سرور مجازی آمریکا چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
پنج‌شنبه 27 بهمن 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۱۲۶۴ بازدید

سرور مجازی آمریکا به‌عنوان سرویسی مجازی‌سازی شده با منابع اختصاصی یکی از زیرساخت‌های قدرتمندی است که سرور میزبان آن در دیتاسنترهای برتر و قدرتمند آمریکا نگه‌داری می‌شود. امروزه، تعداد وب‌سایت‌ها در حال افزایش است و همه کسب‌وکارها به سرورهای قدرتمند نیاز دارند. وی‌پی‌اس آمریکا در‌مقایسه‌با سرور اختصاصی، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و امنیت فراوانی برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید به‌جای خرید سرور اختصاصی، از آمریکا VPS و ایالت‌های آن استفاده کنید و مانند شهروندان آمریکایی از خدمات وب‌سایت‌های آمریکایی بهره ببرید. در این مقاله از پارس پک، قصد داریم سرور مجازی آمریکا و مزایا و معایب آن را توضیح دهیم تا با اطلاعات کامل خریدتان را انجام دهید. پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سرور مجازی آمریکا چیست؟

سرور مجازی آمریکا نوعی سرور مجازی مربوط به ایالات متحده است که پهنای باند و فضای حافظه و سیستم‌عامل خاصی دارد. این سرور منابع را به‌صورت مجازی روی سرور فیزیکی دیگر راه‌اندازی می‌کند و سرور فیزیکی را در یکی از دیتاسنترهای موجود در آمریکا نگه‌داری می‌کند. VPS آمریکا مانند سرور اختصاصی عمل می‌کند، با این تفاوت که قدرتمندترین منابع، به‌روزترین سخت‌افزار، سریع‌ترین اینترنت و بیشترین امنیت را با صرف هزینه بسیار کمتر در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد.

خرید سرور مجازی

ویژگی‌ های سرور مجازی آمریکا

سرور مجازی ایالات متحده امکان دسترسی به سیستم‌عامل، ابزارهای اداری، بسته میزبانی وب، root، پایگاه داده و نرم‌افزارها را فراهم می‌کند. سرور مجازی آمریکا رایگان این فرصت را به شما می‌دهد تا از ترافیک نامحدود استفاده و محیط میزبانی را مطابق با نیازهایتان سفارشی کنید. 

یکی از گزینه‌های برتر برای افرادی که به IP ثابت و پایدار نیاز دارند، خرید سرور مجازی آمریکا و راه‌اندازی وب‌سایت روی آن است؛ زیرا این سرور این امکان را فراهم می‌کند تا مانند شهروندان آمریکایی از همه خدمات از‌جمله فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس و ترید‌ و خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال و ثبت‌نام حساب PayPal استفاده کنید. 

آمریکا VPS بسیار انعطاف‌پذیر است و شما می‌توانید با‌توجه‌به نیاز خود، منابع میزبانی را افزایش یا کاهش دهید. علاوه‌بر‌این، سرور مجازی آمریکا به‌دلیل آپ‌تایم قدرتمندش، بهترین گزینه برای میزبانی اپلیکیشن‌های بازی و وب‌سایت‌هاست.

VPS چیست و چه کاربردی دارد؟ چه کسب‌وکارهایی به سرور مجازی نیاز دارند؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

مشخصات کلی سرور مجازی آمریکا

  • مناسب برای راه‌اندازی کنترل پنل‌های مختلف پلسک و سی پنل و دایرکت ادمین
  • قابلیت نصب سیستم‌عامل‌های Debian ،‌CentOS ،‌Ubuntu و Windows Server
  • امکان خاموش و روشن و ری‌‌استارت کردن سرور در هر ساعت از شبانه‌روز
  • پورت پرسرعت ۱ گیگابایت
  • تغییر خودکار رمز‌عبور سرور
  • منابع سخت‌افزار اختصاصی
  • هارد پرسرعت SSD
  • میزبانی در آمریکا
  • دارای IP ثابت
  • ترافیک بسیار زیاد

انواع سیستم‌ عامل‌ های سرور مجازی آمریکا

سرور مجازی ویندوز آمریکا و لینوکس و سرور مجازی میکروتیک آمریکا به‌عنوان سیستم‌عامل‌های سرور مجازی ایالات متحده شناخته می‌شوند. دسترسی به سرور ویندوز از‌طریق Remote Desktop Service و دسترسی به سرور مجازی لینوکس آمریکا از‌طریق SSH امکان‌پذیر است. سرور مجازی میکروتیک از نسخه پیشرفته لینوکس بهره می‌برد و از آن بیشتر برای مسیریابی و روتر استفاده می‌شود. شما می‌توانید سیستم‌عامل مدنظر خود را با‌توجه‌به نیاز خود انتخاب و روی سرور مجازی آمریکا نصب کنید.

۷ روش موثر برای افزایش سرعت سرور مجازی را در مقاله زیر بخوانید.

افزایش سرعت سرور مجازی

خرید سرور مجازی آمریکا

هنگام خرید سرور مجازی، می‌توانید لوکیشن سرور خود را از بین ایالت‌ها و شهرهای معروف آمریکا انتخاب کنید. معمولاً شرکت‌های ارائه‌دهنده در ایران سرور مجازی لس‌آنجلس، سرور مجازی شیکاگو، سرور مجازی دالاس، سرور مجازی سیاتل، سرور مجازی میامی، نیویورک و… را عرضه می‌کنند و خوشبختانه امکان خرید و اتصال به همه شهرهای آمریکا وجود دارد. نکته‌ای که هنگام خرید آمریکا VPS باید به آن توجه کنید، مسافت و تأخیر در ارسال درخواست کاربر به سرور و بازگشت پاسخ از سرور است.

در سرور مجازی آمریکا می‌توانید با سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز و دسترسی روت یا ادمین از منابع سرور خود استفاده کنید. سرور مجازی آمریکا شما را مانند شهروندان آمریکایی با IP ثابت این کشور نشان می‌دهد. با وی‌پی‌اس آمریکا می‌توانید از اینترنت پرسرعت و منابع حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی و پردازنده قوی و سریع برای کاربردهای مختلف استفاده کنید. VPS آمریکا گزینه مناسبی برای ترید، جابه‌جایی ارز، ذخیره‌سازی، آرشیو و پشتیبان‌گیری از اطلاعات و تست و اجرای کدهای برنامه‌نویسی است.

خرید سرور مجازی آمریکا

 

مزایای سرور مجازی آمریکا

VPS آمریکا مزایای زیادی دارد که آن را به یکی از گزینه‌های برتر برای بسیاری از کسب‌وکارها تبدیل می‌کند که در‌ادامه، به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم.

۱. عملکرد و کارایی چشمگیر

سرور VPS آمریکا منابع بیشتری در‌اختیار شما قرار می‌دهد که باعث ارتقای عملکرد سرور می‌شود. همچنین درمقایسه‌با هاست اشتراکی، حافظه و پهنای باند بیشتری در‌دسترس کاربران قرار می‌دهد که به‌نوبه خود باعث افزایش سرعت لود و قدرت پردازش وب‌سایت می‌شود.

۲. امنیت فراوان

آمریکا VPS امن‌ترین اتصال را فراهم می‌کند؛ زیرا اگر سرور را با کاربران دیگر به‌اشتراک بگذارید، داده‌های شما همچنان در امنیت کامل خواهند بود. همچنین، فایروال و آنتی‌ویروس و سایر نرم‌افزارهای امنیتی را می‌توانید روی سرور اجرا و از داده‌های خود در‌برابر هکرها و ویروس‌ها و سایر نرم‌افزارهای مخرب محافظت کنید.

۳. بکاپ‌ گیری داده‌ ها

همان‌طور‌که می‌دانید، حفظ اطلاعات برای هر وب‌سایتی ضروری است. سرور مجازی آمریکا به شما امکان می‌دهد تا از‌طریق پنل مدیریت از داده‌های خود به‌طورمنظم بکاپ بگیرید و در‌صورت نیاز آن‌ها را بازیابی کنید.

۴. کنترل

برخلاف هاست اشتراکی، سرور مجازی دسترسی Root را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد و امکان دسترسی به کل دامنه را فراهم می‌کند. شما می‌توانید هر نرم‌افزاری را روی سرور VPS کشور آمریکا نصب و به‌راحتی برنامه‌ها و سیستم‌عامل‌ها را مدیریت کنید.

معایب سرور مجازی آمریکا

وی‌پی‌اس کشور آمریکا علاوه‌بر مزایایش، معایب یا مشکلاتی نیز دارد. برای مثال، دسترسی به سرور آمریکا VPS فقط از‌طریق اینترنت امکان‌پذیر است و در‌صورت اختلال یا قطع‌شدن اینترنت در داخل کشور، دسترسی به سرورها نیز قطع خواهد شد. نکته دیگر اینکه به‌دلیل فشارهای سیاسی و اقتصادی وارده بر ایران، خطر تحریم همواره این سرور مجازی را تهدید می‌کند. همچنین به‌دلیل نوسان در بازار ارز، امکان تغییر در قیمت و تمدید سرور مجازی این کشور وجود دارد.

انواع روش‌های تست سرعت سرور مجازی را می‌توانید در مقاله زیر بخوانید.

تست سرعت سرور مجازی

خرید سرور مجازی از خدمات هاستینگ پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید سرور مجازی

جمع‌بندی

سرور مجازی آمریکا منابع کاملاً اختصاصی و کارایی و امنیت فراوان را با قیمت مقرون‌به‌صرفه به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با صرف هزینه کمتر از سرورهای اختصاصی، سرور مجازی آمریکا را با آی‌پی ثابت بخرید. در این مقاله از بلاگ پارس پک، سرور مجازی آمریکا را معرفی و به مزایا و معایب آن اشاره کردیم تا متناسب با نیاز خود بهترین سرور را تهیه کنید. در‌صورتی‌که درباره خرید سرور مجازی آمریکا سؤال یا ابهامی دارید، آن را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید تا کارشناسان پارس پک در کوتاه‌ترین زمان پاسخ شما را بدهند.

سؤالات متداول

۱. هنگام خرید سرور مجازی آمریکا به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید وی‌پی‌اس آمریکا به مشخصات رم، حافظه، پهنای باند، پردازنده و سی‌پی‌یو توجه کنید و براساس نیاز خود، بهترین سرور را انتخاب کنید.

۲. سرور مجازی آمریکا برای چه کسانی مناسب است؟

این سرور برای کسانی مناسب است که در حوزه‌های مالی مانند فارکس و بورس جهانی و کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند و به آی‌پی ثابت نیاز دارند و نیز کسانی که می‌خواهند از خدمات PayPal آمریکا استفاده کنند.

۳. آیا می‌توان از سرور مجازی آمریکا نسخه پشتیبان تهیه کرد؟

شما می‌توانید از اطلاعات خود روی سرور مجازی آمریکا با زمان‌بندی دلخواه مثلاً‌ روزانه یا هفتگی یا ماهانه بکاپ بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم