سرور مجازی پی پال چیست و برای خرید آن به چه نکاتی توجه کنیم؟

سرور مجازی پی پال چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
جمعه 30 تیر 1402
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۸۴۸ بازدید

سرور مجازی پی پال یکی از راهکارهای مهمی است که برای رفع محدودیت‌های موجود در انتقال بین‌المللی پول برای شهروندان ایرانی به‌کار گرفته می‌شود. با استفاده از VPS برای پی پال، می‌توانید IP خود را به IP دیتاسنتر سرورتان تغییر دهید و بدین‌ترتیب امکان استفاده از پی پال را به‌دست آورید.

در این مقاله از سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، قصد داریم تا درباره سرور مجازی برای PayPal با شما گفت‌وگو و به نکاتی اشاره کنیم که برای انتخاب بهترین نوع این سرور به آن‌ها نیاز خواهید داشت؛ پس تا پایان با ما همراه باشید.

سرور مجازی پی پال چیست؟

سرور مجازی پی پال درواقع برای رفع محدودیت‌های شهروندان ایرانی برای استفاده از سرویس پی پال به‌کار گرفته می‌شود. فرض کنید که برنامه‌نویس وب هستید و حالا می‌خواهید در ایران پروژه‌ای را انجام دهید که کارفرمایش خارجی است. برای دریافت حق‌الزحمه این پروژه چه راهی دارید؟‌ یکی از سرویس‌های برتر برای این منظور PayPal است؛ البته همان‌طور‌که گفتیم، استفاده از آن برای شهروندان ایرانی امکان‌پذیر نیست. برای رفع این محدودیت‌، باید از IP کشوری دیگر استفاده کنید. این کار با استفاده از سرور مجازی ‌PayPal انجام‌شدنی است.

سرور مجازی پی پال (PayPal VPS) به نوعی از سرور گفته می‌شود که اولاً با استفاده از تکنولوژی ماشین‌های مجازی ساخته شده است؛ ثانیاً دیتاسنتر آن نیز در کشوری به‌غیر از ایران قرار دارد تا بتواند محدودیت‌های استفاده از PayPal را رفع کند.

با وصل‌شدن به VPS پی پال، آی‌پی سیستم شما به کشوری که دیتاسنتر سرور در آن قرار گرفته، تبدیل می‌شود و بدین‌ترتیب، سیستم‌های شناسایی این شرکت دیگر نمی‌توانند تشخیص دهند که شما شهروند مقیم ایران هستید.

علاوه‌بر‌این، استفاده از بسیاری از وب‌سایت‌ها و سرویس‌های دیگر برای ایرانیان محدود شده است که با استفاده از وی پی اس PayPal می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. با‌این‌حال، با‌توجه‌به اینکه این مطلب منحصراً درباره سرور مجازی برای پی پال نوشته شده است، در‌ادامه به نکات استفاده از این سرویس اشاره خواهیم کرد.

صفر تا صد هر آنچه باید درباره ویژگی‌ها و مزیت‌های سرور مجازی بدانید را در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

سه مزیت مهم استفاده از سرور مجازی پی پال

سیستم‌های شناسایی و امنیتی پی پال الگوریتمی به‌شدت پیچیده و دقیق دارند. توجه‌نکردن به مسائلی مانند استفاده از آی‌پی ثابت، ممکن است حساب کاربری شما را حتی برای همیشه مسدود کند. درادامه، ۳ مزیت اصلی استفاده از سرور مجازی پی پال را برایتان توضیح خواهیم داد.

برای استفاده از سرویس پی پال، باید IP سیستم خود را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید. این کار با استفاده از سرور مجازی پی پال به‌سادگی امکان‌پذیر است.

۱. دسترسی ایمن از هر مکان با استفاده از  سرور مجازی پی پال

با استفاده از وی پی اس PayPal، از هر نقطه از جهان می‌توانید به اکانت پی پال خود وصل شوید و همیشه هم آی‌پی ثابت دیتاسنتر سرور خود را داشته باشید. این مسئله بر کم‌شدن خطر ایجاد محدودیت برای اکانت شما تأثیر بسزایی می‌گذارد.

۲. کاهش خطر شناسایی اکانت با استفاده از VPS پی پال

خواه‌ناخواه تا وقتی شرایط کنونی وجود داشته باشد، تمام تمرکز خود را باید به این موضوع معطوف کنید که سیستم پی پال متوجه نشود که شما از ایران به این سیستم دسترسی پیدا کرده‌اید؛ به‌همین‌دلیل، از آی‌پی ثابت کشوری دیگر باید استفاده کنید. استفاده از سرور مجازی برای پی پال به شما امکان خواهد داد تا یک بار برای همیشه خیالتان را از بابت آی‌پی و دسترسی به اکانت PayPal خود راحت کنید.

۳. جلوگیری از محدود یا مسدود شدن اکانت با VPS پی پال

پی پال در‌واقع همان حساب بانکی شماست که حق‌الزحمه‌ تمامی تلاش‌هایتان را در آن ذخیره می‌کنید. حالا اگر به هر دلیل این حساب محدود و حتی مسدود شود، چه ضرر هنگفتی را متقبل خواهید شد؟‌ به‌خاطر بسپارید که پی پال به‌هیچ‌وجه با مسئله محدودیت‌های شهروندان ایرانی تعارف ندارد؛ چراکه به‌محض اینکه بفهمد شما از ایران هستید، بلافاصله حسابتان را مسدود خواهد کرد. تنها راه مطمئن برای جلوگیری از این اتفاق‌، استفاده از VPS برای پی پال است.

سرور مجازی برای پی پال
سرور مجازی برای Paypal

چهار نکته طلایی برای انتخاب بهترین سرور مجازی پی پال

برای انتخاب سرور مجازی پی پال به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ چه عواملی برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ کدام نکته است که اگر به آن به‌اندازه کافی توجه نکنید، قطعاً بر کیفیت سرورتان تأثیر خواهد گذاشت؟ در‌ادامه‌، به چهار نکته اساسی برای انتخاب بهترین سرور مجازی پی پال اشاره می‌کنیم.

۱. منابع سخت‌افزاری مناسب برای سرور مجازی پی پال

یکی از نکات مهمی که در انتخاب سرور مجازی پی پال باید مدنظر بگیرید، منابع سخت‌افزاری سرور است. به‌هر‌حال، سرور چیزی جز کامپیوتری قدرتمند و همیشه‌روشن نیست که همواره به اینترنت بسیار پرسرعت دسترسی دارد. به‌طور‌کلی، اینکه منابع سخت‌افزاری سرور مجازی PayPal چقدر باید باشد، کاملاً به نیازهای شما بستگی دارد.

اگر از سرور مجازی خود فقط برای دسترسی به اکانت پی پال استفاده می‌کنید، به منابع سخت‌افزاری چندان زیادی نیاز نخواهید داشت؛ اما اگر به‌جز اتصال به پی پال کارهای دیگری نیز می‌خواهید انجام دهید، سروری را انتخاب کنید که منابع قدرتمندتری داشته باشد.

۲. سیستم‌عامل نصب‌شده روی سرور مجازی برای PayPal

سرور مجازی برای PayPal نیز مانند هر کامپیوتر دیگری به سیستم‌عامل نیاز دارد تا بتواند دستورهای صادر‌شده کاربر را به سخت‌افزار منتقل کند. سیستم‌عامل‌های مختلفی ممکن است روی سرور مجازی PayPal قرار بگیرند که مهم‌ترین آن‌ها لینوکس و ویندوز هستند.

اینکه کدام سیستم‌عامل برای سرور مجازی پی پال کاربرد بیشتری دارد، باز‌هم به نیاز شما و میزان آشنایی‌تان با دستورهای خط فرمانی لینوکس بستگی است. در‌صورتی‌که مهارت زیادی در استفاده از خط فرمان داشته باشید، احتمالاً سرور لینوکس با‌توجه‌به امنیت بیشتر و عملکرد بهتر و رایگان‌بودن، برایتان کاربردی‌تر خواهد بود.

برای آشنایی با ویژگی‌ها و نکات مهم انتخاب سرور مجازی بایننس مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی بایننس چیست؟

۳. دیتاسنتر سرور مجازی پی پال

دیگر نکته اساسی در انتخاب سرور مجازی پی پال کشوری است که دیتاسنتر سرور در آن قرار گرفته است. با‌توجه‌به توضیحات گفته‌شده، متوجه شدیم که دیتاسنتر VPS برای پی پال لزوماً باید در خارج از کشور قرار داشته باشد؛ اما اینکه چه کشوری برایتان کاربرد بهتری دارد، از‌جمله نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید.

۴. اعتبار شرکت ارائه دهنده سرور مجازی پی پال

اعتبار شرکت هاستینگی که سرور مجازی پی پال خود را از آن تهیه می‌کنید، در انتخاب بهترین سرور مجازی برای PayPal نقش مهمی ایفا می‌کند. توجه کنید که گاهی اوقات ممکن است برای استفاده از VPS پی پال به مشکل بربخورید. در این مواقع، باید تیم پشتیبانی کارآزموده و تمام‌عیاری در‌کنارتان باشد تا بتواند مشکل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کند. این امکانات جز با انتخاب شرکت هاستینگ قدرتمند و باتجربه در این زمینه دردسترستان نخواهد بود. تمامی سرورهای خارجی پارس پک این قابلیت را دارند که به‌عنوان سرور مجازی پی پال استفاده شوند.

وی پی اس paypal
VPS برای پی پال

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

جمع‌بندی

سرور مجازی پی پال همان چیزی است که برای استفاده از سرویس پی پال به آن نیاز خواهید داشت. استفاده از این سرور به شما امکان خواهد داد تا محدودیت‌ نقل‌و‌انتقال بین‌المللی پول برای شهروندان ایرانی را بتوانید خنثی کنید.

در این مطلب از آموزش سرور بلاگ پارس پک، توضیح دادیم که VPS برای پی پال چیست و برای انتخاب آن به چه نکاتی باید توجه کنید. با استفاده از تمامی سرورهای مجازی خارجی پارس پک خواهید توانست از این سرویس نقل‌و‌انتقال بین‌المللی پول به‌طورایمن استفاده کنید.

سؤالات متداول

۱. کاربرد سرور مجازی پی پال چیست؟

با‌توجه‌به اینکه شهروندان ایرانی برای کار با پی پال با محدودیت‌هایی مواجه هستند، استفاده از سرور مجازی پی پال به آنان امکان خواهد داد تا این محدودیت‌ها را رفع و از این سرویس استفاده کنند.

۲. مشخصات بهترین سرور مجازی پی پال چیست؟

بهترین سرور مجازی پی پال سروری است که دقیقاً براساس نیاز شما ساخته شده باشد و آپ‌تایم چشمگیری داشته و هزینه آن نیز مقرون‌به‌صرفه باشد. علاوه‌براین، تیم پشتیبانی شرکت هاستینگ باید در‌کنار شما باشد تا در‌صورت بروز مشکلات فنی، این مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل شوند.

۳. از چه سیستم‌‌عامل‌هایی روی VPS برای پی پال استفاده می‌شود؟

معمولاً از دو سیستم‌عامل ویندوز و لینوکس روی VPS برای پی پال استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم