معرفی بهترین هاست انگلیس؛ حقایقی که حتماً باید بدانید!

هاست انگلیس چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
دوشنبه 24 مرداد 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۳۸۷ بازدید

هاست انگلیس یکی از سرویس‌های برتر میزبانی است که کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند. خرید هاست انگلیس برای کسب‌وکارهایی که ترافیک بالا، کاربران بیشتر و حجم اطلاعات زیادی دارند، یک گزینه مناسب است. البته انتخاب نهایی یک سرویس میزبانی، به درکی درست از ویژگی‌های بهترین هاست متناسب با نوع کسب‌وکار نیاز دارد. در این مقاله از سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، بهترین هاست انگلیس را معرفی می‌کنیم و به این پرسش پاسخ می‌دهیم که بر‌مبنای چه ویژگی‌هایی می‌توان بهترین هاست UK را انتخاب و خریداری کرد.

خرید هاست خارجی برای راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی اروپا خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست خارجی پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌ زیر مراجعه کنید.

هاست انگلیس چیست؟

هاست انگلیس به‌دلیل قرار گرفتن دیتاسنتر آن در کشور انگلیس دارای IP انگلیس است. هاست UK به دلیل دسترسی به فناوری روز، جزو هاست‌های خارجی ایده‌آل محسوب می‌شود. استقبال چند سال اخیر کسب‌وکارها از هاست UK نیز یکی از دلایلی است که این هاست گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. نکته مهم دیگر اینکه هاست‌ انگلیس برای انواع وب‌سایت‌ها و فعالیت‌های حوزه دیجیتال مناسب‌ است و می‌تواند نیاز کسب‌وکارها را تا حد زیادی برطرف کند.

خرید هاست

مزایای استفاده از هاست انگلیس

هاست انگلیس مزایا و کاربردهای خاص خود را دارد. با شناخت این مزایا می‌توانید تشخیص دهید که انتخاب و خرید هاست انگلیس چقدر می‌تواند برای کسب‌وکارتان مفید باشد. مزایای مهم‌ استفاده از هاست‌ UK عبارت‌اند از:

●   از کیفیت مطلوبی بهره می‌برد و با فناوری‌های روز پیکربندی شده است.

●   با بهبود سرعت وب‌سایت، روی سئو و تجربه کاربری تأثیر می‌گذارد.

کاربرد هاست انگلیس برای انواع کسب‌وکار

خرید هاست انگلیس زمانی منطقی است که بدانید این هاست واقعاً می‌تواند نیاز کسب‌وکارتان را برطرف کند یا خیر. باید به این نکته توجه کنید که حتی بهترین هاست انگلیس هم نمی‌تواند مناسب وب‌سایت‌های بزرگی باشد که روزانه چندین میلیون یا چند‌صد‌هزار مخاطب و بازدید دارند. به‌همین‌دلیل، درک کاربرد و زمان استفاده از هاست بسیار اهمیت دارد.

مهم است که شما نوع کسب‌وکار و نیازهای آن را برای انتخاب هاست و سرویس میزبانی بشناسید تا بتوانید بهترین نوع را خریداری کنید. هاست پربازدید انگلیس برای کسب‌وکارهای در حال رشد که آمار بازدید آن‌ها در حال افزایش بوده و دیگر نمی‌توانند از هاست‌های اشتراکی استفاده کنند، مناسب است.

خرید هاست انگلیس
هاست انگلیس برای کدام کسب‌وکارها مناسب است؟

انواع هاست انگلیس

هاست انگلیس را می‌توانید در انواع سرویس‌های مختلف خریداری کنید. هر‌کدام از انواع هاست‌های انگلیس برای بخشی از نیازهای هاستینگ استفاده می‌شود. در‌ادامه، انواع هاست UK را معرفی می‌کنیم.

۱. هاست لینوکس انگلیس

هاست لینوکس انگلیس به سیستم‌عامل نصب‌شده روی هاست اشاره می‌کند. لینوکس یکی از سیستم‌عامل‌های رایج‌ برای استفاده در هاست است که فرایند راه‌اندازی و تعامل و ارتباط با هاست‌ها را میسر می‌کند. هاست‌ انگلیس از این سیستم‌عامل قدرتمند استفاده می‌کند.

۲. هاست اشتراکی انگلیس

هاست انگلیس را می‌توانید بصورت سرویس‌های اشتراکی هم خریداری کنید. این سرویس برای پروژه‌های کوچک و کوتاه‌مدت با کاربران محدود مناسب است. هاست اشتراکی انگلیس ترافیک زیاد را نمی‌تواند مدیریت کند و سرعت و تجربه کاربری رضایت‌بخشی ارائه دهد؛ در‌نتیجه، در بحث سئو از مزیت رقابتی بی‌بهره است.

هاست اشتراکی انگلیس همان‌طور‌که از نامش پیداست، به‌طور‌اشتراکی بین چندین کاربر به‌اشتراک گذاشته می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، سهم هر کلاینت از منابع اندک است. پروژه‌های دانشجویی، رویدادهای کم‌مخاطب، پروژه‌های آزمایشی و… می‌توانند از این نوع هاست استفاده کنند. این نوع هاست را نمی‌توانید به‌عنوان یک هاست پربازدید انگلیس استفاده کنید.

۳. هاست اختصاصی انگلیس

هاست انگلیس اختصاصی به‌صورت اختصاصی در‌اختیار یک کسب‌وکار به‌عنوان کلاینت واحد قرار می‌گیرد. هاست اختصاصی منابع کافی و مناسب را در‌اختیار دارد‌؛ ازاین‌رو، نیازی نیست با دیگران به‌اشتراک گذاشته شود. هاست اختصاصی انگلیس به‌خوبی می‌تواند ترافیک و داده‌های فراوان را مدیریت کند. وب‌سایت‌های فروشگاهی که سیستم مدیریت محتوای حرفه‌ای دارند یا اطلاعات و فایل‌های سنگین را جمع‌آوری و نگه‌داری می‌کنند، از این نوع هاست UK می‌توانند استفاده کنند.

۴. هاست وردپرس انگلیس

هاست انگلیس را می‌توانید برای وب سایت‌هایی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می‌کنند هم، انتخاب کنید. مدیران وب‌سایت‌های وردپرسی برای ارتقای سئو، بهبود سئو، استفاده درست از منابع و… می‌توانند آن را به‌کار بگیرند.

هاست وردپرس انگلیس برای وب‌سایت‌های وردپرسی مانند وب‌سایت‌های آموزش آنلاین و مجله‌های اینترنتی و فروشگاه محصولات فیزیکی و دیجیتال مناسب است. این سرویس جزو بهترین هاست انگلیس است که کسب‌وکارها برای میزبانی وب‌سایت‌های خود می‌توانند از آن استفاده کنند.

هاست لینوکس انگلیس
معرفی انواع هاست انگلیس

راهنمای خرید هاست انگلیس

خرید هاست انگلیس  نیاز به بررسی نکات مختلفی دارد که باید به آن توجه کنید.برای خرید هاست نیاز به بررسی نیازهای کسب‌وکار و ویژگی‌های سرویس میزبانی وب ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ است.

درادامه، به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم.

●   هاست انگلیس باید آپ‌تایم مناسبی داشته باشد تا بتواند به‌طور‌‌مستمر وب‌سایت را دردسترس مخاطبان قرار دهد. دردسترس‌بودن هاست یا آپ‌تایم اهمیت بسیاری دارد؛ ازاین‌رو، آپ‌تایم بیش از ۹۹درصد از الزامات هاست با‌کیفیت است.

●   پشتیبانی ۲۴ساعته و گرفتن بکاپ دوره‌ای و مستمر از هاست از دیگر نکات ضروری در انتخاب هاست انگلیس است. در شرایط بحرانی مانند حمله هکرها این موضوع بیش‌ازپیش اهمیت پیدا می‌کند.

●   استفاده از فناوری‌های به‌روز و توجه به سخت‌افزارهای مناسب در‌کنار تمهیدات امنیتی، می‌تواند روی کیفیت و عملکرد بهتر هاست انگلیس تأثیرگذار باشد.

●   حین خرید هاست انگلیس به قابلیت ارتقای منابع و توجه به نحوه قیمت‌گذاری و ارائه خدمات جانبی نیز باید دقت کنید و مطمئن شوید که شرکت هاستینگ در این زمینه تعهد کامل دارد.

درصورت تمایل به ارائه خدمات با سرعت و پایداری کم‌نظیر به کاربران موقعیت و IP خارج، هاست انگلیس بهترین انتخاب برای شما است. در این سرویس می‌توانید میزان منابع مصرفی شامل حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی، پهنای باند و سی‌پی‌یو را به‌دلخواه انتخاب و با دسترسی سطح کاربری از آن استفاده کنید. براساس نوع سیستم‌عامل استفاده از انواع کنترل‌پنل‌های لینوکسی یا ویندوزی امکان‌پذیر است. این سرویس به‌دلیل قرارگرفتن در دیتاسنترهای بهینه و امن و داشتن سرور با سخت‌افزار به‌روز و قدرتمند انعطاف‌پذیری بالایی در استفاده از منابع و سرعت و پایداری بالایی در سرویس دهی به کاربران فراهم می‌کند.

خرید هاست برای میزبانی وب‌سایت‌ها از پارس پک

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت هاست انگلیس

هاست انگلیس یکی از سرویس‌های میزبانی خارجی است. قیمت هاست خارجی بر‌اساس عوامل مهمی مانند قیمت دلار، میزان منابع موردنیاز، نوع هاست انگلیس و مدت استفاده تعیین می‌شود. باید بدانید که در ایران به‌دلیل مشکلاتی مانند احراز هویت و سختی پرداخت دلاری، امکان خرید مستقیم از هاستینگ‌های خارجی فراهم نیست و هاست انگلیس را باید از شرکت‌های ارائه‌دهنده هاستینگ‌ ایرانی مانند پارس پک بخرید. پارس پک یکی از شرکت‌های معتبری است که در‌زمینه خدمات میزبانی فعالیت می‌کند و سرویس‌های متنوع و مقرون‌به‌صرفه‌ای دراختیار کاربران قرار می‌دهد.

هاست چیست و چه کاربردی دارد؟ انواع هاست چه ويژگی‌هایی دارد؟ چه هاستی بخریم؟ در مقاله زیر بخوانید.

هاست چیست؟

جمع‌بندی

هاست انگلیس و انواع، کاربردها و مزایای آن را در این مطلب از آموزش‌های هاست بلاگ پارس پک بررسی کردیم. انتخاب بهترین هاست انگلیس یکی از موضوعاتی است که حین ارتقای حوزه دیجیتال کسب‌وکارتان باید به آن توجه کنید. انتخاب هاست اشتباه و ضعیف باعث می‌شود تا کسب‌وکارتان در کمپین‌های تبلیغاتی دچار مشکلات جدی شود و انتقال یا تغییر آن سخت و زمان‌بر باشد.

حین خرید هاست UK معیارهایی مانند آپ‌تایم، نحوه پشتیبانی، میزان منابع و گرفتن بکاپ از هاست را باید مدنظر قرار دهید و مطمئن شوید که شرکت هاستینگ ارائه‌دهنده از پیشینه مناسبی برخوردار است. درصورتی‌که درباره هاست انگلیس سؤال یا ابهامی دارید، آن را از‌طریق کامنت با ما به‌اشتراک بگذارید.

به دلیل قرار گرفتن دیتاسنتر هاست انگلیس در کشور انگلیس، این هاست دارای IP انگلیس است. با توجه به دسترسی آسان به فناوری روز و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها، هاست UK به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های هاست خارجی شناخته می‌شود. نکته مهم دیگر این است که هاست انگلیس برای انواع وب‌سایت‌ها و فعالیت‌های دیجیتال مناسب است و می‌تواند نیازهای کسب‌وکارها را به خوبی برطرف کند.

سؤالات متداول

۱. مزایای هاست انگلیس چیست؟

هاست انگلیس هاست باکیفیتی است و با فناوری‌ها روز پیکربندی شده که روی سئو و تجربه کاربری و سرعت وب‌سایت تأثیر می‌گذارد.

۲. برای خرید هاست انگلیس چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

در زمان خرید هاست انگلیس، باید به نکات مختلفی از‌جمله میزان آپ‌تایم، پشتیبانی ۲۴ساعته شرکت ارائه‌دهنده، بکاپ‌گیری مستمر، استفاده از فناوری به‌روز و قابلیت ارتقا توجه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم