معرفی بهترین هاست وردپرس و راهنمای خرید 

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۲۵۵ بازدید

برای تمام افرادی که به راه‌اندازی وب‌سایت فکر می‌کنند، انتخاب گزینه مناسب برای میزبانی وب‌سایت یکی از تصمیمات دشوار است. انتخاب هاست مناسب به شما کمک می‌کند تا سرعت و امنیت وب‌سایتتان را افزایش دهید. در این مطلب از سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، با بررسی ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس به شما کمک می‌کنیم تا بهترین هاست متناسب با نیازهایتان را انتخاب کنید. 

پشتیبانی وردپرس

بهترین هاست وردپرس چیست؟ 

ازآن‌جاکه وردپرس میلیون‌ها قالب و افزونه رایگان یا پولی را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد، به یکی از بهترین بسترهای سایت‌ساز و مدیریت محتوا تبدیل شده است. بنابراین، درباره هاستی که از آن استفاده می‌کنید، باید توجه کنید که با قابلیت‌ها و افزونه‌های مورد‌نیازتان سازگاری داشته باشد؛ وگرنه هزینه‌ای که برای افزونه می‌پردازید، به‌هدر می‌رود. فراموش نکنید که انتخاب نادرست برای هاست وردپرس، ممکن است مشکلات بسیاری به‌بار بیاورد. 

بهترین هاست وردپرس با ارائه منابع قوی و سریع برای میزبانی وب‌سایت‌های وردپرسی تجربه کاربری و سئو را به‌طور قابل توجهی بهبود می‌دهد. این سرویس سازگاری بالایی با قابلیت‌ها و افزونه‌های وردپرس دارد و باعث می‌شود در ارائه خدمات و محصولاتتان به کاربران پایداری و دسترس‌پذیری بالایی داشته باشید. مانند ضرب‌المثل معروف «هرکسی را بهر کاری ساختند»، استفاده از بهترین هاست وردپرس هم فقط برای وب‌سایت‌های وردپرسی پیشنهاد می‌شود و بهتر است از این سرویس برای وب‌سایت‌های غیروردپرسی استفاده نکنید.

خرید هاست وردپرس برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی وردپرس خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست وردپرس پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

انواع هاست وردپرس 

پیش از آشنایی با بهترین هاست وردپرس، بهتر است با انواع هاست آشنا شویم.

۱. هاست اشتراکی

یکی از هاست‌های محبوب‌ و ارزان‌‌، هاست‌های اشتراکی هستند که به‌دلیل عملکرد مناسب و قیمت مقرون‌به‌صرفه کاربرد زیادی دارند. هاست اشتراکی برای تمام کسب‌وکارها کاربرد دارد. 

۲. هاست اختصاصی

در هاست اختصاصی وردپرس، یک دستگاه اختصاصی برای وب‌سایتتان در نظر گرفته می‌شود. برخلاف هاست اشتراکی، در این نوع هاست فقط خودِ شما مالک هاست مدنظر هستید. این نوع هاست‌ها محیط پایدارتری نیز ارائه می‌دهند. 

۳. هاست VPS

درصورتی‌که می‌خواهید از سرورهای اشتراکی و اختصاصی استفاده کنید، VPS می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این طرح به کاربر امکان می‌دهد تا سرور مجازی خود را با منابع اختصاصی داشته باشد و فقط هارد دیسک بین چند کاربر به‌اشتراک گذاشته می‌شود. 

۴. هاست ابری

عملکرد هاست ابری با هاست VPS مشابه است، با این تفاوت که در هاست ابری سرورهای مجازی از شبکه سرور ایجاد می‌شوند. از ویژگی‌های این هاست می‌توان به دردسترس‌بودن و انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری چشمگیر اشاره کرد. 

خرید هاست وردپرس

ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس 

بهترین هاست وردپرس باید ویژگی‌های بسیاری داشته باشد که درادامه مقاله، به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

۱. سرعت زیاد

بهترین هاست وردپرس هاستی است که سرعتی درخورتوجه به وب‌سایت شما ببخشد. با استفاده از هاست مناسب، می‌توانید سرعت بارگذاری کم‌نظیری در وب‌سایتتان تجربه کنید. علاوه‌براین، سرعت سریع‌تر کمک می‌کند تا کاربران بیشتری بتوانند از وب‌سایت شما بازدید کنند. 

۲. امنیت فراوان

هاست مناسب به شما کمک می‌کند تا از وب‌سایت خود دربرابر انواع حمله‌ها محافظت کنید. 

۳. تیم پشتیبانی

بی‌شک، لازمه خرید بهترین هاست وردپرس آن است که تیم پشتیبانی قدرتمندی از آن حمایت کند. اطمینان از اینکه درصورت بروز مشکل متخصصی وجود دارد تا آن را در کمترین زمان ممکن برطرف کند، بسیار دلگرم‌کننده است. 

۴. بک‌آپ‌گیری

داشتن بک‌آپ از وب‌سایت کمک می‌کند تا از بروز مشکلات احتمالی مانند هک و نفوذ به وب‌سایت و خطای برنامه‌نویسی و حذف داده‌های هاست جلوگیری شود. درصورت بروز چنین مشکلاتی، استفاده از نسخه پشتیبان وب‌سایت می‌تواند بسیار مفید باشد. بهترین هاست وردپرس هاستی است که از‌نظر بک‌آپ‌گیری در بهترین سطح ممکن قرار داشته باشد. 

۵. مقیاس‌پذیری

مقیاس‌پذیری سرور معیار دیگری است که نباید آن را دست‌کم گرفت. درصورتی‌که سرور مدنظرتان نتواند حجم مشخصی از ترافیک را مدیریت کند، احتمال ازکارافتادن وب‌سایتتان بسیار زیاد است. هاستی که انتخاب می‌کنید، باید به‌گونه‌ای باشد که بتواند سرورهای شما را به‌طور دستی یا خودکار مقیاس‌بندی کند. 

۶. پهنای باند

پهنای باند همان خصیصه‌ای است که ظرفیت هاست را برای انتقال داده در بازه زمانی خاصی مشخص می‌کند. اگر هاست مدنظر شما پهنای باند زیادی داشته باشد، وب‌سایتتان با سرعت بیشتری دردسترس کاربران قرار می‌گیرد. البته هنگام خرید باید به میزان منابع مورد‌نیاز و ترافیک وب‌سایت خود هم توجه کنید. 

۷. فضای دیسک یا فضای ذخیره‌سازی

بهترین هاست وردپرس آن است که فضای کافی برای ذخیره‌سازی ارائه دهد. علاوه‌بر این فضا، شما به فضایی برای محتوای ارسالی کاربرانتان نیاز دارید که آن را هم باید هاست وردپرس فراهم کند. برای مثال، اگر از کاربران بخواهید تصویر یا ویدئو ارسال کنند، به فضای ذخیره‌سازی هاست وردپرس نیاز دارید.

۸. آپ‌تایم مداوم

آپ‌تایم یا پایداری وب‌سایت مدت‌زمانی است که وب‌سایت شما فعال و دردسترس کاربران قرار دارد. هرچه این مدت‌زمان به ۱۰۰ نزدیک‌تر باشد، عملکرد هاست بهتر است. مجهز‌بودن به سرورهای پشتیبان و قرارگرفتن سرورهای پشتیبان در چندین مکان به وب‌سایتتان کمک می‌کند تا آپ‌تایم درخورتوجهی داشته باشد. همچنین، بهترین هاست وردپرس به شما تضمین می‌دهد تا در‌صورت از دسترس خارج‌شدن سرور، به شما خسارت بپردازد.

۹. اجرای خودکار به‌روزرسانی‌ها

اجرای به‌روزرسانی یکی از کارهای مهم در وب‌سایت وردپرس است که معمولاً مدیران انجامش را فراموش می‌کنند. هاست وردپرسی که به‌روزرسانی‌ها را به‌طور‌خودکار انجام دهد، می‌تواند از این نظر بسیار مفید باشد. 

برای اینکه بدانید هاست چیست؟ چه انواعی دارد و در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد مقاله زیر را بخوانید.

هاست چیست؟

هزینه بهترین هاست وردپرس چقدر است؟ 

یکی از معیارهای مهم برای خرید بهترین هاست وردپرس، هزینه آن است. هنگام خرید هاست مدنظر، باید دقت کنید به‌ازای هزینه پرداختی از امکانات مناسبی بهره‌مند می‌شوید. درمجموع، عوامل مختلفی روی هزینه بهترین هاست وردپرس تأثیر می‌گذار‌ند؛ ازجمله نوع هاست و کیفیت و پشتیبانی آن. ناگفته نماند نوع کسب‌وکار هم در این زمینه مؤثر است. برای مثال، بهترین هاست وردپرس برای وبلاگی ساده با بهترین هاست برای وب‌سایت فروشگاهی قیمت متفاوتی دارد.

خرید هاست ابری با قیمت مناسب و سرعت بالا

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

انتخاب هاست مناسب یکی از تصمیمات مهم به‌هنگام راه‌اندازی وب‌سایت است. در‌نظرگرفتن ویژگی‌های که در این مطلب از آموزش‌های هاست بلاگ پارس پک، درباره بهترین هاست وردپرس برشمردیم، به شما کمک می‌کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. درصورت داشتن هرگونه ابهام یا سؤال درباره این موضوع، آن را ازطریق کامنت با ما مطرح کنید. از دیدگاه شما، چه ویژگی‌های دیگری برای بهترین هاست وردپرس وجود دارد؟

 سؤالات متداول

۱. بهترین هاست وردپرس چیست؟ 

وردپرس میلیون‌ها قالب و افزونه رایگان یا پولی را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین، به یکی از بهترین بسترهای سایت‌ساز و مدیریت محتوا تبدیل شده است. در انتخاب بهترین هاست وردپرس، باید توجه کنید که هاست مدنظر با قابلیت‌ها و افزونه‌های مورد‌نیازتان سازگاری داشته باشد.

۲. ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس کدام‌ها هستند؟ 

در انتخاب بهترین هاست وردپرس، باید ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی، بک‌آپ‌گیری، پهنای باند، آپ‌تایم مناسب، مقیاس‌پذیری و به‌روزرسانی خودکار را مدنظر قرار دهید. 

۳. قیمت بهترین هاست وردپرس چقدر است؟ 

هزینه بهترین هاست وردپرس به عوامل مختلفی مانند کیفیت و پشتیبانی و نوع کسب‌وکار بستگی دارد.

۴. چگونه بهترین هاست وردپرس را تهیه کنیم؟ 

با آگاهی از ویژگی‌های بهترین هاست وردپرس، می‌توان بهترین هاست وردپرس را تهیه کرد. این ویژگی‌ها به شما می‌کنند تا هنگام خرید هاست، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم