سرور مجازی اوککس؛ بهترین روش کار با صرافی اوککس

سرور مجازی اوککس چیست؟
Avatar
نویسنده: تیم نویسندگان بلاگ پارس پک
دوشنبه 9 فروردین 1400
مطالعه: ۱۱ دقیقه ۰ نظر ۳۴۲ بازدید

سرور مجازی اوککس برای کاهش ریسک کار با صرافی‌های بزرگ به شما کمک می‌کند. فعالیت در بازارهای مالی به‌خصوص ارزهای دیجیتال علاقه‌مندان بسیاری دارد. علاوه‌بر سودهای زیادی که در این بازارها وجود دارد، میزان ریسک هم زیاد و محدودیت‌هایی نیز برای کاربران ایرانی اِعمال شده است.

برخی از صرافی‌های بزرگ دسترسی کاربران ایرانی را محدود و حساب آن‌ها را با مشکل مواجه می‌کنند. یکی از راه‌حل‌های مطمئن برای این موضوع، استفاده از سرور مجازی OKEX است.

در این مطلب از بلاگ پارس پک، سرور مجازی اوککس را به‌طورکامل بررسی و به نکات مهمی اشاره خواهیم کرد که در زمان خرید این سرور به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید. برای آشنایی با سرور مجازی اوککس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سرور مجازی اوککس چیست؟

سرورهای مجازی در‌واقع سرورهایی هستند که به‌صورت دیجیتالی به فضاهایی کوچک‌تر تقسیم می‌شوند و مدیریت هر‌یک بر‌عهده کاربر آن‌ها خواهد بود. یکی از کاربردهای این سرویس پرطرفدار، استفاده از آن برای ثبت‌نام در صرافی‌های خارجی و حضور در بازارهای مالی بین‌المللی و ترید‌کردن است.

سرور مجازی اوککس یا VPS اوککس یکی از انواع VPSهای مناسب برای ترید‌کردن است که از سرعت و امنیت زیادی بهره می‌برد. برای حضور در صرافی‌های بین‌المللی و گذر از استرس‌ها و محدودیت‌های اِعمال‌شده برای کاربران ایرانی، نیاز دارید IP خود را تغییر دهید تا مانند شهروندان کشورهای دیگر بتوانید آزادانه از اینترنت استفاده کنید. برای این هدف، راه‌هایی از‌جمله استفاده از VPN و VPS اوککس وجود دارد.

با استفاده از سرور مجازی OKEX، می‌توانید با IP ثابت و پینگ اندک و سرعت زیاد فعالیت‌های خود را انجام دهید؛ اما اهمیت این‌ها چیست؟

خرید سرور مجازی

آیا استفاده از سرور مجازی اوککس ضروری است؟

اگر به‌عنوان تریدر با‌سابقه در بازارهای جهانی به‌خصوص بازار پرسود ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنید، احتمالاً برخورد با برخی محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها را تجربه کرده‌اید. حتی ممکن است فردی تازه‌کار باشید و بخواهید به‌طورایمن در این فضای پرریسک حضور پیدا کنید و مشکلاتی از‌جمله مسدودشدن حساب کاربری یا اموال برایتان پیش نیاید. در این صورت راه‌حل چیست؟

تقریباً همه ما از محدودیت‌های وضع‌شده علیه کشور‌مان مطلع هستیم. یکی از نمونه‌های آن، ممنوعیت فعالیت با IP ایران در برخی از صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال از‌جمله بایننس است. البته ما راه‌حل‌هایی را برای دور‌زدن این محدودیت‌ها به‌کار می‌گیریم.

یکی از راه‌های ساده که بسیاری از ما با آن آشنا هستیم، استفاده از VPN است؛ اما آیا این راهکار امن و همیشگی است؟ پاسخ این پرسش منفی است؛ آن هم به دلایل زیر:

  • بسیاری از VPNها به‌صورت اتفاقی IP شما را تغییر می‌دهند و در‌واقع، از موقعیت‌های مختلفی وارد حساب صرافی خود می‌شوید. این موضوع یکی از خطوط قرمز امنیتی صرافی‌هایی همچون بایننس است و حساسیت آن‌ها را به شما افزایش می‌دهد. تکرار این موضوع می‌تواند به بسته‌شدن حسابتان منجر شود.
  • با فرض اینکه از VPNهای پولی استفاده کنید که می‌توانند اتصال شما را با IP ثابت ممکن کنند، باز‌هم مشکل پینگ زیاد و سرعت کم شما را آزار خواهد داد.
  • احتمال قطع‌شدن VPN بسیار زیاد است. حتماً برایتان پیش آمده است که مدتی از یک VPN استفاده می‌کنید و پس‌از‌آن، به‌طور‌ناگهانی قطع می‌شود. این موضوع ممکن است باعث قطع دسترسی شما به حساب صرافی شود و در این صورت نمی‌توانید معاملات خود را مدیریت کنید.

منظور از ip ثابت چیست و چه کاربردی دارد؟ در مقاله زیر بخوانید.

آی پی ثابت چیست؟

برای رفع مشکلات موجود درزمینه VPNها‌، استفاده از سرور مجازی اوککس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

خرید سرور مجازی برای OKEX

ضرورت استفاده از وی پی اس اوککس چیست؟

سرور مجازی اوککس چه ویژگی‌هایی دارد؟

تا این‌جای مطلب سعی کردیم درباره اهمیت استفاده از سرور مجازی OKEX صحبت کنیم. درادامه، ویژگی‌های این سرویس را نیز بررسی می‌کنیم تا با خیال راحت بتوانید بهترین گزینه را برای کار خود انتخاب کنید.

۱. دور‌ زدن محدودیت‌ ها با وی‌ پی‌ اس OKEX

همان‌طور‌که بررسی کردیم، به‌دلیل محدودیت‌های موجود علیه کاربران ایرانی، باید همچون شهروندان کشوری دیگر با حساب صرافی خود کار کنید. معمولاً صرافی‌ها از روی IP و موقعیت مکانی و سیم‌کارت می‌توانند به ملیت شما پی ببرند. استفاده از سرور مجازی برای اوککس به شما امکان می‌دهد تا از این محدودیت‌ها عبور کنید و از بابت مسدودیت حساب خود نگران نباشید.

دراین‌میان، باید به یک نکته دقت کنید: از‌آن‌جاکه کار با وی‌پی‌اس اوککس موجب تعلق‌گرفتن IP مشخص و ثابتی به فرد می‌شود، بهتر است از این سرویس به‌صورت انفرادی استفاده شود؛ زیرا کاربرد اشتراکی می‌تواند باعث شود که چند نفر با یک IP یکسان وارد چند حساب کاربری شوند. این موضوع هم می‌تواند مشکلاتی برایتان به‌همراه داشته باشد.

۲. سرعت زیاد سرور مجازی OKEX

ترید و خرید‌و‌فروش در بازار بین‌المللی ارز دیجیتال که قیمت‌هایش ممکن است در زمانی کوتاه نوسان‌های شدیدی را نشان دهد، باید با دقت و سرعت عمل فراوانی انجام شود. یکی از معیارهای تأثیرگذار بر سرعت شما، اینترنتی است که از آن استفاده می‌کنید. در‌صورت استفاده از انواع VPN، قطعاً با مشکلاتی از‌نظر سرعت و پینگ مواجه خواهید شد. بهترین راه‌حل برای رفع این مشکلات، استفاده از سرور مجازی اوککس است. از‌طریق این سرویس می‌توانید با حداکثر سرعت و حداقل تأخیر معاملات خود را انجام دهید.

۳. امنیت چشمگیر VPS اوککس

معمولاً در زمان تشدید محدودیت‌های اینترنتی، هشدارهای بیشتری درباره فعالیت‌های خراب‌کارانه ازطریق VPNها منتشر می‌شود. قطعاً نباید از سوء‌استفاده‌های انجام‌شده به‌واسطه VPNها چشم‌پوشی کرد. برای مثال، گاهی از این ابزار برای جمع‌آوری اطلاعات مهم کاربر نیز استفاده می‌شود.

مزیت دیگری که می‌توان برای سرور مجازی اوککس در‌برابر VPNها برشمرد، امنیت فراوان آن است. VPSها به‌دلیل استفاده از سیستم‌عامل‌هایی همچون ویندوز، می‌توانند از امکانات آن از‌جمله شبکه‌های امنیتی قدرتمند بهره ببرند؛ امکانی که برای انجام فعالیت‌های اقتصادی اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند.

۴. استفاده از سرور مجازی OKEX روی موبایل

یکی دیگر از ویژگی‌های سرور مجازی اوککس‌، امکان استفاده از آن روی موبایل است. برای این کار به استفاده از نرم‌افزارهای ریموت (Remote) نیاز خواهید داشت.

سرور مجازی چیست و به چه دردی می‌خورد؟ چرا باید از سرور مجازی استفاده کنیم؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

۵. استفاده از ظرفیت سخت‌ افزاری سرور مجازی اوککس

اگر بخواهیم یکی دیگر از مزیت‌های کار با VPS اوککس را بیان کنیم، می‌توانیم به ظرفیت سخت‌افزاری آن اشاره کنیم. VPSها از‌نظر ویژگی‌های فنی و زیرساختی امکانات مختلفی دارند و شما می‌توانید از بین پلن‌های مختلف، بهترین گزینه را برای کار خود انتخاب کنید.

میزان RAM و CPU، سرعت پردازش و انتقال اطلاعات، پهنای باند، آپ‌تایم مداوم برای تجربه حداکثر کارایی و‌… بخشی از ویژگی‌های زیرساختی و فنی وی‌پی‌اس OKEX است که شما می‌توانید بر‌حسب نیاز خود و پس از مقایسه پلن‌های مختلف، بهترین گزینه را تهیه کنید.

درادامه مقاله، توضیح می‌دهیم که در زمان خرید سرور مجازی اوککس به چه نکاتی باید دقت کنید؟

نکات مهم خرید سرور مجازی اوککس چیست؟

سرمایه‌گذاری و هر نوع فعالیت اقتصادی دیگری باید با وسواس و دقت زیادی انجام شود تا راه‌های سوءاستفاده و زیان بسته شود. یکی از این نکات، خرید سرور مجازی ترید است. در‌ادامه، نکاتی را بررسی می‌کنیم که نیاز است در زمان خرید وی‌پی‌اس اوککس به آن دقت کنید.

۱. VPS اوککس را با هر موقعیتی نخرید!

در زمان خرید سرور مجازی برای اوککس، این نکته را در نظر بگیرید که کاربران ایرانی، تنها افرادی نیستند که برای دسترسی به صرافی‌های بزرگ با محدودیت دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند؛ زیرا کشورهای دیگری نیز هستند که شرایطشان مشابه شرایط کشور ماست. بنابراین، بهتر است قبل از خرید سرور مجازی اوککس، ابتدا فهرست کشورهایی که دسترسی‌شان محدود شده، بررسی و سپس موقعیت مکانی VPS را انتخاب کنید.

۲. سیستم‌ عامل مناسب برای VPS اوککس چیست؟   

یکی از امکانات سرورهای مجازی، قابلیت انتخاب نوع سیستم‌عامل است. به‌طور‌کلی، دو سیستم‌عامل شناخته‌شده برای VPSها موجود است: یکی ویندوز و دیگری لینوکس. ازآن‌جاکه لینوکس سیستم‌عاملی متن‌باز است، توصیه می‌شود ترجیحاً از سیستم‌عامل ویندوز استفاده کنید تا از مؤلفه‌های امنیتی قدرتمند مایکروسافت بهره‌مند شوید.

ممنوعیت استفاده از IP ایران در صرافی اوککس با استفاده از سرور مجازی OKEX کنار گذاشته می‌شود. در سرور مجازی اوککس می‌توانید با آی‌پی ثابت و بدون تغییر اروپا به‌عنوان شهروند غیرایرانی وارد صرافی اوککس شوید و معاملات خود را با اینترنت پرسرعت و تاخیر اندک انجام دهید.

راهنمای خرید سرور مجازی برای اوککس

پس از آشنایی با نکات مهمی که در زمان خرید وی‌پی‌اس OKEX باید به آن توجه کنید، قصد داریم راهنمای مختصری درباره خرید این سرویس کاربردی را بیان کنیم.

۱. پشتیبانی ۲۴ ساعته

برای خرید سرور مجازی اوککس، شما می‌توانید از‌طریق پارس‌ پک اقدام کنید. موقعیت مکانی VPSهای ارائه‌شده در پارس‌ پک همگی از موقعیت‌های بدون محدودیت هستند تا با خیال راحت و بدون دغدغه بتوانید سرویس مدنظرتان را بخرید. نکته مهم دیگر، پشتیبانی ۲۴ساعته کارشناسان پارس پک است تا هر زمان که با سؤال یا مشکلی مواجه شدید، بتوانید در کوتاه‌ترین زمان پاسخ آن را دریافت کنید.

۲. قیمت سرور مجازی اوککس

قیمت سرور مجازی برای اوککس به نوع پلنی که انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. پارس‌ پک تلاش می‌کند تا بهترین پلن‌ها را با کمترین قیمت در‌اختیارتان قرار دهد و شما با خرید هر‌یک از آن‌ها، از سرویسی باکیفیت بهره‌مند شوید. برای اطلاع از قیمت پلن‌های مختلف، می‌توانید به پارس‌ پک مراجعه کنید.

برای آشنایی با مزیت‌های سرور مجازی ترید، راهنمای خرید و عوامل موثر بر قیمت‌گذاری آن مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی ترید چیست؟

جمع‌بندی

سرور مجازی اوککس برای فعالان بازار ارزهای دیجیتال و سایر بازارهای مالی بین‌المللی گزینه‌ای عالی است. با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید از سرعت بسیار زیاد در‌کنار امنیت مطلوب برای دور‌زدن محدودیت‌ها کمک بگیرید.

در این مقاله از بلاگ پارس پک، سعی کردیم به ویژگی‌ها و کاربردها و نکاتی اشاره کنیم که در زمان خرید سرور مجازی OKEX به آن نیاز دارید. در‌پایان نیز، راهنمای مختصری برای خرید VPS اوککس بیان کردیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید پاسخ پرسش‌هایتان را بگیرید و بهترین گزینه را متناسب با نیازهایتان انتخاب کنید. برای مشاهده پلن‌های مختلف و تکمیل خرید، به پارس‌ پک مراجعه کنید.

سؤالات متداول

۱. آیا سرور مجازی اوککس برای دور‌ زدن محدودیت‌ ها مناسب است؟

به‌دلیل محدودیت‌های موجود علیه کاربران ایرانی، نیاز است تا همچون شهروند کشوری دیگر با حساب صرافی خود کار کنید. معمولاً صرافی‌ها از روی IP و موقعیت مکانی و سیم‌کارت می‌توانند به ملیت شما پی ببرند. استفاده از سرور مجازی برای اوککس به شما امکان می‌دهد تا از این محدودیت‌ها عبور کنید و از بابت مسدودیت حساب خود نگران نباشید.

۲. آیا چند نفر می‌ توانند از یک سرور مجازی OKEX استفاده کنند؟

از‌آن‌جاکه کار با وی‌پی‌اس اوککس موجب تعلق‌گرفتن IP مشخص و ثابتی به فرد می‌شود، بهتر است از این سرویس به‌صورت انفرادی استفاده شود؛ زیرا کاربرد اشتراکی می‌تواند باعث شود که چند نفر با یک IP یکسان وارد چند حساب کاربری شوند. این موضوع هم می‌تواند مشکلاتی برایتان به‌همراه داشته باشد.

۳. کدام موقعیت را برای VPS اوککس تهیه کنم؟

در زمان خرید سرور مجازی برای اوککس، این نکته را در نظر بگیرید که کاربران ایرانی، تنها افرادی نیستند که برای دسترسی به صرافی‌های بزرگ با محدودیت دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند؛‌ زیرا کشورهای دیگری هم هستند که شرایطشان مشابه شرایط کشور ماست.

بنابراین، بهتر است قبل از خرید سرور مجازی اوککس، ابتدا فهرست کشورهایی که دسترسی‌شان محدود شده، بررسی کنید و سپس موقعیت مکانی VPS را انتخاب کنید. شایان ذکر است که موقعیت مکانی VPSهای ارائه‌شده در پارس‌ پک همگی از موقعیت‌های بدون محدودیت هستند تا شما با خیال راحت و بدون دغدغه بتوانید سرویس مدنظرتان را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم