همه چیز درباره خدمات و ویژگی‌های دیتاسنتر مبنا تلکام

دیتاسنتر مبنا تلکام
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403
مطالعه: ۴ دقیقه ۰ نظر ۸۳ بازدید

دیتاسنتر مبنا با تکیه بر پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز دنیا، امن‌ترین و پایدارترین فضای میزبانی را برای نگهداری از سرورها و تجهیزات شما فراهم می‌کند. با استفاده از خدمات کولوکیشن اختصاصی این مرکز داده، خیال شما از میزبانی سرورهایتان در فضایی ایزوله و بهینه با برق، سیستم خنک‌کننده و اتصال اینترنتی پرسرعت آسوده خواهد بود. بیایید در این مقاله از آموزش سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک ببینیم دیتاسنتر مبنا تلکام چه خدماتی ارائه می‌دهد و چه ویژگی‌هایی دارد.

معرفی دیتاسنتر مبنا تلکام

دیتاسنتر ایرانی مبنا متعلق به شرکت گسترش ارتباطات مبنا در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده است و فضایی امن و ایزوله را برای میزبانی از سرورها و تجهیزات سخت‌افزاری به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از فضای اشتراکی مرکز داده مبنا با هزینه مناسب برای نگهداری سرورهای خود استفاده کنید. پشتیبانی ۲۴ساعته آن به شما اطمینان می‌دهد که سرورهایتان در محیطی امن پایدار بدون بروز مشکل همراه با مانیتورینگ لحظه‌ای نگهداری می‌شود.

خرید سرور

ویژگی‌های مرکز داده مبنا 

دیتاسنتر مبنا با ارائه سرور اختصاصی و مجازی، کولوکیشن، اینترنت پرسرعت و… طیف وسیعی از نیازهای شما را برآورده می‌کند. از جمله ویژگی‌های مرکز داده مبنا عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی فنی ۲۴/۷
  • دسترسی نامحدود به اینترنت و تبادل اطلاعات
  • دسترسی دائمی به اینترنت بدون قطعی همراه با پشتیبانی شبانه‌روزی
  • تامین برق پایدار و بدون وقفه از طریق سه منبع برق شهری، ژنراتور و UPS
  • محیطی مطابق با استاندارد TIA-942، تضمین‌کننده کیفیت و پایداری تجهیزات شما
  • ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات، پایداری و امنیت با بهره‌مندی از محیطی پیشرفته و متخصصان مجرب
  • استفاده از فایروال سخت‌افزاری و تمهیدات امنیتی دیگر، برای محافظت از سرور و تجهیزات شما را در برابر تهدیدات
  • تضمین امنیت فیزیکی با استفاده از دوربین مداربسته، سیستم احراز هویت و سیستم اطفای حریق.
مرکز داده مبنا تلکام
معرفی ویژگی‌های مرکز داده مبنا

انواع خدمات مرکز داده مبنا تلکام

دیتاسنتر مبنا خدمات مختلفی را به شما ارائه می‌دهد که براساس نیاز خود می‌توانید هرکدام از آن‌ها را انتخاب کنید. در سرویس میزبانی اشتراکی مرکز داده مبنا می‌توانید فضای مورد نیاز خود را اجاره کرده و سرورهای خود را در آن فضا نصب کنید. این گزینه برای مشاغلی مناسب است که به کنترل کامل روی سرورهای خود نیاز دارند و یا از سرورهای تخصصی با کاربری خاص استفاده می‌کنند.

همچنین، این مرکز داده خدمات سرور مجازی و اختصاصی پرقدرت را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای انواع کاربردها از جمله نگهداری داده، میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن، ایمیل سرور، دی‌ان‌اس سرور، سرور ترید و… استفاده کنید.

بودجه را تعیین کنید و بهترین سرورها را از پارس پک بگیرید!

سرورهای پارس پک در انواع مختلف برای نیازهای مختلف مشتریان طراحی شده‌اند و همگی از سرعت و امنیت بالا بهره‌مند هستند. در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکل، می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز و در تمامی ایام هفته روی پشتیبانی شبانه‌روزی کارشناسان پارس‌ پک حساب کنید. برای مشاهده مشخصات و خرید سرور روی لینک زیر کلیک کنید.

جمع‌بندی 

دیتاسنتر مبنا بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه خدمات متنوعی همچون کولوکیشن سرور، سرور اختصاصی و سرور مجازی را در کارنامه خود دارد. چه صاحب یک وب‌سایت کوچک باشید و چه به دنبال فضایی امن و مطمئن برای میزبانی از سرورها و تجهیزات سخت‌افزاری خود بوده یا حتی به سرورهای قدرتمند با کاربری‌های خاص برای میزبانی سرویس‌ها یا نگهداری اطلاعات حساس خود نیاز داشته باشید، خدمات مرکز داده مبنا می‌تواند به عنوان پناهگاه امن شما عمل کند.

آیا می‌دانید دیتاسنترها چگونه کار می‌کنند و عملکردشان به چه عواملی بستگی دارد؟ در مقاله زیر بخوانید.

دیتاسنتر چیست؟

سؤالات متداول

۱. مرکز داده مبنا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

دیتاسنتر مبنا خدمات متنوعی از جمله کولوکیشن، سرور اختصاصی و سرور مجازی را ارائه می‌دهد. میزبانی کولوکیشن مرکز داده مبنا به شما امکان می‌دهد، تجهیزات سرور خود را در این دیتاسنتر قرار دهید. در این حالت، شما مسئول مدیریت و نگهداری از سرورهای خود هستید، اما از مزایای زیرساخت مرکز داده، مانند برق، خنک کننده و امنیت بهره می‌برید.

۲. خدمات دیتاسنتر مبنا برای چه کسانی مناسب است؟

دیتاسنتر مبنا با ارائه طیف وسیعی از خدمات با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه نیازهای تمامی کسب‌وکارها، از کوچک تا بزرگ را برآورده می‌کند. خدمات این مرکز شامل فضای اشتراکی برای نگهداری سرور و تجهیزات سخت‌افزاری، سرورهای اختصاصی و مجازی برای میزبانی وب‌سایت و اپلیکیشن و همچنین سایر نیازهای مرتبط است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.