آخرین نسخه جوملا ، وردپرس و فروشگاه آنلاین پرستاشاپ را خودکار و رایگان نصب کنید!

Avatar
نویسنده: علیرضا برزودی
دوشنبه 13 مهر 1394
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۴۳۸ بازدید

در این مقاله میخوانید

همانطور که مطلع هستید از ابتدای معرفی رسمی خدمات میزبانی ابری پارس پک امکان نصب 3 اسکریپت محبوب جوملا ، وردپرس و پرستاشاپ برای کاربران فراهم گردید. نصب خودکار اسکریپت به این ترتیب عمل می کند که شما تنها  نام وب سایت خود و اطلاعات دسترسی به پنل مدیریت اسکریپت را وارد می کنید و تمامی مراحل نصب به صورت خودکار توسط پنل میزبانی ابری پارس پک صورت می گیرد، به این ترتیب در عرض چند دقیقه و بصورت رایگان وب سایت شما آماده استفاده خواهد بود.

قابلیت نصب سریع و رایگان سه cms 

این امکان برای استفاده در هاست رایگان ابری نیز فعال می باشد و شما می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای یک وب سایت کامل برای خود راه اندازی کنید، بدون آنکه نیاز باشد تا با دانش html  آشنا باشید. خبر خوب آنکه طی هفته گذشته ، عملیات بروزرسانی اسکریپت های یاد شده صورت گرفت و بدین ترتیب شما تنها به کمک چند کلیک می توانید از آخرین ویرایش 3 اسکریپت جوملا ، وردپرس و پرستاشاپ استفاده کنید.

وردپرس ( Wordpress ) :

وردپرس محبوب ترین اسکریپت مدیریت محتوا می باشد که نقش قابل ملاحظه ای در توسعه وب ایفا نموده است، مدیریت وب سایت به کمک وردپرس بسیار آسان است و هر کسی بسادگی می تواند با کمی صرف زمان ، وب سایت خود را اداره نماید. بیش از هر کاربردی ، وردپرس برای ثبت یادداشت های ساده شما و به عبارتی یک وبلاگ تمام عیار مناسب است، اما هر فردی متناسب با نیاز خود ممکن است از وردپرس برای مقاصد مختلف استفاده نماید، پرتال های خبری ، سایت های فروشگاهی و وب سایت رسمی شرکت ها و یا اشخاص مشهور …  همه اینها به کمک وردپرس ممکن خواهد بود.

در هاست ابری شما می توانید قالب های مختلف را ملاحظه نمائید و قالبی که متناسب با نیاز شما می باشد را انتخاب و از آن برای وب سایت خود استفاده فرمائید.

جوملا (  Joomla ) :

جوملا نیز یکی از محبوب ترین cms های مبتنی بر زبان php است که به واسطه متن باز بودن آن افراد بسیار زیادی در توسعه آن نقش داشته اند. شما می توانید ابزار ها و ماژول های بسیار متنوعی را متناسب با نیاز خود بر روی اسکریپت جوملا نصب نمائید و از آن ها برای مدیریت بهتر وب سایت استفاده فرمائید.  بسیاری از افراد از جوملا برای راه اندازی وب سایت یک شرکت استفاده می کنند.

پرستا شاپ (  Prestashop ) :

امروزه اسکریپت های آماده بسیاری برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین وجود دارند و رقابت زیادی میان آنها وجود دارد، انتخاب اینکه کدام یک از این اسکریپت ها می تواند بهترین گزینه باشد، شاید کمی سخت باشد، اما مطمئنا پرستا شاپ یکی از بهترین و ساده ترین اسکریپت ها برای راه اندازی یک فروشگاه انلاین می باشد.

محیط مدیریت آن بسیار ساده است و شما بسادگی می توانید محصولات خود را در آن وارد نموده و اولین فروش خود را آغاز نمائید. در پرستاشاپ حتی شما می توانید پست کالا ها را نیز مدیریت کنید و می تواند کمک بزرگی در ابتدای راه اندازی کسب و کار برای شما باشد.

نکته :

 در آینده اسکریپت های محبوب دیگری نیز به ابزار نصب خودکار اسکریپت  پنل میزبانی ابری افزوده خواهد شد. در صورتیکه  تمایل دارید تا اسکریپت محبوب شما به این لیست افزوده شود، کافی است با بخش پشتیبانی پارس پک در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم