راهنمای خرید هاست فرانسه برای کسب‌و‌کارهای ایرانی

هاست فرانسه چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
چهارشنبه 25 خرداد 1401
مطالعه: ۱۰ دقیقه ۰ نظر ۳۴۹ بازدید

هاست فرانسه از بهترین هاست‌های خارجی است که می‌توانید برای کسب‌وکارهای خود خریداری کنید. هاست پرسرعت فرانسه توسط شرکت OVH فرانسه که یکی از دیتاسنترهای بزرگ‌ و امن‌ دنیا را دراختیار دارد، پشتیبانی می‌شود. استفاده از هاست باکیفیت و با پایداری مناسب می‌تواند به سرعت بیشتر و کیفیت بهتر ارائه خدمات در وب‌سایت شما و در نتیجه پیشرفت کسب‌وکار کمک کند.

درعین‌حال، اگر سرویسی هاست اشتباه را انتخاب کنید، هزینه‌های مالی و زمانی برای شما خواهد داشت. در این مطلب از سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، بیشتر درباره هاست پرسرعت فرانسه صحبت می‌کنیم. این نکات به شما کمک می‌کند تا قبل از خرید هاست فرانسه اطلاعات مفیدی کسب کنید.

خرید هاست خارج با آی‌پی خارجی از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی خارجی خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست خارج پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

هاست فرانسه چیست؟

هاست فرانسه (French Host) به سرویس میزبانی گفته می‌شود که سرور اصلی آن در کشور فرانسه باشد و آی‌پی فرانسه را داشته باشد. هاست پرسرعت فرانسه برای وب‌سایت‌هایی بهترین گزینه است که کاربران اروپایی دارند یا فریلنسرهایی که با شرکت‌های فرانسوی کار می‌کنند.

زمانی‌که به‌دنبال خرید هاست هستید، دو گزینه اصلی پیش‌ روی شما قرار می‌گیرد: هاست ایرانی و هاست خارجی. معمولاً در بین هاست‌های خارجی، هاست‌های اروپا به‌دلیل کیفیت دیتاسنترها طرفداران بیشتری دارند. یکی از انواع هاست خارجی اروپا، هاست فرانسه است.

دیتاسنترهای این نوع هاست در کشور فرانسه قرار دارند و از کیفیت مطلوبی بهره می‌برند. علاوه‌براین، برای هاست‌های فرانسه از بهترین و جدیدترین سیستم‌های سخت‌افزاری استفاده شده است. با خرید هاست پرسرعت فرانسه برای کسب‌وکار خود، می‌توانید به افزایش سرعت وب‌سایتتان کمک کنید. شما می‌توانید انواع هاست لینوکس فرانسه یا هاست ویندوز، انواع هاست با کنترل پنل‌های مختلف، هاست با CMSهای متفاوت و… را انتخاب کنید.

هاست فرانسه پایداری و دسترس‌پذیری بالایی دارد و می‌توانید با استفاده از آن خدماتتان را به‌صورت امن و مطمئن به کاربران ارائه دهید. استفاده از این سرویس در سئو و تجربه کاربری مؤثر است. چراکه منابع سرورهای پرقدرت مستقر در کشور فرانسه را دراختیارتان قرار می‌دهد. برای سرویس‌دهی به کاربران با سرعت و قدرت کم‌نظیر سرویس میزبانی فرانسه با قابلیت‌هایی همچون کنترل‌پنل سی‌پنل یا دایرکت‌ادمین، مقیاس‌پذیری درخورتوجه و… بهترین انتخاب برای شما است. 

مزایای هاست فرانسه

هاست فرانسه یا هاست ایرانی؟ پاسخ این سوال به ویژگی‌های هر‌یک از آن‌ها، نوع کسب‌وکار و وب‌سایت، موقعیت مخاطبان و… بستگی دارد. برای مثال، اگر اغلب مشتریان شما در داخل کشور هستند، هاست ایرانی سرعت بیشتری برایتان به‌همراه دارد. هاست میزبانی فرانسه اما  به دلیل موقعیت دیتاسنترها، کیفیت بالاتری دارد. پس برای انتخاب سرویس میزبانی، باید تمام این نکات را در نظر بگیرید.

برخی از مزایای مهم خرید هاست فرانسه ازاین‌قرارند:

۱. کیفیت و پایداری هاست فرانسه

همان‌طور‌که قبلاً هم گفتیم، انواع هاست‌های خارجی مانند هاست‌های فرانسه به‌دلیل اینکه از سیستم‌های سخت‌افزاری به‌روز  استفاده می‌کنند، پایداری و کیفیت مناسبی دارند.

۲. سرعت بیشتر

هاست میزبانی فرانسه سرعت بیشتری برای وب‌سایت شما فراهم می‌کند و به همین دلیل اگر مشتریان خارجی دارید، باید از آن استفاده کنید.

۳. امکان نصب و استفاده راحت‌تر پلاگین‌ها وردپرس

هاست فرانسه دسترسی بیشتری در وردپرس را فراهم می‌کند. برخی از افزونه‌ها و پلاگین‌های سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای استفاده در داخل ایران در‌دسترس نیستند؛ به‌همین‌دلیل، اگر به‌دنبال دسترسی بیشتری برای بهینه‌سازی وب‌سایت وردپرسی خود هستید، استفاده از هاست خارجی مانند هاست‌های فرانسه می‌تواند برایتان مفیدتر باشد.

۴. اثر مثبت روی سئو سایت

از‌آن‌جا‌که سرورهای هاست ایران در داخل کشور قرار دارند و گاهی ممکن است ناپایداری نسبی در اتصال روبات‌های موتورهای جست‌وجو به شبکه در ایران رخ دهد، جست‌وجوگرهای گوگل نمی‌توانند درون وب‌سایت خزش یا کراول (Crawl) کنند. در‌نتیجه، وب‌سایت‌هایی که از هاست ایران استفاده می‌کنند، در رتبه‌های پایین‌تری قرار می‌گیرند؛ اما استفاده از هاست پرسرعت فرانسه می‌تواند این مشکل را کاهش دهد.

۵. کیفیت چشمگیر شبکه دیتاسنتر

شرکت بزرگی مانند OVH فرانسه مسئولیت نگه‌داری دیتاسنترهای هاست فرانسه را برعهده دارد. همین امر باعث می‌شود تا بسیاری از شبکه‌های دیتاسنتر از کیفیت بهتری برخوردار و مطمئن‌تر باشد.

۶. امنیت فراوان هاست فرانسه

هاست فرانسه نیز مانند سایر سرورهای خارجی به‌دلیل قوانین سفت و سختی که برای حراست از داده‌ها وجود دارد، از امنیت بیشتری بهره می‌برند.

خرید هاست فرانسه
خرید هاست فرانسه چه مزایایی دارد؟

کاربرد هاست فرانسه

حالا که می‌دانیم هاست فرانسه چیست و چه مزایایی دارد، بیایید به یکی از سؤال‌های مهم مرتبط با این نوع میزبانی جواب دهیم: هاست‌ فرانسه چه کاربردهایی دارد؟

خرید هاست فرانسه به‌دلیل امنیت و پایداری و کیفیت چشمگیر، گزینه مناسبی برای وب‌سایت‌هایی است که می‌خواهند در رتبه‌های برتر موتورهای جست‌وجو قرار گیرند. همچنین، وب‌سایت‌هایی مانند وب‌سایت‌های دانلود یا وب‌سایت‌های آموزشی به‌دلیل نیاز به سرعت بیشتر برای بارگیری صفحه‌ها، هاست پرسرعت فرانسه را ترجیح می‌دهند.

وب‌سایت‌های فروشگاهی نیز به‌دلیل جمع‌آوری و نگه‌داری داده‌های مهم مشتریان مانند اطلاعات بانکی، به امنیت بیشتری احتیاج دارند که با هاست ایمن خارجی تأمین می‌شود. برای کارهای زیر خرید هاست فرانسه را پیشنهاد می‌کنیم:

●   اگر به بهبود سئو اهمیت می‌دهید.

●   اگر تجربه کاربری در وب‌سایت شما اهمیت دارد.

●   اگر به سرعت بیشتر در وب‌سایت نیاز دارید.

●   اگر فروشگاه اینترنتی هستید.

●   اگر وب‌سایت دانلود مانند دانلود بازی و موسیقی هستید.

●   اگر به‌عنوان وب‌سایت آموزشی فعالیت می‌کنید.

همه چیز درباره ویژگی‌ها، مزایا، معایب، نکات کاربردی خرید و تاثیر هاست بر سئو را در مقاله زیر بخوانید.

هاست چیست؟

انواع هاست فرانسه

زمانی‌که در اینترنت برای خرید هاست جست‌وجو می‌کنید، می‌بینید که انواع مختلفی از سرویس‌های هاست میزبانی فرانسه وجود دارند. هریک از این سرویس‌ها با قابلیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی طراحی شده‌اند و می‌توانند کاربردهای متفاوتی داشته باشند. در‌ادامه، برخی از انواع مهم هاست پرسرعت فرانسه را معرفی می‌کنیم.

انواع هاست فرانسه بر اساس سیستم عامل

هاست فرانسه بر اساس سیستم عامل به‌دو دسته‌ ویندوز و لینوکس تقسیم می‌شود.

۱. هاست لینوکس فرانسه

هاست لینوکس فرانسه را مبتنی بر لینوکس که یکی از سیستم‌عامل‌های محبوب برای وب‌سایت‌هاست، طراحی کرده‌اند. هاست لینوکس فرانسه از زبان برنامه‌نویسی PHP پشتیبانی و معمولاً از کنترل پنل‌های cPanel و DirectAdmin برای مدیریت آن استفاده می‌کند. البته می‌توان از کنترل پنل پلسک هم استفاده کرد.

۲. هاست ویندوز فرانسه

هاست فرانسه مبتنی بر ویندوز را برای وب‌سایتی که با کمک تکنولوژی برنامه‌نویسی ویندوز طراحی شده است، تهیه کنید. این نوع وب‌سایت‌ها معمولاً با زبان برنامه‌نویسی ASP طراحی شده‌اند.

انواع هاست فرانسه بر اساس کنترل پنل

هاست فرانسه ازنظر کنترل‌پنل انواع مختلفی را شامل می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به هاست سی پنل فرانسه و… اشاره کرد.

۱. هاست سی پنل فرانسه

هاست سی پنل برای وب سایت‌هایی است که سیستم‌عامل آن با کنترل پنل cPanel سازگار است. سی پنل یکی از کنترل پنل‌های محبوب‌ است.  شما می‌توانید هاست سی پنل فرانسه را برای وب‌سایت‌های لینوکس و مبتنی‌بر PHP بخرید.

۲. هاست دایرکت ادمین فرانسه

هاست فرانسه با کنترل پنل دایرکت ادمین هم در دسترس است. دایرکت ادمین نیز جزو کنترل پنل‌های پرطرفدار است که براساس سیستم‌عامل لینوکس و زبان برنامه‌نویسی PHP طراحی شده است.

علاوه‌بر این دو کنترل پنل، کنترل پنل‌های دیگری هم وجود دارند؛ مانند پلسک (Plesk) و Kloxo.

انواع هاست فرانسه براساس سیستم مدیریت محتوا یا CMS

هاست میزبانی فرانسه را براساس سیستم‌های مدیریت محتوا نیز می‌توان به چند دسته تقسیم کرد. همه ما با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا هستیم. وردپرس یکی از سرویس‌های CMS محبوب است و معمولاً در انواع هاست‌های داخلی یا خارجی مانند هاست میزبانی فرانسه می‌توانید هاست وردپرس را انتخاب کنید. علاوه‌بر وردپرس، انواع دیگری از هاست‌ها براساس CMS وجود دارند؛ مانند هاست ووکامرس و هاست جوملا.

هاست لینوکس فرانسه
معرفی انواع هاست فرانسه ازنظر سییستم‌ عامل، کنترل‌ پنل و CMS

راهنمای خرید هاست فرانسه

هاست فرانسه باید با وب‌سایت یا نوع نیاز و کسب‌وکار شما سازگار باشد. باید سعی کنید که متناسب‌ترین هاست سازگار با نوع وب‌سایت کسب‌وکار خود را انتخاب کنید. برای مثال، اگر برای راه‌اندازی وب‌سایت خود از سیستم‌عامل لینوکس استفاده کرده‌اید، باید هاست لینوکس فرانسه را انتخاب کنید یا درصورت استفاده از CMS وردپرس، هاست وردپرس هم تهیه کنید. همچنین،ابعاد کسب‌وکار، ترافیک ورودی، میزان حجم داده‌های ذخیره‌سازی و سئو و تجربه کاربری توجه کنید. برای وب‌سایت‌های کوچک و روبه‌رشد هاست فرانسه بهترین انتخاب است. خرید هاست فرانسه نیاز به در نظر گرفتن نکاتی دارد که عبارت‌اند از:

۱. پشتیبانی

هاست فرانسه به پشتیبانی قوی نیاز دارد. ارائه‌دهنده هاست شما باید تیم پشتیبانی قدرتمندی داشته باشد تا در هر زمان، آماده پاسخ‌گویی به سؤالات شما باشند.

۲. بکاپ‌گیری

ارائه‌دهندگان سرویس‌های هاست میزبانی فرانسه معمولاً امکان بکاپ‌گیری و تهیه نسخه پشتیبان را فراهم می‌کنند تا در مواقع لزوم، بتوانید اطلاعات وب‌سایت را بازیابی کنید.

۳. خدمات مختلف شرکت ارائه‌کننده هاست

خرید هاست فرانسه از شرکت‌های مختلف ارائه هاستینگ ممکن است. هر یک از این شرکت‌ها ویژگی‌های مختلفی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهند. برای مثال، برخی از آن‌ها درکنار سرویس‌های پیش‌فرض خود امکان طراحی سرویس‌های اختصاصی کاملاً متناسب با نیاز شما را فراهم می‌کنند.

۴. امنیت هاست

امنیت هاست از‌جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید. شما باید بستری را فراهم کنید تا اطلاعات وب‌سایت و مشتریان خود را به بهترین نحو نگه‌داری و حفاظت کنید. معمولاً هاست پرسرعت فرانسه به‌دلیل استفاده از دیتاسنترهای OVH فرانسه از امنیت بسیار زیادی برخوردار است.

۵. آپ‌تایم

هاست پرسرعت فرانسه از نرخ آپ‌تایم مناسبی برخوردار است. هرچه نرخ آپ‌تایم بیشتر باشد، بدین‌معنی است که وب‌سایت شما زمان‌های کمتری را دچار مشکل یا اصطلاحاً داون (Down) می‌شود.

قیمت هاست فرانسه

هاست فرانسه را در مرورگر خود جستجو کنید و می‌بینید که شرکت‌های زیادی انواع و سرویس‌های مختلف آن را ارائه می‌کنند.خرید هاست فرانسه از هر‌یک از این شرکت‌ها ممکن است با ویژگی‌های مختلف و البته قیمت‌های متفاوتی همراه باشد.

مهم است بتوانید وب‌سایت‌هایی را پیدا کنید که بهترین انواع هاست با قابلیت‌های متعدد و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه را ارائه می‌کنند. معمولاً قیمت هاست براساس میزان فضای در‌دسترس، ترافیک ماهانه، قدرت پردازشگر، RAM، لوکیشن و‌… تغییر می‌کند. قیمت هاست‌های خارجی مانند هاست فرانسه هم قطعاً گران‌تر از هاست‌های ایران است.

خرید هاست با سرعت بالا برای مدیریت وب‌سایت‌ها

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

هاست فرانسه به دلیل قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، یکی از بهترین هاست‌های خارجی است که می‌توانید برای کسب‌وکارهای مختلفی از آن استفاده کرد. هاست میزبانی فرانسه با وجود اینکه قیمت گران‌تری از هاست ایران دارد؛ اما مزایای دیگری مانند پایداری و امنیت بیشتر را ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید هاست فرانسه را بخرید و می‌خواهید با مزایا و کاربرد آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله از آموزش‌های هاست بلاگ پارس پک را به‌دقت مطالعه کنید. همچنین شما می‌توانید نظرات خود را در مورد این هاست در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

هاست فرانسه به هاستی گفته می‌شود که دیتاسنترهای آن در شهر پاریس، پایتخت کشور فرانسه، قرار گرفته است. این هاست از کیفیت مناسبی برخوردار است و از ویژگی‌های مهم‌ آن می‌توان به سرعت فراوان، کیفیت و پایداری مطلوب، امکان نصب و استفاده راحت‌تر پلاگین‌ها وردپرس و امنیت بسیار زیاد اشاره کرد.

سؤالات متداول

۱. انواع هاست فرانسه کدام است؟

این هاست را می‌توانید در انواع مختلفی از‌جمله هاست لینوکس فرانسه یا هاست ویندوز و هاست cPanel یا پلسک یا دایرکت ادمین و هاست وردپرس یا ووکامرس یا جوملا تهیه کنید.

۲. مزایای خرید هاست فرانسه چیست؟

این نوع هاست امنیت فراوان، پایداری بیشتر، سرعت کم‌نظیر، کیفیت مطلوب دیتاسنترها، امکان نصب راحت‌تر پلاگین‌ها و… را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.

۳. برای خرید هاست میزبانی فرانسه به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در زمان خرید، باید به ویژگی‌هایی نظیر پشتیبانی، بکاپ‌گیری، خدمات مختلف شرکت ارائه‌کننده و امنیت توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم