معرفی افزونه های نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای

نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای
Avatar
نویسنده: علیرضا برزودی
شنبه 27 خرداد 1402
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۱۲۴۵ بازدید

نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای تجربه کاربری بهتری برای مشتریان رقم خواهد زد و فروش بیشتری نیز در وب‌سایتتان به‌دنبال خواهد داشت. به‌کمک مناسب‌ترین افزونه نمایش لیستی و شبکه ای محصولات ووکامرس می‌توانید محصولاتتان را شبکه‌بندی کنید. در این مطلب از بلاگ پارس پک، بهترین افزونه نمایش لیستی محصولات ووکامرس را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد دارید تجربه کاربری مناسب‌تری در نمایش محصولات برای کاربرانتان رقم بزنید، خواندن این مطلب از آموزش وردپرس را از دست ندهید.

مزایای نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای

زمانی‌که قصد دارید وب‌سایتی راه‌اندازی کنید، شیوه نمایش محصولات برای جذب کاربران اهمیت بسیاری دارد. با افزونه نمایش محصولات بصورت لیست یا شبکه ای در ووکامرس، می‌توانید به‌راحتی چندین محصول یا چند ویژگی از محصولی خاص را در یک دسته‌بندی یا شبکه نشان دهید. بدین‌ترتیب، مشتریان تعامل بهتری با محصولاتتان برقرار خواهند کرد.

علاوه‌بر‌این، افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت شبکه ای انعطاف‌ بیشتری برای سفارشی‌سازی محصولات دارد. با افزونه نمایش محصولات، می‌توانید شبکه را مطابق با سلیقه‌تان طراحی و ردیف و ستون‌ها را انتخاب کنید یا رنگ‌بندی آن را تغییر دهید.

همچنین، برخی از افزونه‌ های نمایش لیستی محصولات ووکامرس امکان اضافه‌کردن فیلترهای دسته‌بندی را برای شما فراهم می‌کنند؛ درنتیجه، می‌توانید محصول را در یک فیلتر به‌نمایش درآورید؛ به‌طوری‌که کاربر با جست‌وجو در وب‌سایت به‌جای پیدا‌کردن چند نمونه، فقط محصول مدنظرش را در شبکه محصولات مشاهده کند. این کار به افزایش نرخ تبدیل و فروش وب‌سایت کمک شایانی خواهد کرد.

افزونه نمایش لیستی و شبکه ای محصولات ووکامرس
نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای چه کمکی به فروش وب‌سایت می‌کند؟

۱. افزونه SeedProd؛ بهترین افزونه

این افزونه با بیش از یک‌میلیون نصب فعال، جزو بهترین افزونه نمایش شبکه ای محصولات ووکامرس به‌شمار می‌رود. SeedProd افزونه نمایش محصولات است که با کشیدن و رها‌کردن بلوک‌ها، می‌توانید با قالب‌های از‌پیش‌ساخته‌شده آن محصولات وب‌سایت را شبکه‌بندی کنید.

بلوک‌ها و ویژگی‌های خاص SeedProd در صفحه‌ساز ووکامرس امکان سفارشی‌کردن صفحه را فراهم می‌کند. با این افزونه می‌توانید ستون‌های یک شبکه و محصولات را براساس محصولات پرفروش، برتر، جدید و… فیلتر کنید.

در نمایش محصولات بصورت لیست یا شبکه ای در ووکامرس با این افزونه می‌توانید تایمر شمارش معکوس، تصاویر، فرم تماس و… را به شبکه محصولاتتان اضافه و نمایش محصولات را برای کاربر جذاب‌تر کنید. این افزونه در کمپین‌های ایمیل مارکتینگ نیز به شما کمک می‌کند تا لید یا سرنخ‌های دقیق‌تری به‌دست آورید.

۲. افزونه MonsterInsights؛ کاربردی‌ترین افزونه

در لیست معرفی افزونه‌های نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای جا دارد افزونه monsterlnsights را نیز معرفی کنیم. افزونه MonsterInsights به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به کدنویسی، گوگل آنالیتیکس را به داشبورد وب‌سایت وردپرسی‌تان بیاورید؛ درنتیجه، به‌سادگی می‌توانید تحلیل و آنالیز گوگل آنالیتیکس را ازطریق وب‌سایتتان انجام و محصولات پرفروشتان را با کمک افزونه به‌صورت شبکه‌ای نشان دهید.

افزونه یادشده قالب‌های پیش‌فرضی دارد که کارتان را برای نمایش شبکه ای محصولات ووکامرس راحت می‌کند. همچنین، پیش‌نمایش هر قالب را می‌توانید مشاهده کنید و مناسب‌ترین آن‌ها را براساس رنگ، اندازه، ابعاد و… برگزینید و برخی از محصولات یا دسته‌ها را در نمایش ویجت صفحه وب‌سایت حذف کنید.

افزونه وردپرس نوعی نرم‌افزار است که به وردپرس قابلیت‌های جدیدی اضافه می‌کند. اطلاعات بیشتر درباره مزایا و نحوه نصب افزونه‌ها را در مقاله زیر بخوانید.

افزونه چیست؟

۳. افزونه ProductX؛ محبوب‌ترین افزونه غیررایگان

افزونه ProductX یکی دیگر از پلاگین‌های وردپرس است که امکان نمایش شبکه ای محصولات ووکامرس را برایتان فراهم می‌کند. در این افزونه نمایش محصولات ووکامرس نیز، می‌توانید با کشیدن و رها‌کردن اِلِمان‌ها شبکه مدنظرتان را برای نمایش محصولات طراحی و مطابق با سلیقه‌تان سفارشی‌سازی کنید.

ProductX مانند جعبه‌ای پر از قالب است که میان قالب‌های متنوع آن، می‌توانید تم دلخواهتان را انتخاب کنید. در این افزونه هم، ویژگی‌هایی مانند فیلتر‌های پیشرفته و امکان مقایسه محصول و نوار پیشرفت را شاهد هستیم.

۴. افزونه YITH WooCommerce Best Sellers

در لیست افزونه‌های نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای، سراغ پلاگین کاربردی YITH Woocommerce می‌رویم. افزونه YITH WooCommerce Best Sellers افزونه‌ای کاربردی است که با آن می‌توانید محصولات پرفروش خود را به‌نمایش بگذارید. با نمایش محصولات ووکامرس به صورت Grid، نرخ تبدیل و فروشتان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. استفاده از این افزونه پیچیدگی یا دشواری خاصی ندارد. شما می‌توانید به‌راحتی متن، رتبه محصول، رنگ و مشخصات را در هر شبکه تغییر دهید و تعداد سطر و ستون‌ها را مشخص کنید.

افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی
افزونه نمایش پرفروش‌ ترین محصولات در ووکامرس

۵. افزونه Smash Balloon Instagram Feed

با افزونه Smash Balloon Instagram Feed، می‌توانید محتوای پیج اینستاگرام را در وب‌سایت خود نمایش دهید. این افزونه برای کسب‌وکارهایی مناسب است که بخش زیادی از فروششان در شبکه‌های اجتماعی ازجمله اینستاگرام انجام می‌شود؛ درنتیجه، با افزونه نمایش محصولات ووکامرس Smash Balloon می‌توانید اکانت اینستاگرام را به وب‌سایتتان متصل و پس‌از‌آن فید پیج اینستاگرامتان را به‌صورت شبکه‌ای یا طرح‌های دیگر در صفحه وب‌سایت مشاهده کنید. علاوه‌بر‌این، هر پست اینستاگرام را می‌توانید به صفحه محصولتان لینک دهید تا کاربران اینستاگرام به‌راحتی بتوانند وارد صفحه محصول شوند و خریدشان را انجام دهند. اگر به‌دنبال نمایش محتوای اینستاگرام و افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت شبکه ای در سایتتان هستید، این افزونه را امتحان کنید.

۶. افزونه Product Carousel Slider & Grid Ultimate for WooCommerce

افزونه رایگان Product Carousel Slider & Grid Ultimate for WooCommerce   امکان نمایش محصولات ووکامرس به صورت Grid یا کاروسل یا اسلایدر را برای شما فراهم می‌کند. با این افزونه می‌توانید قالب‌های خاصی برای نمایش محصولات انتخاب کنید. افزون‌بر‌این با انتخاب تعداد محصولات در هر صفحه و هر شبکه، می‌توانید اندازه و ابعاد هر شبکه را سفارشی‌سازی کنید.

در این شبکه سفارشی‌سازی‌شده، می‌توانید محصولات را انتخاب کنید؛ مثلاً جدیدترین یا قدیمی‌ترین یا برجسته‌ترین محصولات را به‌صورت تخفیف‌دار یا ویژه یا محصول فروخته‌شده به‌نمایش درآورید. نکته مهم دیگر اینکه می‌توانید تنظیمات هر محصول ازجمله فونت و رنگ و رتبه‌بندی را برای هر محصول تغییر دهید.

نمایش محصولات ووکامرس به صورت Grid
افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت Grid یا کاروسل یا اسلایدر

۷. افزونه Grid/List View for WooCommerce

برای صاحبان وب‌سایت‌هایی با محصولات ساده افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت list گزینه‌ای مناسب و کاربردی خواهد بود. افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی Grid/List View for WooCommerce با داشتن دو سبک پیش‌فرض، امکان نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای را فراهم می‌کند.

علاوه‌بر‌این، برای سفارشی‌کردن محصولات می‌توانید انتخاب کنید که چه تعداد محصول در کجا به‌نمایش دربیایند. برخلاف افزونه SeedProd، در این افزونه از امکان کشیدن و رها‌کردن برای طراحی شبکه‌ها خبری نیست. با این حال، گزینه مناسبی برای نمایش محصولات بصورت لیست یا شبکه ای در ووکامرس محسوب می‌شود.

برای آشنایی با ۱۰ تا از بهترین افزونه‌های بهینه‌سازی وردپرس مقاله زیر را بخوانید.

بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس

۸. افزونه Product Categories Designs for WooCommerce

اگر در وب‌سایتتان دسته‌بندی‌های مختلفی وجود دارد، فقط کافی‌ است افزونه Product Categories Designs for WooCommerce را نصب و برای نمایش محصولات از کدهای کوتاه استفاده کنید.

در این افزونه، امکان سفارشی‌سازی یا تنظیمات اضافه برای نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای وجود ندارد و همه تنظیمات از‌طریق کدهای کوتاه کنترل می‌شود. این یعنی می‌توانید برای انتخاب تعداد ستون یا دسته‌بندی محصولات یا طراحی شبکه از کدهای دستوری استفاده کنید. فراموش نکنید که این افزونه رایگان است؛ ولی برای استفاده از آن به دانش کدنویسی نیاز دارید.

وردپرس چیست و چرا به‌عنوان بهترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی وب‌سایت شناخته می‌شود؟ در مقاله زیر بخوانید.

وردپرس چیست؟

جمع‌بندی

نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای به کمک افزونه‌های مخصوص به‌راحتی در ووکامرس امکان‌پذیر است. بهترین افزونه نمایش لیستی و شبکه ای محصولات ووکامرس افزونه SeedProd است؛ زیرا استفاده از آن به دانش فنی خاصی نیازی ندارد و فقط با کشیدن و رها‌کردن، می‌توانید قالب‌های سفارشی جذابی برای نمایش محصولاتتان طراحی کنید. در این مقاله از بلاگ پارس پک، ۸ نمونه از برترین افزونه‌های نمایش محصولات بصورت لیست یا شبکه ای در ووکامرس را به شما معرفی کردیم.

علاوه‌بر این افزونه‌ها‌، با پلاگین‌های دیگر مانند افزونه ویرایش صفحه‌های محصول ووکامرس با المنتور می‌توانید شبکه محصولات جذابی برای کاربر طراحی کنید و نرخ تبدیل وب‌سایت را نمایش شبکه ای محصولات ووکامرس افزایش دهید. نمایش‌داده‌نشدن محصولات در فروشگاه ووکامرس یا نمایش نامناسب آن، باعث افزایش نرخ پرش و کاهش نرخ تبدیل می‌شود.

امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب مناسب‌ترین افزونه نمایش لیستی و شبکه ای محصولات ووکامرس کمک کرده باشد. فراموش نکنید که افزونه‌‌های وردپرس زمانی برایتان کاربردی خواهد بود که وب‌سایتتان از‌لحاظ فنی و سرعت مشکلی نداشته باشد.

یکی از عواملی که به داشتن وب‌سایت سریع و بدون کُندی و قطعی کمک می‌کند، استفاده از هاست و سرور پرسرعت است. شما می‌توانید از راهکارهای کاربردی پارس پک در‌زمینه تهیه هاست و سرور نیز استفاده کنید. اگر برای خرید بهترین و مناسب‌ترین هاست به راهنمایی نیاز دارید، همین‌حالا با کارشناسان پارس پک تماس بگیرید.

طبق آخرین گزارش سال ۲۰۲۳، بیش از شش‌میلیون وب‌سایت‌ در سراسر جهان از ووکامرس استفاده می‌کنند. از این تعداد، وب‌سایت‌هایی که تجربه کاربری بهتری برای مشتریانشان رقم زد‌ه‌اند، فروش بیشتری نیز تجربه کرده‌اند. افزونه نمایش محصولات ووکامرس به شما کمک می‌کند تا با نمایش محصولات بصورت لیست یا شبکه ای در ووکامرس در قالب‌های جذاب، تجربه بهتری برای کاربران وب‌سایت به‌‌ارمغان بیاورید. خواندن مقاله محاضر به شما کمک می‌کند تا با بهترین افزونه‌های نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای بیشتر آشنا شوید.

سؤالات متداول

۱. افزونه نمایش شبکه ای محصولات ووکامرس چیست؟

با افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت شبکه ای می‌توانید محصولات را در قالب‌های مختلف به‌صورت شبکه‌ای یا کاروسل یا اسلایدر نمایش دهید.

۲. چگونه محصولاتمان را در وردپرس شبکه‌ای کنیم؟

به‌کمک افزونه‌هایی مانند SeedProd، امکان نمایش محصولات ووکامرس به صورت Grid فراهم خواهد بود.

۳. بهترین افزونه نمایش محصولات ووکامرس به صورت لیستی و شبکه ای کدام است؟

افزونه SeedProd با رابط کاربری جذاب و امکانات متنوعش، کامل‌ترین و محبوب‌ترین افزونه نمایش محصولات بصورت لیست یا شبکه ای در ووکامرس به‌شمار می‌رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم