سرور مجازی نیوزیلند چیست؟ با ۶ ویژگی مهم VPS نیوزلند آشنا شوید!

سرور مجازی نیوزلند چیست؟
Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
جمعه 26 اسفند 1401
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۴۲۲ بازدید

سرور مجازی نیوزیلند یکی از گزینه‌های محبوب برای خرید سرور مجازی خارجی در میان کاربران ایرانی است. افرادی که برای پروژه‌ یا وب‌سایت خود به‌دنبال سرور مجازی معتبر با ویژگی‌های مناسب می‌گردند، به وی‌پی‌اس نیوزیلند روی می‌آورند. فاصله ایران تا نیوزیلند ۱۵,۱۰۳ کیلومتر است؛ اما با وجود این مسافت، سرور مجازی نیوزلند مزیت‌ها و کاربردهای فراوانی برای کاربران ایرانی فراهم می‌کند. دیتاسنترهایی که سرورهای نیوزلند را ارائه می‌دهند، در اوکلند قرار گرفتهاند. به این سرورهای مجازی، سرور مجازی ولینگتون هم گفته می‌شود و از آن‌ها می‌توان مانند سروری واقعی برای اجرا و نصب و کنترل نرم‌افزارها استفاده کرد. در این مقاله از بلاگ پارس پک، درباره VPS نیوزیلند‌، مزیت‌ها، کاربردها و ویژگی‌های آن بیشتر صحبت می‌کنیم؛ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سرور مجازی نیوزلند

سرور مجازی نیوزیلند سروری مجازی است که امکان اجرای نرم‌افزارها و نصب و مدیریت آن‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. درواقع، وی‌پی‌اس نیوزلند مانند ماشین مجازی عمل می‌کند. در سرور مجازی نیوزیلند یا سرور مجازی ولینگتون، همان‌طور‌که از نامش پیداست، دیتاسنترها در کشور نیوزیلند قرار دارند. به‌عبارت‌دیگر، هنگام کار با این سرورها لوکیشن و آی‌پی نیوزلند استفاده می‌شود. درنتیجه، شما به‌عنوان کاربر این سرور یکی از شهروندان نیوزیلند شناخته می‌شوید؛ به‌همین‌دلیل، می‌توانید بسیاری از کارهایتان را بدون مشکل انجام دهید.

خرید سرور مجازی

ویژگی‌ های سرور مجازی نیوزلند

ویژگی‌های سرور مجازی ولینگتون باعث شده است تا در ایران از این سرور مجازی بسیار استقبال شود. ویژگی‌های مهمی که وی‌پی‌اس نیوزیلند را به گزینه‌ای مناسب تبدیل می‌کنند، عبارت‌اند از:

  • پشتیبانی ۲۴ساعته در ۷ روز هفته: سرور مجازی نیوزیلند به‌طور ۲۴ساعته پشتیبانی می‌شود؛ درنتیجه، درصورت بروز مشکلات فنی، می‌توانید به‌راحتی به تیم فنی دسترسی داشته باشید تا آن‌ها را رفع کنید.
  • دسترسی روت کامل: با استفاده از سرور مجازی نیوزلند روت‌شده، می‌توانید سرور خود را بدون هیچ محدودیتی مدیریت و کنترل کنید. این سرور امکانی را فراهم می‌کند تا نرم‌افزارهای سازگار و موردنیاز با سیستم‌عامل را بر‌اساس نیازهای کسب‌و‌کار خود نصب کنید.
  • امنیت در‌برابر DDoS: وی‌پی‌اس نیوزیلند با استفاده از فایروال‌های بسیار ایمن از داده‌های شما در‌برابر حمله‌های DDoS محافظت می‌کنند. این سیستم به‌طور‌خودکار تهدیدهای مخرب دریافتی از وب را شناسایی و لایه حفاظتی ایدئالی برای داده‌های شما فراهم می‌کند.
  • سرعت درخورتوجه شبکه: سرور مجازی نیوزلند پهنای باند زیادی دارد و سرعت چشمگیری ارائه می‌دهد. با استفاده از این سرورها اتصال چند برابر سریع‌تر را تجربه می‌کنید.
  • آپ‌تایم مداوم: تمام سرورهای مجازی نیوزیلند آپ‌تایم مناسبی دارند. این موضوع تا حد زیادی روی عملکرد وب‌سایت تأثیر می‌گذارد.
  • امکان انتخاب سیستم‌عامل: امکان انتخاب سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز در VPS نیوزلند وجود دارد. سرور مجازی لینوکس نیوزلند برای استفاده بهینه از سرویس‌ها و زبان‌‌های برنامه‌نویسی مبتنی‌بر لینوکس و سرور مجازی ویندوز نیوزلند برای استفاده از سرویس‌های ویندوزی ارائه می‌شود. متناسب با نوع سیستم‌عامل امکان انتخاب کنترل‌پنل نیز فراهم است.

اگر می‌خواهید درباره سرور مجازی و کاربرد استفاده از آن در زمینه‌های مختلف بیشتر بدانید، حتماً مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی چیست؟

کاربردهای سرور مجازی نیوزلند

سرور مجازی نیوزیلند کاربردهای گسترده‌ای دارد. درادامه، با برخی از این کاربردها آشنا می‌شویم:

  • VPS نیوزیلند برای کسب‌وکارهای الکترونیک: سرور مجازی نیوزلند عملکرد مناسب وب‌سایت را تضمین می‌کند و تجربه‌ای عالی از کار با سئو ارائه می‌دهد؛ درنتیجه، برای کسب‌وکارهای آنلاین می‌تواند انتخابی مناسب باشد.
  • سرور مجازی نیوزیلند در آموزش آنلاین: نیوزلند VPS با ارائه قابلیت‌های متنوع و مناسب، فرصتی عالی برای ایجاد بستری آنلاین برای آموزش مجازی محسوب می‌شود.
  • نیوزیلند VPS برای گیم‌سرور: شما می‌توانید از سرور مجازی ولینگتون به‌عنوان گیم‌سرور استفاده کنید؛ البته برای این کار محدویت‌هایی وجود دارد.
  • آزمایش برنامه‌های وب جدید: سرور مجازی نیوزلند راهی عالی برای آزمایش برنامه‌های جدید توسعه‌یافته محسوب می‌شود. مزیت این روش آن است که برخلاف سرورهای اختصاصی، هزینه گزافی پرداخت نمی‌کنید و درعوض، محیط آزمایشی بهتری با قیمت ارزان‌تر برایتان فراهم می‌شود.

خرید سرور مجازی نیوزلند

ویژگی های وی پی اس نیوزیلند

مزایای سرور مجازی نیوزیلند

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که به‌دلیل فاصله زیاد بین نیوزیلند و ایران، سرور مجازی نیوزیلند نمی‌تواند مزایایی که سرورهای دیگر ارائه می‌دهند، به‌ارمغان بیاورد؛ اما این باور اشتباه است. درواقع، با خرید نیوزلند VPS می‌توانید از مزایای متعددی بهره ببرید. برخی از این مزایا عبارت‌اند از:

۱. مطمئن‌‌ بودن

بی‌شک، مطمئن‌بودن سرور مجازی یکی از مزایای مهمی است که آن را به گزینه‌ای محبوب تبدیل می‌کند. از این نظر، باید بگوییم که شرکت‌های وی‌پی‌اس نیوزلند از به‌روزترین و قوی‌ترین سخت‌افزارها استفاده می‌کنند و تمام اقدامات لازم برای مقابله با حوادث مختلف مانند قطعی برق یا حمله هکرها یا هر نوع خطر دیگری را در پیش می‌گیرند. ازاین‌رو، با استفاده از نیوزیلند VPS نگرانی کمتری بابت بروز مشکلات پیش‌بینی‌نشده برای وب‌سایت خود خواهید داشت.

۲. امنیت

از مزایای خرید سرور مجازی نیوزیلند می‌توان به این موضوع اشاره کرد که خاطر شما بابت هک‌شدن وب‌سایت و داده‌های آن آسوده خواهد بود. امنیت این سرورها بسیار زیاد است؛ به‌طوری‌که از هرگونه حمله مخرب آنلاین جلوگیری می‌کنند. به‌همین‌دلیل، بسیاری از پروژه‌های بزرگ از سرور مجازی ولینگتون برای وب‌سایت خود بهره می‌برند. برخی از اقدامات امنیتی این سرورها عبارت‌اند از: حفاظت پیشرفته دربرابر حمله‌های DDoS، محافظت از بدافزار و ویروس، فیلترهای ایمیل (محافظت ضد‌هرزنامه) و فایروال شبکه.

۳. مقرون‌ به‌ صرفه

حتماً شما هم به‌دنبال سرور مجازی با قابلیت‌های متنوع و قیمت مقرون‌به‌صرفه هستید که تمام این‌ها با خرید سرور مجازی نیوزلند برایتان فراهم می‌شود. شرکت‌های ارائه‌دهنده سرور مجازی نیوزلند پلن‌های متنوعی ارائه می‌دهند که تمام آن‌ها با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به مشتریان عرضه می‌شوند.

سرور مجازی سی پنل چیست؟ چه مزایا و معایبی دارد و برای خرید آن به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در مقاله زیر بخوانید.

سرور مجازی سی پنل چیست؟

خرید سرور مجازی نیوزلند برای چه کسانی مناسب است؟

شاید هنگام خرید سرور مجازی نیوزیلند این سؤال برای شما به‌وجود بیاید که آیا این سرورها برایتان مناسب هستند یا خیر. برای پاسخ به این پرسش باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. درصورتی‌که موارد زیر برای شما صدق می‌کند، استفاده از این سرورها را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

۱. وب‌ سایت‌ هایی که ترافیک زیادی دارند

نیوزلند VPS برای وب‌سایت‌های پربازدید انتخابی مناسب است. هنگامی‌که کسب‌وکارتان رونق پیدا می‌کند، میزان ترافیک وب‌سایت هم به همان نسبت افزایش می‌یابد. در سرورهای دیگر، قابلیت مدیریت این افزایش ترافیک وجود ندارد؛ اما سرور مجازی نیوزلند قابلیت فراوانی برای مدیریت افزایش بازدید کاربران از وب‌سایت و درنتیجه، افزایش ترافیک وب‌سایت دارد؛ به‌طوری‌که در رونق کسب‌وکارتان با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد.

۲. وب‌ سایت‌ هایی که مشتریان شناخته‌ شده دارند

با استفاده از سرور مجازی ولینگتون، خدمات سریع و مطمئن ارائه می‌شوند؛ درنتیجه درصورتی‌که مشتریان شما افراد برجسته و شناخته‌شده‌ای هستند، با کمک این سرورها می‌توان اعتمادشان را جلب کرد.

سرور مجازی نیوزلند با بهره‌مندی از درایوهای ذخیره‌سازی پرسرعت SSD و NVME، زمینه رشد و توسعه کسب‌وکارها را با منابع امن و مطمئن فراهم می‌کند. با IP ثابت کشور نیوزلند محدودیت‌های دسترسی به وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خارجی از بین می‌رود و می‌توانید با دسترسی کامل به تنظیمات وی‌پی‌اس، نرم‌افزارها و سرویس‌های خود را در سیستم‌عامل لینوکس یا ویندوز نصب‌ و راه‌اندازی کنید.

خرید یا اجاره VPS نیوزلند

یکی دیگر از سؤالات رایج‌ درباره تهیه سرور مجازی نیوزلند این است که آیا خرید سرور مجازی نیوزیلند به‌صرفه‌تر است یا اجاره آن؟ این سؤالی است که مدیران هنگام شروع پروژه یا راه‌اندازی وب‌سایت با درنظر‌گرفتن عوامل مختلف باید جواب دهند.

به‌طور‌کلی، برای تصمیم‌گیری درباره خرید یا اجاره VPS نیوزلند باید هزینه‌ را مدنظر قرار دهید. این موضوع به اولویت‌های وب‌سایت هم بستگی دارد. پاسخ به این پرسش که «هدف شما از خرید سرور مجازی نیوزلند چیست؟» می‌تواند در تصمیم‌گیری درباره خرید یا اجاره آن مؤثر باشد. هرکدام از این روش‌ها باتوجه‌به نوع کسب‌وکار و وب‌سایت شما می‌تواند مزایا و معایبی به‌همراه داشته باشد. بنابراین، در ابتدا باید نیازهای خود از تهیه سرور مجازی نیوزیلندرا  تعیین و سپس برای خرید یا اجاره آن اقدام کنید. در کنار این سرویس، گزینه‌های دیگری مثل سرور مجازی استرالیا وجود دارد که با ویژگی‌های مشابه به وی‌پی‌اس نیوزیلند، قابلیت‌های کاربردی و قدرتمندی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای آشنایی با صفر تا صد وی‌پی‌اس فارکس، ویژگی‌ها کاربرد و نکات مهم خرید آن می‌توانید مقاله زیر را بخوانید.

سرور مجازی فارکس چیست؟

خرید سرور مجازی از خدمات میزبانی پارس پک

اگر اولین تجربه‌تان درزمینه سرورهای مجازی است یا دانش کافی در انتخاب بهترین نوع سرور مجازی  ایرانی یا خارجی دارید، پارس پک، یکی از شرکت‌های هاستینگ قدرتمند ایران، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین پنل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. برای دریافت هرگونه راهنمایی و مشاوره رایگان از‌طریق تیکت یا تلفن می‌توانید با کارشناسان پارس پک ارتباط بگیرید. همچنین برای مشاهده تعرفه‌ها و اطلاعات بیشتر میتوانید وارد صفحه زیر شوید.

سرور مجازی

جمع‌بندی

سرور مجازی نیوزیلند یکی از گزینه‌های محبوب در میان کاربران ایرانی است که ویژگی‌های متنوع و مزیت‌های فراوانی ارائه می‌دهد. نیوزیلند VPS به‌عنوان ماشین مجازی می‌تواند قابلیت کنترل و نصب نرم‌افزارها را فراهم کند. ناگفته نماند که تمام فعالیت‌های کاربران در این سرورها، با لوکیشن و آی‌پی نیوزلند انجام می‌شوند. با استفاده از وی‌پی‌اس نیوزیلند می‌توانید در قالب شهروند این کشور کارهای خود را پیش ببرید. درصورتی‌که درباره سرور مجازی نیوزلند سؤالی دارید، آن را ازطریق کامنت با ما مطرح کنید.

 سؤالات متداول

۱. سرور مجازی نیوزیلند چیست؟

سرور مجازی نیوزلند ماشینی مجازی است که مانند سروری واقعی عمل می‌کند. هنگام کار با این سرور، لوکیشن و آی‌پی کشور نیوزلند استفاده می‌شود؛ درنتیجه، کاربران آن به‌عنوان یکی از شهروندان نیوزلند می‌توانند بسیاری از کارهای خود را انجام دهند.

۲. نیوزیلند VPS چه مزایایی دارد؟

با استفاده از وی‌پی‌اس نیوزیلند می‌توانید از مزایایی مانند امنیت فراوان و هزینه مقرون‌به‌صرفه بهره ببرید.

۳. میزان پینگ ایران به سرور مجازی نیوزیلند چقدر است؟

پینگ سرور اوکلند نیوزلند تا ایران در بهترین شرایط ۳۳۵ میلی‌ثانیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم