معرفی هاست وردپرس نامحدود و کاربردهای آن

Avatar
نویسنده: لیلا محمدی
دوشنبه 13 دی 1400
مطالعه: ۷ دقیقه ۰ نظر ۲۳۱ بازدید

میزان ورودی یا ترافیک وب‌سایت اغلب کسب‌وکارها بسیار زیاد است و این امر در بیشترِ اوقات باعث کاهش سرعت وب‌سایت آن‌ها و خروج سریع مخاطبانشان می‌شود. ضعیف‌‌بودن و کافی‌نبودن منابع هاست یکی از دلایل اصلی‌ این مشکل به‌شمار می‌رود که باید برای حل آن فکر اساسی کرد. به‌کارگیری هاست وردپرس نامحدود بهترین راهکار برای حل این مشکل به‌حساب می‌آید؛ اما قبل از تهیه آن، بهتر است درباره این نوع فضای میزبانی اطلاعات لازم را کسب کرد. به‌همین‌دلیل، در این مطلب از بلاگ پارس پک به این پرسش‌ها پاسخ خواهیم داد: هاست وردپرس نامحدود چیست؟ چه ویژگی‌هایی دارد؟ سیستم‌عامل‌ها و کنترل‌پنل‌های آن کدام‌اند‌؟ کاربردهای آن چیست؟ پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

هاست وردپرس نامحدود چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

هاست وردپرس نامحدود به نوعی فضای میزبانی گفته می‌شود که منابع محدودی ندارد و امکان ارتقای راحت‌تر منابعش در کمترین زمان ممکن وجود دارد. درادامه، ویژگی‌های شاخص این نوع هاست را به‌طورکامل بررسی خواهیم کرد.

در هاست وردپرس نامحدود قابلیت ارتقای منابع به‌راحتی فراهم است و می‌توانید منابع موردنیازتان اعم از پردازنده، فضای ذخیره‌سازی و حافظه Ram را به میزان دلخواه افزایش دهید. شایان ذکر است که نامحدودبودن هاست وردپرس در عمل دور از انتظار است و در استفاده از این سرویس با محدودیت‌هایی روبه‌رو خواهید شد. اما نقطه قوت هاست وردپرس نامحدود انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری کم‌نظیر آن است. از ویژگی‌های قابل توجه این سرویس می‌توان به آپ‌تایم و پایداری فراوان، پردازنده‌های چند هسته‌ای پرقدرت و درایوهای ذخیره‌سازی SSD و NVME پرسرعت اشاره کرد.

۱. پردازنده‌های چندهسته‌ای و بسیار قدرتمند

با افزایش ورودی وب‌سایت‌، میزان اطلاعات موردنیاز برای پردازش نیز افزایش می‌یابد. همین امر باعث می‌شود تا این کار بسیار دشوار و سرعت انجامش کمتر از حالت عادی شود و این مسئله کلافگی کاربران و خروج بسیاری از آن‌ها را به‌دنبال خواهد داشت. بااین‌حال، با استفاده از هاست وردپرس نامحدود می‌توان از بروز این معضل جلوگیری کرد؛ زیرا از پردازنده‌های چندهسته‌ای و بسیار قوی استفاده می‌کند که فرایند پردازش اطلاعات وب‌سایت وردپرسی یا فروشگاه ساخته‌شده با ووکامرس را بسیار سریع‌تر می‌کند.

۲. دیسک‌های آرایه‌ای

هرچه میزان هارد و فضای موجود آن بیشتر باشد، هنگام ورود تعداد زیادی از بازدیدکنندگان وب‌سایت کمتر دچار مشکل می‌شود. هاست وردپرس نامحدود از هارد دیسک‌های آرایه‌ای استفاده می‌کند که فضای بسیار زیادی برای ذخیره‌سازی دارند و این نیاز را کاملاً رفع می‌کنند.

۳. افزونه‌ها و ماژول‌های امنیتی

با افزایش میزان ورودی وب‌سایت، شهرت کسب‌وکار نیز افزایش پیدا می‌کند و این موضوع برای بسیاری از افراد خوشایند نیست؛ ازاین‌رو، تلاش می‌کنند تا با هک‌کردن وب‌سایت از ادامه‌دار‌شدن این ورودی‌ها جلوگیری کنند. در این مواقع، ایمن‌بودن هاست وب‌سایت اهمیت بسیاری پیدا می‌کند؛ زیرا محل ذخیره اطلاعات کسب‌وکار و مشتریان به‌حساب می‌آید. این دغدغه را می‌توان با استفاده از هاست وردپرس نامحدود به‌طورکامل از بین برد؛ چون از افزونه‌ها و ماژول‌های امنیتی بسیار قدرتمندی استفاده می‌کند.

۴. آنتی‌ویروس‌ها و برنامه‌های ضد‌اسپم

حمله‌های دیداس و قراردادن کامنت‌های اسپم در پای مقاله‌های وب‌سایت نیز یکی از راهکارها برای جلوگیری از ادامه‌دار‌شدن پیشرفت کسب‌وکار و وب‌سایت آن است. هاست وردپرس نامحدود از بروز این اتفاقات تا حد بسیار زیادی جلوگیری می‌کند؛ زیرا روی آن آنتی‌ویروس‌ها و برنامه‌های ضد‌اسپم قوی نصب می‌شود.

۵. سرعت بیشتر

سرعت وب‌سایت در نگه‌داری کاربران بسیار مؤثر است و کمک زیادی به آن می‌کند. هاست وردپرس نامحدود از سرعت فراوانی برخوردار است و این ویژگی را به‌خوبی دراختیارتان قرار می‌دهد.

۶. آپ‌تایم مناسب

مدت‌زمان دردسترس‌بودن هاست را آپ‌تایم می‌نامند. هرچه این زمان بیشتر باشد، میزان خروجی کاربران از وب‌سایت کمتر خواهد بود. آپ‌تایم هاست وردپرس نامحدود بسیار کم است و کمک می‌کند تا میزان زمان در‌دسترس‌نبودن وب‌سایت شما کاهش چشمگیری پیدا کند.

۷. امکان بک‌آپ‌گیری ۲۴ساعته

هاست وردپرس نامحدود از امکان بک‌آپ‌گیری ۲۴ساعته برخوردار است که به شما کمک می‌کند تا خیالتان بابت اطلاعات موجود روی آن آسوده باشد و درصورت ازدست‌رفتن آن‌ها، بتوانید این اطلاعات را به‌سرعت بازگردانید.

خرید هاست وردپرس

سیستم‌عامل‌های کاربردی برای هاست وردپرس نامحدود

سیستم‌عامل‌هایی که در هاست وردپرس نامحدود به‌کار گرفته می‌شوند، دو دسته هستند: یکی هاست وردپرس نامحدود ویندوز و دیگری هاست وردپرس نامحدود لینوکس.

۱. هاست وردپرس نامحدود ویندوز

صاحبان وب‌سایت‌هایی که با استفاده از PHP آن را راه‌ انداخته‌اند، معمولاً از هاست وردپرس ویندوز استفاده می‌کنند.

۲. هاست وردپرس نامحدود لینوکس

امنیت هاست لینوکس بیشتر از هاست ویندوز است و همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از کسب‌وکارها آن را به‌عنوان فضای میزبانی خودشان انتخاب کنند.

کنترل‌پنل‌های موجود برای مدیریت هاست وردپرس نامحدود

کنترل‌پنل ابزاری برای مدیریت هاست و وب‌سایت کسب‌وکار به‌شمار می‌رود. درادامه، به برخی از کنترل‌پنل‌های مهم و پرکاربرد اشاره می‌کنیم.

۱. کنترل‌پنل هاست وردپرس نامحدود پلسک

محیط کاربری کنترل‌پنل پلسک بسیار ساده است و همه افراد می‌توانند به‌راحتی از آن استفاده کنند. این کنترل‌پنل مخصوص هاست ویندوزی است و در مواقع خاص، برای هاست لینوکسی نیز استفاده می‌شود.

۲. کنترل‌پنل هاست وردپرس نامحدود هلم

کنترل‌پنل هلم مخصوص هاست لینوکسی است و با استفاده از آن می‌توانید چند وب‌سایت مختلف را هم‌زمان و بدون محدودیت اداره کنید.

۳. کنترل‌پنل هاست وردپرس نامحدود سی پنل

معروف‌ترین کنترل‌پنل برای هاست لینوکس سی پنل است که صاحبان وب‌سایت‌های مختلف از آن بسیار استفاده می‌کنند.

۴. کنترل‌پنل هاست وردپرس نامحدود دایرکت ادمین

اگر به‌دنبال کنترل‌پنل سبک‌تر به‌جای سی پنل می‌گردید، باید به‌سراغ دایرکت ادمین بروید. از این کنترل‌پنل می‌توانید برای هاست ویندوزی نیز استفاده کنید.

هاست چیست و چه انواعی دارد؟ برای چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرد؟ در مقاله زیر بخوانید.

هاست چیست؟

کاربردهای هاست وردپرس نامحدود

از هاست وردپرس نامحدود می‌توان در زمینه‌های مختلفی استفاده کرد. دو نمونه از کاربردهای مهم هاست وردپرس نامحدود ازاین‌قرارند:

۱. وب‌سایت‌های آموزشی با میزان ورودی بسیار زیاد

وب‌سایت‌ها و پلتفرم‌های آموزشی که ورودی زیادی دارند، باید فضای میزبانی متناسب با آن را داشته باشند؛ به‌همین‌دلیل، از هاست وردپرس نامحدود استفاده می‌کنند.

۲. پلتفرم‌های واسط بین فروشندگان و خریداران

پلتفرم‌های واسط بین خریداران و فروشندگان به سرعت پردازش زیادی نیز دارند که هاست وردپرس نامحدود به‌دلیل برخورداری از سی‌پی‌یو چندهسته‌ای و بسیار قوی این امکان را به‌خوبی برای صاحبان این نوع از وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند.

جمع‌بندی

در این مقاله از بلاگ پارس پک، به‌طورمفصل درباره هاست وردپرس نامحدود، ویژگی‌ها، سیستم‌عامل، کنترل‌پنل‌ها و برخی از کاربردهایش صحبت کردیم. هاست وردپرس نامحدود بهترین انتخاب برای صاحبان وب‌سایت‌های پرترافیک به‌شمار می‌آید و می‌تواند نیازهای موردنیاز آن‌ها را به‌خوبی رفع کند. همچنین، این هاست به‌طوراختصاصی برای وردپرس و ووکامرس ساخته شده‌ است و مطابقت بسیاری با آن‌ها دارد؛ بنابراین، اگر چنین وب‌سایت‌هایی دارید، توصیه می‌کنیم که استفاده از هاست وردپرس نامحدود را به‌عنوان یکی از گزینه‌هایتان در نظر بگیرید.

 سؤالات متداول

۱. آیا ارائه‌دهنده هاست و دامنه برای استفاده فضای میزبانی وردپرس باید یکی باشند؟

خیر، الزامی برای این موضوع وجود ندارد و شما می‌توانید دامنه و هاست وردپرس نامحدود خودتان را از دو ارائه‌دهنده جداگانه بگیرید.

۲. آیا بعد از مدتی استفاده از فضای میزبانی دیگر، می‌توان وب‌سایت را به هاست وردپرس نامحدود انتقال داد؟

بله، هر زمان که به انجام این کار احساس نیاز کردید، می‌توانید به هاست وردپرس پربازدید مراجعه کنید و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

۳. آیا باید از هاست وردپرس نامحدود روزانه پشتیبان‌‌گیری کرد؟

خیر، کاربر لازم نیست هرروز از هاست وردپرس نامحدود پشتیبان‌گیری کند؛ زیرا اکثر ارائه‌دهنده‌های هاست یادشده این کار را به‌راحتی انجام می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


ارسال دیدگاه در وبلاگ پارس‌پک را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم.

مقالات مرتبط این مطلب را از دست ندهید

با خدمات ابری پارس پک آشنا شوید

اولین ارائه‌دهنده خدمات رایانش ابری در ایران هستیم