سرور مجازی سنگاپور چیست؟ به همراه راهنمای جامع خرید و مزایا و کاربردها

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
یکشنبه 3 بهمن 1400
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۱۵۰۸ بازدید

سرور مجازی سنگاپور یک سرور خصوصی مجازی (VPS) می‌باشد که می‌توانید وبسایت و برنامه‌هایتان را در آن میزبانی و مدیریت کنید. البته این VPS برای ترید ارزهای دیچیتال در صرافی های خارجی مانند بایننس، کوکوین و… نیز کاربرد دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

سرور مجازی سنگاپور چیست؟

سرور مجازی سنگاپور به سرور خصوصی مجازی گفته می‌شود که در دیتاسنترهای این کشور میزبانی می‌شوند. از این وی‌پی‌اس معمولا به عنوان میزبانی وبسایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین استفاده نمی‌شود و کاربردهای دیگری دارد.

سنگاپور کشوری پیشرفته از نظر صنعت و خدمات مالی و بانکی می‌باشد و از نظر ثروت در سطح نسبتا بالایی قرار دارد. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند از خدمات بانکی و مالی و دیگر خدمات مربوط به این کشور استفاده کنند، برای خرید سرور مجازی سنگاپور اقدام می‌‎کنند.

از آن‌جایی که تجارت در این کشور آزادی خاصی دارد، شما هم می‌توانید با خرید VPS سنگاپور و استفاده از آن به راحتی تجارت خود را در این کشور آغاز کنید. سرعت و پایداری سرور مجازی سنگاپور در سطح بالایی قرار دارد و از نظر پایداری و سرعت هیچ مشکلی نخواهید داشت.

VPS سنگاپور برای بایننس

خرید وی پی اس سنگاپور با آی پی ثابت

ویژگی‌های سرور مجازی سنگاپور

این سرور مجازی ویژگی‌های زیادی دارد که در ادامه به معرفی مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

خرید سرور مجازی

پایداری و سرعت بالا

همانطور که گفته شد، پایداری و سرعت بالای VPS سنگاپور یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. از آن‌جایی که سنگاپور زیر ساخت‌های مناسبی دارد، سرورهای مجازی این کشور همواره از پایداری و سرعت بالایی برخوردار هستند.

این مسئله باعث می‌شود که شما به راحتی بتوانید از این سرور مجازی در هر ساعت از شبانه روز استفاده کنید.

امکان راه اندازی کنترل پنل‌های متفاوت

شما می‌توانید از کنترل پنل‌های مختلفی همچون دایرکت ادمین (Direct Admin)، سی پنل (Cpanel) و پلسک (Plesk)متناسب با سیستم عامل مورد نظرتان استفاده کنید. و بر سرور مجازی سنگاپور انواع کنترل پنل‌ها را راه اندازی نمایید.

سی پنل و دایرکت ادمین فضای ساده‌ای را مقابل شما قرار می‌دهند که به راحتی می‌توانید VPS را مدیریت کنید. بنابراین در صورتی که با فضای مدیریت و استفاده از سرورها آشنا نیستید، پیشنهاد می‌شود که ازاین دو کنترل پنل استفاده کنید.

منابع سخت افزاری سرور مجازی

در سرور مجازی سنگاپور، منابع سخت افزاری به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این صورت، منابع به صورت اشتراکی با شخص و سایت دیگری استفاده نخواهد شد و کاملا در اختیار شما خواهد بود.

با توجه به اینکه منابع سخت افزاری به صورت اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد، مدیریت سرور برایتان راحت‌ خواهد بود اما قطعا نیاز به دانش فنی در این زمینه خواهید داشت.

اختصاصی بودن منابع سخت افزاری باعث می‌شود که کیفیت سرور مجازی سنگاپور همواره در مطلوب‌ترین حالت ممکن قرار بگیرد و با افت کیفیت هنگام استفاده از آن مواجه نخواهید شد.

آی پی خارج وی پی اس سنگاپور برای بایننس

آی پی خارج بهترین وی پی اس سنگاپور 

ثابت بودن آی پی

در اکثر سرورهای مجازی داشتن آی پی ثابت ، از اولین و اصلی ترین ویژگی ها به حساب می رود. یعنی به هیچ عنوان آی پی از کشوری که وی پی اس بر روی دیتاسنترهایش میزبانی می‌شود، تغییر نخواهد کرد. سرور مجازی سنگاپور نیز همواره آی پی ثابتی خواهد داشت. توجه داشته باشید که این آی پی به صورت اختصاصی برای شما است و اشتراکی نخواهد بود.

ثابت بودن آی پی این سرور باعث می‌شود که به راحتی فعالیت‌های مربوط به ترید، خدمات مالی، ورود به صرافی‌ها و … مربوط به کشورهای دیگر را انجام دهید. توجه داشته باشید که در صورت تغییر کردن آی پی و ورود با آی پی ایران به اینگونه سایت‌ها، احتمال لغو تراکنش و حتی بلاک شدن آی پی شما وجود خواهد داشت.

این مسئله به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه کشور ایران و بسته شدن برخی سایت‌های خارجی از سمت ایران است. یه بیانی ساده شما نمی‌توانید با آی پی ایران در بایننس فعالیتی داشته باشید و ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنید.

از طرفی استفاده از VPN هم دارای ریسک بالایی است و احتمال قطع شدن VPN در هر لحظه وجود دارد. حتی ممکن است آی پی که با VPN تغییر یافته، به راحتی لو برود.

کشورهای آسیایی بهترین مکان برای قرارگیری دیتاسنتر سرورها هستند. سرور مجازی سنگاپور با آی‌پی ثابت اختصاصی مناسب برای کسب‌وکارهایی است که بیشتر کاربرانشان در کشورهای آسیایی قرار دارند. با خرید VPS سنگاپور، آی‌پی ثابت این کشور را دریافت خواهید کرد و مانند شهروندان سنگاپوری می‌توانید با اینترنت پرسرعت و منابع اختصاصی از سرور مجازی برای انواع کاربردهای مختلف مثل فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز ارزها استفاده کنید.

از VPS سنگاپور چه استفاده‌هایی می‌توان کرد؟

در ادامه برخی از مهم‌ترین استفاده‌هایی که می‌توان از VPS سنگاپور کرد را به شما خواهیم گفت.

1. خدمات مالی

همانطور که در ابتدا هم گفته شد، از سرور مجازی سنگاپور می‌توان برای خدمات مالی و بانک‌های سنگاپور استفاده کرد. در واقع شما می‌توانید تمام تراکنش‌های مالی خود را به عنوان یک شهروند سنگاپوری انجام دهید.

2. سرور مجازی ترید بایننس و دیگر صرافی‌ها

ورود به صرافی‌ها، ترید ارزهای دیجیتال و فعالیت در بایننس نیز با استفاده از سرور مجازی سنگاپور امکان پذیر خواهد بود. فعالیت در بایننس و اکثر صرافی‌های خارجی ارزهای دیجیتال با آی پی ایران امکان پذیر نیست و خرید سرور مجازی ترید گزینه مناسبی می باشد.

این مسئله به دلیل تحریم‌های شکل گرفته علیه ایران می‌باشد و به همین دلیل است که ایرانی‌ها برای فعالیت در چنین فضاهایی از سرور مجازی یا VPN استفاده می‌کنند.

دیتاسنتر سنگاپور

3. میزبانی سایت

لازم به ذکر است که از VPS سنگاپور برای میزبانی وبسایت هم می‌توان استفاده کرد؛ اما اکثر افراد برای خرید و استفاده از این سرور مجازی، چنین قصدی ندارند. در واقع این افراد می‌خواهند از سرور مجازی سنگاپور در جهت بهره‌مندی از امتیازی که یک شهروند سنگاپوری دارد، استفاده کنند. اما از طرفی اگر کاربرانی در سراسر جهان بخصوص آسیای جنوبی داشته باشید، یک گزینه خوب برای میزبانی سایت شما خواهد بود.

4. استفاده از مرورگر و نرم‌افزارهای مورد نیاز

سرور مجازی ویندوز سنگاپور با دسترسی ریموت دسکتاپ می‌باشد. شما با استفاده از این سرور، گویی از کامپیوتری استفاده می‌کنید که در سنگاپور قرار دارد.
در این سرور شما می‌توانید مرورگر و نرم‌افزارهایی که قصد استفاده از آن‌ها را دارید، نصب نمایید. سپس از آنها استفاده و خدماتی که به شهروندان سنگاپوری ارائه می‌شود، را بکار ببندید.

راهنمای خرید سرور مجازی سنگاپور

در ادامه برخی نکاتی که باید قبل از خرید سرور مجازی سنگاپور به آن توجه داشته باشید را به شما خواهیم گفت.

منابع وی پی اس سنگاپور

حتما قبل از خرید هر سرور مجازی از جمله این سرور، به منابعی که نیاز دارید توجه داشته باشید. معمولا سایت‌های تازه تاسیس در ابتدا به منابع کمتری برای میزبانی نیاز دارند که باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود.

البته در این مسئله باید به نوع فعالیتی که قصد دارید با سرور مجازی سنگاپور و دیگر سرورها انجام دهید هم توجه داشته باشید. طبیعی است که برای کارهایی مانند ترید ارزهای دیجیتال نسبت به میزبانی وبسایت، به منابع یکسانی نیاز نداشته باشید.

البته برخی شرکت‌های هاستینگ‌ به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید منابع را هنگام استفاده نیز افزایش دهید. در این صورت به راحتی می‌توانید در زمان به اتمام رسیدن منابع، با پرداخت هزینه اضافه منابع را افزایش دهید و به حد مورد نیاز برسانید.

به طور کلی، حجم ترافیک سایت تاثیر بسیار زیاد و البته مستقیمی بر روی میزان منابع مورد نیاز شما خواهد داشت.

خرید وی پی اس سنگاپور برای بایننس

مدیریت سرور مجازی سنگاپور

شما باید مدیریت سرور را به صورت کامل در اختیار داشته باشید. در واقع یکی از تفاوت‌هایی که سرور مجازی با هاست اشتراکی دارد، همین مدیریت است. در سرورهای مجازی مدیریت سرور به صورت کامل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

در هاست اشتراکی بخشی از مدیریت بر عهده شرکت هاستینگ است. همین مسئله سبب ایجاد اولین تفاوت بین هاست اشتراکی و سرور مجازی می‌شود. اما در انتخاب کنترل پنل آن دقت لازم را بعمل آورید و متناسب با سیستم عامل مورد نیازتان آن را انتخاب کنید.

امنیت VPS سنگاپور

امنیت یک سرور مجازی باید در سطح بالایی قرار داشته باشد. سرورهای مجازی و اختصاصی از نظر امنیت در وضعیت و سطح بسیار بهتری نسبت به هاست‌ها دارند. بنابراین اگر احساس می‌کنید که سایت شما نیاز به امنیت بیشتری دارد، سرور مجازی استفاده کنید. اما بخشی از امنیت مربوط به دیتاسنتر و شرکت ارائه دهنده VPS سنگاپور می‌باشد. به همین دلیل قیل از خرید از سبقه امنیتی این دو مطمئن شوید.

پایداری سرور مجازی سنگاپور

پایداری یک سرور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. البته توجه داشته باشید که هیچ شرکت هاستینگی میزان پایداری 100 درصد را تضمین نمی‌کند. با تحقیق از کاربرانی که از سرور مجازی سنگاپور استفاده کردند و همچنین مشاوره با متخصصین شرکت ارائه دهنده، می‌توانید از کیفیت پایداری آن مطمئن شوید.

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

سرور مجازی

کلام آخر

سرور مجازی سنگاپور با آی پی ثابت گزینه مطلوب شماست، اگر به دنبال استفاده از خدماتی هستید که در کشور سنگاپور به راحتی قابل دریافت است. اگر نکاتی که مربوط به خرید VPS سنگاپور گفته شد را رعایت کنید، بدون شک انتخاب خوبی خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که سابقه، تجربه و میزان محبوبیت ارائه دهنده مورد نظر شما هم تاثیر زیادی در کیفیت خدمات آن خواهد داشت.

سوالات متداول

1. سرور مجازی سنگاپور چیست؟

سرور مجازی سنگاپور به سرور خصوصی مجازی گفته می‌شود که در دیتاسنترهای این کشور میزبانی می‌شوند. از این وی‌پی‌اس معمولا به عنوان میزبانی وبسایت‌ها و کسب و کارهای آنلاین استفاده نمی‌شود و کاربردهای دیگری دارد.

2. سرور مجازی سنگاپور برای چه کارهایی مفید است؟

از VPS سنگاپور برای مدیریت وب‌سایت، نصب نرم‌افزاهای تخصصی، کسب IP اختصاصی این کشور برای ترید و عضویت در وب‌سایت‌های تحریم شده و … استفاده کنید.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم