آموزش تصویری حذف ایمیل در دایرکت ادمین

آموزش حذف ایمیل در دایرکت ادمین
Avatar
نویسنده: علیرضا برزودی
یکشنبه 9 مهر 1402
مطالعه: ۳ دقیقه ۰ نظر ۸۱۷ بازدید

حذف ایمیل در دایرکت ادمین را می‌توانید با یک کلیک انجام دهید. اگر به حساب‌های ایمیل‌تان نیازی ندارید، وقت آن رسیده که از شرشان خلاص شوید. حذف ایمیل از دایرکت ادمین تنظیمات پیچیده‌ای ندارد و می‌توان پس از ورود به کنترل پنل دایرکت ادمین از بخش ایمیل‌ها این کار را انجام داد. در این مقاله از آموزش دایرکت ادمین بلاگ پارس پک می‌خواهیم شما را با نحوه حذف حساب ایمیل آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

خرید هاست دایرکت ادمین

آموزش حذف حساب ایمیل در دایرکت ادمین

شما می‌توانید حساب‌های ایمیلی را که به آن‌ها نیازی ندارید به‌راحتی با یک کلیک ازطریق کنترل پنل دایرکت ادمین حذف کنید.

۱. برای حذف حساب‌ ایمیل از دایرکت ادمین در قسمت E-mail Manager روی گزینه E-Mail Accounts کلیک کنید.

حذف ایمیل از دایرکت ادمین
نحوه حذف ایمیل از دایرکت ادمین

۲. در صفحه بازشده ایمیل‌های‌تان نمایش داده می‌شود. برای حذف هر یک از آن‌ها از بخش «Select» ایمیل‌تان را انتخاب و برای حذف روی گزینه «Delete» کلیک کنید.

نحوه حذف ایمیل از دایرکت ادمین
روی گزینه Delete کلیک کنید

۳. با این کار پیغام «Are you sure you want to Delete the selected accounts» به شما نمایش داده می‌شود. روی گزینه «OK» کلیک کنید تا حذف حساب ایمیل‌تان با موفقیت انجام شود.

۴. توجه کنید با حذف ایمیل تمام اطلاعات آن پاک می‌شود. بنابراین، پیش از پاک‌کردن حساب ایمیل اقدام به ذخیره اطلاعات مهم خود کنید.

هاست دایرکت ادمین پارس‌پک؛ راهکاری مقرون‌به‌صرفه برای میزبانی ایمیل‌‌ها

هاست دایرکت ادمین پارس‌پک منابع امن و پایداری را برای میزبانی وب‌سایت‌ها به شما ارائه می‌دهد. علاوه‌بر میزبانی وب‌سایت، این سرویس گزینه مناسبی برای مدیریت ایمیل‌های سازمانی است. با بهره‌مندی از امنیت و سرعت فراوان هاست دایرکت ادمین می‌توانید در کنترل پنل ساده و سبک دایرکت ادمین ایمیل‌ها و وب‌سایت‌تان را به‌طور هم‌زمان مدیریت کنید. اطلاعات بیشتر درباره این سرویس را در صفحه زیر ببینید.

جمع‌بندی

حذف ایمیل در دایرکت ادمین باعث می‌شود حساب ایمیل شما به همراه تمام محتویات آن پاک شود. پس از انجام این کار بازگردانی حساب ایمیل امکان‌پذیر نیست و اگر اطلاعات مهمی در آن دارید، پیش حذف حساب‌ ایمیل باید از محتویات آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. در این مقاله از آموزش کنترل پنل بلاگ پارس پک نحوه حذف ایمیل از دایرکت ادمین را توضیح دادیم. درصورتی‌که سوال یا مشکلی در حذف حساب ایمیل خود دارید، در بخش دیدگاه‌ها نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

دایرکت ادمین چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟ چرا باید از دایرکت ادمین برای مدیریت سرویس میزبانی خود استفاده کنیم؟ در مقاله زیر بخوانید.

دایرکت ادمین چیست؟

سؤالات متداول

۱. آیا پس از حذف حساب ایمیل در دایرکت ادمین امکان بازگردانی آن وجود دارد؟

خیر، درصورت حذف حساب ایمیل در دایرکت ادمین امکان بازگردانی آن وجود ندارد و باید اقدام به ساخت ایمیل جدید کنید. بازگردانی حساب ایمیل زمانی ممکن است که به‌طور کامل حذف نشده باشد.

۲. چگونه حساب ایمیل خود را در دایرکت ادمین حذف کنیم؟

پس از ورود به کنترل پنل دایرکت ادمین از بخش E-Mail Accounts می‌توانید حساب ایمیل‌تان را حذف کنید. در این مقاله نحوه انجام این کار به‌صورت تصویری آموزش داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم