رویداد Cloud Talk

Avatar
نویسنده: دارا رستگار
دوشنبه 7 مهر 1399
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۳۹۲ بازدید

CloudTalk رویدادی آنلاین است که با حضور بیش از ۲۰۰۰ نماینده از شرکت‌های مطرح حوزه‌ی فناوری ابری برگزار می‌گردد. این رویداد در سال ۲۰۲۰، در روز سه‌شنبه ۲۹ سپتامبر با هدف ایجاد یک بستر ارتباطی بین فعالین حوزه‌ی تکنولوژی ابری برای تبادل اطلاعات، دانش و تجربه‌ی روز برگزار می‌شود.

چرا شرکت در این رویداد را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ 

اگر شما به دنیای فناوری‌های دیجیتال و به خصوص تکنولوژی‌های ابری علاقه‌مند هستید؛ شرکت در این رویداد می تواند جذابیت‌های متنوعی را برای شما به همراه داشته باشد.

 با شرکت‌های مطرح فعال در حوزه‌ی فناوری دنیا ملاقات کنید

نزدیک به ۵۰ شرکت بزرگ دنیا درتالار بزرگترین همایش فناوری‌های ابری منتظر شما خواهند بود. شما می‌توانید این شرکت‌ها را در بخش تالار مجازی این رویداد مشاهده کنید. 

رویداد Cloud-Talk

همچنین، امکان ارسال پیام و تنظیم جلسات ویدیوئی خصوصی با نمایندگان این شرکت‌ها در اتاق جلسات مجازی برای شما فراهم شده است. 

شما می‌توانید در غرفه‌های تالارهای مجازی، محصولات و خدمات شرکت‌های حوزه‌ی ابری را به صورت آزمایشی بررسی کرده و از جدیدترین نوآوری ها باخبر شوید.

الهام بگیرید و با حرفه‌ای‌ها درگیر شوید

بیش از ۵۰ سخنران بزرگ حوزه‌ی تکنولوژی ابری در ۴ سالن مجازی همزمان به صحنه می رود. شما می توانید از سالن‌ها وارد جلسات یا پنل های مورد نظر خود شوید و به این سخنرانی‌ها گوش فرا دهید.

مراسم Cloud-Talk

همچنین، می‌توانید در سخنرانی‌هایی که به صورت زنده برگزار می‌شوند، سوالات خود را از سخنرانان بپرسید و فرصت ملاقات و ارسال پیام فوری با سایر شرکت‌کنندگان در این نشست را داشته باشید.

برای جوایز آماده شوید و در مهمانی شبکه‌سازی با افراد جدید ملاقات کنید

یک روز عالی سرگرم‌کننده با امکان برقراری تعامل بدون محدودیت، در نشست مجازی CloudTalk در انتظار شماست. 

در پایان این رویداد نیز، جوایز غافلگیرانه از طرف اسپانسرها و شرکت‌های همراه CloudTalk، برای شما تدارک دیده شده است. مراسم قرعه‌کشی جوایز، برگزاری مسابقات متنوع و مهمانی مجازی این رویداد را بسیار جذاب می‌کند.

 چه کسانی در این رویداد شرکت کرده‌اند؟

بیش از ۲۰۰۰ نماینده از شرکت‌های فعال حوزه‌ی فناوری ابری در سراسر دنیا در این رویداد شرکت کرده و در مورد جدید‌ترین محصولات و تجارب خود سخن می‌گویند. شما می‌توانید در کنار نمایندگان شرکت‌های بزرگی مانند: Microsoft Azure, Google Cloud, CloudFlare, IBM Cloud قرار گرفته و ضمن استفاده از تجارب آن‌ها، پرسش‌های خود را مطرح کنید.

در رویداد CloudTalk همراه پارس‌پک باشید

پارس‌پک به عنوان Gold Partner این رویداد بزرگ و تنها شرکت ‌ارائه‌دهنده‌ی خدمات ابری از ایران، در این همایش در کنار شما خواهد بود. شما می‌توانید، در روز سه‌شنبه ۸ مهرماه ساعت ۱۵:۲۵، از طریق تالار WebTech Future Hall، در سخنرانی هم‌بنیان‌گذار پارس‌پک، جمال حسینی، شرکت کرده و از اولین افرادی باشید که در جریان قابلیت جدید CDN پارس‌پک قرار می‌گیرید.

جمال حسینی

برای دسترسی لیست سخنرانی‌های رویداد از لینک زیر کمک بگیرید:

https://cloudtalksummit.online/#speaker

چگونه می‌توان در این رویداد شرکت کرد؟

برای شرکت و ثبت نام در این رویداد وارد لینک زیر شوید:

https://cloudtalksummit.online/en/#ticket

پس از اینکه وارد لینک بالا شدید؛ بلیط استاندارد را انتخاب کرده (“Standard ticket”) و بر روی “REGISTER NOW” کلیک کنید.

بلیط کلود تالک

در این صفحه، روی “Promotion Code” کلیک کرده و کد تخفیف: STPARSPACK را وارد کنید. سپس روی گزینه‌ی “Apply” بزنید و “Enter a participant info” را انتخاب کنید. 

خرید بیلط جشنواره کلود تاک

پس از وارد کردن کد تخفیف،شما باید اطلاعات خود را وارد کرده و مراحل را به ترتیب سپری کنید و بلیط همایش را از طریق ایمیل خود دریافت کنید.

بلیط کلود تالک

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم