هاست وردپرس خارج یا اروپا

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
چهارشنبه 13 فروردین 1399
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۳۱۰ بازدید

هاست وردپرس خارج یا اروپا جزو هاست‌های برتر به‌شمار می‌آید و مناسب انواع وب‌سایت‌ها، به‌ویژه وب‌سایت‌های وردپرسی است. با استفاده از هاست وردپرس خارج یا اروپا می‌توانید نهایت سرعت را برای وب‌سایتتان به‌ارمغان آورید. انتخاب هاست وردپرس به‌عنوان میزبانی وب تأثیر بسیار زیادی بر سرعت بارگذاری و درنهایت کارایی وب‌سایت شما می‌گذارد و باعث می‌شود آپ‌تایم بیشتری داشته باشید. اگر می‌خواهید بیشترین سرعت هاست را تجربه کنید، بهتر است از هاست وردپرس خارج یا اروپا استفاده کنید؛ زیرا از سرورهای شما سرورهای واقع در خارج یا اروپا میزبانی می‌کنند که بارگذاری سریع، عملکرد درخورتوجه، تجربه کاربری بهینه، آپ‌تایم مثال‌زدنی و… را برای بازدید‌کنندگانتان تضمین می‌کند.

خرید هاست وردپرس برای میزبانی از وب‌سایت‌ها

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی وردپرس خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست وردپرس پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

چرا هاست وردپرس بخریم؟

پیش از اینکه بگوییم هنگام خرید هاست وردپرس خارجی یا هاست وردپرس اروپا باید به چه نکاتی توجه کنید، بد نیست با مزایای خرید هاست وردپرس آشنا شویم. وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست که با کمترین دانش فنی می‌توانید از آن استفاده کنید. منظور از هاست وردپرس، نوعی سرویس هاستینگ با سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) نصب‌شده به‌صورت پیش‌فرض است.

با خرید هاست وردپرس به دانلود و نصب دستی این CMS روی هاست خریده‌شده نیازی ندارید. حتی اگر وردپرس به‌طورپیش‌فرض روی هاست وردپرس نصب نباشد، با یک کلیک می‌توانید آن را نصب کنید. افزون‌براین، هاست‌های وردپرسی برای مقابله با تهدیدهای مخصوص وردپرس طراحی شده‌اند و با خرید هاست وردپرس، وب‌سایت وردپرسی شما از امنیت بیشتری برخوردار خواهد بود. همچنین، اکثر سرویس‌های هاستینگ وردپرس با گواهینامه SSL ارائه می‌شوند. از دیگر مزیت‌های امنیتی خرید هاست وردپرس، به‌روزرسانی‌های منظم وردپرس است که آن را در‌مقابل تهدیدهای امنیتی مقاوم‌تر می‌کنند.

ساخت وب‌سایت وردپرسی با استفاده از هاست بهینه‌سازی‌شده برای وردپرس در‌مقایسه‌با ساخت آن در هاست‌های دیگر سریع‌تر انجام خواهد شد و به دانش فنی کمتری نیاز دارد. همچنین، ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ پشتیبانی فنی لازم را برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس به شما ارائه می‌دهد. سرویس‌های هاستینگ دیگری نیز برای سیستم‌های مدیریت محتوای دیگر وجود دارند. برای مثال، اگر بخواهید از سیستم مدیریت محتوای جوملا استفاده کنید، توصیه می‌کنیم که هاست جوملا بخرید. همچنین، اگر بخواهید از پوسته وردپرسی ووکامرس برای ساخت فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، سرویس‌های هاست ووکامرس نیز در‌دسترس هستند که برای پوسته ووکامرس بهینه‌سازی شده‌اند.

خرید هاست وردپرس

چرا هاست وردپرس خارجی بخریم؟

یکی از عوامل مهمی که هنگام خرید هاست وردپرس باید به آن توجه کنید، موقعیت جغرافیایی هاست است. دقت کنید که IP هاست شما به موقعیت جغرافیایی سروری وابسته است که هاست روی آن قرار دارد. برای مثال، اگر سرور هاست در آلمان قرار داشته باشد، آن هاست با IP آلمان کار می‌کند.

۱. موقعیت جغرافیایی هاست چه اهمیتی دارد؟

یکی از تأثیرات مهم موقعیت جغرافیایی هاست، سرعت بارگذاری وب‌سایت برای کاربران است؛ زیرا هر‌چه هاست به کاربران وب‌سایت نزدیک‌تر باشد، سرعت بارگذاری وب‌سایت بیشتر خواهد بود. این موضوع نه‌تنها روی تجربه کاربری، بلکه روی رتبه وب‌سایت شما در نتایج جست‌وجوی گوگل مستقیماً تأثیر می‌گذارد و یکی از معیارهای مهم سئو (SEO) محسوب می‌شود. با‌این‌حال، پهنای باند و امنیت و پایداری سرورهای خارجی بسیار بیشتر از سرورهای داخلی است و هاست وردپرس خارجی از هاست وردپرس ایرانی قیمت ارزان‌تری دارد. در‌صورتی‌که پهنای باند و پایداری و امنیت برایتان از سرعت بارگذاری وب‌سایت مهم‌تر است، به شما توصیه می‌کنیم که هاست خارجی بخرید.

۲. چرا هاست وردپرس اروپا بخریم؟

شما می‌توانید هاست وردپرس را با IP کشورهای مختلفی در سراسر دنیا مثل کانادا، آمریکا، مکزیک، تایوان، آلمان، لهستان و هلند بخرید. با‌این‌حال، به چندین دلیل هاست وردپرس اروپا گزینه بهتری برای مشتریان ایرانی است:

  1. کشورهای اروپایی درمقایسه‌با کشورهای آمریکایی و شرق آسیا به ایران نزدیک‌تر‌ند و همان‌طور‌که گفتیم، این موضوع روی سرعت بارگذاری وب‌سایت شما تأثیر بسزایی می‌گذارد؛
  2. قیمت بسیاری از هاست‌های اروپایی مثل هاست لهستان و هاست آلمان ارزان‌تر از هاست‌های دیگر نقاط دنیاست؛
  3. پایداری و امنیت و پهنای باند هاست‌های اروپایی بیشتر از سایر هاست‌هاست.

موقعیت نقش مهمی در سرعت هاست دارد و به جرأت می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب هاست «موقعیت استقرار سرور میزبان» در ایران یا اروپا است. هاست وردپرس خارج یکی از بهترین سرویس‌های میزبانی برای وب‌سایت‌های وردپرسی است. این سرویس سرعت کم‌نظیری را در سرویس‌دهی به کاربرانِ دارای موقعیت و آی‌پی اروپا فراهم می‌کند.

خرید سرویس میزبانی اروپا برای مدیریت وب‌سایت‌ها

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست خارج پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

خرید هاست وردپرس خارج یا اروپا

هاست وردپرس خارج یا اروپا جزو هاست‌های سریع و پرفروش‌ دنیاست که می‌تواند به‌خوبی وب‌سایت شما را میزبانی کند. این دسته از هاست‌ها در چندین مکان مختلف اروپا مستقر شده‌اند که می‌توانند درکنار یکدیگر عملکرد راضی‌کننده‌ای ارائه دهند. هنگام انتخاب هاست‌های خارج یا اروپا، برخلاف قیمت باید به عملکرد، سئو، آپ‌تایم و پشتیبانی آن توجه کنید که همه این عوامل درنهایت باعث پیشرفت سریع‌تر و بهتر وب‌سایت شما می‌شوند. در مقاله حاضر، قصد داریم درباره هاست وردپرس خارج یا اروپا به‌طورمفصل صحبت کنیم؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

ساده‌ترین راه برای ساخت وب‌سایت وردپرسی با حداقل دانش فنی، خرید هاست وردپرس است. هنگام خرید هاست باید به موقعیت جغرافیایی آن توجه کنید. هاست وردپرس خارجی درمقایسه‌با هاست داخلی مزایا و معایبی دارد و هاست وردپرس اروپا یکی از گزینه‌های کارآمد برای کاربران ایرانی است.

برای آشنایی با سرویس هاست، انواع آن و کاربردهایی که دارد، مقاله زیر را بخوانید.

هاست چیست؟

در خرید هاست وردپرس خارجی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

همان‌طورکه گفتیم، در خرید هاست خارجی باید به فاصله کشور محل قرارگیری سرور هاست با مخاطبان هدفتان که احتمالاً در ایران هستند، توجه کنید. همان‌طورکه گفتیم، هاست وردپرس اروپا از بهترین هاست‌های خارجی است؛ اما باید به موضوعاتی مثل تحریم‌های شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ در بعضی از کشورهای اروپایی علیه کاربران دارای IP ایران نیز توجه کنید.

از دیگر نکاتی که هنگام هاست وردپرس خارجی باید مد‌نظر قرار دهید، سیاست‌های حریم خصوصی کشور میزبان درباره دسترسی به محتواهایی است که روی هاست ذخیره می‌کنید. اگر داده‌هایی که روی هاست آپلود می‌کنید، داده‌های حساس و محرمانه‌ای هستند، باید هاست کشوری را بخرید که حداکثر سخت‌گیری را درزمینه حفظ حریم خصوصی هاست دارد.

۱. سیستم‌عامل هاست

هاست وردپرس خارجی و هاست وردپرس اروپا با هر دو سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس عرضه می‌شوند. هاست لینوکس به‌دلیل پایداری و امنیت بیشتر و قیمت ارزان‌تر از هاست ویندوز محبوبیت بسیار زیادی دارد.

۲. کنترل‌پنل هاست

کنترل‌پنل یا سیستم مدیریت هاست رابط کاربری‌ای است که ادمین وب‌سایت با استفاده از آن می‌تواند با هاست خریده‌شده کار و آن را مدیریت کند. محبوب‌ترین کنترل‌پنل‌ها ازاین‌قرارند:

  • سی پنل (cPanel)
  • دایرکت ادمین (DirectAdmin)
  • پلسک (Plesk)

هنگام خرید هاست وردپرس خارجی، باید به کنترل‌پنل آن دقت کنید.

۳. نوع هاست

سرویس‌های هاستینگ در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که مهم‌ترینشان عبارت‌اند از:

  • هاست اشتراکی: ارزان‌ترین و پایه‌ای‌ترین نوع سرویس هاستینگ است که برای وب‌سایت‌هایی با ترافیک اندک توصیه می‌شود.
  • هاست اختصاصی: اجاره کامل یک سرور است که برای وب‌سایت‌های مهم و نیازمند پهنای باند و امکانات فراوان توصیه می‌شود.
  • هاست VPS: سرور به‌صورت مجازی به چندین هاست اختصاصی تقسیم‌بندی می‌شود.
  • هاست ابری: هاست روی سروری ابری قرار دارد که از منابع چندین سرور فیزیکی واقع در لوکیشن‌های مختلف استفاده می‌کند. این نوع هاست پایدارترین و قوی‌ترین هاست به‌شمار می‌آید و برای وب‌سایت‌های نیازمند به پایداری فراوان توصیه می‌شود.

خرید سرویس‌های میزبانی ابری پارس پک با قابلیت افزایش منایع

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی یکی از عوامل مهمی است که هنگام خرید هاست وردپرس باید به آن دقت کنید. هاست وردپرس خارجی به‌دلایلی مثل پایداری بیشتر، پهنای باند زیاد، امنیت فراوان و قیمت ارزان بهتر از هاست وردپرس ایرانی است. نکته مهم دیگر اینکه هاست وردپرس اروپا به‌دلیل فاصله کم تا ایران و قیمت مناسب از بهترین هاست‌های خارجی برای میزبانی وب‌سایت وردپرسی شماست. ممنون که تا پایان این مقاله از سرویس‌های میزبانی و آموزش‌های هاست بلاگ پارس پک ما را همراه کردید.

سؤالات متداول

۱. هاست وردپرس خارجی بهتر است یا هاست وردپرس ایرانی؟

هاست وردپرس خارجی به‌دلیل پایداری و پهنای باند و امنیت بیشتر و قیمت ارزان‌تر از هاست ایرانی بهتر است.

۲. چرا هاست وردپرس اروپا بهترین هاست خارجی برای کاربران ایرانی است؟

به‌دلیل فاصله کم کشورهایی اروپایی با ایران و پایداری و امنیت و پهنای باند بیشتر و قیمت ارزان‌تر سرورهای اروپایی در‌مقایسه‌با سرورهای آمریکایی و شرق آسیا، هاست اروپا بهترین هاست وردپرس خارجی است.

۳. هاست وردپرس خارجی را از کجا بخریم؟

شما می‌توانید هاست وردپرس خارجی را از شرکت پارس پک، نماینده فروش هاست وردپرس اروپا و دیگر هاست‌های خارجی با بهترین قیمت و پشتیبانی عالی در ایران، تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.