معرفی دامنه bid

Avatar
نویسنده: درسا والامقام
پنج‌شنبه 24 آذر 1390
مطالعه: ۹ دقیقه ۰ نظر ۴۸۱ بازدید

دامنه bid دامنه ای جدید می باشد، که امروزه کاربردهای فراوانی دارد و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این دامنه صحبت کنیم و نکاتی که شما باید قبل از خرید دامنه bid بدانید را برای شما بیان کنیم.
ما قصد داریم در این مطلب اطلاعاتی مربوط به قوانین ثبت دامنه bid و تمدید دامنه bid در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم؛ همچنین به شما کمک می کنیم تا با مطالعه ی این مقاله به راحتی بتوانید انتقال دامنه bid را انجام دهید پس با ما همراه باشید.

دامنه bid

امروزه میلیون‌ها نفر در کل دنیا مشغول به کسب و کارهای آنلاین هستند؛ این موضوع باعث می‌شود تا ارائه یک دامنه معتبر که باعث شود، شما بتوانید در رقابت با رقبای خود پیروز شوید بسیار مهم باشد.

این دامنه می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای انجام این کار باشد. امروزه دنیای اینترنت زندگی بسیاری از مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است و شما می‌توانید کسب و کارهای بسیار زیادی را پیدا کنید که محصولاتی را با قیمتی بسیار مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌های حضوری در اختیار افراد قرار می‌دهند.

در حال حاضر استفاده از دامنه bid باعث می‌شود تا شما بتوانید یک تجربه جدید و نو را به کاربران خود بدهید و علاوه بر این شما با استفاده از این دامنه می‌توانید ترافیک وب سایت خود را نیز افزایش دهید.این دامنه یک دامنه کوتاه، حرفه‌ای و به یادماندنی است که استفاده از آن می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی برندسازی و سئوی وب سایت شما بگذارد.

دامنه bid

خرید دامنه bid.

تاریخچه دامنه bid

دامنه bid جز برنامه‌های جدید gTLD بود که توسط ICANN ارائه شده بود. بعد از آن که طرح اولیه این دامنه بیان شد مشکلاتی در مسیر تایید اجرای این برنامه پیش آمد ولی خیلی سریع این مشکلات حل شد و در نهایت در تاریخ 2 مارس سال 2014 میلادی این دامنه به صورت رسمی معرفی شد.

هدف اولیه از این دامنه ایجاد یک فضای مناسب برای کسب و کارهای آنلاین بود که بتوانند با استفاده از این دامنه کسب و کار خود را رشد دهند و کاربران بیشتری را جذب وب سایت خود کنند.

امروزه این هدف تا حدود زیادی محقق شده است و پیش بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک این دامنه جزء محبوب‌ترین دامنه‌های دنیا باشد.

تاریخچه دامنه bid

دامنه برای برند

در یک نگاه

صاحب نا مشخص
وب سایت ریجستری نا مشخص
محدودیت نا مشخص
سیاست های اختلاف نظر نا مشخص
حمایت مالی نا مشخص
وضعیت منصوب شد
نوع استفاده حراجی‌هایی که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند
DNSSEC نا مشخص
ارائه دهنده رجیستری Neustar
تعداد ثبت 15،828
افتتاح March 02, 2014
نوع gTLD

کاربرد دامنه bid

دامنه bid برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد که همین موضوع نیز میزان استفاده از این دامنه را افزایش داده است. یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن، استفاده برای حراجی‌هایی است که به صورت آنلاین برگزار می‌شوند.

امروزه حراجی‌های آنلاین طرفداران زیادی دارند و شما با استفاده از این دامنه برای وبسایت خود می‌توانید نشان دهید که به صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت دارید و در نتیجه کاربران زیادی را جذب وب سایت خود کنید.

کاربرد دامنه bid

ویزگی های دامنه bid.

برخی از ویژگی‌های این دامنه

  •  این دامنه از قابلیت ثبت با تعداد بالا پشتیبانی می‌کند.
  •  قابلیت Backorders در این دامنه پشتیبانی نمی‌شود.
  •  امکان انتقال دامنه bid وجود دارد.
  •  امکان تغییر حساب کاربری در این دامنه برای شما فراهم شده است.
  •  قابلیت ثبت دامنه به صورت محافظت شده در این دامنه وجود ندارد.
  •  امکان ثبت دامنه به صورت خصوصی و شخصی فعال است و می‌توانید از آن استفاده کنید.
  •  قابلیت Cashparking در این دامنه پشتیبانی می‌شود.
  •  امکان به روز رسانی مخاطبان در این دامنه برای شما فراهم شده است.
  •  این دامنه از IDNها پشتیبانی می‌کند.

خرید دامنه bid

در صورتی که قصد خرید دامنه bid را دارید می‌توانید با مراجعه به وب سایت ما در طول روز به راحتی اقدام به انجام خرید دامنه bid کنید. وب سایت ما شرایط راحتی را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بتوانند به راحتی و بدون هیچ مشکلی اقدام به خرید این دامنه کنند.

علاوه بر این قیمت‌های وب سایت ما نیز نسبت به سایر وب سایت‌های مشابه مناسب‌تر است و به همین دلیل خرید این دامنه از وب سایت ما برای شما به صرفه‌تر است.

خرید دامنه bid

خرید دامنه bid.

ثبت دامنه bid

برای ثبت دامنه bid می توانید از قسمت دامنه ی پارس پک؛ وارد پنل مورد نظرتان شوید و اقدام به ثبت این دامنه نمایید.

ثبت دامنه bid

آموزش ثبت دامنه bid.

انتقال دامنه bid

برای انتقال دامنه bid با استفاده از وب سایت ما نیز شما کار راحتی را در پیش دارید و به راحتی می‌توانید اقدام به انجام انتقال دامنه کنید. وب سایت ما خدمات کاملی را برای انتقال دامنه‌های شما فراهم کرده است؛

 استفاده از آنها باعث می‌شود تا هزینه‌های شما به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا کند. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد انتقال دامنه خود را دارید به شما توصیه می‌کنیم حتما از خدمات وب سایت ما برای این کار استفاده کنید.

انتقال دامنه bid

دامنه ای برای برندسازی

تمدید دامنه bid

برای تمدید دامنه bid به صورت کلی دو روش در مقابل شما وجود دارد که می‌توانید از هر یک از این روش‌ها برای انجام تمدید دامنه استفاده کنید:

روش اول برای تمدید این دامنه این است، که در زمان ثبت دامنه قابلیت تمدید خودکار دامنه را فعال کنید تا بعد از به اتمام رسیدن مهلت‌ استفاده شما از  این دامنه، به صورت خودکار برای شما تمدید شود.

در صورتی که این قابلیت را فعال نکنید بعد از به اتمام رسیدن مهلت استفاده از دامنه شما می‌توانید به صورت دستی وارد وب سایت ما شوید و اقدام به تمدید دامنه bid خود کنید.

قوانین ثبت این دامنه

برای ثبت دامنه بین المللی   bid شما باید به نکات بسیار مهمی در انتخاب نام دامنه توجه داشته باشید که ما در این بخش این نکات را برای شما بیان می‌کنیم:

  •  نام دامنه‌ای که شما انتخاب می‌کنید باید حداقل دارای 1 کاراکتر و حداکثر دارای 63 کاراکتر باشد.
  •  نام دامنه شما باید با یک حرف و یا یک عدد شروع شده و با یک حرف و یا یک عدد نیز به پایان برسد.
  •  شما برای انتخاب نام دامنه خود تنها می‌توانید از کاراکترهای انگلیسی استفاده کنید که شامل حروف انگلیسی از a تا z، اعداد از 0 تا 9 و همینطور خط تیره می‌باشد.
  •  نام دامنه شما نباید با خط تیره شروع شده و با خط تیره نیز به پایان برسد.
  •  کاراکترهای سوم و چهارم نام دامنه شما نمی‌توانند خط تیره باشند.
  •  نامی که شما برای دامنه خود انتخاب می‌کنید، نمی‌تواند شامل کاراکتر اسپیس باشد.

قوانین ثبت دامنه bid

شرایط خرید دامنه bid.

سوالات متداول

برای چه بازه زمانی می‌توانیم اقدام به ثبت این دامنه کنیم؟

به صورت کلی شما برای یک بازه زمانی یک تا ده ساله می‌توانید این دامنه را به ثبت برسانید.

ثبت این دامنه چقدر طول می‌کشد؟

شما برای ثبت این دامنه نیازی نیست که زمان زیادی را صرف کنید و به محض این که بتوانید به اینترنت متصل شوید تنها در چند دقیقه می‌توانید اقدام به ثبت دامنه bid کنید.

سرویس Trustee چیست؟

سرویس Trustee یک سرویس بسیار کاربردی است که معمولا زمانی استفاده می‌شود که شما برای ثبت دامنه با محدودیت‌هایی رو‌به‌رو شده‌اید. در چنین شرایطی شما با استفاده از این سرویس می‌توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری این محدودیت‌ها را برطرف کرده و دامنه دلخواه خود را به ثبت برسانید.

چگونه می‌توانم دامنه‌ام را میزبانی کنم؟

امروزه وب سایت‌های بسیار زیادی هستند که خدمات مربوط به هاستینگ را به شما ارائه می‌دهند. شما برای هاستینگ دامنه خود هم می‌توانید از خدمات وب سایت ما استفاده کنید و یک هاست با کیفیت برای دامنه خود خریداری کنید.

آیا من می‌توانم در زمان ثبت دامنه اطلاعات خود را مخفی کنم؟

بله شما با فعال کردن قابلیت ثبت دامنه به صورت خصوصی می‌توانید اقدام به انجام این کار کنید.

بعد از به اتمام رسیدن مهلت استفاده از دامنه در چه بازه زمانی می‌توانیم برای تمدید اقدام کنیم؟

با توجه به قوانین ICANN شما بعد از به اتمام رسیدن مهلت استفاده از دامنه در یک بازه زمانی 40 روزه می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی دامنه خود را تمدید کنید. بعد از اتمام این 40 روز شما در یک بازه 30 روزه می‌توانید با پرداخت هزینه اضافی دامنه خود را تمدید کنید. بعد از اتمام این سی روز دامنه شما در اختیار عموم قرار می‌گیرد و سایر افراد می‌توانند اقدام به ثبت آن کنند.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم