8 دلیل برای استفاده از VPS برای متاتریدر

سرور مجازی متا تریدر
Avatar
نویسنده: پارس پک
شنبه 14 مرداد 1402
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۱۱۹۹ بازدید

در این مقاله میخوانید

تقریبا تمام کسانی که در سوشال تریدینگ یا معاملات الگوریتمی مشغول به کار هستند، دیر یا زود نیاز به اجاره هاست برای روبات‌ها یا اشتراک‌های خود را احساس می‌کنند. حفظ عملکرد پایدار و بی‌وقفه سخت‌افزار و جلوگیری از تاخیر زیاد در ارتباط با سرورها در خانه، کار پیچیده‌ای است.
عوامل متنوعی می‌تواند بر نتایج معاملات اثر بگذارد، از جمله قطع برق، مشکلات ارائه‌دهنده اینترنت و مسائل فنی. حتی قطع یک ساعته برق می‌تواند فرصت‌های تجاری مهمی را از بین ببرد. همچنین رویدادهای غیرقابل پیش‌بینی دیگری مانند خرابی منبع تغذیه یا آسیب به لپ‌تاپ وجود دارد که هر زمان ممکن است رخ دهد.

می‌توان گفت این مشکلات رایج نیستند. در سال 2022، قطع باند پهن که توسط کارمندان از راه دور تجربه شد، باعث زیان حدود 1.3 میلیارد پوند به اقتصاد بریتانیا شد (گزارش از Uswitch.com). همچنین معامله‌گران حرفه‌ای نمی‌خواهند استراتژی‌های کاری خود را به شانس بسپارند و می‌خواهند بر تمام فرایندهای مرتبط با معاملات کنترل داشته باشند.

راه‌حل‌هایی مانند منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) یا اتصال به چند ارائه‌دهنده اینترنت، تنها راه‌حل‌های موقتی و جزئی هستند. در این شرایط، اجاره یک ماشین قابل اطمینان برای ربات‌ها و سیگنال‌ها تبدیل به انتخاب مناسبی می‌شود. سرورهای فیزیکی ممکن است هزینه‌بر باشند و بنابراین یک سرور خصوصی مجازی (VPS) راه‌حل منطقی و اقتصادی است.
گاهی اوقات، راه‌حل‌های میزبانی وب به‌دلایل متفاوتی به درستی عمل نمی‌کنند. علاوه‌بر‌این، بسیاری از معامله‌گران تجربیات منفی با سرورهای مجازی چندمنظوره داشته‌اند.

مشکلات سرورهای معمولی

در اینجا ما به بررسی مشکلات رایج سرورهای اختصاصی معمولی پرداخته‌ایم:

کارایی پایین:

استراتژی‌های معاملاتی به منابع فنی مثل CPU ،RAM و فضای دیسک زیادی نیاز دارند. شرکت‌های کوچک هاستینگ معمولا دستگاه‌هایی با عملکرد محدود عرضه می‌کنند و ممکن است در لحظات بحرانی شما را ناامید کنند. فروش بیش از حد نیز یکی دیگر از مشکلات رایج است؛ در این صورت، شرکت‌ها بیشتر از ظرفیت موجود فروش می‌کنند.
ارائه‌دهندگان فرض می‌کنند که مشترکان همیشه از حداکثر منابع استفاده نمی‌کنند و به این ترتیب بار را بر اساس مصرف در کل کلاستر توزیع می‌کنند. ولی اگر همه کاربران همزمان از حداکثر منابع استفاده کنند، ممکن است سیستم خراب شود.

موقعیت ضعیف نقاط دسترسی:

پیدا کردن یک VPS قابل اعتماد و با کارایی بالا نزدیک سرورهای معاملاتی خود همیشه ممکن نیست. گاهی اوقات ترید از خانه می‌تواند بهینه‌تر از استفاده از یک سرور مجازی در قاره دیگر باشد.

قیمت بالا:

راه‌حل‌های با کیفیت و مناسب، اغلب گران هستند. شرکت‌ها ممکن است نرخ‌های کم‌هزینه (مثل ۲ تا ۳ دلار در ماه) ارائه دهند اما یک ماشین قدرتمند تا ۱۰ برابر بیشتر می‌تواند هزینه داشته باشد.

راه‌اندازی سخت:

اگر VPS شما خصوصا برای ترید طراحی نشده باشد، راه‌اندازی و پیکربندی آن ممکن است زمان‌بر باشد و نتیجه مطلوبی ندهد.

پشتیبانی فنی ضعیف:

وقتی مشکلات پیش می‌آید، حل شدن آنها ممکن است زمان‌بر باشد. در محیط معاملاتی که سرعت بسیار مهم است، انتظار چند روزه برای جواب غیر قابل قبول است.

امنیت پایین:

برخی از سرویس‌های VPS تضمینی برای امنیت اطلاعات شخصی نمی‌دهند، در حالی که معامله‌گران به محرمانه‌بودن اطلاعات خود اهمیت می‌دهند.

زمان کار پایین:

هر ارائه‌دهنده هاستینگ می‌کوشد تا اعتبار خدمات خود را تایید کند، اما زمان کار 100% منطقی نیست. چیزی که مهم است کم بودن خرابی‌هاست.

توقف فعالیت ارائه‌دهنده:

این مورد خیلی رایج نیست، اما شرکت‌های کوچک گاهی به دلایل مختلف فعالیت خود را متوقف می‌کنند. این به این معنی است که معامله‌گر باید محیط معاملاتی خود را دوباره پیکربندی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم