بهترین هاست ایران چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Avatar
نویسنده: لیلا محمدی
چهارشنبه 20 مهر 1401
مطالعه: ۱۴ دقیقه ۰ نظر ۸۷۹ بازدید

بهترین هاست ایران کدام است و چه ویژگی‌هایی دارد؟ هاست‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی اطلاعات و میزبانی وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها وجود دارند که شناخت آن‌ها می‌تواند در کیفیت سرویس‌دهی به کاربران مؤثر باشد. هاست ایران یکی از سرویس‌های میزبانی مهمی است که وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دارای بازدیدکننده ایرانی و IP ایران از آن استفاده چشمگیری می‌کنند.

براساس موقعیت جغرافیایی، سرویس‌های میزبانی را می‌توان به دو دسته هاست ایران و هاست خارج تقسیم‌بندی کرد. هر‌کدام از این دو دسته‌ مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. در این مقاله از آموزش‌های هاست، می‌خواهیم شما را با بهترین هاست ایران و ویژگی‌های آن بیشتر آشنا کنیم. اگر به‌‌دنبال شناخت هاست ایران و مزیت‌ها و نحوه خرید آن از بهترین شرکت‌های هاستینگ هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

خرید هاست ایران برای مدیریت وب‌سایت‌ها از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌ میزبانی ایران خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست ایران پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

بهترین هاست ایران چیست؟

به‌زبان ساده، هاست یا سرویس میزبانی وب بخشی از سرور است که می‌توان اطلاعات وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها را در آن ذخیره‌ کرد. با قرار‌دادن اطلاعات وب‌سایت در هاست، کاربران می‌توانند به وب‌سایت شما دسترسی پیدا کنند و محتوای مدنظرشان را ببینند. به سرویس‌های میزبانی که دیتاسنتر سرورهایشان در ایران قرار دارد، هاست ایران می‌گویند. استفاده از هاست ایران در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که عمده کاربرانشان در موقعیت جغرافیایی ایران قرار دارند، باعث می‌شود محتوای درخواستی با سرعت بیشتری به آنان نمایش داده شود.

در‌واقع، هر‌چه موقعیت جغرافیایی کاربران با سرویس‌دهندگان کمتر باشد، سرعت سرویس‌دهی بیشتر خواهد بود. با خرید هاست ایران، IP ایران به وب‌سایت‌ها تعلق می‌گیرد. ظهور سرویس‌های میزبانی ایران از سال ۱۳۸۷ شروع‌ شد و شواهد نشان می‌دهد که از‌لحاظ کیفیت، سرویس میزبانی ایران با هاست خارج برابری می‌کند و می‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای کاربران خود باشد.

خرید سرور ابری پارس پک

انواع بهترین هاست ایران 

بهترین هاست ایران براساس کاربرد، موقعیت جغرافیایی، نوع سیستم‌عامل و میزان منابع به انواع مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود. برای انتخاب بهترین سرویس میزبانی ایران، باید به عوامل مختلفی توجه کنید. برای مثال، درصورت داشتن وب‌سایت بزرگ و پربازدید از لوکیشن ایران، باید به‌دنبال هاست اختصاصی ایران باشید و خرید هاست‌ اشتراکی نمی‌تواند پاسخ‌گوی نیازهای وب‌سایتتان باشد. همچنین، وب‌سایت‌های کوچک و کم‌ترافیک باید به خرید هاست اشتراکی ایران فکر کنند؛ زیرا هزینه مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد و به نیازهای وب‌سایتشان هم پاسخ می‌دهد. در‌ادامه، انواع هاست ایران و ویژگی‌هایشان را بیشتر توضیح خواهیم داد.

۱. هاست اشتراکی ایران

در هاست اشتراکی ایران که دیتاسنتر سرویس‌دهنده‌های آن در ایران قرار دارد، منابع یک سرور به‌صورت اشتراکی بین چندین وب‌سایت به‌اشتراک گذاشته می‌شود. بنابراین، منابع این هاست اعم از فضای رم، سی‌پی‌یو، پهنای باند، درایو ذخیره‌سازی و… بین ۱ تا ۵۰۰ وب‌سایت به‌صورت مشترک استفاده می‌شود. از مزایای این سرویس می‌توان به قیمت ارزان آن اشاره کرد که برای وب‌سایت‌های کوچک و افراد مبتدی بهترین انتخاب است.

برای اینکه دقیقا بدانید سرویس هاست چیست و چه کاربردهایی دارد مقاله زیر را بخوانید.

هاست چیست؟

۲. هاست وردپرس ایران

بهترین هاست وردپرس ایران برای وب‌سایت‌های وردپرسی مناسب است و ویژگی‌ها و منابع آن برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس بهینه شده است. به‌منظور میزبانی وب‌سایت‌های وردپرسی به سرورهایی با منابع قدرتمند و سریع نیاز است تا بتواند حجم گسترده‌ای از منابع را نگه‌داری و به درخواست‌های متعدد کاربران پاسخ دهد. از‌این‌رو، هاست ایران براساس ویژگی‌های هسته وردپرس و الزامات امنیتی آن ساخته شده است. از این سرویس می‌توان برای سایر سی‌ام‌اس‌ها نیز استفاده کرد و تنها مختص وردپرس نیست؛ هرچند بهتر است فقط برای سیستم مدیریت محتوای WordPress استفاده شود.

خرید هاست ایران

هاست ایرانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

۳. هاست ابری ایران

در هاست‌ ابری، از منابع چندین سرور به‌صورت مشترک و موازی برای سرویس‌دهی به وب‌سایت‌ها استفاده می‌شود. این هاست از‌لحاظ امنیت و سرعت عملکردی بهتری از سایر سرویس‌های میزبانی دارد و در‌‌برابر نفوذ و حمله‌های هکرها مقاوم‌تر است. در هاست ابری ایران، هزینه به‌ازای منابع مصرفی محاسبه می‌شود و به پرداخت هزینه برای منابع بلا‌استفاده نیازی نیست. از ویژگی‌های سرویس میزبانی ابری ایران می‌توان به هزینه ارزان و مقیاس‌پذیری درخورتوجه و افزونگی داده در آن اشاره کرد.

۴. هاست اختصاصی ایران

در هاست اختصاصی ایران، تمام منابع یک سرور فقط در‌اختیار یک وب‌سایت قرار می‌گیرد. در این صورت، بهترین کیفیت خدمت‌رسانی را تجربه خواهید کرد و می‌توانید به تعداد زیادی از مخاطبان سرویس‌دهی کنید. اگرچه هاست ایران برای سرویس‌دهی به کاربران ایرانی و IP ایران بهترین گزینه است، کیفیت آن منافاتی برای بازدیدکنندگان خارجی ندارد و می‌تواند با سرعت و قدرت زیاد صفحات و محتوای وب‌سایت و اپلیکیشن‌ها را برای کاربران حاضر در خارج از ایران بارگذاری کند. از این سرویس می‌توان برای وب‌سایت‌های بزرگ و پربازدید با حداکثر ۱۰۰هزار بازدید ماهانه استفاده کرد.

بهترین هاست ایرانی

انواع هاست ایران شامل چه مواردی هستند؟

مزایا و معایب بهترین هاست ایران چیست؟

سرویس‌های میزبانی مزایا و معایب خاص خود را دارند که با شناخت قوت‌ها و ضعف‌های آن‌ها انتخاب بهترین هاست ایران ساده‌تر می‌شود. در‌ادامه، به برخی از این مزایا و معایب اشاره می‌کنیم.

۱. مزایای هاست ایران

  • ایجاد فیلترینگ در دسترسی به وب‌سایت اختلال ایجاد نمی‌کند.
  • کاربران لوکیشن ایران با سرعت بیشتری به صفحات و محتوای وب‌سایت و اپلیکیشن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند.
  • ریسک اعمال تحریم و محدودیت‌های این‌چنینی برای هاست ایران وجود ندارد.
  • دسترسی شرکت‌های سرویس‌دهنده به هاست بیشتر است و با مدیریت بهتر آن، خدمات باکیفیت‌تری ارائه می‌دهند.
  • هزینه آن درمقایسه‌با نمونه‌های خارجی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

۲. معایب هاست ایران

  • هاست ایران سرعت کمتری برای بازدیدکنندگان کشورهای خارجی دارد.
  • درصورت فیلترشدن وب‌سایت‌های دارای IP ایران، امکان دسترسی به آن‌ها با VPN هم وجود نخواهد داشت.
هاست ایرانی یا خارجی؟

نقات قوت و ضعف هاست ایرانی چیست؟

بهترین هاست ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

هاست ایران آپ‌تایم چشمگیری دارد و کاربران ۲۴‌ساعته در ۷ روز هفته می‌توانند به محتوای درخواستی‌شان دسترسی داشته باشند. به مدت‌زمان دسترس‌پذیری وب‌سایت بدون قطعی در دوره‌ای مشخص (مثلاً یک ماه) آپ‌تایم یا پایداری (ثبات) وب‌سایت می‌گویند. هاست ایران پایداری کم‌نظیری برای کاربران لوکیشن ایران فراهم می‌کند. این موضوع در سئو وب‌سایت هم مؤثر است و باعث کسب رتبه‌های بهتر در موتورهای جست‌وجو می‌شود. همچنین، سرویس‌های میزبانی ایران امنیت فراوانی دارند و در‌مقابل انواع نفوذ و حمله‌های هکرها مقاوم‌اند. از دیگر ویژگی‌های مهم این سرویس‌ها می‌توان به قابلیت مقیاس‌پذیری درخورتوجه و استفاده از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای مناسب اشاره کرد.

نکات مهم مربوط به خرید هاست نامحدود را در مقاله زیر بخوانید.

هاست نامحدود چیست؟

هاست ایران برای کدام کسب‌‌وکارها مناسب است؟

  • کسب‌وکارهای استارت‌آپی که منابع مالی محدودی دارند و به‌دنبال سنجش بازار هستند.
  • پروژه‌های دانشجویی که برای مدت‌زمان محدود می‌خواهند وب‌سایت یا اپلیکیشن خود را در فضای اینترنت به استادان یا کاربران خود ارائه دهند.
  • کسب‌وکارهای اینترنتی برگزار‌کننده رویدادهای آموزشی و تفریحی و فرهنگی که برای مدیریت رویداد طراحی شده‌اند.
  • برای بخش خبری و فرهنگی و آموزشی سازمان‌های دولتی و شرکتی و صنعتی که عمده بازدیدکنندگان و ترافیک دریافتی آن‌ها از موقعیت جغرافیایی ایران است.
بهترین هاست ایرانی کدام است؟

هاست ایران مناسب کدام کسب‌‌وکارها است؟

نکات مهم حین خرید بهترین هاست ایران

برای انتخاب و خرید بهترین هاست ایران، باید به نکات مهمی توجه کنید. از‌جمله این نکات عبارت‌اند از:

۱. آپ‌تایم 

خرابی و قطعی وب‌سایت باعث ریزش مخاطبان و افت رتبه سئو وب‌سایت می‌شود. با دان‌شدن (Down) وب‌سایت، سود، مخاطبان، اعتبار و سئو وب‌سایتتان به‌خطر می‌افتد. بنابراین، هنگام خرید بهترین هاست ایران به دسترس‌پذیری آن باید توجه کنید. بیشتر سرویس‌دهندگان هاستینگ آپ‌تایم ۹۹.۹۹درصد را تضمین می‌کنند؛ اما این موضوع باید در واقعیت ثابت شود. بنابراین، همیشه سعی کنید از شرکت‌های معتبر هاست ایران را تهیه کنید.

۲. پشتیبانی

ارائه پشتیبانی ۲۴‌ساعته و پاسخ به پرسش‌ها و مشکلات احتمالی نصب و راه‌اندازی و استفاده از هاست ایران از دیگر نکات مهم است. باید مطمئن شوید که در شرایط بحرانی، کارشناسان متخصص و کاربلدی وجود دارند که پاسخ‌گوی سریع پرسش‌های شما باشند. همچنین علاوه‌بر سیستم تیکت، بهتر است امکان استفاده از چت آنلاین و تماس هم وجود داشته باشد.

۳. پشتیبان‌گیری

بک‌آپ‌گیری از داده‌های مهم یکی دیگر از کارهای اساسی‌‌ای است که کسب‌وکارهای اینترنتی روزانه یا هفتگی یا ماهانه باید انجام دهند. در هاست ایران، باید امکان پشتیبان‌گیری از دیتابیس و اطلاعات به‌صورت دوره‌ای فراهم باشد تا در‌صورت نیاز، بتوان نسخه پشتیبان را بازگردانی کرد.

۴. امنیت

همیشه حمله‌ها و نفوذ‌های هکرها و افراد ناشناس با هدف دردست‌گرفتن منابع وب‌سایت اتفاق می‌افتند. بنابراین، مطمئن شوید که دیتابیس و اطلاعات قرار‌گرفته در سرویس میزبانی امنیت کافی داشته باشد. همچنین، نصب نرم‌افزارها و فایروال‌های امنیتی روی وب‌سایت را فراموش نکنید.

در مقاله زیر معرفی و راهنمای خرید هاست ویندوز را بخوانید.

هاست ویندوز چیست؟

۵. مقیاس‌پذیری

امکان ارتقای منابع از دیگر ویژگی‌هایی است که باید بهترین هاست ایران داشته باشد. وب‌سایت‌ها در طول زمان با بزرگ‌تر و گسترده‌تر شدن خدمات و افزایش مخاطبان به منابع بیشتری نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین، باید قابلیت افزایش منابع به‌سرعت فراهم باشد تا با وب‌سایت مشکلات احتمالی روبه‌رو نشود.

۶. سخت‌‌افزار و نرم‌افزارهای به‌روز

هاست ایران زمانی ارزشمند است که دیتاسنتر و سرورهای آن با تکنولوژی به‌روز و سخت‌افزارهای حرفه‌ای طراحی شده باشد. ازاین‌رو، هنگام خرید به نوع کنترل‌پنل میزبانی وب، پایگاه‌داده، تعداد زیر‌دامنه‌های مجاز، زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی‌شده، نوع سیستم‌عامل ویندوز یا لینوکس و… توجه کنید.

۷. پهنای باند

پهنای باند معیاری برای اندازه‌گیری میزان داده ردوبدل‌شده میان وب‌سایت و بازدیدکنندگان است که معمولاً در بازه زمانی مشخصی (مثل ماهانه) ارائه می‌شود. پهنای باند یا ترافیک ماهانه سرعت انتقال داده را با واحد بیت یا بایت در ثانیه نشان می‌دهد. شرکت‌های میزبانی هاستینگ براساس میزان پهنای باند مجاز هاست از شما هزینه دریافت می‌کنند؛ درحالی‌که گاهی اوقات ممکن است براساس میزان پهنای باند مصرف‌شده هزینه هاست تعیین شود. دسترس‌پذیری و عملکرد وب‌سایت تحت‌تأثیر پهنای باند است و باید به‌صورت دوره‌ای نیازهای فعلی و آینده پهنای باند را برآورد کنید.

۸. سرعت

بارگذاری صفحات و محتوای وب‌سایت برای کاربران بسیار مهم است و نقش اساسی در سئو وب‌سایت شما ایفا می‌کند. بسیاری از کاربران به استفاده از وب‌سایت‌های کُند علاقه‌ای ندارند و از‌دست‌دادن مخاطبان نیز به‌معنای کاهش درآمد و محبوبیت وب‌سایت خواهد بود. بنابراین هنگام خرید هاست ایران، سرعت را به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی مدنظر قرار دهید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای آنلاین به‌منظور بررسی و مقایسه سرعت سرورها استفاده کنید. شرکت‌های هاستینگ معتبر معمولاً از جدیدترین درایوهای ذخیره‌سازی SSD و HHD و NVME استفاده می‌کنند و پهنای باند مناسبی نیز دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

۹. ذخیره‌سازی

مقدار فضای دیسک برای ذخیره‌سازی و پشتیبانی از وب‌سایت از دیگر عوامل ضروری برای خرید هاست ایران است. نیاز به فضای ذخیره‌سازی برای دیتابیس‌های در حال رشد و صفحات و محتوای  وب‌سایت روز‌به‌روز بیشتر حس می‌شود. به‌همین‌دلیل، باید فضای کافی متناسب با نیازتان را انتخاب کنید. برخی از سرویس‌های میزبانی فضای ذخیره‌سازی محدود و برخی دیگر فضای ذخیره‌سازی نامحدود را در‌اختیار وب‌سایت‌ها قرار می‌دهند. بررسی هزینه‌های خرید هاست با فضای ذخیره‌سازی مشخص می‌تواند کمک زیادی به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و رفع نیازهای احتمالی وب‌سایت کند. همچنین بعد از راه‌اندازی، باتوجه‌به وضعیت وب‌سایت می‌توانید نیازهای آینده به فضای ذخیره‌سازی را بررسی کنید و تخمین بزنید.

۱۰. حساب ایمیل و ویژگی‌های آن

با خرید هاست ایران این امکان برایتان فراهم می‌شود تا برای حفظ ارتباط خود با مشتریان از حساب ایمیل متصل به دامنه استفاده کنید. براساس نوع میزبانی خریده‌شده، می‌توانید یک یا چندین حساب برای ارسال و دریافت ایمیل داشته باشید. استفاده از حساب‌های چندگانه علاوه‌بر اینکه سازمانتان را بزرگ‌‌تر و حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد، باعث افزایش اعتماد مشتریان می‌شود. همچنین، با حساب‌های چندگانه می‌توانید فعالیت‌های تبلیغاتی را از فعالیت‌های تجاری به‌طورجداگانه سازمان‌دهی کنید.

بدین‌ترتیب، در سرویس میزبانی مدنظرتان باید امکان حذف و نگه‌داری و ایجاد ایمیل‌‌های مورد‌نیاز فراهم باشد. قابلیت‌های مختلف ایمیل این امکان را فراهم می‌کند تا چند سرویس و فرمت ایمیل را انتخاب کنید. همچنین، امکان ارسال ایمیل، پاسخ‌گویی خودکار، ذخیره پیش‌نویس، بایگانی‌ها، افزودن مخاطبان و… از دیگر ويژگی‌های سرویس ایمیل است.

راهنمای خرید بهترین هاست برای سازمان‌های بزرگ را در مقالات زیر بخوانید.

هاست سازمانی چیست؟

۱۱. ظرفیت دامنه

تمامی وب‌سایت‌ها نام‌ دامنه منحصربه‌فرد خود را دارند که کاربران با آن می‌توانند به وب‌سایت دسترسی پیدا کنند. بسیاری از صاحبان وب‌سایت علاوه‌بر دامنه اصلی، خرید چندین دامنه با پسوند‌های مختلف را در اولویت قرار می‌‌دهند؛ زیرا اگر شخص دیگری بتواند دامنه انتخابی را با پسوندهای مختلف بخرد، به‌نوعی اصالت و تشخیص نام دامنه به‌خطر می‌افتد. برای مثال، درصورت خرید دامنه parspack.com، رقبا می‌توانند این دامنه را با پسوندهای parspack.net یا ORG و BIZ بخرند و با این کار از دامنه سوءاستفاده و آن را تضعیف کنند. بنابراین، سرویس‌دهنده‌ای انتخاب کنید که از طیف گسترده‌ای از خدمات نام دامنه، نام‌های دامنه اضافی در کنار دامنه اصلی (Aliases) و ادان دامین (Addon Domain) و ساب‌دامین (Sub-Domain) پشتیبانی کند. با این کار می‌توانید یکپارچگی دامنه را حفظ کنید.

۱۲. کنترل‌پنل

به‌دنبال سرویس‌دهنده‌ای باشید که رابط کاربری مناسبی برای مدیریت بخش‌های مختلف وب‌سایت و سرویس میزبانی به شما ارائه دهد. کنترل‌پنل باید از رابط کاربری ساده برخوردار و سرعت دسترسی مناسبی داشته باشد. فراموش نکنید که کنترل‌پنل‌ها عملکرد یکسانی به شما ارائه نمی‌دهند. آن‌ها رابط گرافیکی ساده‌ای دارند و باعث می‌شوند بدون نیاز به کدنویسی تنظیمات لازم را اِعمال کنید.

از معروف‌ترین رابط‌های کاربری گرافیکی می‌توان به سی پنل (cPanel) و دایرکت ادمین (Direct Admin) و پلسک (Plesk) اشاره کرد. کنترل‌پنل انتخابی باید این امکانات را برای کاربران فراهم کنند: انتقال فایل (FTP) برای آپلود فایل‌ها، دسترسی پوسته ایمن (SSH) برای افزایش امنیت داده‌های ردو‌بدل‌شده بین وب‌سایت و کاربران، پروتکل‌های دسترسی از راه دور و داده‌های مفید مثل آمار بازدیدکنندگان.

تفاوت هاست ایرانی و خارجی

برای خرید هاست ایران به چه نکاتی توجه کنیم؟

قیمت بهترین هاست ایران

هنگام خرید هاست ایران قیمت ازجمله عوامل مهم و تأثیرگذار است. شرکت‌های مختلف با‌توجه‌به تعداد دیتاسنترها، مشتری‌ها، محل قرارگیری دیتاسنترها و هزینه‌های جاری هاستینگ قیمت هاست ایران را تعیین می‌کنند. نکته مهم درباره قیمت هاست ایران، تأثیرنپذیرفتن مستقیم از تغییر و نوسان‌ دلار است؛ زیرا قیمت آن از داخل ایران تعیین می‌شود. این در حالی است که قیمت دامنه و سرور و هاست خارج با نوسان دلار دچار تغییر می‌شود.

هاست ایران منابع را از نزدیک‌ترین موقعیت به کاربران ارسال می‌کند و هزینه ارزان‌تری نسبت‌به هاست خارج دارد. شما می‌توانید انواع سرویس میزبانی وب ایران نظیر هاست وردپرس ایران، هاست اشتراکی یا اختصاصی ایران و… را بر اساس نیاز کسب‌وکارتان تهیه کنید. با خرید هاست ایران از محدودیت‌های دسترسی مصون می‌مانید و کاربران می‌توانند با سرعت بالایی به وب‌سایتتان دسترسی داشته باشند. اگر عمده کاربرانتان موقعیت و IP ایران دارند، هاست ایران بهترین انتخاب برایتان است.

خرید هاست پارس پک برای توسعه‌دهندگان

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

خرید بهترین هاست ایران برای کسب‌وکارهایی بسیار مهم است که بازدیدکنندگانشان IP ایران دارند. در این مطلب از مقالات سرویس‌های میزبانی، سعی کردیم با معرفی بهترین هاست ایران و ویژگی‌های آن، اطلاعات کافی برای خرید این سرویس میزبانی به شما ارائه دهیم. شرکت‌های سرویس‌‌دهنده مختلفی وجود دارند که هاست ایران را با قابلیت‌های مختلفی ارائه می‌دهند. پارس پک یکی از حرفه‌ای‌ترین شرکت‌هایی است که هاست ایران را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌کند. استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز و قیمت مقرون‌به‌صرفه و پشتیبانی حرفه‌ای از مزایای مهم هاست ایران پارس پک است.

بهترین هاست ایران منابع را از نزدیک‌ترین موقعیت به کاربران ارسال می‌کند و هزینه ارزان‌تری نسبت‌به هاست خارج دارد. شما می‌توانید انواع سرویس میزبانی وب ایران نظیر هاست وردپرس ایران، هاست اشتراکی یا اختصاصی ایران و… را بر اساس نیاز کسب‌وکارتان تهیه کنید. با خرید هاست ایران از محدودیت‌های دسترسی مصون می‌مانید و کاربران می‌توانند با سرعت بالایی به وب‌سایتتان دسترسی داشته باشند. اگر عمده کاربرانتان موقعیت و IP ایران دارند، هاست ایران بهترین انتخاب برایتان است.

سؤالات متداول

۱. هاست ایران چیست؟

بهترین هاست ایران سرویسی برای میزبانی از آن دسته از وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها در فضای وب است که موقعیت جغرافیایی دیتاسنترهای آن در ایران قرار گرفته است.

۲. انواع هاست ایران کدام‌اند؟

  • هاست اشتراکی ایران
  • هاست وردپرس ایران
  • هاست ابری ایران
  • هاست اختصاصی ایران
  • هاست مجازی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم