتر و سریع‌تر را فراهم می‌کنند. استفاده از VPS برای تجارت رمزارزها به شما امکان می‌دهد که تأخیر کمتری را تجربه کنید و سرمایه شما نیز از دست نرود. گاهی اوقات این موضوع ممکن است ضرر بزرگی به‌همراه داشته باشد؛ از‌این‌رو، VPS بهترین راه برای کاهش تلفات پیش‌بینی‌‌نشدنی است.

علاوه‌بر‌این، سرورهای مجازی بسیار ایمن هستند‌؛ بنابراین، بابت ازبین‌رفتن سرمایه خود نگرانی نخواهید داشت. سرور مجازی ترید Coinbase ویژگی‌های امنیتی اضافی مانند فایروال‌ها و سیستم‌های تشخیص نفوذ را نیز ارائه می‌دهد و به محافظت از داده‌ها و برنامه‌های کاربردی شما کمک می‌کند. نکته مهم دیگر اینکه سرور مجازی آپ‌تایم مداوم را تضمین می‌کند‌؛ بنابراین، سرورتان هرگز خراب نمی‌شود و می‌توانید بدون وقفه معامله کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌های وی‌پی‌اس کوین بیس این است که به شما امکان می‌دهد تا در شرایطی که اتصال اینترنت ندارید، معامله کنید یا در‌صورت قطع‌شدن برق، همچنان امکان معامله برایتان وجود داشته باشد. اگر به اینترنت دسترسی ندارید، می‌توانید حالت خودکار را برای معاملاتتان تنظیم کنید تا VPS به کارش ادامه دهد. ناگفته نماند VPSها می‌توانند حجم زیادی از ترافیک را مدیریت کنند. این موضوع باعث می‌شود که برای مشاغلی با وب‌سایت‌های پربازدید عالی باشند.

خرید آی پی ثابت برای کوین بیس

مزایای خرید وی پی اس کوین بیس

سیستم‌ عامل مناسب برای معاملات ارزهای دیجیتال کدام است؟

بهترین سیستم‌عامل برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال سیستمی است که بتواند چندین پلتفرم را بدون خرابی پشتیبانی کند. معامله‌گران به‌ویژه کسانی که در بازارهای بزرگ مانند فارکس فعالیت می‌کنند، باید کامپیوترهای خود را برای مدت طولانی روشن بگذارند؛ بنابراین، نه‌تنها یافتن بهترین سیستم‌عامل‌، بلکه استفاده از نرم‌افزار مناسب نیز برای این تجارت ضروری خواهد بود.

در‌حال‌حاضر، نظرات زیادی درباره سیستم‌عامل ویندوز در‌مقابل لینوکس برای معاملات وجود دارد؛ اما شما باید بفهمید که چه چیزی برایتان بهتر است. لینوکس سیستم‌عاملی متن‌باز است که شهرت زیادی در بین کاربران خود دارد. مهم‌ترین عاملی که لینوکس را برای بسیاری از کاربران به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کند، رایگان‌بودن آن است؛ اما آیا این بدان‌معناست که بهترین سیستم‌عامل برای معاملات رمزارزهاست؟

سیستم‌عامل‌ها قلب هر کامپیوتری هستند؛ ولی اگر با نرم‎افزارهای موردنیاز برای تریدکردن سازگار نباشند، ممکن است سرعت شما را کاهش دهند یا حتی هزینه زیادی برایتان به‌همراه داشته باشند. حقیقت این است که هم لینوکس و هم ویندوز با اکثر برنامه‌ها سازگار‌ند. بااین‌حال، بر کسی پوشیده نیست که ویندوز در‌مقایسه‌با لینوکس دسترسی بسیار بهتری به نرم‌افزارها ارائه می‌دهد. در‌ادامه، مزایا و معایب سیستم‌عامل‌های ویندوز و لینوکس و مک برای انجام معاملات را بررسی می‌کنیم.

چرا برای انجام سریع معاملات در بازارهای مالی بین‌المللی به وی‌پی‌اس ترید نیاز داریم؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی ترید چیست؟

۱. مزایای سیستم‌ عامل ویندوز

  • پشتیبانی از پلتفرم‌های معاملاتی قابل‌دانلود با امکانات کامل از‌جمله TradeStation و NinjaTrader و MultiCharts
  • رابط کاربرپسند
  • استفاده آسان 
  • محبوب‌تر از لینوکس
  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها و ابزارها و افزونه‌ها
  • مقرون‌به‌صرفه

۲. معایب سیستم‌ عامل ویندوز

  • زمان طولانی برای رفع اشکال
  • فراهم‌بودن بستر برای حمله‌های DoS
  • شکل محدود چندوظیفه‌ای
  • مسائل امنیتی
  • عملکرد کُندتر در‌مقایسه‌با لینوکس و مک
  • دردسترس‌نبودن
  • مسائل مربوط به عملکرد

۳. مزایای سیستم‌ عامل لینوکس

  • امنیت فراوان
  • رفع سریع گزارش‌های باگ
  • بسیار قدرتمند
  • اجرای اکثر زیرساخت‌های جهان روی لینوکس
  • پیکربندی سفارشی
  • بسیار سریع‌تر از ویندوز
  • به‌روزرسانی‌ها به‌ندرت به راه‌اندازی مجدد نیاز دارند

تنها عیب سیستم‌عامل لینوکس مناسب‌نبودن برای مبتدیان است.

۴. مزایای سیستم‌ عامل مک

  • سریع‌تر از ویندوز و لینوکس
  • خدمات پشتیبانی با بیشترین امتیاز
  • تحمل زیاد در‌برابر محدودیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
  • ادغام با iOS (می‌توانید با آیفون یا آیپد خود معامله کنید)
  • به‌روزرسانی‌های مکرر و برنامه‌های کاربردی مطمئن‌تر

۵. معایب سیستم‌ عامل مک

  • برای مبتدیان فناوری مناسب نیست
  • در‌مقایسه‌با ویندوز قابلیت تنظیم‌ کمتری دارد
  • گران قیمت‌تر از ویندوز و لینوکس است

بهترین سیستم‌عامل برای معامله‌گران باید بیشترین امنیت را ارائه دهد؛ به‌همین‌دلیل، قطعاً ویندوز گزینه مناسبی نیست. اگر می‌خواهید بر دنیای تجارت ارز دیجیتال تسلط داشته باشید، به‌جای مقابله با حمله‌های بدافزارها یا سایر تهدیدهای امنیتی، باید بر نظارت بر بازار معاملات تمرکز کنید.

برای آشنایی با ویژگی‌ها و راهنمای خرید بهترین VPS کوکوین مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی کوکوین چیست؟

جمع‌بندی

تجارت ارزهای دیجیتال در صرافی‌ معروفی مانند کوین بیس روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شود؛ اما باید گفت که محدودیت‌های زیادی برای کاربران ایرانی به‌همراه دارد. یکی از راه‌ها برای به‌حداقل‌رساندن این محدودیت‌ها استفاده از سرور مجازی کوین بیس است. سرور مجازی کوین بیس آسان‌ترین و امن‌ترین راه را در‌اختیار کاربران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. با این سرور نیازی نیست نگران ازدست‌دادن سرمایه خود باشید.

در این مقاله از بلاگ پارس پک، سرور مجازی Coinbase را به‌طور‌کامل معرفی و دلایل محبوب‌بودن کوین بیس و مزایا و معایب انواع سیستم‌عامل‌های مناسب برای این نوع سرور مجازی را بیان کردیم.

سؤالات متداول

۱. هدف از سرور مجازی کوین بیس برای معامله‌ گران ارزهای دیجیتال چیست؟

معامله‌گران برای فعال نگه‌داشتن مشاور متخصص خود در ۲۴ ساعت شبانه‌روز از VPS استفاده می‌کنند. درواقع، حتی اگر معامله‌گران کامپیوتر شخصی خود را خاموش کنند، VPS روشن باقی می‌ماند و به اجرای Expert Advisor ادامه می‌دهد.

۲. کدام‌ سیستم‌ عامل برای معاملات رمزارزها بهتر است: ویندوز یا لینوکس؟

خرید بهترین سیستم‌عامل برای تجارت به ترجیحات و نیازهای فردی شما بستگی دارد. اگر اهل فناوری هستید و در برنامه‌نویسی مهارت دارید، لینوکس بهترین گزینه است. درمقابل، ویندوز کاربرپسندتر است و دسترسی راحت‌تری به برنامه‌های مختلف فراهم می‌کند. 

۳. آیا سرور مجازی برای معاملات در بازارهای ارز دیجیتال کاربردی است؟

سرور مجازی راهی عالی برای معامله‌گران است تا ظرفیت‌های معاملاتی خود را به‌حداکثر برسانند و درعین‌حال، از نفوذهای ناخواسته محافظت کنند. همچنین، راه‌اندازی VPS آسان و سریع خواهد بود.

۴. آیا برای سرور مجازی کوین بیس به VPN نیاز داریم؟

خیر، VPN (شبکه خصوصی مجازی) و VPS (سرور خصوصی مجازی) دو فناوری متفاوت هستند. VPNها با نامرئی‌کردن شما به‌صورت آنلاین فعالیت‌های شما را ایمن می‌کنند؛ در‌حالی‌که VPS سروری است که می‌توانید برای میزبانی سرورهای خود اجاره کنید. بااین‌حال، این دو فناوری را می‌توان با‌هم ترکیب و استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم