سرور مجازی وارز چیست؟ معرفی ۸ ویژگی مهم سرور مجازی Warez

Avatar
نویسنده: تیم نویسندگان بلاگ پارس پک
چهارشنبه 5 مرداد 1401
مطالعه: ۱۲ دقیقه ۰ نظر ۷۵۱ بازدید

سرور مجازی وارز یکی از محصولات مهم شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات میزبانی است که برای دور‌زدن قوانین کپی‌رایت استفاده می‌شود. برخی از کاربران با دیدن این سرور سردرگم می‌شوند و می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره سرور مجازی وارز به‌دست آورند. در این مقاله از بلاگ پارس پک، هر‌آنچه باید درباره سرور مجازی وارز بدانید، در‌اختیارتان قرار می‌دهیم؛ بنابراین، خواندن این مقاله را از دست ندهید.

سرور مجازی وارز چیست؟

انتشار رایگان نرم‌افزارهای شرکت‌های معروف برای بسیاری از افراد دردسرهای زیادی ایجاد کرده بود. همین دغدغه باعث شکل‌گیری وارز (Warez) شد. تعدادی از هکرها و کرکرهای برتر روسی وارز را به‌وجود آوردند. این سرور با فعالیت‌های بسیار وسیع و غیرقانونی در‌زمینه انتشار رایگان نرم‌افزارهای مهم شرکت‌های مشهور دنیا معروف شد.

وارز در اصطلاح به سروری می‌گویند که می‌تواند از قوانین کپی‌رایت پیروی نکند. آنچه باعث کارکرد درست وب‌سایت در انتشار غیرقانونی و رایگان نرم‌افزارها می‌شود، شکسته‌شدن رمزعبور نرم‌افزارها و فایل‌های مختلف است. این یعنی نسخه‌های پولی و قانونی نرم‌افزارها به‌صورت نال (Null) در‌اختیار کاربران مختلف سراسر دنیا قرار می‌گیرند.

خرید سرور مجازی

سرور مجازی وارز مناسب چه وب‌ سایت‌ هایی است؟

حتماً شما هم با وب‌سایت‌هایی روبه‌رو شده‌اید که نرم‌افزارها و برنامه‌های شرکت‌های برتر دنیا را به‌رایگان ارائه می‌دهند‌. VPS وارز دقیقاً مناسب چنین وب‌سایت‌هایی است که قوانین کپی‌رایت را زیر پا می‌گذارند. به‌عنوان مثال، وب‌سایت‌های دانلود نرم‌افزارهای ویندوز را نگاه کنید که در آن‌ها، فایل‌های هک‌شده و نرم‌افزارهای کرک‌شده را می‌توانید با دستورالعمل‌های کامل راه‌اندازی‌شان به‌رایگان دانلود کنید.

وب‌سایت‌هایی که از اسکریپت‌های نال‌شده استفاده می‌کنند، به‌شدت در‌معرض دریافت اخطارهای مختلف و قطع‌شدن هستند و باید از سرورهای وارز استفاده کنند تا مشکلی برایشان به‌وجود نیاید. ناگفته نماند این سرور مناسب کشورهایی است که در آن‌ها قوانین کپی‌رایت به‌طورجدی اجرا نمی‌شوند.

اگر سرور مجازی وارز در کشورهایی استفاده شود که به قانون کپی‌رایت پایبند هستند، با صاحبان این وب‌سایت‌ها و شرکت‌هایی که چنین سروری را ارائه می‌کنند، به‌صورت جدی برخورد خواهد شد. در‌غیر‌این صورت‌، می‌توانید به وب‌سایت‌هایی که خدمات میزبانی ارائه می‌دهند، برای خرید سرور مجازی وارز مراجعه کنید.

وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که قوانین کپی رایت را زیر پا می‌گذارند و نرم‌افزارها و فایل‌ها را به‌صورت نال‌شده ارائه می‌دهند؛ برای بقا در دنیای وب و تداوم فعالیت‌شان می‌توانند از سرور مجازی وارز استفاده کنند. ماشین مجازی وارز فقط در موقعیت‌های محدودی مثل هلند، ایران، روسیه، چین و هنگ‌کنگ ارائه می‌شود. با این سرویس می‌توانید وب‌سایت خود را روی سخت‌افزارهای قدرتمند، امن و مقاوم در برابر قوانین کپی رایت با سرعت بالایی میزبانی کنید.

 خرید سرور وارز

سرور مجازی وارز و اهمیت استفاده از آن برای وب سایت ها

کشورهای ارائه‌ دهنده خدمات سرور مجازی Warez

حتماً می‌خواهید بدانید که چه کشورهایی خدمات هاست و سرورهای وارز را ارائه می‌دهند تا بدین‌ترتیب برای تهیه سرور مجازی وارز اقدام کنید. در همین ابتدا، باید بگوییم که نباید انتظار فهرستی بلند‌بالا را داشته باشید؛ زیرا بیشتر کشورها به‌خصوص کشورهای اروپایی و آمریکایی قوانین کپی‌رایت را به‌طور‌جدی و سرسختانه اجرا و دنبال می‌کنند.

دیتاسنترهای ایران، روسیه، چین و هنگ‌کنگ خدمات هاست و سرورهای وارز را ارائه می‌دهند. دراین‌بین، نباید از بعضی از دیتاسنترهای هلند نیز بگذریم که ویژگی‌های زیر را دارند:

  • سرورهای اختصاصی هلند در‌برابر Abuseهای کپی‌رایت کمترین میزان سخت‌گیری دیتاسنتر را دارند.
  • سرور هلند امکان اضافه‌کردن ۳۲ آی‌پی اضافه روی هر سرور اختصاصی را فراهم می‌کند.
  • تا هر زمانی‌که بخواهید، می‌توانید از سرور هلند استفاده کنید و تنها در‌صورت تحریم یا بروز مشکلات پیش‌بینی‌نشده، ممکن است موانعی برای استفاده از سرور ایجاد شود.
  • در سرور هلند امکان نصب سی پنل و ویندوز کرک‌شده هم وجود دارد.
  • بهترین سخت‌افزارهای روز دنیا مانند سی‌پی‌یوها و رم‌ها و هاردهای جدید در سرور هلند وجود دارند.

سرور مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا وی‌پی‌اس برای میزبانی وب‌سایت مناسب است؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

چرا سرور مجازی وارز را انتخاب کنیم؟

تبلیغات گسترده‌ای در‌زمینه خرید سرور مجازی وارز وجود دارد. شما باید با‌توجه‌به اهداف تجارت اینترنتی خود سرور و هاست مناسب را تهیه کنید. در‌صورتی‌که دامنه فعالیت شما در‌زمینه فیلم، سریال، موسیقی و ارائه نرم‌افزارهای مختلف است، این سرور مجازی می‌تواند انتخاب مطلوبی برای شما باشد.

اگر با استفاده از سرورهای مجازی معمولی در زمینه‌های گفته‌شده فعالیت کنید، خیلی زود شکایت‌های مختلفی درباره کپی‌رایت و ابیوزهای دیتاسنتری دریافت خواهید کرد. این شکایت‌ها به‌دلیل قرار‌دادن فایل‌هایی است که مشمول قوانین کپی‌رایت می‌شوند.

پهنای باند در سرور مجازی Warez متفاوت است. برخی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده هاست و سرور مجازی سرور مجازی وارز ارزان را ارائه می‌کنند. در این صورت، این سرویس مناسب وب‌سایت‌هایی با حجم دانلود و آپلود فراوان نخواهد بود؛ زیرا در‌صورت استفاده بیشتر از حجم تعیین‌شده، سرویس مدنظر برای کاربران مسدود می‌شود.

وب‌سایت‌های بزرگ با بیشترین میزان بازدید باید سرور اختصاصی وارز را تهیه کنند تا از پهنای باند نامحدودی بهره ببرند. هرچقدر پلان‌های سرور مجازی فول وارز بیشتر باشد، هزینه‌ای که کاربر باید پرداخت کند، بیشتر خواهد بود. در حالت استاندارد، وقتی سرور Warez را به‌صورت اختصاصی تهیه می‌کنید، باید امکانات زیر برای شما فعال باشد:

  • دسترسی به کل سرور و سخت‌افزارهای آن
  • ارائه دسترسی بدون محدودیت به امکانات سرور
  • برخورداری از قابلیت ارتقا در هر زمان
  • برخورداری از فضای بکاپ جانبی برای افزایش امنیت
  • ارائه خدمات پشتیبانی فنی ۲۴ساعته و پاسخ به مشکلات کاربران

اگر می‌خواهید درباره انواع روش‌های تست سرعت سرور مجازی بیشتر بدانید، حتماً مقاله زیر را بخوانید.

تست سرعت سرور مجازی

ویژگی‌های سرور مجازی وارز

سرور مجازی وارز ویژگی‌هایی دارد که با در‌نظر‌گرفتن آن‌ها، می‌توانید تردید خود را برای تهیه کردن یا نکردن آن برطرف کنید. درادامه مطلب، به ویژگی‌های مهم‌ سرور مجازی وارز اشاره می‌کنیم.

۱. مقاوم در‌ برابر دریافت اخطارهای کپی‌ رایت

اگر در زمینه‌های گفته‌شده فعالیت کرده‌اید و با دریافت اخطارهایی در‌زمینه کپی‌رایت وب‌سایتتان قطع شده است، می‌توانید به‌سراغ استفاده از سرور مجازی وارز بروید. برای این منظور، باید چند مرحله را برای انتقال وب‌سایتتان به هاست وارز طی کنید. اگر در این انتقال مشکل دارید، از پشتیبانی فنی وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات هاست و سرور مجازی می‌توانید کمک بگیرید.

۲. سازگاری وارز با دنیای وردپرس

در‌صورتی‌که برای تولید محتواهای خود از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنید، باید بدانید که وارز به‌خوبی با وردپرس سازگاری دارد. بدین‌ترتیب، به‌راحتی می‌توانید محتواهای مشمول قانون کپی‌رایت را از‌طریق وردپرس بدون کوچک‌ترین مشکل و محدودیتی روی وب‌سایت خود قرار دهید و باعث جذب کاربران یا مشتریان بیشتری شوید.

۳. ارسال انبوه ایمیل

یکی از روش‌های آسان برای رشد و تبلیغ کسب‌و‌کار اینترنتی‌تان، ارسال انبوه ایمیل به تعداد بسیار زیادی از کاربران است. در حالت عادی، برخی با ارسال ایمیل‌ها با مشکل اسپم روبه‌رو می‌شوند و کاربر نمی‌تواند به هدف خود، یعنی معرفی کسب‌و‌کار یا تبلیغات آنلاین از‌طریق ایمیل برسد.

سرور مجازی وارز بهترین سرور برای ارسال انبوه ایمیل‌هاست که می‌توانید از آن استفاده کنید. شرکت‌های مختلف ارائه‌دهنده VPS وارز مقدار بی‌نهایت و حداقل و حداکثر تعداد ایمیل‌هایی که می‌توانید ارسال کنید، در جزئیات فروش قرار می‌دهند. پس قبل از تهیه سرور، به جزئیات پلان‌ها دقت کنید.

۴. سازگاری فراوان برای وب‌سایت‌های بازی

فقط فیلم‌ها، موسیقی‌ها، نرم‌افزارها یا کتاب‌ها مشمول قانون کپی‌رایت نمی‌شوند و بازی‌های اینترنتی و فروش آن‌ها نیز از قوانین کپی‌رایت پیروی می‌کنند. افرادی که در‌زمینه بازی‌های مختلف فعالیت می‌کنند، نیز از سرور مجازی وارز بهره می‌برند تا وب‌سایتشان به‌دلیل رعایت‌نکردن قوانین کپی‌رایت با اخطار و بسته‌شدن روبه‌رو نشود.

۵. استفاده از به‌ روزترین سخت‌ افزارهای دنیا

برای میزبانی وب‌سایت‌های وارز، درباره شرکتی که از آن سرور مجازی وارز را تهیه می‌کنید، به‌خوبی تحقیق کنید. در‌صورتی‌که شرکت مدنظر از جدیدترین سخت‌افزارها استفاده کند، وب‌سایت شما با وب‌سایت‌های برتر دنیا رقابت خواهد کرد.

برخی از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاست و سرور مجازی وارز از سخت‌افزارهای قدیمی استفاده می‌کنند. همین مسئله سرعت و کیفیت و امنیت وب‌سایتتان را کاهش می‌دهد. استفاده از بهترین سخت‌افزارها و در‌کنار آن خرید سرور مجازی با دیتاسنتر هلند، می‌تواند به پیشرفت تجارت آنلاین شما منجر شود. 

۶. برخورداری از آپ‌تایم مداوم

برای بسیاری از مدیران وب‌سایت‌های بزرگ با ترافیک زیاد، سرعت اهمیت زیادی دارد؛ به‌خصوص برای وب‌سایت‌های فیلم و دانلود که کاربران می‌خواهند محتوای این وب‌سایت‌ها مانند تریلر فیلم‌ها را بدون قطعی و با سرعت زیاد تماشا کنند.

سرور مجازی وارز می‌تواند آپ‌تایم مداوم و بدون قطعی را برای وب‌سایت شما فراهم کند. در این صورت، وب‌سایتتان افت سرعت را تجربه نمی‌کند و کاربرانتان نیز زمان بیشتری در وب‌سایت باقی می‌مانند. از‌این‌رو، در انتخاب VPS وارز به سرعت سرویس‌های وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات هاست و سرور مجازی توجه کنید.

۷. امنیت سرور مجازی وارز 

یکی از دلایلی که افراد ترجیح می‌دهند برای خرید سرور مجازی وارز هلند هزینه‌های بیشتری بپردازند، به امنیت آن مربوط می‌شود. این روزها حمله‌های سایبری باعث آسیب‌زدن به وب‌سایت‌های زیادی می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، امنیت سرور مجازی برای بسیاری از افراد در اولویت قرار دارد.

در‌ادامه پاسخ به پرسش «سرور مجازی وارز چیست؟»، باید بدانید که سرور مجازی وارز هلند با داشتن دیداس پروتکشن (DDoS Protection) در‌مقابل حمله‌های مختلف DDoS از وب‌سایت کاربر محافظت می‌کند. معمولاً سرورهای اختصاصی هلند به‌دلیل برخورداری از فایروال‌های اختصاصی از امنیت بسیار زیادی برخوردارند.

۸. نصب سیستم‌ عامل‌ های مختلف و کرک‌ شده

سرور مجازی وارز محدودیتی در‌برابر نصب سیستم‌عامل‌های مختلف ندارد و از نسخه‌های کرک‌شده سیستم‌عامل‌های استاندارد ویندوز و لینوکس می‌توان استفاده کرد. فرقی ندارد سیستم‌عامل شما چه باشد‌، اگر سرور مجازی Warez هلند را انتخاب کنید، به‌دلیل برخورداری از دیتاسنترهای قوی، پینگ اندکی به همه دنیا ارائه می‌دهد.

ناگفته نماند دیتاسنترهای سایر کشورها به‌خصوص ایران نیز کیفیت مطلوبی دارند. از‌نظر برخی از فعالان و متخصصان حوزه هاست و سرورها، سرور مجازی وارز هلند امتحان خود را پس داده و اعتبار زیادی بین کاربران مختلف دنیا پیدا کرده است.

برای آشنایی با کاربردهای سرور مجازی می‌توانید ۱۰ کاربرد برتر سرور مجازی که حتماً باید بدانید را در مقاله زیر بخوانید.

کاربرد سرور مجازی

چرا نباید از سرور مجازی یا هاست وارز استفاده کرد؟

درباره سرور مجازی وارز دیدگاه‌های منفی و مثبت مختلفی وجود دارد. ازآن‌جاکه هدف ما ارائه اطلاعات کامل و دقیق درباره سرور مجازی است، به معایب سرور مجازی وارز نیز اشاره می‌‌کنیم. برخی از متخصصان و کسانی که به‌صورت حرفه‌ای در‌زمینه سرورهای مجازی و هاست فعالیت می‌کنند، معایب زیر را درباره استفاده از Warez مطرح کرده‌اند:

۱. دیتاسنترهای نامعتبر وارز

همان‌طور‌که می‌دانید‌، کشورهای بسیاری قوانین کپی‌رایت را سفت‌و‌سخت رعایت می‌کنند. دراین‌میان، قوانین کپی‌رایت در چند کشور آسیایی و کشور هلند در اروپا رعایت نمی‌شوند یا بهتر است بگوییم اهمیتی به این قوانین داده نمی‌شود.

متخصصان بر این باورند دیتاسنترهایی که از این قوانین پیروی نمی‌کنند، معتبر نیستند. بدین‌ترتیب، وقتی از دیتاسنترهای این کشورها استفاده کنید، نمی‌توانید انتظار پیشرفت چشمگیری از وب‌سایت خود داشته باشید.

این متخصصان معتقدند که با استفاده از دیتاسنترهای این کشورها، وب‌سایت شما مدام با قطعی مواجه می‌شود. در این صورت، رتبه شما در گوگل به‌شدت کاهش پیدا می‌کند و درنتیجه، روی محبوبیت وب‌سایت شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

۲. وجود حفره‌ های امنیتی

برخی از افراد حرفه‌ای فعال در حوزه هاست و سرور مجازی از وجود حفره‌های امنیتی در اسکریپت‌های نال‌شده خبر می‌دهند. اسکریپت‌های نال‌شده را حرفه‌ای‌ها نال نمی‌‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، حفره‌های امنیتی زیادی در چنین سیستم‌هایی وجود دارند.

همین موضوع خطر هک‌شدن و از‌دست‌رفتن همه اطلاعات شما را افزایش می‌دهد. حتی گزارش‌هایی وجود دارد که افراد به‌دلیل استفاده از سرور مجازی وارز، همه اطلاعات و وب‌سایت خود را از دست داده‌اند. ازاین‌رو، برخی از متخصصان پیشنهاد می‌دهند کاربران از اسکریپت‌های نال‌شده استفاده کنند.

هزینه سرور مجازی یا هاست وارز چقدر است؟

همه شما تقریباً با هزینه‌های سرورهای مجازی معمولی آشنا هستید؛ اما هزینه سرورهای مجازی وارز با سرورهای معمولی دارای حق کپی‌رایت بیشتر خواهد بود. به‌همین‌دلیل، اگر وب‌سایت شما قوانین کپی‌رایت را زیر پا نمی‌گذارد، بهتر است از سرورهای معمولی استفاده کنید؛ زیرا تنها در‌ این‌ صورت است که تهیه این سرور می‌تواند صرفه اقتصادی داشته باشد.

راه‌‌های افزایش سرعت سرور مجازی چیست؟ چرا باید از سرور مجازی پرسرعت استفاده کنیم؟ در مقاله زیر بخوانید.

افزایش سرعت سرور مجازی

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی ابری پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

خرید VPS

جمع‌بندی

 سرور مجازی وارز را در این مقاله از بلاگ پارس پک بررسی و درباره کاربردش برای آپلود فایل‌های غیرقانونی مشمول قوانین کپی‌رایت صحبت کردیم. به‌خاطر بسپارید بیشتر هاست‌هایی که در ایران عرضه می‌شوند، وارز هستند و شرکت‌های طراحی وب‌سایت از قالب‌ها و افزونه‌های غیر‌اصل برای طراحی وب‌سایت‌های مشتریان استفاده می‌کنند. معمولاً وب‌سایت‌هایی که در‌زمینه فروش VPS وارز فعالیت نمی‌کنند، به این موضوع اشاره می‌کنند که رعایت قوانین کپی‌رایت برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد.

در تهیه سرورهای مجازی، مهم‌ترین اصل اولویت‌ها و هزینه‌ها و اهداف کاری‌تان است که باید به آن‌ها توجه کنید. درنهایت نیز، تصمیم با خودتان است که می‌خواهید از سرور مجازی وارز استفاده کنید یا به‌سراغ سرورهای مجازی دیگر بروید.

سؤالات متداول

۱. سرور مجازی وارز چیست؟

با سرور مجازی وارز می‌توانید قوانین کپی‌رایت را برای محتواهای متنی و صوتی و تصویری دور بزنید و نگران مسدود‌شدن وب‌سایتتان نباشید.

۲. سرور مجازی وارز را چه کشورهایی ارائه می‌دهند؟

کشورهایی مانند ایران، روسیه، چین و هنگ‌کنگ این سرور مجازی را ارائه می‌دهند؛ زیرا در این کشورها قوانین کپی‌رایت رعایت نمی‌شود.

۳. سرور مجازی وارز چه ویژگی‌هایی دارد؟

برخورداری از امنیت فراوان، استفاده از سخت‌افزارهای به‌روز، آپ‌تایم مداوم و نصب انواع سیستم‌عامل‌ها از ویژگی‌های مهم سرور مجازی وارز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم