سرور ابری هلند چیست؟ معرفی مزایا و راهنمای خرید

سرور ابری هلند چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
جمعه 23 دی 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۲۸۷ بازدید

سرور ابری هلند یکی از انواع سرورهای خارجی است که دیتاسنترهای آن در هلند قرار دارد. خرید سرور ابری هلند مستلزم کسب اطلاعاتی درباره ویژگی‌های بهترین سرورها، نحوه خرید، انواع و کاربردهای آن‌ها است. به‌طورکلی، معیارهای متنوعی وجود دارند که برای انتخاب و خرید کلود سرور باید در نظر بگیرید.

در این مقاله از بلاگ پارس پک، به‌طور‌مفصل درباره راهنمای خرید سرور ابری هلند و ویژگی‌هایش صحبت می‌کنیم و توضیح می‌دهیم که برای چه افرادی مناسب است.

سرور ابری هلند چیست؟

سرور ابری هلند Netherlands Cloud Server از چند سرور فیزیکی یا مجازی تشکیل شده‌اند که در بستر رایانش ابری به‌هم متصل هستند. در این سرورها، دیتاسنتر در نقاط جغرافیایی خارج از کشور و در کشور هلند قرار دارد. خرید سرور ابری هلند به وب‌سایت و اپلیکیشن‌های شما یک IP اختصاصی هلند را اختصاص می‌دهد.

با خرید کلود سرور هلند تنها به‌ازای منابع مصرفی هزینه پرداخت می‌کنید که به‌عنوان روش «Pay-as-you-go» شناخته می‌شود و دیگر به پرداخت هزینه برای منابع بلا‌استفاده نیازی نیست. شما می‌توانید سرور ابری هلند را به‌صورت اختصاصی یا اشتراکی یا مجازی استفاده کنید. علاوه‌بر‌این، درصورتی‌که به هر دلیلی به ارتقای منابع نیاز داشتید، این کار را در هر زمان و مکانی می‌توانید انجام دهید.

سرور ابری هلند را می‌توانید بصورت سرویس‌های مجازی انتخاب کنید تا در زمان بروز ایراد یا مشکل در یکی از سرورها، ترافیک به سرور دیگری منتقل شده و سرویس‌دهی ادامه پیدا کند. این موضوع بدین‌دلیل است که در سرورهای ابری مجازی هلند یا هر لوکیشن دیگری، تکنولوژی توزیع بار (Load Balancing) برای اشتراک منابع در بین سرورهای مختلف در بستر اینترنت استفاده شده است.

با کلود سرور هلند و مشخصات آن آشنا شدیم و حالا احتمالاً می‌دانید که چرا انتخاب این سرور برایتان مناسب است. در‌واقع، این نوع سرورها و سایر سرورهای اروپا برای کسب‌وکارهایی مناسب است که مخاطبان یا کاربرانشان در آن‌جا قرار دارند. همچنین، این سرورهای خارجی معمولاً ارزان‌تر از سرورهای داخل ایران هستند. در‌ادامه با بررسی دقیق‌تر ویژگی‌ها و مزایای این سرورها، با نحوه انتخاب بهترین سرور ابری هلند بیشتر آشنا می‌شویم.

خرید سرور ابری پارس پک

مزیت‌ها و ویژگی‌های سرورهای ابری هلند

سرور ابری هلند بهترین گزینه برای وب‌سایت یا اپلیکیشن شما خواهد بود. با بررسی ویژگی‌ها و مزایایی که کلود سرور هلند دارد، می‌توانید از این مسئله مطمئن شوید. ویژگی‌های مهم سرورهای ابری هلند عبارت‌اند از:

۱. امنیت فراوان و پشتیبانی قوی

سرور ابری هلند نیز درست مانند هر سرور ابری دیگری، به‌دلیل استفاده از سرورهای کوچک‌تر در مناطق مختلف، هم بسیار سریع و قوی است و هم امنیت فراوانی را به‌ارمغان می‌آورد. این یعنی درصورتی‌که یکی از سرورها در مجموعه ابری دچار مشکل شود، سایر سرورها از اطلاعاتتان محافظت و جریان ترافیک را حفظ می‌کنند.

۲. مقرون‌به‌صرفه‌بودن

خرید سرور ابری هلند ارزان‌تر از سرورهای ابری ایران است. علاوه‌بر‌این، با خرید این سرورها هزینه کمتری از سرورهای مجازی (VPS) یا اختصاصی می‌پردازید.

۳. ذخیره امن اطلاعات

سرور ابری هلند مانند هر سرور ابری (Cloud Server) دیگری، فضایی امن و پایدار برای ذخیره و نگه‌داری اطلاعات در‌اختیار خواهید داشت. ذخیره داده‌ها در محیط ابری باعث می‌شود تا در هر زمان و مکانی بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. این موضوع به‌ویژه برای صاحبان وب‌سایت‌هایی بسیار اهمیت دارد که اطلاعات خاصی از مشتریانشان دریافت و ذخیره می‌کنند.

۴. مقیاس‌پذیری سرورهای ابری

کلود سرور هلند کاملاً مقیاس‌پذیر است. ارائه‌دهندگان سرورهای ابری هلند سرویس‌های متنوعی طراحی کرده‌اند که متناسب با نیاز کسب‌وکار و بودجه خود، می‌توانید هر‌یک را تهیه کنید. حتی شما می‌توانید خودتان پلن‌های مختلف را طراحی کنید و میزان منابع، دوره زمانی و… را در پکیج‌های اختصاصی بخرید.

بهترین سرور ابری هلند را شرکت‌هایی ارائه می‌دهند که امکان ارتقای منابع را برای مشتریانشان فراهم می‌کنند. این یعنی حتی اگر سرویس خود را برای دوره زمانی بلند‌مدتی خریده باشید، در‌صورت نیاز به منابع بیشتر، می‌توانید همان سرویس را ارتقا دهید.

بهترین سرور ابری هلند
سرورهای ابری هلند چه مزایا و ویژگی‌هایی دارند؟

 کاربرد سرور ابری هلند

خرید سرور ابری هلند به نوع کسب‌وکار، ابعاد آن، مخاطبان هدف، نیازهای مارکتینگ فعلی و آتی، بودجه در‌دسترس و… بستگی دارد. سرور ابری هلند به‌طورکلی برای کسب‌وکارهای در حال‌ رشد انتخاب مناسبی است. به‌عبارت‌دیگر، اگر کسب‌وکاری کوچک، اما در حال‌ رشد دارید که دیگر منابع هاست اشتراکی نمی‌تواند پاسخ‌گوی آن باشد، احتمالاً سرور ابری بهترین انتخاب برایتان خواهد بود.

کلود سرور هلند همچنین برای وب‌سایت‌های فروشگاهی که به‌تازگی کارشان را شروع کرده‌اند، پیشنهاد می‌شود. در‌نهایت، به‌دلیل ابتکار عملی که سرور ابری برایتان فراهم می‌کند، این نوع سرور برای کسانی مناسب خواهد بود که می‌خواهند نرم‌افزارهای بیشتر را نصب کنند. همه این‌ها از‌جمله کاربردهای انواع سرور ابری هستند؛ اما سؤال اصلی این است که کاربرد سرور ابری هلند چیست؟

سرور ابری هلند مانند سایر سرورهای ابری خارجی برای کسانی مناسب‌تر است که مخاطبان و کاربران هدفشان در خارج از کشور قرار دارد. این یعنی اگر کسب‌و‌کار بین‌المللی و مخاطبان خارجی دارید، این نوع سرورها برایتان کاربردی هستند.

البته خرید سرور هلند بدین‌معنی نیست که شما فقط می‌توانید کاربران هلندی خود را پشتیبانی کنید؛ بلکه این سرور می‌تواند پاسخ‌گوی کشورهای اروپایی دیگر نیز باشد. علاوه‌بر‌این، اگر کسب‌وکارتان به‌گونه‌ای است که به IP خارجی نیاز دارید، باید سرورهای ابری خارجی را انتخاب و تهیه کنید.

Cloud Serve، سرور مجازی‌سازی شده‌ای است که از منابع چندین سرور مرکزی استفاده می‌کند. ویژگی‌ها و نکات بیشتر درباره کلود سرور را در مقاله زیر بخوانید.

سرور ابری چیست؟

نکاتی برای خرید سرور ابری هلند

سرور ابری هلند و ویژگی‌ها، کاربرد و مزایای استفاده از آن برای کسب‌وکارها را بررسی کردیم. خرید سرور ابری هلند نیازمند توجه به نکاتی است که باید بدانید. نیاز به منابع و نوع استفاده و مصرف شما تعیین می‌کند که هر‌یک از منابع زیر را باید در چه سطحی انتخاب کنید. معیارهای مهمی که در زمان خرید کلود سرور هلند یا سرورهای هر لوکیشن دیگری باید مدنظر بگیرید، عبارت‌اند از:

●   حافظه اصلی (RAM)

●   هارد دیسک

●   پردازشگر (CPU)

●   سیستم‌عامل

کلود سرور هلند را می‌توانید با سیستم عامل لینوکس یا ویندوز خریداری کنید. اغلب ارائه‌دهندگان سرویس‌های سرور ابری، امکان انتخاب سرور با سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس را برایتان فراهم می‌کنند. اینکه سرور ابری لینوکس یا سرور ابری ویندوز را انتخاب کنید، به اولویت خودتان بستگی دارد. همچنین، دسترسی‌ها و ویژگی‌های اضافی در هر‌یک از این دو سیستم‌عامل متفاوت است و آن‌ها کنترل پنل‌های متفاوتی را پشتیبانی می‌کنند.

خرید کلود سرور هلند
نکات مهم خرید سرور ابری هلند چیست؟

از کجا سرورهای ابری هلند را تهیه کنیم؟

خرید سرور ابری هلند یک بار در مرورگر خود جست‌وجو کنید تا متوجه شوید که ده‌ها ارائه‌دهنده مختلف در این زمینه فعالیت می‌کنند. هر‌یک از آن‌ها مدعی ارائه بهترین سرور ابری هلند یا سایر سرورهای داخلی و خارجی هستند.

حالا ممکن است این سؤال برایتان مطرح شود که با این‌ همه گزینه مختلف، کدام ارائه‌دهنده بهترین انتخاب برای خرید کلود سرور هلند خواهد بود؟ در جوابِ این سؤال باید بگوییم که بهتر است شرکت‌هایی را انتخاب کنید که خدمات معتبری را با پشتیبانی همه‌جانبه ارائه می‌دهند و در‌مقایسه‌با سایر رقبا قیمت‌هایشان به‌ازای خدمات ارائه‌شده مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

بهترین سرور ابری هلند را می‌توانید از پارس پک بخرید. پارس پک یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده معتبر و جزو اولین ارائه‌دهندگان خدمات میزبانی ابری در ایران است. این شرکت با فراهم‌کردن زیرساخت‌ها و استانداردهای لازم برای ارائه سرور ابری، سرویس‌هایی باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه طراحی کرده است. علاوه‌بر‌این، شما می‌توانید سرویس‌های اختصاصی‌تان را در وب‌سایت این مجموعه به‌صورت سفارشی طراحی و تهیه کنید. برای انتخاب و خرید سرور ابری هلند یا سرورهای داخلی ایران، به وب‌سایت Parspack مراجعه کنید.

جمع‌بندی

سرور ابری هلند برای کسب‌وکار‌ها نوپا و حتی با سابقه که به فکر ارائه بهترین خدمات به مشتریانشان هستند، توصیه می‌شود. کلود سرور هلند و ویژگی‌های آن، مزایا و نکاتی که باید در زمان خرید به آن توجه کنید را در این مطلب از بلاگ پارس پک بررسی کردیم.

درصورتی‌که تصمیم گرفته‌اید کلود سرور هلند را بخرید، رعایت نکات گفته‌شده در این مقاله می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد.

سرورهای ابری خارجی شامل چند سرور فیزیکی و مجازی هستند که از طریق بستر رایانش ابری با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند. این سرورها در نقاط جغرافیایی خارج از کشور قرار دارند و در آن‌جا دیتاسنترهایی برای ذخیره‌سازی اطلاعات وجود دارند. سرور ابری هلند در کشور هلند قرار دارد. با تهیه این نوع از سرورها، IP اختصاصی هلند به وب‌سایت و اپلیکیشن‌های شما اختصاص داده می‌شود.

سؤالات متداول

۱. سرور ابری هلند چیست؟

سرورهای ابری خارجی از چند سرور فیزیکی یا مجازی تشکیل شده‌اند که در بستر رایانش ابری به‌هم متصل هستند. در این سرورها، دیتاسنتر در نقاط جغرافیایی خارج از کشور قرار می‌گیرند. دیتاسنتر سرور ابری هلند در کشور هلند قرار دارد. زمانی‌که این نوع از سرورها را تهیه کنید، IP اختصاصی هلند به وب‌سایت و اپلیکیشن‌های شما اختصاص داده می‌شود.

۲. مزایای خرید سرور ابری هلند چیست؟

از مزایای مهم خرید VPS هلند می‌توان به امنیت فراوان و پشتیبانی قوی، ذخیره امن اطلاعات، مقرون‌به‌صرفه‌بودن و مقیاس‌پذیری آن اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم