هاست وردپرس پربازدید چیست و چه کاربردهایی دارد؟

Avatar
نویسنده: سانیا عبدی‌پور
پنج‌شنبه 11 فروردین 1401
مطالعه: ۸ دقیقه ۰ نظر ۴۹۶ بازدید

فضاهای میزبانی مختلفی وجود دارند که صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند برای راه‌اندازی وب‌سایتشان از آن‌ها استفاده کنند. هاست وردپرس پربازدید یکی از این فضاهای میزبانی است که منابع و فضای بسیار بیشتری از هاست معمولی دارد و همین موضوع آن را از هاست معمولی مجزا کرده است. علاوه‌‌براین، هاست وردپرس پربازدید از ویژگی‌های دیگری برخوردار است که در این مقاله از آموزش‌های هاست بلاگ پارس پک، به‌طورکامل به آن‌ها اشاره می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

خرید هاست وردپرس از پارس پک

از این مقاله می‌‌توانید برای مدیریت سرویس‌های میزبانی وردپرس خود استفاده کنید و اگر قصد خرید سرویس هاست وردپرس پارس پک را دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین، می‌توانید جهت کسب‌ اطلاعات بیشتر به لینک‌های زیر مراجعه کنید.

هاست وردپرس پربازدید چیست؟

اغلب وب‌سایت‌ها روزانه ترافیک بسیار زیادی دارند که همین موضوع موجب می‌شود تا با کمبود منابع و فضا روبه‌رو شوند؛ بنابراین، صاحبان آن‌ها برای رفع این مشکل همواره به‌دنبال راهکاری مناسب می‌گردند. هاست وردپرس پربازدید، تنها راه‌حل پایدار برای این دسته از افراد به‌شمار می‌آید؛ زیرا به‌طوراختصاصی برای چنین کسب‌وکارها و وب‌سایت‌هایی آماده شده است و نیازهای آن‌ها را به‌خوبی می‌تواند برطرف کند.

سیستم‌عامل‌های هاست وردپرس پربازدید

هاست‌های وردپرس پربازدید سیستم‌عامل‌هایی مانند فضاهای میزبانی معمولی دارند و تنها میزان فضای اختصاص‌یافته برای آن‌ها بسیار بیشتر است. درادامه، سیستم‌عامل این هاست‌ها را معرفی می‌کنیم.

۱. هاست وردپرس پربازدید با سیستم‌عامل ویندوز

همان‌طورکه مشخص است، سیستم‌عامل این نوع از هاست‌های وردپرس پربازدید سیستم‌عامل ویندوز است و وب‌سایت‌های نوشته‌شده با زبان PHP بیشتر از آن استفاده می‌کنند.

۲. هاست وردپرس پربازدید با سیستم‌عامل لینوکس

امروزه، بسیاری از وب‌سایت‌های موجود در فضای وب از هاست لینوکس استفاده می‌کنند؛ زیرا امنیت بیشتری از سیستم‌عامل ویندوزی دارد.

کنترل‌پنل‌های هاست وردپرس پربازدید

هرکدام از هاست‌های ویندوزی و لینوکسی کنترل‌پنل‌هایی دارند که کاربران می‌توانند برای مدیریت فضای میزبانی خود از آن‌ها استفاده کنند. درادامه مطلب، به تعدادی از این کنترل‌پنل‌های مهم‌ اشاره می‌کنیم.

خرید هاست وردپرس

۱. کنترل‌پنل پلسک

کنترل‌پنل پلسک اغلب اوقات برای هاست‌های ویندوزی به‌کار می‌رود و در مواقع بسیار خاص، آن را برای هاست لینوکسی نیز به‌کار می‌گیرند. محیط کاربری این کنترل‌پنل ساده است و همین موضوع باعث می‌شود تا افراد مختلف بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

۲. کنترل‌پنل هلم

اگر قصد دارید چند وب‌سایت مختلف را با یک کنترل‌پنل مدیریت کنید، باید به‌سراغ کنترل‌پنل هلم بروید؛ زیرا قابلیت‌های لازم را برای مدیریت چند وب‌سایت با یک کنترل‌پنل دراختیارتان می‌گذارد.

۳. کنترل‌پنل سی پنل

محبوب‌ترین کنترل‌پنل برای هاست‌های لینوکسی سی پنل است که کارکردن با آن پیچیدگی چندانی ندارد.

۴. کنترل‌پنل دایرکت ادمین

دایرکت ادمین سبک‌تر از سی پنل است و به شما امکان می‌دهد تا هر دو نوع هاست ویندوز و لینوکس را به‌راحتی مدیریت کنید.

چرا باید از هاست وردپرس پربازدید استفاده کرد؟

دلایل مختلفی برای استفاده از هاست وردپرس پربازدید وجود دارد؛ ازجمله سرعت بسیار زیاد و تجربه کاربری مناسب.

۱. سرعت بسیار زیاد

وب‌سایت‌هایی که ترافیک زیادی دارند، معمولاً با مشکل سرعت لود‌شدن روبه‌رو می‌شوند که بخش زیادی از آن به هاست آن‌ها وابسته است. هاست وردپرس پربازدید سرعت بسیار زیادی دارد و این دغدغه را به‌طورکلی حل می‌کند.

۲. تجربه کاربری مناسب

اگر از هاست وردپرس پربازدید به‌عنوان فضای میزبانی وب‌سایتتان استفاده کنید، تجربه کاربری بهتری برای بازدیدکنندگانتان می‌توانید به‌ارمغان بیاورید و سئو وب‌سایت را نیز بهبود دهید.

وب‌سایت‌های پربازدید وردپرسی به منابع پرقدرت و پرسرعت نیاز دارند تا بتوانند خدماتشان را با پایداری و دسترس‌پذیری بالایی به کاربران ارائه دهند. سرویس میزبانی ضعیف و کُند شما را با مشکلات زیادی همچون کاهش تجربه کاربری، افت سئو و بسیاری موارد دیگر روبه‌رو می‌کند. با استفاده از هاست وردپرس پربازدید میزبانی و مدیریت وب‌سایت‌ها با منابع سرورهای پرقدرت و به‌روز با IP ایران یا خارج انجام می‌شود و به‌لطف مقیاس‌پذیری بالای این سرویس، درصورت افزایش بار ترافیک ورودی وب‌سایت، افزایش منابع به‌سرعت امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های هاست وردپرس پربازدید

هاست وردپرس پربازدید ویژگی‌های خاص خود را دارد که باعث می‌شوند تا افراد به تهیه این نوع از فضای میزبانی ترغیب شوند. درادامه، با برخی از این ویژگی‌ها آشنا می‌شویم.

۱. زمان پاسخ‌گویی کوتا‌ه‌تر

زمان پاسخ‌گویی (Response Time) به مدت‌زمانی گفته می‌شود که سرور هاست درخواست کاربر را دریافت و پردازش می‌کند و به آن پاسخ می‌دهد. این زمان بسیار اهمیت دارد و هرچه کوتاه‌تر باشد، رضایت مخاطب بیشتر خواهد بود و برای خریدهای بیشتری به وب‌سایت کسب‌وکارتان سر می‌زند. زمان پاسخ‌گویی هاست وردپرس پربازدید بسیار کوتاه است و به شما کمک می‌کند تا رضایت مخاطبان را بیشتر جلب کنید.

۲. امنیت فراوان

امنیت اطلاعات مشتریان در وب‌سایت‌های پرترافیک بسیار مهم است؛ زیرا ارزش فراوانی دارد و افراد سودجو می‌توانند به‌راحتی از آن‌ها سوءاستفاده کنند. هاست وردپرس پربازدید بسیار ایمن است و همین ویژگی دغدغه شما را کاملاً رفع می‌کند.

۳. پهنای باند بیشتر

هرچه پهنای باند وب‌سایت بیشتر باشد، سرعت لود‌شدن تصاویر و دیگر فایل‌های موجود در آن نیز بیشتر خواهد بود. این موضوع باعث می‌شود تا مخاطب صفحات وب‌سایت به‌سرعت خارج نشود و سئو وب‌سایتتان نیز بهبود پیدا کند.

۴. پردازنده مرکزی قوی‌تر

هرچه ترافیک وب‌سایت بیشتر می‌شود، اطلاعات آن نیز افزایش پیدا می‌کند. پردازش این داده‌ها کار سخت و زمان‌بری است و به پردازنده قدرتمندی نیاز دارد. خوشبختانه هاست وردپرس پربازدید از پردازنده مرکزی بسیار قدرتمندی بهره می‌برد و نیازهای موجود در این زمینه را برطرف می‌کند.

۵. بک‌آپ‌گیری روزانه

اگر از هاست وردپرس پربازدید استفاده کنید، می‌توانید روزانه خودتان از اطلاعات وب‌سایت بک‌آپ بگیرید؛ زیرا ممکن است که وب‌سایت پربازدید شما هرلحظه دچار حمله‌های دیداس یا هکری شود و اطلاعات آن کاملاً از بین برود.

۶. پشتیبانی ۲۴ساعته

هاست وردپرس پربازدید پارس پک و دیگر ارائه‌دهنده‌های معتبر معمولاً از پشتیبانی ۲۴ساعته برخوردارند که به شما اجازه می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه‌روز مشکل وب‌سایتتان را گزارش دهید و آن را حل کنید.

کاربردهای هاست وردپرس پربازدید

هاست وردپرس پربازدید کاربردهای گوناگونی دارد. درادامه مقاله، به برخی از کاربردهای هاست وردپرس پربازدید اشاره می‌کنیم.

۱. فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ

ترافیک وب‌سایت فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ بسیار زیاد است و همین موضوع باعث می‌شود تا هاست آن‌ها دچار خطا و مشکل فراوانی شود. هنگام برگزاری جشنواره‌ها و کمپین‌های فروشگاه‌های اینترنتی، احتمال بروز این مشکل افزایش می‌یابد؛ ازاین‌رو، قبل از وقوع مشکل باید راه‌حلی برای جلوگیری از آن‌ پیدا کرد. هاست وردپرس پربازدید، تنها راهکار مناسب برای مدیران این وب‌سایت‌هاست؛ زیرا منابع و قدرت لازم برای این هدف را دارد.

۲. وب‌سایت‌های تخصصی آپلود و دانلود فایل

روزانه فایل‌های زیادی به وب‌سایت‌های دانلود و آپلود وارد می‌شود؛ به‌همین‌دلیل، صاحبان این وب‌سایت‌ها باید از فضای میزبانی‌ای استفاده کنند که منابع و فضای کافی برای قرارگیری این حجم از داده‌ها را داشته باشد. هاست وردپرس پربازدید گزینه‌ای مناسب برای این کار است و می‌تواند منابع و فضای لازم به‌منظور برآورده‌شدن این هدف را فراهم سازد.

خرید بهترین هاست ابری از پارس پک

با توجه به توضیحات این مقاله می‌توانید، سرویس میزبانی خود را مدیریت کنید و اگر شما قصد خرید سرویس‌های هاست پارس پک را دارید، می‌توانید از لینک زیر اقدام کنید و یا با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

جمع‌بندی

اگر ترافیک وب‌سایتتان زیاد و سرعت لود‌شدن و زمان پاسخ‌گویی مناسبی نداشته باشد، به‌احتمال فراوان بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد. به‌همین‌دلیل، باید به‌سراغ هاست وردپرس پربازدید بروید؛ زیرا این فضای میزبانی به‌طوراختصاصی برای وردپرس و ووکامرس طراحی شده است و از منابع لازم برای رفع نیازهایتان بهره می‌برد. همچنین، این نوع هاست بسیار ایمن است و از هک‌شدن اطلاعات مشتریانتان جلوگیری می‌کند. در این مطلب از سرویس‌های میزبانی بلاگ پارس پک، هاست وردپرس پربازدید را معرفی و به ویژگی‌ها، کاربردها، سیستم‌عامل‌ها و کنترل‌پنل‌های آن اشاره کردیم.

سؤالات متداول

۱. برای استفاده از هاست وردپرس پربازدید چه پیش‌نیازهایی باید داشته باشیم؟

پیش‌نیازهای استفاده از هاست وردپرس پربازدید عبارت‌اند از:

  • نسخه هفتم یا جدیدتر PHP
  • نسخه 5.6 MySQL و نسخه 10.2 OR MariaDB

۲. چگونه می‌توان سرعت وب‌سایت وردپرسی را افزایش داد؟

برای افزایش سرعت وب‌سایت وردپرسی راه‌های بسیاری وجود دارد؛ ازجمله:

  • بهینه‌سازی تصاویر وب‌سایت
  • استفاده از هاست وردپرس پربازدید
  • به‌کارگیری جدیدترین نسخه وردپرس

۳. تفاوت Webhost و هاست وردپرس در چیست؟

Webhost تمامی خدمات فضای میزبانی شامل اشتراکی و اختصاصی با سیستم‌عامل‌های مختلف را دربر می‌گیرد؛ اما هاست وردپرس فضای میزبانی‌ای است که منابع و تنظیماتش به‌طورخاص برای میزبانی وب‌سایت‌های وردپرسی آماده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم